0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Merhaba sevgili toyotaclubtr.com üyeleri. Toyota’nın sizler için otomobil ve marka olarak neler ifade ettiğini merak ediyoruz. Bu başlık altında Toyota ile ilgili duygu ve düşüncelerinizi ve bunların yanı sıra eğer Toyota marka araç kullanıyorsanız veya daha önce kullandıysanız bunun sebeplerini, otomobilinize ve markasına karşı kendinizi bağlı (sadık) hissedip hissetmediğinizi ve mevcut otomobilinizi değiştirdiğiniz takdirde Toyota mı yoksa farklı bir marka mı tercih edeceğinizi öğrenmek istiyoruz. Başka marka kullansanız bile kullandığınız markayı da belirterek konuyla ilgili olumlu, olumsuz her türlü düşüncenizi samimiyetle paylaşırsanız mutlu oluruz.Admin: Yukarıdaki araştırmayı bir arkadaşımız yüksek lisans tezi için yapıyor. Kendisine yardımcı olan tüm üyelerimize şimdiden teşekkür ederiz.
Alman araçlarında opsiyon diye satılan birçok özellik japonlarda özellikle toyotada standart.Almanlarda hala ark cam otomatik değil elle çevirmeliyken toyotada 2003 modelinde bile otomatik.alman araçlarında aracı kitlediğinizde çocuğunuz içerden iki kez kola müdahale ettiğinde kilit açılırken toyota da kiliti açana kadar açılmaz.alman grubunun ön takımları zayıfken özellikle salıncak burçları toyotada yıllara meydan okuyor.en önemlisi alman araçlarında lpg uyumu yokken toyota piknik tüpü ile gidebilir vaziyette.
Dilinize sağlık güzel açıklama olmuş, ayriyeten 4 cam otomatik konusu için 2003 yılı çok geç 93 model de bile 4 cam otomatik var ve Toyota'nın en eskisi bile hala tıkır tıkır çalışır Almanları 5 yaşından sonra düzgün çalıştırmak için şişkin bir cüzdan gerekiyor.
Kimsenin sorunsuz ya da masrafsız diye birşeylerden vazgeçtiği yok.Piyasada oluşmuş algı japon araçlarının konforsuz, kalitesiz ve güvenli olmadığı 90'lı yılların ortasından itibaren geçerliliğini yitirmiştir.Toyota'nın hangi sınıf aracını incelerseniz inceleyin sınıfındaki rakiplerinden hiç de geri kalır konfor özellikleri olduğunu söyleyemezsiniz.Her üreticinin odaklandığı bir üretim felsefesi vardır.Örneğin; bu Alman ve Avrupa menşeili markalarda ince detaylar ve işçiliktir, Uzakdoğulu firmalarda ise aracın işlevsel parçalarının uzun ömürlü ve dayanıklı olmasıdır.Kalite konusunda en son eleştirilecek firmalardan birisidir Toyota.2009 Jetta'nın ön göğüsü çatlaklarla harita gibi olmuşken 1995 Corolla'mızda daha tek çatlak yoktu.Ya da c sınıfında bağımsız arka süspansiyon sunan sadece Civic ve Corolla'dır.T oyota'nın hangi aracı sınıfındaki diğer araçlara nazaran kabul edilemeyecek bir güvenlik puanı elde etmiştir örnek verebilir misiniz?O çok övülen firmalar 2 hava yastıklı araçlar getirirken Toyota yıllardır diz hava yastığını standart olarak sunmaktadır.Elinizle dokunduğunuzda hissettiğiniz kaporta mukavemeti bir gösterge değildir, asıl önemli olan aynı şartlarda ve aynı hızlarda yapılan çarpışma testleridir..İnternet çağında kulaktan dolma bilgilerle yorum yapmayalım lütfen.
Sağlam dediler aldık, bu kadar olduğunu bilmiyordum.Geçen bir pilot söylüyordu gökte boing yerde toyota..Şu videoya denk geldim, o yıllarda bu sağlamlığı yaptılarsa bizim 2000 sonrası arabalar tank gibidir.Tabi birde jz2 motoru unutmamak lazım.//www.youtube.com/watch?v=xnWKz7Cthkk
Genel Müdür'e 2017 dizel otomatik araç kiralandı.8 ay kullandılar,beğenmediler.Sebebi titreme ve çekiş gücünden dolayı.Şimdi yerine Skoda Octovia dizel otomatik aldılar.Şöför benimle Abdülhamitin faytonu diye dalga geçiyor ve Skoda çok daha iyi diyor.