Evet baskı balata Aisin markasına ait, daha önce baskı balata değişirken de aisin marka takılmıştı . Aslında sorun baskı balata bitmesinden sonra ortaya çıktı, araçla yolda kaldığımda aracımı kurtarmak için son bir deneme yaptım , internette bu yöntemin işe yaradığı söyleniyordu, obd soketinin üstten 4. Ve alttan 4. Olan alanına ataç sokup, fren pedalına 7 kez basıp , vitesi manuele getirip - yönüne 4 kere ittirdim ve sonrasınds fren pedalına 3 kez basarak işlemi uyguladım(videoda bu şekilde kalibrasyon yapıyordu)
Benim aracımda ise kalibrasyon yapmadı ama gaz pedalı tepki vermeyi bıraktı,
Ben konunun araç bilgisayara bağlanıp hata koru silinince düzeleceğini düşündüm ama düzelmedi, baskı balata değişti, ama aracı adaptasyona sokamıyorlar çünkü arabayı çalıştırdığımda ekrana N yazısı da gelmiyor, gaz pedalı da tepki vermiyor