0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Sevgili otomobil severler, araştırmacı meraklı ustalarımız yine sırrı çözmüşler..Sararmış plastik farların yine farklı kalınlıktaki zımparalar ile ön temizliği yapılıyor ve son işlem olarak Kloroform buharı ile fabrikasyon parlaklığına ulaştırılıyor.Videoda da söylendiği gibi çok dikkat edilmeli ve bu gaz solunmamalı.//www.youtube.com/watch?v=qp6f-a5DNpE
tekin bey çalışmanız güzel olmus. Bende 2013 avensis var xenon ampulü olurmu
Adem bey, bu çalışma bana ait değil, sadece haberini paylaştım.Mevcut orjinalinde Xenon ampul kullanılmadıysa, lens olsa dahi, farın havalandırması yeterli gelmeyeceğinden dolayı, xenon ampulün ısısı farınızın içini yakarak karartacaktır.Orjinal ampulden şaşmayın. Farınızın dışı solmuşsa, yeterli aydınlatma yapamamasına sebep verir.
Anlamadigim şu,Kloroform yuzeyde bi katma olusturuyor mu?Yoksa sadece parlatiyor mu?Eger olusturmuyor ise, bu parlaklik icin benim bicecegim ömur max 2 ay.Sonucta far uretilirkende uzerine vernik uygulaniyor.
Kloroform, çözücü yani eritici bir maddeymiş, pleksiglass ürünlerde yapıştırıcı olarak da kullanılıyormuş.Yani farın yüzeyinde katman oluşturmuyor tam aksine mikron eritme meydana getirerek eski pürüzsüz yüzeyine kavuşturuyor.
Ilginc ama Almanya'da herhalde hicbir usta böyle birseyi yapmaz.Biz radyasyonlu cayi iceriz, findigi yeriz Usta kahve termoslu bardagi bile akil etmis.