Gönderen Konu: Yeni Honda Civic  (Okunma sayısı 76380 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • TOYOTA SEVER,ESKİ TOYOTA SAHİBİ.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 54000
  • Model Yılı: '10
  • 19 kere teşekkür etti
  • 52 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #380 : Ekim 06, 2017, 10:47:47 »
Arkadaşlar ister kızın ister sövün ama ben bu konuda Tekin abiye sonuna kadar hak veriyorum.

Tamam mal canın yongası verdiğimiz paralar kolay kazanılmıyor ancak mala özellikle kaportasına bu kadar değer veren başka bir ülke yoktur sanırım. Honda da mevcut olan kusur nedense kullanıcıdan çok dışarıdan izleyenleri daha çok üzmüşe benziyor. Bir önceki mesajımda da bahsettim aynı aracı kurumumda bir arkadaşım kullanıyor ve oda Tekin abi gibi uzun yıllar kullanma hedefinde. Bizler araçları amaç dışında kullandığımız için(ticari bir yatırım) bu tür sıkıntılar can sıkıcı oluyor. Bir arabanın değişeni varsa piyasa değerinin olabildiğince altına düşüyor(ki bu benim işime geliyor açıkçası almak istediğim aracı daha uyguna alabilirim. Ayrıca kaza yapmış bir aracın değeri düşmesin diye parçasının düzeltilip boyatılmasındansa orjinali ile değiştirilmesinden yanayım. Ülkece bu kaporta olayında çok takıntılıyız dünya malına fazla meyl vermemek lazım diye düşünüyorum. Allah can sağlığı versin. Hepinize sağlıklı günler kazasız sürüşler dilerim. Hayırlı cumalar.

Sevinilecek değil üzülecek bir durum. Kullanıcıları da üzmüş ki video çekip medyada paylaşmışlar. Üzmese, başvurmazdı kullanıcılar HONDA Türkiye'ye. Bu hondanın ayıbı, ayıbı dile getirenlerin değil. Servet verip alınan malın durduk yere yamulması hoş görülecek bir olay değil. Son olarak aracın marka değeri düşmesin diye aldırmıyorum tavırları normal,insani tepkilerdir,anlaşılabilir...
2021 Corolla HYBRID Dream (AKTİF)
2013 Hyundai İ30 1,6 GDİ ELİTE (AKTİF)
1991 Mazda 323 HB AT. (AKTİF)
2010 MERCEDES C180 KOMPRESSOR (satıldı)

Toyota Club Türkiye

Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #380 : Ekim 06, 2017, 10:47:47 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Artık O Bir Çinli
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '23
  • 278 kere teşekkür etti
  • 474 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #381 : Ekim 06, 2017, 11:01:23 »
http://www.otohaber.com.tr/haberler/2017/10/06/honda-japonyadaki-fabrikasini-kapatiyor

Haber başlığını görünce çok güldüm, Adamlar sorunlarla baş edemeyince kepenk indirmişler dedim içimden :rofl:
2002 E11 Corolla----2006 Corolla HB----2006 Focus Sedan----2004 Honda Accord----98'Palio--99'Astra----2016 Astra J----2017 Clio----2020 Corsa----2012 Honda ACCORD----2011 Honda CR-V----2020 Corolla son olarak 2023 Chery Omoda5

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #382 : Ekim 06, 2017, 11:01:46 »
Tekin abi,kaportaya sonradan yapılan her müdahale bildiğiniz gibi anlaşılır.Parça değişimi,onarım gibi.Bizim yeni Hondamiz yok.Bizler sizleri savunuyoruz.Mağdur olmanızı istemiyoruz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #383 : Ekim 06, 2017, 11:15:21 »
Tekin abi,kaportaya sonradan yapılan her müdahale bildiğiniz gibi anlaşılır.Parça değişimi,onarım gibi.Bizim yeni Hondamiz yok.Bizler sizleri savunuyoruz.Mağdur olmanızı istemiyoruz.

Evet, ısıtıp çekiçleyip - kesip kaynatıp macunlayıp boyarsan anlaşılır.

Fakat artık Küçük ezikler çektirerek düzeltiliyor, sonradan anlaşılmaz.

Daha büyük onarım gereken durumlarda ise parçalar ek yerlerinden komple sökülür, orjinal parça yerine sabitlenir, ek yerleri mastiklenir, dip köşelere paslanmazlık yağları uygulanır, boyaya geçilir. Macun kullanılmaz. Büyük küçük hasar farketmez, ayar kaçmaması için her zaman celeste tezgah uygulanır. Sonradan anlaşılmaz. Kapı, kaput, bagaj kapağı, ön çamurluklar daha kolaydır, yeni parçaya işlemler dışarda yapılır, montajlanıp toplanır.  Aynı prosedür/işlemler fabrikada üretim aşamasında da yapılmaktadır, işin içinde macun yoktur.

Teşekkür ederim, sizi anlıyorum, benim Civic'te sorun yok, 2018'te zaten eskimiş olacak. Biz tüketiciyi markamız korur. Bizler sadece doğru yere doğru şikayette bulunabiliriz.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #384 : Ekim 06, 2017, 11:23:52 »
Tekin abi göçük timleri var artık.Bende bir kaç ay önce çamurluktaki göçuğü çektirdim.Evet mükemmel oluyor.Anlaşılmaz.O ayrı tabi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #385 : Ekim 06, 2017, 11:33:12 »
Tekin abi göçük timleri var artık.Bende bir kaç ay önce çamurluktaki göçuğü çektirdim.Evet mükemmel oluyor.Anlaşılmaz.O ayrı tabi.

Çok doğru, eskiden böyle bir şey yoktu, bu işlemin icat edilmesi mükemmel bir olay. Zaman kaybı yok, araçsız kalma yok.

Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '17
  • 156 kere teşekkür etti
  • 402 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #386 : Ekim 06, 2017, 11:36:42 »
Tekin bey her türlü sataşmayı büyük bir sakinlikle cevaplıyor, gerçekten büyük sabır.. :)

Öncelikle şunu söyleyeyim. Tabi ki kabul edilebilir bir hata değil, Honda'yı savunmuyorum. Ancak ben de Tekin beye katılanlardanım. Ülke olarak kaporta konusuna çok fazla takılıyoruz.  Yurtdışında boyalı araç temiz olduğundan daha değerli iken bizde boyalı araç pert muamelesi görüyor.

C sütünü taklalarda hayati öneme sahip. Fc5'teki problem profilde değil de sadece kaporta göçüğü ise bence sorun teşkil etmez.

Dün bir hondaya iyice dikkatli bakarak sütundaki ezilmeyi gördüm. (daha önce bakmama rağmen görememiştim)Eğer araçtan genel olarak memnun iseniz çok büyütülecek bir kusur değil..pireye kızılıp yorgan yakılmaz.. Araçlar bütün olarak üretilmiyor. Parça parça birleştiriliyor. Dolayısı ile ehil ellerde yapılacak sök- tak işlemi bu kadar büyütülmemeli..Honda zaten bu hatasını telafi edecektir.
2017 C-HR Hybrid Diamond

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #387 : Ekim 06, 2017, 11:48:43 »
Tekin bey her türlü sataşmayı büyük bir sakinlikle cevaplıyor, gerçekten büyük sabır.. :)

 :lol:

Ahh birde beni canlı görseniz.. bütün stresi hanıma atıyorum..  :alkis: kahveleri hızlı tüketiyorum.

Eğri oturup doğru konuşmaya çalışıyorum.. teşekkür ederim.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #388 : Ekim 06, 2017, 12:22:43 »
Fmea yaklaşımının açılması bu noktada faydalı olur. Fmea ile RPN hesaplanır, türkçesi; Risk Öncelik Göstergesi. Bu hesaplamada 3 yaklaşım çarpan olarak kullanılır. Şiddet x Frekans x Keşfedilebilirlik. Şiddet ve Frekanstaki en olumsuz durum en yüksek değerleri, Keşfedilebilirlik ise tam tersi yaklaşım ile parametrik hale getirilir.
Bunların sonucunda ortaya çıkan katsayı müdahale şeklimizi belli eder. Yalnız bu 3 çarpan da ayrı ayrı değerlendirilir. Rpn değeri düşük çıksa da, eğer Şiddet değerimiz yüksek ise durum yine acil olarak ele alınmalıdır.
Bahsi geçen durumun Keşfedilebilirliği yüksek ancak diğer çarpanlar açısından düşük puanlı bir haldir.
Sonuç itibari ile; müdahale, geri çağırma vb.  mühendislik yaklaşımı gerektiren uygulamalar buna göre şekil alır.
Halkla İlişkiler açısından tabi ki de herkes markanın ürününün arkasında durmasını beklemesi doğaldır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 60 kere teşekkür etti
  • 139 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #389 : Ekim 06, 2017, 12:28:45 »
@Tekin Bozbey (21136)

EV ışığını özlediysen Auris Hybrid sana göz kırpıyor. Bak allaşkına, şu cam tavana bir bak. :)


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #390 : Ekim 06, 2017, 12:39:02 »
Valla doğru,ben bana kızacak sanarken, teşekkür et butonuna basıyor.Ben şokkk. :rofl: :rofl:

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #391 : Ekim 06, 2017, 13:08:37 »
@Tekin Bozbey (21136)

EV ışığını özlediysen Auris Hybrid sana göz kırpıyor. Bak allaşkına, şu cam tavana bir bak. :)

@Bülent Candan (33241)

Gerçekten özlemedim. Şehirdışında arazi şartlarına göre, min 5 max 6L/100km EV ışığına ihtiyaç yok.

Şehir içinde olsa iyi olurdu ama Civic Hybrid 200 bin + TL, ekonomikliği yok.

Güney sahillerde bırak cam tavanı, sunroof bile kullanılmıyor yani en azından ben kullanmıyorum.

Civic bagajından çok memnunum.

Fakat senin içine kurt düştü biliyorum..  :)
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 60 kere teşekkür etti
  • 139 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #392 : Ekim 06, 2017, 13:40:26 »
Geçenlerde cam tavan Auris Hybrid test ettim. Sessiz, konforlu... 102.000TL'den başlıyor ama 2018'de kasa değişecek.

Fakat benim gönlümde elektrikli otomobil var. 350-450km menzile ulaştılar. Zamanla altyapı da oluşur. ÖTV az, MTV yok. Biraz çeşitlenmesini, böylece rekabet ile fiyatların azalmasını ve teknolojinin gelişmesini bekliyorum.

Gördüğüm kadarıyla otomobil firmalarının ve pil üreticilerinin büyük çabası var elektrikli araçlar konusunda. Yakın bir zamanda elektrikli araçları alıp kullanmak daha makul olacak ve elimizdeki konvansiyonel araçlar epey değer kaybedecek diye düşünüyorum. Eski takoz telefonları düşünün, akıllı telefonlar çıkınca hızlı bir şekilde değer kaybettiler.

Honda Civic gördüğümde içimden diyorum ki bazen; hibritten indi, benzinliye bindi, dur şu foruma girip de Tekin Bozbey'e iki çift laf edeyim diyorum. :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #393 : Ekim 06, 2017, 14:07:30 »
Honda Civic gördüğümde içimden diyorum ki bazen; hibritten indi, benzinliye bindi, dur şu foruma girip de Tekin Bozbey'e iki çift laf edeyim diyorum. :)

 :D

Kendim için söyleyeyim, 2013'te Auris Hybrid alınabilmiş olsaydı bugün hala biniyor olurdum, Yarisin bagajı bana yetmedi ve beni en çok üzen donanım eksikliği tavanda arka yolcular için ışık olmamasıydı. 

Elektrikli otomobillerin biraz daha zamana ihtiyacı var, yaklaşık 10 yıl gibi süreçte şekillenecektir ve bu süre içinde/sonunda konvansiyonel motorlar değerini kaybetmeyecektir. Çünkü Hybrid teknolojisi çoğalıyor ama hala benzinli motor kullanıyorlar. Başlarda ihtiyacımıza göre motor seçeneği daha fazla olmuş olacak, bizim gibi fakir bir ülke için iyi bir durum.

Diğer taraftan max 500km'ye ulaşan elektriklinin menzili hala yetersiz, bunun 800km olması isteniyor. O da ancak nano pil teknolojisi sayesinde olacaktır ki başlarda bu otomobiller oldukça pahalı olacaklardır. Kısaca ortalama olarak 15 Yıl süreye ihtiyaç var gibi.

15 + yıl sonra Civic'i iyi bir fiyata satıp üstüne bir kaç bin TL koyup Hidrojenli falan alırım artık..!   :-\
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #394 : Ekim 06, 2017, 14:25:26 »
Değerli forumdaşlar,konuyu biraz değiştireyim.Burakalım bu Japonları.Fırsat ve para temin edebilirsem bir Alaman aracına geçmek istiyorum.Şöyle donanımlı,yol sesi daha az,daha farklı.Çek-Alman ortak yapımıda olabilir.(Skoda) :D :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #395 : Ekim 06, 2017, 14:31:46 »
Değerli forumdaşlar,konuyu biraz değiştireyim.Burakalım bu Japonları.Fırsat ve para temin edebilirsem bir Alaman aracına geçmek istiyorum.Şöyle donanımlı,yol sesi daha az,daha farklı.Çek-Alman ortak yapımıda olabilir.(Skoda) :D :D

Japonların son 50 yıldır yaşamadığı, elektrik ve elektronik problemlerine yetkili servislerde çare bulabiliyorlarsa, Skoda iyi arabadır.

Bu arada mevcut aracınız nedir? profilinizde görünmüyor..
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #396 : Ekim 06, 2017, 14:34:16 »
Japonların son 50 yıldır yaşamadığı, elektrik ve elektronik problemlerine yetkili servislerde çare bulabiliyorlarsa, Skoda iyi arabadır.

Bu arada mevcut aracınız nedir? profilinizde görünmüyor..
2008 Corolla d4d.2018 Scoda dizel octavıa aklımı çeliyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 60 kere teşekkür etti
  • 139 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #397 : Ekim 06, 2017, 14:35:56 »
Hidrojenli mi dedin sen!  Yola çıktım, akşam dış etken olarak C bloğunu patlatmaya geliyorum. :D

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Artık O Bir Çinli
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '23
  • 278 kere teşekkür etti
  • 474 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #398 : Ekim 06, 2017, 15:54:36 »
Değerli forumdaşlar,konuyu biraz değiştireyim.Burakalım bu Japonları.Fırsat ve para temin edebilirsem bir Alaman aracına geçmek istiyorum.Şöyle donanımlı,yol sesi daha az,daha farklı.Çek-Alman ortak yapımıda olabilir.(Skoda) :D :D

Valla borcum olmasa şu sıralar benimde aklımı Mercedes c180ler çeliyor. Kuzenim aldı geçenlerde 45bin kmde 2011 model tertemiz mercedesi 86bine aldı.  :asikadam:
2002 E11 Corolla----2006 Corolla HB----2006 Focus Sedan----2004 Honda Accord----98'Palio--99'Astra----2016 Astra J----2017 Clio----2020 Corsa----2012 Honda ACCORD----2011 Honda CR-V----2020 Corolla son olarak 2023 Chery Omoda5

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Honda Civic
« Yanıtla #399 : Ekim 06, 2017, 17:57:14 »
Arkadaşlar, buradaki 2017 Civic konusunu takibi zorlaştırmamak adına, değişen sohbete şu linkten devam edebiliriz.

http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=3803.5275
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)