Gönderen Konu: Elektrikli Audi A2 ile tek şarjda 600 kilometre  (Okunma sayısı 3234 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 158000
  • Model Yılı: '08
  • 5 kere teşekkür etti
  • 24 kere teşekkür edildi
Ynt: Elektrikli Audi A2 ile tek şarjda 600 kilometre
« Yanıtla #20 : Ekim 28, 2010, 14:46:39 »
Fiyatı ne ki acaba ?!  :-\

O değil de madem konumuz alternatif yakıtlar o zaman ilginizi Hidrojene çekmek istiyorum. Gayet forumda takılan internette gezinen insanlar olduğumuz için gerekliyi bilgiyi 3 sn de arama motorunda bulacağınızı bildiğim için ekleme vs yapmıyorum. Çalışma prensibi, neden hidrojen, avantajları gibi birçok konuya hem de animasyonlarıyla ulaşabilirsiniz  :-[
''Çocukları, yasaların ulaşamayacağı yerlerde saklayınız."

 dissapointment=expectations/reality

Toyota Club Türkiye

Ynt: Elektrikli Audi A2 ile tek şarjda 600 kilometre
« Yanıtla #20 : Ekim 28, 2010, 14:46:39 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Elektrikli Audi A2 ile tek şarjda 600 kilometre
« Yanıtla #21 : Ekim 28, 2010, 15:25:37 »
  Doğada serbest ya da bileşik halde çokca bulunduğu için ancak depolaması vs. hala sorun teşkil etmekte.
 Çalışma prensibi olarak çok önemli bir sorun yok yakıtlarda, önemli olan yakıtların enerjiye çevrimi, kullanım, tedarik potansiyeli ve en sonlarda da çevre kaygısı. Hidrojeni bileşik halden ayrıştırıp devinim yaratan motor için faydalı hale getirmek için özel üretim zarlardan oluşan bir sistem gereklidir ve bunun maliyeti de oldukça yüksektir. Ayrıca depolamak da çeşitli sorunlar ve tehlikeler içermektedir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Elektrikli Audi A2 ile tek şarjda 600 kilometre
« Yanıtla #22 : Ekim 28, 2010, 18:49:22 »
Alternatıf yakıt konusu elbettekı onemlı ama bence gunumuzde ıcten yanmalı motorlarda cıddı bır guc kaybına neden olan surtunme kayıpları ve ısı ıle olusan kayıpların azaltılması daha faydalı olacagı kanaatındeyım
Pruva Neta