Gönderen Konu: Yeni Toyota RAV4 (2006-2009)  (Okunma sayısı 5180 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Kan Grubu: A+
Yeni Toyota RAV4 (2006-2009)
« : Mart 10, 2009, 00:08:19 »
benim bildiğim ve kullandığım kadarıyla tam iyi değil...kullananlar varsa sizce nasıl.?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • 17 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota RAV4 (2006-2009)
« Yanıtla #1 : Mart 10, 2009, 07:59:31 »
Ercan Bey, detayları da bizlerle paylaşabilir misiniz?
Folgsamkeit macht frei...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota RAV4 (2006-2009)
« Yanıtla #2 : Mart 10, 2009, 08:23:27 »
   :nija: :nija: :nija:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Yeni Toyota RAV4 (2006-2009)
« Yanıtla #3 : Mart 10, 2009, 20:04:51 »
eğer araç 4 vites yerine 5 vites olsaydı

müzik sistemi hi-fi,farları xenon(sadece mercek var)olsaydı

yolu birazcık daha kavrasaydı

çok azda az yakıp çok kaçsaydı

bence süper ötesi bir araba olurdu.yanlışmı yoksa doğrumu düşünüyorum bunu merak ediyorum.rav4 kullananlar cevaplarınızı bekliyorum...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota RAV4 (2006-2009)
« Yanıtla #4 : Mart 10, 2009, 21:10:34 »
eğer araç 4 vites yerine 5 vites olsaydı


derken Ercan bey ?
..Tüplü ve Öfkeli..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • No pain no gain...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota RAV4 (2006-2009)
« Yanıtla #5 : Mart 10, 2009, 21:13:42 »
4 otomatik yerine 5 otomatik demek istemiş sanırım. Son vites dişli oranında fark yok gerçi ama neyse.
1982 Land Rover Series III 88 inch SWB hobi aracı
2009 Peugeot 207 1.4 Trendy 90 hp hanımın aracı
2011 Citröen C4 1.6 e-Hdi 112 hp şirket aracı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota RAV4 (2006-2009)
« Yanıtla #6 : Mart 10, 2009, 21:18:42 »
Anladım abi teşekkürler.
..Tüplü ve Öfkeli..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Yeni Toyota RAV4 (2006-2009)
« Yanıtla #7 : Mart 10, 2009, 21:19:39 »
dişli oranında fark olsun olmasın bence genede farkeder.yani eğer 5 vites olsaydı kesinlikle yakıt azalırdı motor çok bağırmak zorunda kalmazdı vede aracı kullanırkenki en ufak gaz dokunuşunda tüm yolcuları sarsmazdı diye düşündüm...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota RAV4 (2006-2009)
« Yanıtla #8 : Mart 10, 2009, 21:22:14 »
ben otomatik vites araba kullanmadım ama manuel'de kullandığım araçlarda 4-5 arasında çok büyük bir dişli farkı yok yanlış mı biliyorum ?
..Tüplü ve Öfkeli..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • No pain no gain...
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota RAV4 (2006-2009)
« Yanıtla #9 : Mart 10, 2009, 21:25:54 »
dişli oranında fark olsun olmasın bence genede farkeder.yani eğer 5 vites olsaydı kesinlikle yakıt azalırdı motor çok bağırmak zorunda kalmazdı vede aracı kullanırkenki en ufak gaz dokunuşunda tüm yolcuları sarsmazdı diye düşündüm...
Bildiğim kadarı ile araç isterse 17 vites olsun, manueldeki son vitesin oranı ile otomatikteki son vitesin oranı aynı oluyor. Pek çok kereler söylediğim gibi RAV4'ünüzün son hız, tüketim ve ataklık problemi aracın yüksek yapısı, otomatik vitesin manuele göre sürtünme vs kaybı, 4 çekerin getirdiği ekstra ağırlık ve ekstra dönen parça sayısı sebebi ile oluyor..Bozuk veya hatalı tasarlanmış bir şey yok.
1982 Land Rover Series III 88 inch SWB hobi aracı
2009 Peugeot 207 1.4 Trendy 90 hp hanımın aracı
2011 Citröen C4 1.6 e-Hdi 112 hp şirket aracı

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Yeni Toyota RAV4 (2006-2009)
« Yanıtla #10 : Mart 10, 2009, 23:09:49 »
teşekkür ederim..

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota RAV4 (2006-2009)
« Yanıtla #11 : Mart 11, 2009, 08:30:17 »
  Güncel Rav4 ler sürekli 4çeker olmayabilir. Ayrıca Over-Drive fonksiyonununda olması lazım şanzımanın. Ayrıca üzerindeki lastikler arazi için daha uygunsa asfaltta yol tutuşu biraz zayıflayabilir, bu lastiğin cinsi ve kullanım koşullarında da bağlıdır. Daha öncede söylediğim gibi bence dengede bir araç Rav4. Ne çok büyük, ne çok yakıyor. Hafifi arazi kabiliyeti de var, yolda da fena değil. Tabi beklentiler de önemli.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota RAV4 (2006-2009)
« Yanıtla #12 : Mart 11, 2009, 11:45:05 »
benim gözlemlediğim kadarıyla ercan biraz da binek araç gibi birşey beklemiş rav4'ten.. yani modaya uymuşlar, binek araç yerine rav4 almışlar ve rav4ten; 0-100 olarak, son hız olarak, esneklik olarak, yakıt tüketimi olarak avensis konforu beklemişler, yakıt tüketimi olarak avensis gibi yakıyor sanırım, ama diğer hiç bir özelliği binek araç gibi değildir, binek gibi olsun istediysen x3 2.0d almalıydın, yakıt tüketimi rav4ten daha iyidir çünkü dizeldir, son hızı rav4ten daha iyidir çünkü bmwdir  8-) yol tutuşu konforu vs de daha iyidir, aslıdna binek araç konforunu x3te yaşayabilirdin ancaaak 60.757euro yani bu günkü kurla 138.872tl vermek şartı ile..bence sakin sakin şeridinden git ercan kardeşim, kimseyle yarışma, kırmızıda ilk ben kalkcam muhabbetine girme, aracını zorlama, bırak L yi falan tak D ye sakin sakin kullan, hatta kullanma kardeşim benim ehliyetin yoktu daha yanlış mı? biraz sabret ehliyet alınca kullanırsın sakin sakin, yok ille de performans diyorsan alırız sana 96-2000 arası bir vtec, o aracı zorlarsın :)
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Yeni Toyota RAV4 (2006-2009)
« Yanıtla #13 : Mart 12, 2009, 00:12:52 »
:) :) :) :) sende haklısın türkay abim ya

aslında ben acayip bmw hastasıyım o yüzden vtec yerine ya e30 325 e36 m3 zaten ondan sonra lambadan düz kalkmak diye bişey yok yanyan :):):)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota RAV4 (2006-2009)
« Yanıtla #14 : Mart 12, 2009, 00:16:42 »
ercan benim avatarın altındaki yazıyı oku bi ;) 2.5e gerek yok, 3.16 bile yan.. debriyajı kullanmayı bil ;)
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • DEPREMDE ŞEHİT OLAN MESLEKTAŞLARIMA AÐLIYORUM...
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 13 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota RAV4 (2006-2009)
« Yanıtla #15 : Mart 12, 2009, 00:21:29 »
Bu ilk hızlanmaya neden bu takarsınız anlamış değilim... Tamam bazen ben de ışıklarda yanyana geldiğim araçlarla bazen bir kaç saniyeliğine yarıştım ama tüm hayatımda 3 bilemedin 5 keredir... Önemli olan sıkıştığın anda seni kurtarıp kurtarmadığıdır ki aldığınız araç pahalı bir araç, sağlam ve güzel bir araç... Seni çok defalar kurtarır... Değişik nitelikleri olan bir araçtan değişik özellikler beklemek senin suçun Ercan... Kaç gündür okuyorum, aracına acıyorum valla... :):)  
2013 TOYOTA COROLLA D4D ADVANCE MANUEL
İNCİ BEYAZI

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Yeni Toyota RAV4 (2006-2009)
« Yanıtla #16 : Mart 12, 2009, 00:25:53 »
vaay hem bmw hem toyotacıyız yani abi :)

o da yanlarda sırf o motor sesi içinde olsa gerek var bence gooop goop:)

bizde var bitane o dizel ama iyi yanlıo..o bile

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Yeni Toyota RAV4 (2006-2009)
« Yanıtla #17 : Mart 12, 2009, 00:27:38 »
Bu ilk hızlanmaya neden bu takarsınız anlamış değilim... Tamam bazen ben de ışıklarda yanyana geldiğim araçlarla bazen bir kaç saniyeliğine yarıştım ama tüm hayatımda 3 bilemedin 5 keredir... Önemli olan sıkıştığın anda seni kurtarıp kurtarmadığıdır ki aldığınız araç pahalı bir araç, sağlam ve güzel bir araç... Seni çok defalar kurtarır... Değişik nitelikleri olan bir araçtan değişik özellikler beklemek senin suçun Ercan... Kaç gündür okuyorum, aracına acıyorum valla... :):)  
yok abi aslında o olaylardan sonra araba daha serileşti kalkışlar falan iraz daha düzeldi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • pahalı zevklerim var, benzin gibi
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A-
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Toyota RAV4 (2006-2009)
« Yanıtla #18 : Mart 12, 2009, 00:33:31 »
ercan bmwnin dizelleri daha iyidir zaten yan konusunda, tork çok daha fazla diye..ama düşük devirde değil, turbo devrede olmalı :) ama biz şu anda kurallara aykırı bir konuşma içerisindeyiz :) bu yan falan tamamen trafik kurallarına aykırı abim bunu da biliyoruz tabi değil mi :) o motor sesi de v6dan geliyor.. en güzel motor sesini e34 kasa 5.20den alırsın, bir tünelde, sunroofun arkası açık, düşük devirden hızlanırken ;)
ae101 4a-fe+ junyan angel eye+ 8000k xenon+ usdm oem stop+ racing stripes+ 16" astra H jant+ 195/45r16 continental sport contact2 ve michelin pilot sport+ sonax cam filmi+ ışıklı kapı eşiği+ ayak aydınlatması+ beyaz gösterge aydınlatması+ oem anatomik spoyler+ bagaj led aydınlatma+ e34 paspas+ alpine CDE-9873RB teyp+ alpine mrv-f450 amfi+ alpine MRP-M500 mono amfi+ jbl komponent+ fli

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Yeni Toyota RAV4 (2006-2009)
« Yanıtla #19 : Mart 12, 2009, 02:00:44 »
aynen öyle abi..

ha bide tam tünelde trafik kurallarına uygun bir şeklide giderken 4. vitesten 3 e veya 3den 2ye :):)zaten e 34 den çıkacak o ses oy oy oy neyse biz toyotaya dönelim:)