0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
bende de Atiker grand var kendi kendine ayar en fazla %20 düzeltme yapar ben kendi ayarlarımı kendim yapıyorum ilk ayardaki gibi kalsaydı araç yokuş çıkarken veya 3000 devir üstünde lpg de fakirde kalırdı, yani işin doğrusu yolda hareket halindeyken ayar şart bende en güncel versiyonu kullanıyorum
40800 de benzin fiyatlarına daha fazla dayanamadım ve 2.5 yıl düşünmemin ardından artık lpgye karar verdim. Aracıma prins technomax kit taktırdım, dolum ağzını kapağa, tankı bagaja koydurdum. İncelediğimde sigorta kutusu kapağını kırarak ordan kablo almışlar. Yetkiliye söyledim elemanın işi ben değiştiririm kapağı dedi. Kapak bekliyorum şimdi değişecek. Benzin kapağındaki yeni açtığı yerin altınada herhangi bi conta koymamış onu da attıracam. Performansla ilgili olarak da Aracı en yüksek hızda denedim performans kaybı olmadı gibi yani farklılık hissetmedim hiç, zaten kaçan bi araba değildi motor ve torkdan ötürü. Enjektör sesi vs de çok az farketti. Arabaya karşı (bagajda delinen iki delik, civata delikleri, bagaj kapağındaki delik ve civata deliklerini görünce) bi soğuma geldi içime. Sanki kaza yapmışım da yaptırmışım gibi hissediyorum. Arabaya binesim gelmiyor. Normal mi? Daha lpgye işletmedim söktüresim bile var.
Gözünüze batan yerlerin fotoğrafını çekip atabilir misiniz?
bu avrupa dolum ağızları çok sıkıntı çıkarıyor diyorlar.
Gözüme batan yer bagajdaki lpg hortumlarının yeri. ve lpg dolum ağzındaki unutulan conta. Biraz da servis dışında ilk defa bir yere kurcalamış oldu ya onun da etkisi oldu galiba. Ama azaldı içimdeki hissiyat.
Ne gibi?
cabuk bozulma gibi.