0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
22 Pin diagnostik kablosu aracınıza uymasına uyar da live data okuyamazsınız dolayısı ile arıza tespiti yapmanız için arıza lambasının yanmasını beklemeniz gerekir keza arıza lambası yanarsa da Diagnostik portunda Te1-E1 pinlerini kısa devre yaptığınızda göstergeden arıza kodunu alabilirsiniz, ek bir cihaz yada kablo kullanmanıza gerek yok.
Uyumluluk konusunda sorun yaşayacağınızı sanmıyorum ancak bu kabloyu kullanabilmeniz için Toyota IT2 cihaz gerekli velev ki o parayı verip IT2 aldınız, live data okuyamayacağınız için sadece arıza kaydı görmenize ve silmenize yarayacak,Sorununuza gelecek olursak, kirli hava filtresi yada yakıt filtresi gibi sorunlar olduğunu sanmıyorum, motor sensörleri (su sıcaklık, hararet, vuruntu vs.) kontrol edilmesi gerekli ek olarak LPG sistemini depo üzerindeki vanadan kapatarak ve sigortasını çıkararak bir kaç gün benzin ile kullanmayı deneyebilirsiniz.
@Ufuk Sönmez (16363) bey galiba arıza lambasının neden yandığını buldum distribütör üzerinde bulunan fişte 4 tane kablonun 1 boşta daha önce lehim yapılmış ve lehim kendini bırakmış ekteki resimdeki kablo bu arızayı yaparmı acaba
Kabloyu lehimlemeyin, lehim tabi ki atar o sıcaklıkta, o soket içerisindeki pini sökerek kabloyu soket pinine sıkıştırırarak sabitleyin, gerekirse yeni soket yada pin kullanın,Bu arada distribütör o ringi kısmında terleme yapıyor, muhtemelen distribütör iç keçesinden de sızarak distribütör içerisinde de terleme tortusu oluşmuştur, bilginiz olsun.