0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
servis müdürü lütufta bulunmuş eksik olmasın ama olayın opsiyonu ondan da fazla. 15000 km de bir de soksan garanti kapsam dışı kalmaz. tecrübeyle sabittir. zira olay mahkemelik olduğunda atanacak bilirkişi de meseleyi bu yönde doğrulayacaktır. citroen ve peugeot servisleri dizellere bile 25.000 km de bakım yapıyorlar ne yani citroenin motorları toyota dan daha mı dayanıklı. euro 4 ve sonrası motorlarda DPF(Dizel Partikül Filtre) var artık motor yağları eskisi gibi çabuk kirlenmiyor ve madeni yağ teknolojisi çok ileride yani yağın yapısı öyle 10bin km de hemen bozulmuyor. servislerin erken çağırması tamamen müşteriyi söğüşleme amaçlıdır. ben son 5-6 senedir 15 bine yakın aralıklarda yapıyorum bakımlarımı ve şimdiye kadar hiçbir sorun yaşamadım. kullandığım yağı hiç değiştirmem (mobil super 3000 5/30) 15binde bile yağ tertemiz çıkıyor.
ozellikle dumankaya servisinden uzak durun. her seyde sorun sikinti cikartiyor. toyota natas uzerine servis tanimam musteri ile ilgialakalari cok iyi bi sorun oldugunda ellerinden geleni yapiyorlar digerleri gibi paragoz yamyam servis degil.
Para için 12 binde servise aldığı aracı 9 bin km sonra 21 binde tekrar gelin geciktirmeyin diyor.
yazıma böyle başlık attım.servisler hem aracımız sağlam derler hem de en küçük sorunda kullanıcı hatası deyip işin içinde çıkarlar,bu böyle olmamalı,örnek corollamız 470 km de ,izmir ankara 650 km ,yola çıkacağım 1000 km sivrihisar veya polatlı da olursa ne olacak?ya orada resmi servis olacak ,ya da olmayacağına göre belli bir % oranında km serbestisi olacak,garanti uzatmak için ek para isterler,sonrada servislere askeri düzen mecbur etmeye çalışırlar !yukarıda ki soruyu toyota tr sordum servisleri adres gösterdiler,efe ye mail attım sordum cevap yok,şu garanti saçmalığı bitince forum üyelerinin çoğunluğunun memnun olduğu özel servisleri tercih edeceğiz herhalde..