Gönderen Konu: Auris'in şişirilmiş B, İ30'un sıkıştırılmış D sınıfı olduğu fikri ....  (Okunma sayısı 3936 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 504 kere teşekkür etti
  • 208 kere teşekkür edildi
Selam arkadaşlar, Auris'in şişirilmiş B sınıfı, İ30'un ise sıkıştırılmış D sınıfı bir araç olduğu fikrine katılır mısınız?
" Less English, more bike."

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2592 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '13
  • 151 kere teşekkür etti
  • 92 kere teşekkür edildi
i30 bilmediğimden birşey diyemiycem ama koltuk ve ferahlık bakımından kullananlar aurisi beğenmiyor hem dar hemde boğucu diyorlar. özellikle arka koltuğunu çok övdüler. her iki aracıda bilen birinden duymuştum. kendiside corolla kullanıyor. :huh:
AURIS 1.4D-4D PREMIUM M/M

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 130000
  • Model Yılı: '14
  • 506 kere teşekkür etti
  • 898 kere teşekkür edildi
bu görüşe katılmam kesinlikle.

Toyota Auris iç hacim ve arka diz mesafesi olarak bana göre Hyundai İ30 ile aynı diyebilirim.

Kullanılan iç malzeme kalitesi olarak İ30 bir tık önde gibi diyebilirim.

Aks mesafelerini bilmiyorum orası ayrı konu.

Aurisin dezavantajlı olduğu kısım Ön Konsolun Dikine bir iniş gösterdiği için sanki ön taraf göreceli olarak darmış yada basıkmış izlenimi verebilir ve ön konsol tasarımı.
aracın dış dizaynı gibi ilgi çekici değil bana göre.zevk meselesi tabiki.
Ancak şaft tümseğinin olmaması bile arka taraf için 1-0 önde başlamasına sebeptir bana göre.

Eğer karşılaştırılan araçlar cam tavan ise zaten çoğu markada cam tavan opsiyonu bulunduğunda arka tavan 1-2 cm arası aşağı doğru basıklaşıyor.

Gözünü açtın doğdun dediler,gözünü kapattın öldü dediler,bu ikisi arasındaki göz açıp kapamaya ise ömür dediler.(Hz.Mevlana)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 110000
  • Model Yılı: '13
  • 151 kere teşekkür etti
  • 92 kere teşekkür edildi
bu görüşe katılmam kesinlikle.

Toyota Auris iç hacim ve arka diz mesafesi olarak bana göre Hyundai İ30 ile aynı diyebilirim.

Kullanılan iç malzeme kalitesi olarak İ30 bir tık önde gibi diyebilirim.

Aks mesafelerini bilmiyorum orası ayrı konu.

Aurisin dezavantajlı olduğu kısım Ön Konsolun Dikine bir iniş gösterdiği için sanki ön taraf göreceli olarak darmış yada basıkmış izlenimi verebilir ve ön konsol tasarımı.
aracın dış dizaynı gibi ilgi çekici değil bana göre.zevk meselesi tabiki.
Ancak şaft tümseğinin olmaması bile arka taraf için 1-0 önde başlamasına sebeptir bana göre.

Eğer karşılaştırılan araçlar cam tavan ise zaten çoğu markada cam tavan opsiyonu bulunduğunda arka tavan 1-2 cm arası aşağı doğru basıklaşıyor.

dış dizayn olarak ben yeni auriside beğenmiyorum  :P en güzelim benimki :D i30da arka koltukların oturma mesafesinin dizler için söylüyorum tabi daha geniş olduğunu söylemişti birde arka koltukta oturan daha yüksekte olduğundan ön koltuk kafalığını değil ön tarafı görüyormuş.
AURIS 1.4D-4D PREMIUM M/M

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '13
  • 1 kere teşekkür etti
selam Katılmıyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 20000
  • Model Yılı: '11
  • 3 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Katılmak mümkün değil (şahsi fikrim tabii ki).
Auris'11 A/T
Passat B8'15 TSI

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 25000
  • Model Yılı: '16
  • 265 kere teşekkür etti
  • 41 kere teşekkür edildi
Toyota Auris 2010 1.6 A/T Comfort Extra (2014-2019)
Toyota Auris 2016 1.6 MDS Active (2019-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 102201
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 317 kere teşekkür edildi
 Golf D+ , polo C , jetta D , passat F , jazz C , sperb D+ , civic C+ ,
 citroen c1 C , reno symbol C , fiat ege D , accent blue C , elentra D+ ,
ama  yaris A,  Auris B,  corolla B+ ,  avensiz C+ ,

evet doğru söylüyorsunuz.

amaç ne ? çamur at izi kalsın, kötüle kötüleyebildiğin kadar, gibi bi şey mi ?
yaris fun multidriveS 2013  beyaz lpg-brc + cruise control + speed limiter + android multimedya + geri görüş + ....

  Güya kibar olabilmek icin Giresun u Kiresun yapanlar var.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Ne mutlu TÜRKÜM diyene!
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 180000
  • Model Yılı: '10
  • 68 kere teşekkür etti
  • 58 kere teşekkür edildi
İkisi de Orta Alt sınıf araçlar sonuçta.
I30 süspansiyonu çok yumuşak,  biraz  derin çukur veya iri kasislerde yetersiz kalıyor. I30'da motor performansı (1,6 dizel ile) çok  daha iyi.
Toyota'lar genel ruhu ile sıkıcı ama uzun vadede iyi bir yoldaştır.
 Bana göre i30 daha eğlenceli geliyor. Eğer 3-4 yıl kullanır satarım diyorsanız i30, 10 yıl kullanırım diyorsanız Auris.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 30000
  • Model Yılı: '13
  • 7 kere teşekkür etti
  • 21 kere teşekkür edildi
Sadece komik.
2013 Auris Premium Multidrive S

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • P R İ N S VSI2- Japan Keihin Corporation
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 220000
  • Model Yılı: '05
  • 572 kere teşekkür etti
  • 511 kere teşekkür edildi
i30 keskin hatları gerçekten güzel ,boyutlar çok yakın değerlerde,en iyi yönü ise bana göre 1.6 crdi performanslı dizel motoru, o kadar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 51000
  • Model Yılı: '13
  • 259 kere teşekkür etti
  • 825 kere teşekkür edildi
Arkadaşlar bende dün bi şey farkettim bu rav4'de arkadan hafif capraz sekilde bakınca arka çamurluk ve üstü , arka  stopları , bagaj kapağı ve tamponu hatta arka cam sileceğine kadar aurise benzettim. Çok anımsatıyor yoksa bana mı öyle geldi. Sanki bu saydığım parçaları biraz büyütup rav4 yapmışlar gibi :)
Gulumsemesini Bilmeyen Tukkan Acmasin
Kars Atasozu

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • P R İ N S VSI2- Japan Keihin Corporation
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 220000
  • Model Yılı: '05
  • 572 kere teşekkür etti
  • 511 kere teşekkür edildi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: -
  • 504 kere teşekkür etti
  • 208 kere teşekkür edildi
Golf D+ , polo C , jetta D , passat F , jazz C , sperb D+ , civic C+ ,
 citroen c1 C , reno symbol C , fiat ege D , accent blue C , elentra D+ ,
ama  yaris A,  Auris B,  corolla B+ ,  avensiz C+ ,

evet doğru söylüyorsunuz.

amaç ne ? çamur at izi kalsın, kötüle kötüleyebildiğin kadar, gibi bi şey mi ?
Çamur atmak gibi bir düşüncem yok :) Araç test eden bir kaç yerde duyduğum yorumu sizlerle paylaştım hepsi bu.
" Less English, more bike."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 102201
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 317 kere teşekkür edildi
lafım şahsi değildi. genelde alman ürünlerini övme gibi bi durum var otomobil dünyasında. bizlerde ister istemez buna alet oluyoruz.  Gaziantep ten öteye geçtiğinizde 2 tane araba vw - opel niye diye sorduğunda cevap opel işte - vw işte. baya tatmin edici bi cevap.
   bu forumda da defalarca belirttim ben aldığım aracın görselini beğenmiyorum, beğenilecek ahım şahım albenili bi tipi yok , tercih sebebim benim beklentilerimi karşılaması.
   opelin iç tasarımı her zaman daha iyi, vw nin çizimleri daha iyi, sırf güzellik için bi arabaya dünyanın parasını verecek değilim ve ülkem insanının da kandırılmasından hoşnut değilim. 3 yılda bozulan arabaları veriyorlar bize ve ağzımızda da oooo harika süper çok güzel lafları eksik olmuyor. 2014 model aldığım aracın şanzumanı 2 yılda bozuluyorsa bu nasıl oluyorda oooo süper bir araba olabiliyor anlamıyorum.
  otomobil dergileri alman araçlarını övmekten başka ne yapıyorlar ?  iş japona gelince şusu yok busu yok diyor olmayanı sayıyor, iş almana gelince olanları sayıyor, bu nasıl mantıktır.
  i30 ve auris düşüncesindeki kıyaslama ise 2 uzak doğuluyu daha iyi olanını kötülemek için yapılmış propaganda olarak görüyorum.
   öte taraftan, dünyada araba satabilmek için GM general motors a üye olmayan - haraç vermeyen firmalar dünyada araç satamaz ya da tutunamaz.  toyota bile GM ye %03-%05 gibi emin değilim ortak .....

  neyse sitemim şahsınıza değil, bizlerde bu mantığı oluşturmaya çalışanlara ! ! !
yaris fun multidriveS 2013  beyaz lpg-brc + cruise control + speed limiter + android multimedya + geri görüş + ....

  Güya kibar olabilmek icin Giresun u Kiresun yapanlar var.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 52000
  • Model Yılı: '16
  • 281 kere teşekkür etti
  • 530 kere teşekkür edildi
Auris uzunluk        4330                            İ30  uzunluk        4300
  " "   en              1760                             " "   en              1780
  "  "  yükseklik     1475                            " "   yükseklik     1470
"muhterem aks kafasi" mesafesi     2600                             "muhterem aks kafasi" mesafesi       ?



Veriler ortadayken Auris'e sınıf olarak b+ demek yanlı bir yaklaşım tarzıdır. Hyundai i20'ye, egea'ya, fabia III'e, c-elyyse'ye b+ demek doğru olabilir ancak diğer türlü b sınıfını bilmemek demektir.

Her iki aracın en dolu versiyonunu da kullandım. Bana göre auris daha derli toplu. İ30'un "muhterem aks kafasi" mesafesi resmi sitesinde bulamadım ancak auris'in ondan aşağı kalacağını zannetmiyorum.

Hatta İ30 için şu yorumu yapabilirim: Kullandığım araç 100.000km nin üzerinde dizel versiyonuydu. malzemesi güzeldi fakat aracın hissiyatı sanki çok daha eski bir model araç kullanıldığı hissiyatını oluşturuyor. Keza dizel motorun çok verimli ve atak olduğunu da söyleyemeyeceğim. Ancak İ30'da güzel bir otomobil. Dayanıklılık ve tazelik hissiyatında ise Auris bence daha öndedir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Emniyet Kemeri Hayat Kurtarır
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: 0+
  • 8 kere teşekkür etti
  • 55 kere teşekkür edildi
Auris uzunluk        4330                            İ30  uzunluk        4300
  " "   en              1760                             " "   en              1780
  "  "  yükseklik     1475                            " "   yükseklik     1470
"muhterem aks kafasi" mesafesi     2600                             "muhterem aks kafasi" mesafesi       ?



Veriler ortadayken Auris'e sınıf olarak b+ demek yanlı bir yaklaşım tarzıdır. Hyundai i20'ye, egea'ya, fabia III'e, c-elyyse'ye b+ demek doğru olabilir ancak diğer türlü b sınıfını bilmemek demektir.

Her iki aracın en dolu versiyonunu da kullandım. Bana göre auris daha derli toplu. İ30'un "muhterem aks kafasi" mesafesi resmi sitesinde bulamadım ancak auris'in ondan aşağı kalacağını zannetmiyorum.

Hatta İ30 için şu yorumu yapabilirim: Kullandığım araç 100.000km nin üzerinde dizel versiyonuydu. malzemesi güzeldi fakat aracın hissiyatı sanki çok daha eski bir model araç kullanıldığı hissiyatını oluşturuyor. Keza dizel motorun çok verimli ve atak olduğunu da söyleyemeyeceğim. Ancak İ30'da güzel bir otomobil. Dayanıklılık ve tazelik hissiyatında ise Auris bence daha öndedir.
aurise b+ demek ne kadar saçmaysa
i30 d+ demek o kadar saçma.
ayrıca dizelinin verimli olmadığını belirtmenizde ayrı bir muamma.
otomatik versiyonunu kullandığınızı düşünüyorum. aracın manuel versiyonuyla asfalt söktüğüne şahit olabilirsiniz. 100000 km üstü i30da nasıl oluyorsa eski bir araç hissiyatı hissettiniz. arabada birdefa sıkılmıyorsunuz. içinde donanımsal olarak eksik gedik yok. direksiyonu pamuk gibi süspansiyonları koltukları vs herşeyiyle mükemmel bir araç. önündeki amblem toyota olsaydı yere göğe sığmazdı. şimdi otomatik şanzımanınıda değiştirdiler yakıtı düşük performansı yüksek araç yaptılar. ben opel vw araçlarını çok severim. ama astra golf ayarında bir araba yapan hyundai  tebrik ederim her zaman. marka takıntınız olmasaydı emin olun 2 aracıda 10 gün kadar kullansaydınız auris yerine i30 daha mantıklı seçim olurdu.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Her ikisi de kaliteli araçlar ama seğment olarak her ikiside C segmenti  - i30 D segmenti olacak olacak kadar iyi değil - auris B segmenti olacak kadar kötü değil .Hyundai kötü araç değil gerçekten başarılı hele i sersini herkes beğeniyor kaliteli olduğunu söylüyor ama Toyota gönüllere taht kurmuş uzun yıllar sonra bile kendini kanıtlamış sağlamlığı ve sorunsuzluğu ile kendini kabul ettirmiş bir marka .
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
@Salih Karacan (29658) Neden böyle bir izlenim edin Salih Bey? C sınıfında olması gerekli olup ta Auris te olmayan ne eksiklikler var sence?
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.