km kaçta?
km 116000 90000den beri bende 2.5 yıldır
Mesaj Birleştirildi: Şubat 13, 2017, 18:24:03
Hocam 3 4 gün önce aynı olay başıma geldi aracın motorunu özel serviste yaptırmıştım daha sonra çalıştırdık N de çalıştı geri vitese geçince takılı kaldı. Mecburen servise çektik aracı bugün bakacaklar artık arızası neymiş ne kadar ödeyeceğiz bugün belli olur.
bilgi verirseniz memnun olurum.
Mesaj Birleştirildi: Şubat 13, 2017, 18:38:03
çok büyük bi sorun değil vitesi değiştiren bir motor var bu motoru herkes gözünde büyütüyor fakat bişey yok içerisine kömür tozu doluyor çıkartıp bi güzel temizlemek gerekiyor kömürler bitmişse onuda değiştirin. Bu işlem sonrası genelde kalibrasyon gerekiyor deniyor fakat sanırım corolla kendi kalibrasyonunu kendisi yapıyor.
eğer ankaradaysanız https://www.youtube.com/watch?v=XS3Sh6R8UTM bu abi gerçekten çok iyi bilyor işi.
Eğer arabayı şuan yürütemiyorsanız özel mesaj atın telefonda bi yöntem söyleyeceğim en azından arabanızı olduğu yerden kaldırabilirsiniz.
akoseoglu90@gmail.com bu adresten telefon numaranızıda iletip ulaşabilirsiniz yardımcı oluyum çok çektim bu konudan.
teşekkür ederim, araba yürüdü, şöyle ki
işten eve gelince değişen bir şey yoktu. vites N'de ama ekran R yanıp sönüyor. haliyle marş bile basmıyordu. biraz uğraştım kapadım açtım kontağı vs. düzeldi ve arabayı çalıştırdım E ye geçti vites. şu an düzelmiş gibi. eve gelmeden bir ustaya gittim durumu anlattım direk baskı balata 1300 tl masrafı var dedi. burdan edindiğim bilgiler ışığında kömürü bitmiştir, debriyaj tozu birikmiştir, sorun belki basittir desem de adam yok dedi.
baskı balata testi yaptığım zaman baskı balata bitmemiş gibi (test ne kadar doğru bilmiyorum ama aracı el freni çekik kaldırmaya çalışıp aracın direnç göstermesi ve arkasının yatması)
şimdi ne yapsam bostancı sanayiye yakınım, baskı balata değiştirmeden kömürüne toz birikmiş mi birikmemiş mi buna mı baktırsam sizce?