Gönderen Konu: 1.4 D4D Chiptuning (Yazılım ) önerisi ?  (Okunma sayısı 10471 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • YB276
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: '13
  • Kilometre: 40000
  • Kan Grubu: 0+
  • 153 kere teşekkür etti
  • 189 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.4 D4D Chiptuning (Yazılım ) önerisi ?
« Yanıtla #20 : Eylül 26, 2017, 15:04:12 »
2CR'yi tavsiye ederim.
2011 Toyota Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Special Edition
Beni en çok çeken şey mazotun köpürmesi,dizelin çalışırken yaptığı sesi Anlayamazsınız. :D

Toyota Club Türkiye

Ynt: 1.4 D4D Chiptuning (Yazılım ) önerisi ?
« Yanıtla #20 : Eylül 26, 2017, 15:04:12 »
 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Yeni Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Model Yılı: -
  • Kan Grubu: A-
  • 471 kere teşekkür etti
  • 751 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.4 D4D Chiptuning (Yazılım ) önerisi ?
« Yanıtla #21 : Eylül 26, 2017, 15:51:59 »
Merhaba arkadaşlar;

      2012 toyota auris 1.4 D4D 96bin kmde ki aracıma Chiptuning yaptırmak istiyorum bir çok firmayla görüştüm değerler hemen hemen hepsinde aynı
Stock 90 bg 205 Nm tork;Chiptuning sonrası: 115Bg 250 Nm tork
      Daha önce D4D aracına chiptuning yaptıran oldumu ? memnunmusunuz?
Motor ömrünü kısaltırmı konusunu çok araştırdım orası şans işi biraz bakımları düzgün yapılması lazım ..
Benim aracın 71Bin km'de Turbosu değişti yazılım falan yok arabada sakin kullanmama rağmen dizel motor kullanım koşullarına da dikkat etmeme rağmen..
Chiptuning firmaları:ecufast,Dr.Ecu,Remaps,service paşaoğlu chiptuning , 2CR yazılım,Megachips bunlardan hangisini önerirsiniz?


toyota yaris 2012 Euro5 1.4 D4D aracıma Race Chip taktım.  MMT şanzıman .  116hp civarı diye söyleniyordu dynoya çıkmadım, 0-100 hızlanması 2sn kadar iyileşti ancak bu tarz uygulamalar rail basıncını arttırarak yapıldığından bir süre sonra sıkıntı yaşanıyor,  yapılması gereken aracınıza özel custom Remap yapılması , kardeşimin leon 1,6tdi 105hp aracına stage 2 yazılım egr dpf iptali ve dsg yazılımı yaptırdık sıkıntısız kullandı ve 168hp dyno verisi aldık. tavsiyem Remap yaptırın hazır çip box takmayın

NOT : Chip boxu söktüm çünkü araç DPF yi tıkamaya başladı bunun yüzünden yaklaşık 7 8 bin km kullandım ve söktüm tavsiye etmiyorum



Chip nasıl bir tepki yaratıyor araçta bilemiyorum ama benim araçtaki gaz tepki cihazının ondan aşağı kalır yanı yoktur diye düşünüyorum. Araba şimşek gibi sanki.

Mustafa bey sizin taktığınız şeyin mantığını anlatayım , bunu tirkiyede ilk defa getirten ve aracına takan kişi olarak söylüyorum,

pedal commander pedalbox D1 Spec vs gibi cihazlar , elektronik boğaz kelebeğine sahip araçlara uygulanmakta ve çalışma prensibi siz gaza %30 bastığınızda hafızasındaki ayarlı olan modlara göre kelebeği daha çok açmakta , spor soft normal vs gibi modlar bu işe yarıyor

mesela %20 pedala bastınız normalde pedal %20 oranda açılacakken  spor modda kelebek %60 açılıyor, 

yada %50 bastınız sollama yaparken kelebek %50 yerine %100 açılıyor ve bu sinyali kelebek 1sn de algılarken bu cihaz sayesinde 0,4sn gibi bir sürede yapıyor , yani, motorunuza herhangi bir güç artışı uygulamıyor motorunuz aynı güçte sadece kelebeğin açılma hızı daha hızlı ve açılma oranı artıyor  olay bundan ibaret.



Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Model Yılı: '04
  • Kilometre: 290000
  • Kan Grubu: A+
  • 21 kere teşekkür etti
  • 85 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.4 D4D Chiptuning (Yazılım ) önerisi ?
« Yanıtla #22 : Eylül 26, 2017, 19:33:17 »
Mesut Bey tabikide bahsettiğiniz gibi. Araçta güç artışı yok, tepkileri hızlı okadar. Araç otomatik olduğu için biraz hantal kalıyor o yüzden kullanıyorum.
İSRA-37

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '14
  • Kilometre: 48000
  • Kan Grubu: ---
  • 26 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.4 D4D Chiptuning (Yazılım ) önerisi ?
« Yanıtla #23 : Eylül 26, 2017, 22:43:53 »
Pedal commender dediğiniz giviyse o zaman daha fazla yaktırmaz mı? %20 basmada gaz kelebeği %60 açılacaksa...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • Japanese Man-Youtube Channel
  • Araç: Auris
  • Model Yılı: '11
  • Kilometre: 123000
  • Kan Grubu: A+
  • 191 kere teşekkür etti
  • 114 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.4 D4D Chiptuning (Yazılım ) önerisi ?
« Yanıtla #24 : Eylül 10, 2019, 21:27:38 »
2CR'yi tavsiye ederim.
Konuyu hortlatıyorum ancak bende de ufaktan bir arayış var. Soft yazılım (Stage-1 için) 2CR İstanbul 1400TL nakit fiyat verdi. Ecufast ise 650TL fiyat verdi. Eminim ki işçilikleri aynı değil tabiki ama fark çok değil mi? Yani kafamda çok soru işareti oldu açıkcası. 2CR bana daha çok güven verdi bu arada açıkcası. Aramızda bu konuda tecrübesi olanlar var ise çok sevinirim. (Corolla 2014 60.000KM de aracım) Aslında daha çok ekonomi odaklı düşünüyordum ancak 1400TL ye 3000KM den fazla yol yaparım şu an :) Özetle değer mi değmez mi kafam çok karışık...
2011 Auris 1.33 Dual VVT-I
Youtube Channel : https://www.youtube.com/channel/UCJCUJ_h_saUp7hxZ1V_cEmA?view_as=subscriber
Faydali Konular ve Basliklar:
Faydalı: http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=20088.0

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corona
  • Model Yılı: '93
  • Kilometre: 350000
  • Kan Grubu: A+
  • 162 kere teşekkür etti
  • 970 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.4 D4D Chiptuning (Yazılım ) önerisi ?
« Yanıtla #25 : Eylül 10, 2019, 21:34:20 »
Konuyu hortlatıyorum ancak bende de ufaktan bir arayış var. Soft yazılım (Stage-1 için) 2CR İstanbul 1400TL nakit fiyat verdi. Ecufast ise 650TL fiyat verdi. Eminim ki işçilikleri aynı değil tabiki ama fark çok değil mi? Yani kafamda çok soru işareti oldu açıkcası. 2CR bana daha çok güven verdi bu arada açıkcası. Aramızda bu konuda tecrübesi olanlar var ise çok sevinirim. (Corolla 2014 60.000KM de aracım) Aslında daha çok ekonomi odaklı düşünüyordum ancak 1400TL ye 3000KM den fazla yol yaparım şu an :) Özetle değer mi değmez mi kafam çok karışık...
Sefa o kafandakileri sil ve hiç düşünmemiş gibi davran sen nedemek istediğimi gayet net anladın.
Bide genel için yazalım,
Tek birşey söyleyecem o çip tuning işiyle uğraşanlar acaba bu aracın fabrikasında
ar-ge'sinde ve diğer tüm hatlarında çalışan mühendislerden dahamı zekiler?
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '15
  • Kilometre: 59567
  • Kan Grubu: 0+
  • 620 kere teşekkür etti
  • 449 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.4 D4D Chiptuning (Yazılım ) önerisi ?
« Yanıtla #26 : Eylül 10, 2019, 22:22:18 »
Konuyu hortlatıyorum ancak bende de ufaktan bir arayış var. Soft yazılım (Stage-1 için) 2CR İstanbul 1400TL nakit fiyat verdi. Ecufast ise 650TL fiyat verdi. Eminim ki işçilikleri aynı değil tabiki ama fark çok değil mi? Yani kafamda çok soru işareti oldu açıkcası. 2CR bana daha çok güven verdi bu arada açıkcası. Aramızda bu konuda tecrübesi olanlar var ise çok sevinirim. (Corolla 2014 60.000KM de aracım) Aslında daha çok ekonomi odaklı düşünüyordum ancak 1400TL ye 3000KM den fazla yol yaparım şu an :) Özetle değer mi değmez mi kafam çok karışık...
Yazılım yaptırdığın da yakıt ekonomisini aklından çıkar o gücü aldığında pedaldan ayağını çekmeyeceksin.
Yazılım firması olarak DR.Ecu veya Paşaoğlu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • Japanese Man-Youtube Channel
  • Araç: Auris
  • Model Yılı: '11
  • Kilometre: 123000
  • Kan Grubu: A+
  • 191 kere teşekkür etti
  • 114 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.4 D4D Chiptuning (Yazılım ) önerisi ?
« Yanıtla #27 : Eylül 10, 2019, 22:28:58 »
Sefa o kafandakileri sil ve hiç düşünmemiş gibi davran sen nedemek istediğimi gayet net anladın.
Bide genel için yazalım,
Tek birşey söyleyecem o çip tuning işiyle uğraşanlar acaba bu aracın fabrikasında
ar-ge'sinde ve diğer tüm hatlarında çalışan mühendislerden dahamı zekiler?
Çok haklısın Ümit abim. Yani ama işte umut... :D

Mesaj Birleştirildi: Eylül 10, 2019, 22:30:52
Yazılım yaptırdığın da yakıt ekonomisini aklından çıkar o gücü aldığında pedaldan ayağını çekmeyeceksin.
Yazılım firması olarak DR.Ecu veya Paşaoğlu
Sen de beni gaza getir he :D :D arada çok fiyat farkı var Anılım bu da düşündürüyor yani. Ecufast 650TL fiyat verdi. Paşaoğlu 700TL fiyat verdi. Ama 2CR 1400TL. Arada mutlaka bir kalite farkı vardır diye düşünüyorum ?
2011 Auris 1.33 Dual VVT-I
Youtube Channel : https://www.youtube.com/channel/UCJCUJ_h_saUp7hxZ1V_cEmA?view_as=subscriber
Faydali Konular ve Basliklar:
Faydalı: http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=20088.0

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '15
  • Kilometre: 59567
  • Kan Grubu: 0+
  • 620 kere teşekkür etti
  • 449 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.4 D4D Chiptuning (Yazılım ) önerisi ?
« Yanıtla #28 : Eylül 10, 2019, 23:13:31 »
Sefa o kafandakileri sil ve hiç düşünmemiş gibi davran sen nedemek istediğimi gayet net anladın.
Bide genel için yazalım,
Tek birşey söyleyecem o çip tuning işiyle uğraşanlar acaba bu aracın fabrikasında
ar-ge'sinde ve diğer tüm hatlarında çalışan mühendislerden dahamı zekiler?
Eğer ki stage atılacak ise stock motor ile kısa zamanda motor yemesi mümkün,  ama soft atılacaksa hiç bir zararı yoktur tabi ki hard kullanım yapmazsanız.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corona
  • Model Yılı: '93
  • Kilometre: 350000
  • Kan Grubu: A+
  • 162 kere teşekkür etti
  • 970 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.4 D4D Chiptuning (Yazılım ) önerisi ?
« Yanıtla #29 : Eylül 10, 2019, 23:22:58 »
Yazılım yaptırdığın da yakıt ekonomisini aklından çıkar o gücü aldığında pedaldan ayağını çekmeyeceksin.
Yazılım firması olarak DR.Ecu veya Paşaoğlu
Yani Anıl 1.0 vw kullanıcıları araçlarını yer uçağı gibi görüyor sende buna son derece sinir oluyırsun diğer yandan 1.4 90 beygir arabadan güç bekliyorsun yok öyle bir dünya kardeşim bunlar sadece umut tacirliğinden öteye geçmez öyle yazılımla açık hava filtresiyle bu iş olsaydı fabrikadaki mühendislere milyon dolarlık ar-ge çalışmalarına ne gerek vardı,bu yazılım işi tek artısı araç ara hızlanmalar falan sadece çok az hissedilebilecek şekilde iyileşiyor hepsi o,yakıt ekonomisi falan hepsi hikaye zaten belirli zaman sonra zorlanan motor bildiğin çökmeye başlıyor,eğer motorla oynayıp ciddi değişiklikler yapmadıktan sonra o iş yazılımla falan olmaz mesala kuş serisinde trak yarışları için 1.6 makineden doğan s motorundan o sınftaki araca göre bir canavar çıkarırlar ama ciddi paralar harcanır dereceli eksantrik sibobların değişimi ve yerlerinin dahada genişletilmesi piston başlarıyla oynama 06 piston dedikleri Ankara işi kol yatak piston grubu ekleme ve Krank ile oynama gibi değişiklikler yapılır bu yeni nesil araçlardada aynı şekilde işler ha unutmadan bide motor sğutma sistemine kadar el atılır mesela Supra 1000 küsür HP lere kadar çıkarılıyor hatta ufuk Bey'in arkadaşındaki meşhur sarı Supra en son daynonun anakartını yakmıştı ama o Supra ciddi ciddi proje aracıdır her bir parçası farklıdır üzerindeki turbo özel imalattır biraz uzun oldu kusura bakmayın.

Mesaj Birleştirildi: Eylül 10, 2019, 23:24:47
O meşhu suprayıda ekleyelim Ankara'daki daynonun kayşlarını kırmış diğerinin anakartını yakmış.
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • Japanese Man-Youtube Channel
  • Araç: Auris
  • Model Yılı: '11
  • Kilometre: 123000
  • Kan Grubu: A+
  • 191 kere teşekkür etti
  • 114 kere teşekkür edildi
Ynt: 1.4 D4D Chiptuning (Yazılım ) önerisi ?
« Yanıtla #30 : Eylül 10, 2019, 23:45:53 »
Eğer ki stage atılacak ise stock motor ile kısa zamanda motor yemesi mümkün,  ama soft atılacaksa hiç bir zararı yoktur tabi ki hard kullanım yapmazsanız.
Soft ile Stage-1 arasındaki fark nedir Anılcım ? Ben bilmiyorum da biraz da ondan soruyorum

Mesaj Birleştirildi: Eylül 10, 2019, 23:47:41
Yani Anıl 1.0 vw kullanıcıları araçlarını yer uçağı gibi görüyor sende buna son derece sinir oluyırsun diğer yandan 1.4 90 beygir arabadan güç bekliyorsun yok öyle bir dünya kardeşim bunlar sadece umut tacirliğinden öteye geçmez öyle yazılımla açık hava filtresiyle bu iş olsaydı fabrikadaki mühendislere milyon dolarlık ar-ge çalışmalarına ne gerek vardı,bu yazılım işi tek artısı araç ara hızlanmalar falan sadece çok az hissedilebilecek şekilde iyileşiyor hepsi o,yakıt ekonomisi falan hepsi hikaye zaten belirli zaman sonra zorlanan motor bildiğin çökmeye başlıyor,eğer motorla oynayıp ciddi değişiklikler yapmadıktan sonra o iş yazılımla falan olmaz mesala kuş serisinde trak yarışları için 1.6 makineden doğan s motorundan o sınftaki araca göre bir canavar çıkarırlar ama ciddi paralar harcanır dereceli eksantrik sibobların değişimi ve yerlerinin dahada genişletilmesi piston başlarıyla oynama 06 piston dedikleri Ankara işi kol yatak piston grubu ekleme ve Krank ile oynama gibi değişiklikler yapılır bu yeni nesil araçlardada aynı şekilde işler ha unutmadan bide motor sğutma sistemine kadar el atılır mesela Supra 1000 küsür HP lere kadar çıkarılıyor hatta ufuk Bey'in arkadaşındaki meşhur sarı Supra en son daynonun anakartını yakmıştı ama o Supra ciddi ciddi proje aracıdır her bir parçası farklıdır üzerindeki turbo özel imalattır biraz uzun oldu kusura bakmayın.

Mesaj Birleştirildi: Eylül 10, 2019, 23:24:47
O meşhu suprayıda ekleyelim Ankara'daki daynonun kayşlarını kırmış diğerinin anakartını yakmış.
Haklısın Ümit abi. Aslında bir gün yazılınlı bir D-4D sürsem keşke hem de farkı hissetmek anlamında
2011 Auris 1.33 Dual VVT-I
Youtube Channel : https://www.youtube.com/channel/UCJCUJ_h_saUp7hxZ1V_cEmA?view_as=subscriber
Faydali Konular ve Basliklar:
Faydalı: http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=20088.0

Etiketler: