Bazı arkadaşlar soruyu cevaplamış zaten.
Bu soru viraj almak için soruluyorsa (heel and toe ya da sol ayak freni) bazı teknikler kullanılır. Coşkun'un da söylediği gibi sol ayak freni kesinlikle uygun alanda (güvenlik önlemleri alınmış bir pist) daha önce profesyonel birisinin denetiminde uzun uzaya antrenman yapılmamış ise denenmemelidir. Çok tehlikeli sonuçlar doğurabilir. Heel and Toe ise ayak parmakları ile fren, topuğu ile gaz pedalına aynı anda basıldığı tekniktir. Hepsinde de amaç motor devrini düşürmemektir ve bunları uygulamak için araçta turbo olmasına gerek yoktur. Önden çekişli ve 4 çeker araçlarda daha çok işe yararlar. Çünkü önden kaymayıda minimize ederler (virajda).
Düz yolda giderken ise aynı anda hem fren, hemde gaz pedalına basılma olayı ise; seneler önce Almanya'da bir kaza mahalinde (otobanda) tuğla buluyorlar. Acaba bir kamyondan vs. mi düştü diye araştırma yaparken bunun aslında kazayı yapan sürücünün aracında Cruise Control (hız sabitleyici) olarak görev yaptığı anlaşılıyor.

Yani Murat'ın da söylediği sonuç açığa çıkmış oluyor.
Böyle bir durumda yeterince fren gücü (lastikler kilitlenirse) uygulanırsa aracın motoru durur (debriyaja basılmaz ise). Bu durumda araç daha önceden kalan fren gücünün etkisi ile frenlemeye devam eder ancak hidrolik direksiyon vs. güç kaybeder. Fren pedalında dozlanmaya çalışılırsa ikinci seferde oldukça sertleşir ve yeterli fren gücü uygulamak çok zorlaşır. Bu durumda (sert frenaj ve aynı anda gaz) muhtemelen motora (krank, piston ve piston kolları vs.) zarar verilmiş olur.