Gönderen Konu: SUBARU Forester SG 2007  (Okunma sayısı 3004 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Verso
  • Model Yılı: '09
  • Kilometre: 235000
  • Kan Grubu: 0+
  • 910 kere teşekkür etti
  • 1903 kere teşekkür edildi
Ynt: SUBARU Forester SG 2007
« Yanıtla #40 : Mayıs 10, 2019, 11:30:02 »
Maşallah çok iyi görünüyor, BF KO2 ile ıslak asfaltta dikkatli kullanın, aqua planing kralı bir lastiktir :)

Bir de yukarıda ki bir fotoğrafta dikkatimi çeken bir durum var, bu araçta arkada "self leveling" sistemi yok mu? yoksa iptal mi edilmiş?

Toyota Club Türkiye

Ynt: SUBARU Forester SG 2007
« Yanıtla #40 : Mayıs 10, 2019, 11:30:02 »
 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • SUBARU Forester SG
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: '07
  • Kilometre: 114000
  • Kan Grubu: AB+
  • 192 kere teşekkür etti
  • 267 kere teşekkür edildi
Ynt: SUBARU Forester SG 2007
« Yanıtla #41 : Mayıs 10, 2019, 11:35:34 »
Maşallah çok iyi görünüyor, BF KO2 ile ıslak asfaltta dikkatli kullanın, aqua planing kralı bir lastiktir :)

Bir de yukarıda ki bir fotoğrafta dikkatimi çeken bir durum var, bu araçta arkada "self leveling" sistemi yok mu? yoksa iptal mi edilmiş?

allah razı olsun "self leveling" stok olarak oluyor diye biliyorum sonradan değişmediyse ki benden önceki sahibi sadece yetkili servis bakımlı değişse bile gene orijinal olacaktır. forumlarda okuyorum işte self leveli iptal ettirdim falan diye ama belkide sanayide amartisörcünün veya servisin yapabileceği kapasitede bir işçiliktir. benden önceki sahibi bir kadın ve araba ile alakası yok. yıllarca a noktasından b noktasına taşıma görevi yapmış sadece. böyle bir özellikten haberi olduğunu sanmıyorum. bende aracı ilk aldığımda el kitapçığını okurken öğrenmiştim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Verso
  • Model Yılı: '09
  • Kilometre: 235000
  • Kan Grubu: 0+
  • 910 kere teşekkür etti
  • 1903 kere teşekkür edildi
Ynt: SUBARU Forester SG 2007
« Yanıtla #42 : Mayıs 10, 2019, 15:30:42 »
allah razı olsun "self leveling" stok olarak oluyor diye biliyorum sonradan değişmediyse ki benden önceki sahibi sadece yetkili servis bakımlı değişse bile gene orijinal olacaktır. forumlarda okuyorum işte self leveli iptal ettirdim falan diye ama belkide sanayide amartisörcünün veya servisin yapabileceği kapasitede bir işçiliktir. benden önceki sahibi bir kadın ve araba ile alakası yok. yıllarca a noktasından b noktasına taşıma görevi yapmış sadece. böyle bir özellikten haberi olduğunu sanmıyorum. bende aracı ilk aldığımda el kitapçığını okurken öğrenmiştim.

Bazı donanım seçeneklerinde bulunmuyor, bulunanlarda da arka amortisör patlayınca, maliyetler sebebi ile aftermarket çözümler üretiyorlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • SUBARU Forester SG
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: '07
  • Kilometre: 114000
  • Kan Grubu: AB+
  • 192 kere teşekkür etti
  • 267 kere teşekkür edildi
Ynt: SUBARU Forester SG 2007
« Yanıtla #43 : Mayıs 10, 2019, 15:36:49 »
Bazı donanım seçeneklerinde bulunmuyor, bulunanlarda da arka amortisör patlayınca, maliyetler sebebi ile aftermarket çözümler üretiyorlar.

abi sg kasa da varmış onu öğrendim. dediğin gibi arka amortisörü arızalanlar veya patlayanlar daha uygun olduğu için bizim kasaya uyumlu ama o özelliği barındırmayın farklı amortisörleri tercih ediyorlarmış.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Verso
  • Model Yılı: '09
  • Kilometre: 235000
  • Kan Grubu: 0+
  • 910 kere teşekkür etti
  • 1903 kere teşekkür edildi
Ynt: SUBARU Forester SG 2007
« Yanıtla #44 : Mayıs 10, 2019, 15:49:56 »
abi sg kasa da varmış onu öğrendim. dediğin gibi arka amortisörü arızalanlar veya patlayanlar daha uygun olduğu için bizim kasaya uyumlu ama o özelliği barındırmayın farklı amortisörleri tercih ediyorlarmış.

Benim SH kasa 2.5XT'de vardı, benden önceki sahibi Bayraktar'da yeni değişimini yaptırmıştı, çok da güzel çalışan bir sistem.




Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • SUBARU Forester SG
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: '07
  • Kilometre: 114000
  • Kan Grubu: AB+
  • 192 kere teşekkür etti
  • 267 kere teşekkür edildi
Ynt: SUBARU Forester SG 2007
« Yanıtla #45 : Mayıs 10, 2019, 15:55:09 »
Benim SH kasa 2.5XT'de vardı, benden önceki sahibi Bayraktar'da yeni değişimini yaptırmıştı, çok da güzel çalışan bir sistem.





2.5 iyidir. ön tampon ızgara komple değişik. ben tamponu değiştirirsem artık heralde demir falan yaptırırım :) yıllık bakımım var zaten. cadde'den de maslak türker usta'dan da bi fiyat alırım orijinal arka amortisörler için. türker usta bi bakar tespitine göre olaylar gelişir. 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
    • Sadece Toyota
  • Araç: Verso
  • Model Yılı: '09
  • Kilometre: 235000
  • Kan Grubu: 0+
  • 910 kere teşekkür etti
  • 1903 kere teşekkür edildi
Ynt: SUBARU Forester SG 2007
« Yanıtla #46 : Mayıs 10, 2019, 16:17:33 »
2.5 iyidir. ön tampon ızgara komple değişik. ben tamponu değiştirirsem artık heralde demir falan yaptırırım :) yıllık bakımım var zaten. cadde'den de maslak türker usta'dan da bi fiyat alırım orijinal arka amortisörler için. türker usta bi bakar tespitine göre olaylar gelişir. 

Sakın öyle demir offroad bumper olaylarına gireyim deme bence :) merdiven şasi olmadığı için en ufak bir dokunmada bile panelle birlikte iki kuleyi birden hasarlandırır, illa ki bir off road görüntüsü istersen kibar bir dakar bar daha iyi olabilir :)


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • SUBARU Forester SG
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: '07
  • Kilometre: 114000
  • Kan Grubu: AB+
  • 192 kere teşekkür etti
  • 267 kere teşekkür edildi
Ynt: SUBARU Forester SG 2007
« Yanıtla #47 : Mayıs 10, 2019, 18:02:54 »
Sakın öyle demir offroad bumper olaylarına gireyim deme bence :) merdiven şasi olmadığı için en ufak bir dokunmada bile panelle birlikte iki kuleyi birden hasarlandırır, illa ki bir off road görüntüsü istersen kibar bir dakar bar daha iyi olabilir :)



çok kötü durmamış evet. yok yok metal tampon yaptırmam. var aslında örnekleri yurt dışında ama. gereksiz ağırlık. bide dediğin gibi sakata geliriz allah korusun. ismi dakar barmış yeni öğrendim :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • SUBARU Forester SG
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: '07
  • Kilometre: 114000
  • Kan Grubu: AB+
  • 192 kere teşekkür etti
  • 267 kere teşekkür edildi
Ynt: SUBARU Forester SG 2007
« Yanıtla #48 : Mayıs 15, 2019, 14:49:40 »
arkadaşlar bugün yolumun üzerinde, istoç-ikitelli arası bir mevkide deneme yapayım dedim. benim sürekli mal alma güzergahım olduğu için hep gözüme takılıyordu ulan bir gün buradan çıkacağım diye. bellemiştim. bugün nasip oldu. arkada da hafifi yüküm var mal almıştım yinede vurdum bayıra. orası 60 derece var sanırsam eksiği yok fazlası var. fotolarda çok dik gibi çıkmamış ama canlı görseniz ne demek istediğimi anlardınız. buyurunuz :)




Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '17
  • Kilometre: 14555
  • Kan Grubu: 0+
  • 27 kere teşekkür etti
  • 548 kere teşekkür edildi
Ynt: SUBARU Forester SG 2007
« Yanıtla #49 : Mayıs 16, 2019, 18:22:39 »
Daha ne olsun?,son fotoğrafta Subaru,yoldan geçen tırın yüksekliğinden daha yüksekte ve tırmanma zemini olan beton altıgenler sanıldığı gibi tutuşu artıran değil belki zorlayan bir yapıya sahip olabilir,arkalar basarken önler yeterli tutunmayı sağlamakta daha zorlanmış olabilir ama sorunsuz bu eğime çıktığına göre bize de kocaman aferin demek düşer.
Tokay Ceritoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • SUBARU Forester SG
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: '07
  • Kilometre: 114000
  • Kan Grubu: AB+
  • 192 kere teşekkür etti
  • 267 kere teşekkür edildi
Ynt: SUBARU Forester SG 2007
« Yanıtla #50 : Mayıs 17, 2019, 07:03:51 »
Daha ne olsun?,son fotoğrafta Subaru,yoldan geçen tırın yüksekliğinden daha yüksekte ve tırmanma zemini olan beton altıgenler sanıldığı gibi tutuşu artıran değil belki zorlayan bir yapıya sahip olabilir,arkalar basarken önler yeterli tutunmayı sağlamakta daha zorlanmış olabilir ama sorunsuz bu eğime çıktığına göre bize de kocaman aferin demek düşer.

tokay amca burada asıl mesele tamam eyvallah çıktım ama ilk girişte aşağıda dikkat ederseniz ince bir çizgi halinde bitkilerin arasında kalmış gibi görünen beton taşlar briketler var. üç kat halinde. o mesafe dizime geliyor. buraya gelebilmek için önce orayı aştım. beni asıl zorlayan yer orası oldu keşke oranında fotoğrafını çekseydim. hatta internetten bulabilirsen atayım.

Mesaj Birleştirildi: Mayıs 17, 2019, 07:05:30
buldum.
 


bu arada o gün ilginçtir ufuk hocamla da bizzat tanışmış oldum tesadüfen :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Dinozor
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '17
  • Kilometre: 14555
  • Kan Grubu: 0+
  • 27 kere teşekkür etti
  • 548 kere teşekkür edildi
Ynt: SUBARU Forester SG 2007
« Yanıtla #51 : Mayıs 17, 2019, 10:25:57 »
Evet,esas bu kısmı aşmak önemliymiş,Allahtan askıda kalmamış aşmış.Ben 1969 yılında 0 km Tuzla jeep le çamurda bir tümseğe oturdum,4 teker havada ve boşa dönerek çalışır vaziyette olduğundan çıkmak mümkün olmamıştı.
Tokay Ceritoğlu

Etiketler: