Gönderen Konu: Cep telefonu onarım süreci  (Okunma sayısı 1188 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '17
  • 69 kere teşekkür etti
  • 77 kere teşekkür edildi
Cep telefonu onarım süreci
« : Eylül 03, 2016, 18:37:07 »
 Değerli arkadaşlar ,yeterli bilgim olmadığı için yetkili satıcının önerilerine uyarak operatör logolu bir akıllı cep tel. aldım. Aldığım günden 02 Kasım 2015'ten  beri ara ara şebeke sorunu yaşıyordum. Görüşme birden sonlanıyor, şebeke çubuğuna baktığımda çekim gücü sıfırı gösteriyordu. Sinir bozucu bu durumu birkaç kez  yetkili satıcıya söyledim. Baz istasyonundan kaynaklı olabileceğini söyledi. Değişik kentlerde de aynı sorunu gösterince ısrarlarım sonucu Ocak 2016'da servise yollandı. Alt bordu değişmiş olarak geldi. 1-2 ay sorun yaşamadım. Aynı sorunu yeniden yaşayınca 02 Ağustos 2016'da yeniden yetkili servise yollandı. Düne kadar 2 Eylül 2016 tarihine kadar hiçbir ses çıkmadı. Cihazı teslim ettiğim yere tel açarak  "  20 günü geçmemeniz gerekiyordu, ürünün akibeti konusunda bilgilendirilmedim, operatörle birkaç kez görüştüm bilgi vermediler, ürünüm nerede bilgi verin" dedim. "Bilgi için bakalım mağazaya belki gelmiştir 10 dk. sonra arayın." dediler. Aranmadığım için kendim aradım. Ürün çoktan gelmiş mağazada bekliyormuş, mağazaya kendim giderek ,bir tel açmak bir SMS atmak çok mu zor diye sitem ettim ve cihazı teslim almayacağımı, bana onarım raporunu ve faturayı vermelerini istedim.
 1- İlk 6 ayda kullanıcı hatası dışında   arıza gösterdiği için bu cep tel." ayıplı mal" tanımına girer mi? İlk arıza da değişim talebinde bulunmuştum.
 2- Arızalı cihazı onarım için teslim ettiğim yetkili satıcının onarım sonrası  beni arama zorunluluğu yok mudur?
Cevap verecek tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

Toyota Club Türkiye

Cep telefonu onarım süreci
« : Eylül 03, 2016, 18:37:07 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '21
  • 763 kere teşekkür etti
  • 798 kere teşekkür edildi
Ynt: Cep telefonu onarım süreci
« Yanıtla #1 : Eylül 03, 2016, 20:22:17 »
Operatör şirketlerin çoğu ZTE ile anlaşmalı ZTE firmasını arayıp bir danışın derim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '17
  • 69 kere teşekkür etti
  • 77 kere teşekkür edildi
Ynt: Cep telefonu onarım süreci
« Yanıtla #2 : Eylül 03, 2016, 20:52:30 »
Operatör şirketlerin çoğu ZTE ile anlaşmalı ZTE firmasını arayıp bir danışın derim
Teşekkür ederim, tam üstüne bastınız üretici ZTE. hepsi topu bir başkasına attı, çözecek kurum Tüketici Hakem Heyeti gözüküyor. Yazımı hazırladım.  Sonucu yine buradan  yazarım. Olayın maddi boyutunda değilim.  İyi akşamlar Anıl Bey...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '17
  • 156 kere teşekkür etti
  • 401 kere teşekkür edildi
Ynt: Cep telefonu onarım süreci
« Yanıtla #3 : Eylül 03, 2016, 21:17:18 »
Siz anlatınca aklıma geldi.. Sene 2002-2003.. cep telefonum  kendi kendine kapanma sorunu yüzünden kvk serviste.. Bana belirtilen onarım günü haber vermedikleri için ben aradım henüz hazır değil dediler, öncesinde yine servisle ilgili sorunlar yaşamış olduğumdan bağırdım çağırdım.. 10 dk sonra aradılar telefonunuz hazır diye.. Dedim ki ben bu kadar bağırıp çağırdım diye alelacele telefonu elime tutuşturmayın neyse sorun giderin.. Hayır dediler alakası yok yapıldı telefonunuz.. Telefonu aldım dükkandan çıktım yaklaşık 100 metre sonra telefon kapandı.

O zamanlar serde gençlikte var tabi servise girer girmez telefonu fırlattım oradaki elemana, güvenlik görevlisi zor tuttu beni.. Ben artık bu telefonu geri almam değişim talep ediyorum dedim.zaten alsam da telefondan hayır gelmezdi masadan sekti çünkü :) neyse bi şekilde değiştirdiler sonradan rahata erdim..

konuyu uzattım ama siz de aradığınız için alelaacele yapmış olabilirler gibi geldi bana..
2017 C-HR Hybrid Diamond

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '17
  • 69 kere teşekkür etti
  • 77 kere teşekkür edildi
Ynt: Cep telefonu onarım süreci
« Yanıtla #4 : Eylül 03, 2016, 22:12:37 »
Siz anlatınca aklıma geldi.. Sene 2002-2003.. cep telefonum  kendi kendine kapanma sorunu yüzünden kvk serviste.. Bana belirtilen onarım günü haber vermedikleri için ben aradım henüz hazır değil dediler, öncesinde yine servisle ilgili sorunlar yaşamış olduğumdan bağırdım çağırdım.. 10 dk sonra aradılar telefonunuz hazır diye.. Dedim ki ben bu kadar bağırıp çağırdım diye alelacele telefonu elime tutuşturmayın neyse sorun giderin.. Hayır dediler alakası yok yapıldı telefonunuz.. Telefonu aldım dükkandan çıktım yaklaşık 100 metre sonra telefon kapandı.

O zamanlar serde gençlikte var tabi servise girer girmez telefonu fırlattım oradaki elemana, güvenlik görevlisi zor tuttu beni.. Ben artık bu telefonu geri almam değişim talep ediyorum dedim.zaten alsam da telefondan hayır gelmezdi masadan sekti çünkü :) neyse bi şekilde değiştirdiler sonradan rahata erdim..

konuyu uzattım ama siz de aradığınız için alelaacele yapmış olabilirler gibi geldi bana..
Operatöre yasal sınırları zorlayacak sözler söyledim. Bir seyyar satıcıdaki ticari ahlaktan yoksunsunuz vb. cümleler söyledim. Taahhüt ettikleri hizmet yok  ama aylık fatura çalışıyor, toplamda 2 ay boşuna para ödedim. Yetkili Servis raporunun örneğinde İzmir 'de onarıldığını öğrendim. Cihazı teslim  alıp mağazada üzerinde tepinip  kırmayı da  düşündüm. Akıllı olmakta yarar var, bu ülkede geç de işlese bir hukuk var. İlk 6 ayda kullanıcı hatası dışında arızalanan tüm sanayi ürünleri ayıplı mal statüsüne giriyor. Ben değişim de istemiyorum. Dandik cihaza 1100 TL bedel biçtiler , 1100 TL'yi kesintisiz isteyeceğim. Batsın öyle şirketiniz dedim. Tık yok abiciğim. İnternette ürün hakkında aynı sorundan kaynaklı bir sürü şikayet var. Teşekkür ederim Fehmi Bey  iyi akşamlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '17
  • 156 kere teşekkür etti
  • 401 kere teşekkür edildi
Ynt: Cep telefonu onarım süreci
« Yanıtla #5 : Eylül 03, 2016, 22:48:48 »
hani bir söz vardır "dereye su gelene kadar kurbağanın gözleri patlar" diye.. Hukuk var evet ama o kadar yavaş işliyor ki, çoğu zaman haklı olsanız bile uğraşmıyorsunuz..

neyse geçmiş olsun, umarım tez zamanda gönlünüze göre çözülür mevzu..
2017 C-HR Hybrid Diamond

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '17
  • 69 kere teşekkür etti
  • 77 kere teşekkür edildi
Ynt: Cep telefonu onarım süreci
« Yanıtla #6 : Eylül 03, 2016, 23:08:32 »
hani bir söz vardır "dereye su gelene kadar kurbağanın gözleri patlar" diye.. Hukuk var evet ama o kadar yavaş işliyor ki, çoğu zaman haklı olsanız bile uğraşmıyorsunuz..

neyse geçmiş olsun, umarım tez zamanda gönlünüze göre çözülür mevzu..
Bir de haklıyken haksız duruma düşmek de var. Görüşünüze katılıyorum. 3. sayfa haberlerine konu olmamak lazım. Hukuk geç işlediği için sinirler geriliyor ve kötü insanlar  bu durumu lehlerine kullanıyorlar. Selamlar