Gönderen Konu: F1 2010 ( tüm haberler)  (Okunma sayısı 7639 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2010 ( tüm haberler)
« Yanıtla #20 : Mayıs 08, 2010, 20:55:05 »
İspanya'da ilk çizgi Red Bull pilotlarının

Bariz biçimde sıralama turları boyunca en hızlı  turları atan Red Bull pilotları Mark Webber ile yaklaşık 1 saniye farkla pole pozisyonunu kazanmış oldu. Sebastian Vettel ile karşılıklı düello şeklinde geçen sıralama turlarını Webber son saniye de attığı 1:19.995'lik turu ile kazanmış oldu.

Lewis Hamilton'ın çabası önündeki Red Bull pilotlarına yetişmeye yetmedi. Hamilton 1:20.8292luk derecesi ile 3. sırayı aldı. Hamilton'ı Ferrari'den Fernando Alonso takip ederken Jenson Button 5. Michael Schumacher ise 6. sıraları aldılar


1.  Webber         Red Bull-Renault       1:21.412  1:20.655  1:19.995 

 2.  Vettel         Red Bull-Renault       1:21.680  1:20.772  1:20.101 

 3.  Hamilton       McLaren-Mercedes       1:21.723  1:21.415  1:20.829 

 4.  Alonso         Ferrari                1:21.957  1:21.549  1:20.937 

 5.  Button         McLaren-Mercedes       1:21.915  1:21.168  1:20.991 

 6.  Schumacher     Mercedes               1:22.528  1:21.557  1:21.294 

 7.  Kubica         Renault                1:22.488  1:21.599  1:21.353 

 8.  Rosberg        Mercedes               1:22.419  1:21.867  1:21.408 

 9.  Massa          Ferrari                1:22.564  1:21.841  1:21.585 

10.  Kobayashi      Sauber-Ferrari         1:22.577  1:21.725  1:21.984 

11.  Sutil          Force India-Mercedes   1:22.628  1:21.985   

12.  de la Rosa     Sauber-Ferrari         1:22.211  1:22.026   

13.  Hulkenberg     Williams-Cosworth      1:22.857  1:22.131   

14.  Petrov         Renault                1:22.976  1:22.139   

15.  Buemi          Toro Rosso-Ferrari     1:22.699  1:22.191   

16.  Alguersuari    Toro Rosso-Ferrari     1:22.593  1:22.207   

17.  Liuzzi         Force India-Mercedes   1:23.084  1:22.854   

18.  Barrichello    Williams-Cosworth      1:23.125

19.  Trulli         Lotus-Cosworth         1:24.674

20.  Kovalainen     Lotus-Cosworth         1:24.748

21.  Glock          Virgin-Cosworth        1:25.475

22.  di Grassi      Virgin-Cosworth        1:25.556

23.  Chandhok       HRT-Cosworth           1:26.750

24.  Senna          HRT-Cosworth           1:27.122

Toyota Club Türkiye

Ynt: F1 2010 ( tüm haberler)
« Yanıtla #20 : Mayıs 08, 2010, 20:55:05 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2010 ( tüm haberler)
« Yanıtla #21 : Mayıs 31, 2010, 23:36:31 »
Forumumuza uğramamasına oldukça şaşırmış olduğum bir Formula 1 Türkiye yarışı daha dün saat 16:30 sularında sona erdi.

Bu sene ilk virajdan sonra sağdaki ilk kulenin sorumlusuydum, pit çıkışını ve ilk virajdaki hareketliliği çıplak gözle seyredebilme mutluluğu yanında, teknik olarak takip edenlerin farkında olduğu pit çıkışı çizgi sorumluluğu üzerimdeydi.

Yarış haftasonu 4 seri olarak koşuldu; Formula 1 , Gp 2 , Gp 3, Porsche GT3.

Porsche serisi yerel olarak koşulduğundan haftasonunun en sıkıcı zamanlarıydı, ortalama olarak formula 1 araçlarından tur başına 30 35 saniye ve diğer serilerden de 20 saniye civarında yavaş olan araçlar, araç sayısının da düşük olmasından ötürü haliyle fazla zevk vermedi.

Gp 3 bu yıl ilk kez koşulan Gp 2 'den bir kademe daha yavaş olan üst seriler için pilot yetiştirme olarak düşünülebilecek bir pilot akedemesi fakat seride 30 araç olması, pilotların 1992 1993 doğumlu olabilecek kadar küçük olması   ve araçların tur zamanlarının toplam 1.5 saniye içerisinde sıralanması takdir edilceği üzere büyük seyir zevki yarattı. Bu heyecanlı arkadaşların 2 yarışı da 15 tur üzerinden koşuldu, daha uzun olması muhtemelen çok riskliydi, pilotlar yaşları ve heyecanları itibarı ile yavaş kaldıkları durumlarda agresifleşerek tur bindirme, güvenlik aracı vs. gibi konularda tehlikeli durumlara gebeydiler.

Gp 2 yine bilindiği üzere zevkliydi burada kendini gösterebilen pilotlar önümüzdeki senelerde F1'de yarışma şansına sahip olabilmekteler. İlk aklıma gelenler bu yıl Lucas Di Grassi, Bruno Senna, Nico Hulkenberg gibi pilotlar bu yıl F1' deler.

Formula 1 bu yıl oldukça heyecanlıydı Red Bull takımı yarışımızı resmen unutulmaz kıldı,
ilk 2 cepten kalkan Red Bull ve McLaren pilotları arkadaki gruba hızlı bir şekilde fark atarak 4'lü bir mücadele oluşturdular, 41. tura kadar red bull araçlarının liderliğinde devam eden yarış bu turda Sebastian Vettel'in arka düzlükte takım arkadaşı Mark Webber'e yaptığı hata ile bambaşka bir hal aldı, çok yüksek süratta yaşanan temas sonucu Vettel yarış dışı kalırken fırsattan istifade eden McLaren pilotları 1. ve 2. sıraya yerleştiler Webber kazadan 3. olarak piste dönmeyi başardı. Sonrasında McLaren pilotları örnek teşkil edebilecek bir mücadele sergileyerek hem Red Bull takımına, hem de zamanında schumacher'e destek çıkan Ferrari'ye büyük bir ders verdiler. Kazanın suçlusu sorumlusu hala tartışılıyor, ama gerçek değişmez Red Bull 43 puanı tam anlamıyla rakibine hediye etti.

Ülke olarak bizim açımızdan pist bu yıl geçen seneye göre oldukça doluydu, yaklaşık olarak 40 bin civarında daha fazla izleyici olduğu söyleniyor, tabi burda Schumacher faktörü, ülkemize yakın olan Rusya'dan gelen Petrov destekçileri gibi rakamları etkileyecek pilotlar da var. Bildiğim kadarıyla 2011 sözleşmenin son senesi, yani bu yarış belki de İstanbul Park'ın son yarışıydı. Yeni sözleşmeye dair duyumlar mevcut ama henüz kesinliği yok, Cuma akşamı gerçekleştirilen pit yolunda gezi imkanımızdan çekilen fotoğrafları da birazdan ekleyeceğim.

Pistte olan var mıydı?


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2010 ( tüm haberler)
« Yanıtla #23 : Haziran 01, 2010, 01:34:07 »
















Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2010 ( tüm haberler)
« Yanıtla #24 : Haziran 01, 2010, 09:01:43 »
Ben normalde birşeyler derdim, ama senin yazmanı bekledim. Beklediğime de değdi :)
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2010 ( tüm haberler)
« Yanıtla #25 : Haziran 01, 2010, 09:43:35 »
Ben normalde birşeyler derdim, ama senin yazmanı bekledim. Beklediğime de değdi :)

+1 :)
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
Ynt: F1 2010 ( tüm haberler)
« Yanıtla #26 : Haziran 01, 2010, 19:12:42 »
F1 patronu 26 milyon istemiş...13 ten 26 ya çıkarmış....
yok daha neler???bu yarışın bize getirisi nedir?bende iyi sayılabilir bir hayranıyım ama ülkemden para çıkacak ama o kadarını geri etiremessek ne işe yarar???
kenan sofuoğlu burada yarışamıyorum diyodu...pistin anahtarını vermişiz başkasına..ne yapılsa ordan o kazanacak...
formula 1 çok güzel bir organizasyon..ama hiçbir yerde monako gibi olmadığı kesin...
biz buna sahip çıkarsak iyi olur ama öle iki katı para ödemek le olamz..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2010 ( tüm haberler)
« Yanıtla #27 : Haziran 06, 2010, 21:31:55 »
Bernie amca blöfle karışık oyunlar içerisinde hintlilerle araplar beklemekte salık buyurmuş, 2 tarafta kılıçlarını çekmiş 2 aya kadar netice alınır gibiymiş,

http://www.turkiyef1.com/haber/21858/Ecclestone-Istanbulu-Hindistanla-tehdit-etti

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2010 ( tüm haberler)
« Yanıtla #28 : Haziran 13, 2010, 18:46:52 »
Kanada'dan sevgilerle sanırım yarış 15 dakika sonra başlayacak,
Dün akşam Tuzla Autodrom'da Prokart dayanıklılık yarışı, bugün İstanbul Park'ta Porsche aktivitesi, Montreal'den bilgi paylaşamadım sıralama linki;

http://www.turkiyef1.com/haber/21956/Hamilton-Red-Bulllarin-pole-egemenligine-Kanadada-son-verdi

İstanbul Park arkasındaki alanda Rc araç ve uçaklar gördüm, Mesut Abey oralarda mıydın acaba?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 180
  • Model Yılı: '14
  • 175 kere teşekkür etti
  • 129 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2010 ( tüm haberler)
« Yanıtla #29 : Haziran 14, 2010, 09:32:02 »
Kanada'dan sevgilerle sanırım yarış 15 dakika sonra başlayacak,
Dün akşam Tuzla Autodrom'da Prokart dayanıklılık yarışı, bugün İstanbul Park'ta Porsche aktivitesi, Montreal'den bilgi paylaşamadım sıralama linki;

http://www.turkiyef1.com/haber/21956/Hamilton-Red-Bulllarin-pole-egemenligine-Kanadada-son-verdi

İstanbul Park arkasındaki alanda Rc araç ve uçaklar gördüm, Mesut Abey oralarda mıydın acaba?
Kanada Grand Prix' sini TRT şifreli verdi yahu! İzleyemedim. Burası yeri değil belki ama bu şifreye birşeyler yapma ihtimalimiz nedir? Hani Euro 2008' i ATV veriyordu da bir şeyler yapıldıydı uydu alıcılara da şifreler açılmıştı, onun gibi birşeyler.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2010 ( tüm haberler)
« Yanıtla #30 : Haziran 14, 2010, 09:48:25 »
uydu alıcısına BLIS şifrelerini girmeniz lazım. Sonra izleyebilirsiniz.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 180
  • Model Yılı: '14
  • 175 kere teşekkür etti
  • 129 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2010 ( tüm haberler)
« Yanıtla #31 : Haziran 14, 2010, 11:47:46 »
uydu alıcısına BLIS şifrelerini girmeniz lazım. Sonra izleyebilirsiniz.
Nereden bulacağım ki o şifreleri?
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2010 ( tüm haberler)
« Yanıtla #32 : Haziran 14, 2010, 20:12:38 »
Sayın Alper Sınav,

böyle de bir şey okumuştum şifre konusunda sen daha hakimsin benim de uydum yok nedir acaba aslı astarı?

 TRT1 neden şifre giriyor?
Bu konuya açıklık getirmek ihtiyacını duydum. Öncelikle bu durum TRT´nin istediği bir şey değil, hangi kanal izleyicinin yarısını kaybetmek ister ki?

CNN´in FOM ile yaptığı anlaşma başkaydı, TRT´nin ki başka, RTL´nin ki bambaşka. FOM, her ülkedeki izleyici kitlesi, yayını veren kanalın ulaştığı alan, yayın bedelleri, reyting değerleri vs düşünerek bazı şartlar hazırlıyor.

CNN´deyken uydu vardı, internet izni yoktu. Şu anda internet izni var, bedava uydu yok. Daha önce futbol maçlarında, Avrupa Şampiyonası´nda, Eurosport´un bazı yayınlarında da bu tür kısıtlamalar yapılıyor. Gelecekte de yapılacaktır.

Geçen sene insanlar bana mail atıp sövüyordu neden karasal yayını yok diye CNN´in. Şimdi karasal yayın var, uydu yok diye aynı tepkiler geliyor. İzleyici 10 farklı alandan 10 farklı şekilde izlesin, internetten yayınlansın, bir de üstüne reklam verilmesin ister her zaman. Ama bazı konular, insanların düşündüğü gibi hallolmuyor.

RTL niye uyduya çıkıyor diye soranlar var. RTL´nin F1 bütçesini, FOM´a ödediği parayı, kaç yıldır yayın yaptığını biliyor musunuz? Dediğim gibi her ülke için ayrı şartlar belirleniyor.

Ayrıca TRT, uydu için çok basit bir şifre koyuyor: uydu alcınızın şifre bölümüne bir tane 1 yazın kalan tüm hanelere de 0. işte bu kadar.

Üstüne üstlük, bazı izleyicilerin uydu üstünden iki tane TRT1 yakaladıklarını gördüm. Bu kanallardan birisi zaten şifresiz olarak yayın yapıyor. Yani hiç şifre falan girmeden de, TRT1´de F1 seyretmek mümkün...

www.serhanacar.com   

F1 yorumcusu olarak, sokak ağzıyla f1 anlatmaya çalışan  (Okay Karacan) gibi kişilere yıllardır öğretmesine rağmen anlatımda olmadığında eksikliğini hissettiğimiz değerli insan.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 56000
  • Model Yılı: '11
  • 2 kere teşekkür etti
  • 13 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2010 ( tüm haberler)
« Yanıtla #33 : Haziran 14, 2010, 21:18:18 »
Bu yıl ilk defa İstanbul park'ta F1'i canlı  izleme fırsatı buldum.
Biraz masraflı oluyor fakat o sesi canlı duymak tarif edilemeyecek bir duygu. :islik:
Harika bir atmosfer ve ortam vardı. Bir tek hoşuma gitmeyen Cosworth motorlarının sesiydi.

Herkese yarışı canlı izlemeyi tavsiye ederim. :)
















Deli sormuş deliye aşk nedir diye? deli gülmüş deliye ben niye delirdim diye!  ***TOYOTA  Auris 1,33 Comfort  ( 2011 ) ***

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2010 ( tüm haberler)
« Yanıtla #34 : Haziran 15, 2010, 01:24:35 »
Nereden bulacağım ki o şifreleri?
Ayrıca TRT, uydu için çok basit bir şifre koyuyor: uydu alcınızın şifre bölümüne bir tane 1 yazın kalan tüm hanelere de 0. işte bu kadar.
Galiba bu.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 180
  • Model Yılı: '14
  • 175 kere teşekkür etti
  • 129 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2010 ( tüm haberler)
« Yanıtla #35 : Haziran 15, 2010, 09:58:49 »
...TRT, uydu için çok basit bir şifre koyuyor: uydu alcınızın şifre bölümüne bir tane 1 yazın kalan tüm hanelere de 0. işte bu kadar.
Galiba bu.
Çok teşekkürler.
Bir soru daha bu pazar Kanada Grand Prix' si sırasında TRT1' de maç yayını da vardı ve sanırım TRT3' ten verildi F1. TRT3 için de şifre aynıdır sanırım, değil mi?
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2010 ( tüm haberler)
« Yanıtla #36 : Haziran 15, 2010, 10:29:15 »
tahminimce aynıdır,

değilse de www.turkeyforum.com adresinde yazar birileri
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 52000
  • Model Yılı: '16
  • 36 kere teşekkür etti
  • 181 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2010 ( tüm haberler)
« Yanıtla #37 : Kasım 17, 2010, 00:10:39 »
ve vettel şampiyon.....
İlla gitmek istiyorsan, hoşuma git mesela :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2010 ( tüm haberler)
« Yanıtla #38 : Kasım 17, 2010, 16:27:57 »
Güzel sezondu bence, seneye 5 şampiyon yarışacak :)

Ferrari çok pis strateji hatası yaptı ama, tüm stratejisi Weber'in önünde gitmekti.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Hilux
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 184000
  • Model Yılı: '13
  • 32 kere teşekkür etti
  • 59 kere teşekkür edildi
Ynt: F1 2010 ( tüm haberler)
« Yanıtla #39 : Kasım 17, 2010, 17:36:47 »
Okyanusları geçip, derede boğulmak
Renault akılda kalmayı başardı, bu seneki en büyük başarıları budur bence
Alonso aşırı konsantrasyon kaybı yaşadı, turlar azaldıkça hataları arttı sonuç ağır oldu.