0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
elinize sağlık. tehlikeside var biliyorsunuz...kapak üstünde dot 3 mü yazıyor dot 4 mü ?
Tolga abi, ne zamandır yapmak istediğim bir şey, debriyajımın sertliğinden şikayetçiyim ben de. şırınga için hortumu nereye taktınız? Aşağıda bir yer ama neresi? Debriyaj merkezindeki hava alınan yer sanırsam? hortumun içinde hava kalsa ne olur? Bir de yabancı forumlarda içeriden debriyajı pompalayıp sonra purjör dediğiniz yerden açıp sıvının çıkması sağlanıyor, sonra tekrar sıkıştırılıp aynı işlem tekrarlanıyor. Fakat debriyaj pedalının oralardan hortum ve şırıngayla pis yağ alınıyordu.Aşağıdaki linkte de başka biri açıklamış.http://www.yarisworld.com/forums/showthread.php?t=51666Ekleme: Frenlerdeki kirli hidroliği nasıl nereden aldınız?
86bin km.de biteceğine ihtimal vermiyorum Tolga abi, 1 yetkili servisteki usta, 1 sanayideki ustaya da onaylattım. Fakat çok sert. Bunda da sanırım önceki sahibinin hidroliği değişmemesi ve de bakımlarda yenilenmeyip sadece eksiğinin tamamlanmasından ötürü olduğunu düşünüyorum, çünkü geçen sene frenlerden hava alınırken simsiyah geliyordu. Debriyajın sert olmasında hem siyah hidrolik hem de debriyajdan hiç "bleeding" de denilen purjörden hidrolik alma işleminin yapılmaması diye düşünüyorum, çünkü gerçekten sert. Yurtdışındaki forumda da linkini eklediğim paylaşım bulunca yapmak istiyordum ne zamandır nasip olmadı.Debriyaj pedalının da ayarı olduğunu söyleyenler kadar, ayarı olmaz, kendisi ayarlar, ayarlanırsa baskı balatayı bitirir diyenler çok. açıkçası ayarının nereden olduğunu da bulamadım, bakındım pedal etrafına bir vida, somun vs göremedim.
Fren hidroligini.degisirken tekerleri sokup kampanin ordan fren hortumundan her tekere uyguluyarak yaptilaru.Ben yagi bosalttim biri icerden fren pedalina basti biride hortumlarda hidrolik gelince yerinde takti.Dot 4 kullaniliyorda .İnsaallah hava kalmamistir sistemde.