0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
İstediğiniz yerde paylaşabilirsiniz. Belki toyota merkez de bu işe el atar, sitelerinde yazdıkları;DEĞERLERİnsana Saygı Sürekli GelişimMüşteri Odaklılık Güvenilirlik Topluma katkı Yaratıcılıkbunların acaba hangisini her zaman yapıyorlar. Sadece yazıda mı kalıyor, yoksa sert kanun tedbirleri olan yerde uygula diğerlerini boş ver mi diyorlar.
Ben bir sorun bildirmediğim için inşallah ararlar . Allah tan sorunları birden fazlaydı . Abi sıkma canını senin araçta problem yok . Zaten bu sorun nedense aurislerde az var yarislerde de galiba yaşanmadı aslında ilginç bir şey yariste yaşanmaması . Forumda yaristen yağ sorunu paylaşanı görmedim umarım sorun yaşamazlar da gerçekten can sıkıyor .
Bu sorun sadece Türkiye'de üretilen dizellerde görülüyor olabilir mi?
Ben bülteni inceledim arkadaslar sagolun çok güzel bir paylaşım olmuş. Yağ yakma problemi olsun olmasın,motoruyla ilgili gercegi bilmek isteyen arkadaslar motor numaralarını bültenden kontrol ederek icini rahatlatabilir. Ancak üzücü olan bu kadar ortada olan bir gercegi evet hatamız var diye kabul etmeyen dünya devi bir marka... Tamam madem araçları geri çağırma işine giremiyorsun bari hatayı kabul et ve bu sorunu yaşayarak şikayetçi olanlarla adam gibi ilgilenip gerekli degisikligi yap. Hüsn-ü kuruntu değil sonuçta sıkıntılı parçalar var ve bu yüzden 50 kusur milyar Para verdigimiz araç için okadar araştırma yapıp tek tek parça söyleyip değiştirtmek için bide yalvarıyoruz. Kötü muamele cabası...
Haklisin Mahmut peki bu işi mahkemeye verme yoluna giden oldumu hiç bilen varmı ?
Bu memnuniyet anketi olayı biraz taraflı sanırım. Öncesinde servis arıyor eğer son derece memnunum 5 puan derseniz, 1-2 hafta içinde merkez arıyor ama eğer en ufak bir sorun bildirirseniz merkezden aranmıyorsunuz. Bu benim tespitim, 2009 yılından beri bana böyle denk geldi.