Gönderen Konu: T27 Avensis Park Ampül ve Xenon tavsiyeleri.  (Okunma sayısı 18741 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Model Yılı: '11
  • Kilometre: 100000
  • Kan Grubu: A+
  • 2561 kere teşekkür etti
  • 1488 kere teşekkür edildi
Ynt: T27 Avensis Park Ampül ve Xenon tavsiyeleri.
« Yanıtla #120 : Temmuz 14, 2015, 00:21:31 »
Mantıken şaseye bağlanan balast a neden şase çekilir ki zaten balastin ayaklarından şase çekeceksin.  E balast lar zaten şaseye vida ile montajlandığı için doğal olarak sasesi de olmuş oluyor. Ben ustaya da sordum Ayni şeyi söyledi ki mantıklı olan da bu.
Philips balastin şaseye bağlandığını nerden bilsin ki.
0w30/0w40 Mobil ESP Kullanıcısı
Ne Mutlu Türk'üm Diyene!
25k(benzin) 75k (lpg) =100k+km....MaşaAllah

Toyota Club Türkiye

Ynt: T27 Avensis Park Ampül ve Xenon tavsiyeleri.
« Yanıtla #120 : Temmuz 14, 2015, 00:21:31 »
 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Model Yılı: -
  • Kan Grubu: ---
  • 2922 kere teşekkür etti
  • 2533 kere teşekkür edildi
Ynt: T27 Avensis Park Ampül ve Xenon tavsiyeleri.
« Yanıtla #121 : Temmuz 14, 2015, 00:30:47 »
Ooooo Talat hocam sende mi taktırdın?

Mesaj Birleştirildi: Temmuz 14, 2015, 00:32:54
http://www.philipsxenon.com/conditions Bu video da hiç kablo falan yok herhalde :)

Talat hocam taktırdına hayırlı olsun güle güle kullan, halıları yıkamışam hacıyıda çarşıya yollamışam :)
THE END

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Gayrimeşgul
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '13
  • Kilometre: 64500
  • Kan Grubu: B+
  • 651 kere teşekkür etti
  • 2030 kere teşekkür edildi
Ynt: T27 Avensis Park Ampül ve Xenon tavsiyeleri.
« Yanıtla #122 : Temmuz 14, 2015, 00:55:51 »
Bunlar aslında tam orjinal xenon olmadıkları için böyle
Çevirici kablolar kullanılarak montajlanıyor :)
Peki , montaj sonrası Auto konumunda kullanmaya devam ediyor musunuz?
born to race

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Model Yılı: '11
  • Kilometre: 100000
  • Kan Grubu: A+
  • 2561 kere teşekkür etti
  • 1488 kere teşekkür edildi
Ynt: T27 Avensis Park Ampül ve Xenon tavsiyeleri.
« Yanıtla #123 : Temmuz 14, 2015, 00:59:08 »
Ooooo Talat hocam sende mi taktırdın?

Mesaj Birleştirildi: Temmuz 14, 2015, 00:32:54
http://www.philipsxenon.com/conditions Bu video da hiç kablo falan yok herhalde :)

Talat hocam taktırdına hayırlı olsun güle güle kullan, halıları yıkamışam hacıyıda çarşıya yollamışam :)

Aynen abi çok iyi oldu şükür.  Halılar komşunun ama :alkis:
0w30/0w40 Mobil ESP Kullanıcısı
Ne Mutlu Türk'üm Diyene!
25k(benzin) 75k (lpg) =100k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Model Yılı: -
  • Kan Grubu: ---
  • 2922 kere teşekkür etti
  • 2533 kere teşekkür edildi
Ynt: T27 Avensis Park Ampül ve Xenon tavsiyeleri.
« Yanıtla #124 : Temmuz 14, 2015, 00:59:50 »
Bunlar aslında tam orjinal xenon olmadıkları için böyle
Çevirici kablolar kullanılarak montajlanıyor :)
Peki , montaj sonrası Auto konumunda kullanmaya devam ediyor musunuz?

72000 km ve hep AUTO :) Elhamdulillah şükür maşallah :)
THE END

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Model Yılı: '11
  • Kilometre: 100000
  • Kan Grubu: A+
  • 2561 kere teşekkür etti
  • 1488 kere teşekkür edildi
Ynt: T27 Avensis Park Ampül ve Xenon tavsiyeleri.
« Yanıtla #125 : Temmuz 14, 2015, 01:00:37 »
Bunlar aslında tam orjinal xenon olmadıkları için böyle
Çevirici kablolar kullanılarak montajlanıyor :)
Peki , montaj sonrası Auto konumunda kullanmaya devam ediyor musunuz?

Oto konum derken.  Oto konumda otomatik yanıyor sıkıntı yok
0w30/0w40 Mobil ESP Kullanıcısı
Ne Mutlu Türk'üm Diyene!
25k(benzin) 75k (lpg) =100k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Model Yılı: -
  • Kan Grubu: ---
  • 2922 kere teşekkür etti
  • 2533 kere teşekkür edildi
Ynt: T27 Avensis Park Ampül ve Xenon tavsiyeleri.
« Yanıtla #126 : Temmuz 14, 2015, 01:01:02 »
Aynen abi çok iyi oldu şükür.  Halılar komşunun ama :alkis:

Hadi hayırlı olsun, çok yakın olduğundanmıdır nedir sende 2 tane Z çizgisi var bende bunun ayar kılavuzu olacaktı bulursam gönderem

Mesaj Birleştirildi: Temmuz 14, 2015, 01:09:43
AYARLAMA
THE END

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Model Yılı: '11
  • Kilometre: 100000
  • Kan Grubu: A+
  • 2561 kere teşekkür etti
  • 1488 kere teşekkür edildi
Ynt: T27 Avensis Park Ampül ve Xenon tavsiyeleri.
« Yanıtla #127 : Temmuz 14, 2015, 01:10:32 »
Hadi hayırlı olsun, çok yakın olduğundanmıdır nedir sende 2 tane Z çizgisi var bende bunun ayar kılavuzu olacaktı bulursam gönderem

Z çizgisininedir abi far aayarı dersen arkasında 2 tane vida yeri var hangisi sağa sola hangisi yukarı aşağı bilemiyorum aslında ayar yapmak zor değil ama neye göre ayar yapılır bilmiyorun
0w30/0w40 Mobil ESP Kullanıcısı
Ne Mutlu Türk'üm Diyene!
25k(benzin) 75k (lpg) =100k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Model Yılı: -
  • Kan Grubu: ---
  • 2922 kere teşekkür etti
  • 2533 kere teşekkür edildi
Ynt: T27 Avensis Park Ampül ve Xenon tavsiyeleri.
« Yanıtla #128 : Temmuz 14, 2015, 01:11:16 »
Artık bundan sonra bileceksin :) Yukarıya ekledim resimleri
THE END

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Model Yılı: '11
  • Kilometre: 100000
  • Kan Grubu: A+
  • 2561 kere teşekkür etti
  • 1488 kere teşekkür edildi
Ynt: T27 Avensis Park Ampül ve Xenon tavsiyeleri.
« Yanıtla #129 : Temmuz 14, 2015, 01:14:08 »
Artık bundan sonra bileceksin :) Yukarıya ekledim resimleri

Dil mi var abi.  Sen şu z çizgisi nedir anlaver.  Nasıl giderilir ona göre bir akşam çıkıpaayarlayalım. Zaten ayarlamayi göstermiş zora benzemiyor
0w30/0w40 Mobil ESP Kullanıcısı
Ne Mutlu Türk'üm Diyene!
25k(benzin) 75k (lpg) =100k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Model Yılı: '12
  • Kilometre: 77000
  • Kan Grubu: 0+
  • 957 kere teşekkür etti
  • 939 kere teşekkür edildi
Ynt: T27 Avensis Park Ampül ve Xenon tavsiyeleri.
« Yanıtla #130 : Temmuz 14, 2015, 08:43:28 »
Benim balastlar saseye bağlı olduğundan kabloyu bağlamaya gerek görmemişti elektrikçi plastik aksama bağlansaydı gerekli olurdu diyede bilgi vermişti bir ara bağlantıları kontrol ederim tam değiyormu diye.Montajda bağlantı resimlerini çekmiştim ekliyorum
Toyota avensis 1.6 elegant 2006 Tüplü
Toyota avensis 1.6 elegant extra 2012 BRC Tüplü

Öleceğiz birgün, gömecekler. Birkaç gün övecekler, sonra kalan malını bölecekler; Hatta memnun kalmayıp üstüne birde sövecekler

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Avensis
  • Model Yılı: '13
  • Kan Grubu: B+
  • 305 kere teşekkür etti
  • 175 kere teşekkür edildi
Ynt: T27 Avensis Park Ampül ve Xenon tavsiyeleri.
« Yanıtla #131 : Temmuz 14, 2015, 10:12:49 »
Benim kitin içinden 'direnç kablosu' falan çıkmadı. Bu standart bit durum mu, yoksa kite özel mi acaba? Hatta can bus bile değil balastlar. Ama herhangi bir sorun yok. Araç markasına göre balast satıyor Cenmax. Her aracın aynı değil.
Avensis elegant extra

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Model Yılı: '12
  • Kilometre: 77000
  • Kan Grubu: 0+
  • 957 kere teşekkür etti
  • 939 kere teşekkür edildi
Ynt: T27 Avensis Park Ampül ve Xenon tavsiyeleri.
« Yanıtla #132 : Temmuz 14, 2015, 20:16:59 »
Biraz elham yaptım galiba yada park yerindeki açıdanda yanılmış olabilirim.Bugün iki tarafta aynı yanıyor.
Toyota avensis 1.6 elegant 2006 Tüplü
Toyota avensis 1.6 elegant extra 2012 BRC Tüplü

Öleceğiz birgün, gömecekler. Birkaç gün övecekler, sonra kalan malını bölecekler; Hatta memnun kalmayıp üstüne birde sövecekler

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Model Yılı: '14
  • Kilometre: 82000
  • Kan Grubu: A+
  • 503 kere teşekkür etti
  • 892 kere teşekkür edildi
Ynt: T27 Avensis Park Ampül ve Xenon tavsiyeleri.
« Yanıtla #133 : Temmuz 14, 2015, 20:17:56 »
Talat,aslında Z çizgisi anormal değil xenon ve mercekli araçlarda olması gereken bir durumdur.

eger mercekli xenonda bunu göremezsen o zaman merceklerin kalitesizliği yada xenonlarda problem olduğu düşünülür.

Yani Z çizgisi denen şey sağlıklı aydınlatma olduğunu kanıtıdır.

Senin eklediğin resimlerde duvarın üzerinde görüntüyü bozan çok faktör var.

dolayısı ile sağlıklı değerlendirme yapılamaz.

benim araçtaki Z çizgisi işte.Soldan sağa doğru hafifçe çıkan eğimli ışık çizgisine deniyor.

Mesaj Birleştirildi: Temmuz 14, 2015, 20:19:27
Biraz elham yaptım galiba yada park yerindeki açıdanda yanılmış olabilirim.Bugün iki tarafta aynı yanıyor.

hay maşallah Cavit bey.hem yeşillikler hemde çiçekler arasında Xenonlu-Mercekli Avensis.Daha ne olsun  :alkis:

darısı tüm T27 ci arkdaşların başına diyelim...
Gözünü açtın doğdun dediler,gözünü kapattın öldü dediler,bu ikisi arasındaki göz açıp kapamaya ise ömür dediler.(Hz.Mevlana)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Model Yılı: '11
  • Kilometre: 100000
  • Kan Grubu: A+
  • 2561 kere teşekkür etti
  • 1488 kere teşekkür edildi
Ynt: T27 Avensis Park Ampül ve Xenon tavsiyeleri.
« Yanıtla #134 : Temmuz 14, 2015, 21:41:51 »
Talat,aslında Z çizgisi anormal değil xenon ve mercekli araçlarda olması gereken bir durumdur.

eger mercekli xenonda bunu göremezsen o zaman merceklerin kalitesizliği yada xenonlarda problem olduğu düşünülür.

Yani Z çizgisi denen şey sağlıklı aydınlatma olduğunu kanıtıdır.

Senin eklediğin resimlerde duvarın üzerinde görüntüyü bozan çok faktör var.

dolayısı ile sağlıklı değerlendirme yapılamaz.

benim araçtaki Z çizgisi işte.Soldan sağa doğru hafifçe çıkan eğimli ışık çizgisine deniyor.

Mesaj Birleştirildi: Temmuz 14, 2015, 20:19:27
hay maşallah Cavit bey.hem yeşillikler hemde çiçekler arasında Xenonlu-Mercekli Avensis.Daha ne olsun  :alkis:

darısı tüm T27 ci arkdaşların başına diyelim...
Yakın zamanda geniş bir foto eklerim o zaman istişare edelim hocam.
Bu arada Cavit abi xenonlar şekil önümden çekil olmuş masallah
0w30/0w40 Mobil ESP Kullanıcısı
Ne Mutlu Türk'üm Diyene!
25k(benzin) 75k (lpg) =100k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Model Yılı: '11
  • Kilometre: 30000
  • Kan Grubu: B+
  • 26 kere teşekkür etti
  • 161 kere teşekkür edildi
Ynt: T27 Avensis Park Ampül ve Xenon tavsiyeleri.
« Yanıtla #135 : Temmuz 15, 2015, 01:35:38 »

balastı boyalı şasiye baglamak  şase  alacağı anlamına gelmez kutunun içinden özel şase kablosu çıkıyorsa şaseleyin çıkmıyorsa gerek yoktur
bu arada far kapaklarının arkasınıda delmek gerekir toz girmemesi için ben kendim bıçakla yaptım




Mesaj Birleştirildi: Temmuz 15, 2015, 01:44:09
xenonları değiştirdikten sonra parklar sarı kaldı bunlarada yeni çıkan park ampullerinden taktım ama takması müthiş zor akü tarafında  çalışacağınız alan yok eger elektrik ustası ben yaparım derse ne kadar isterse verin gerçekten sabır isteyen bir işlem bir parkın dibini kırdım ama oldu artık başladıktan sonra geriye dönmem dedim ama bitirdi beni  :D
park ampullerini değiştirince parklar sanki normal far gibi durmaya başladı inşallah uzun zaman giderler
bu resim iki farda xenon olduktan sonra




Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Model Yılı: '14
  • Kilometre: 82000
  • Kan Grubu: A+
  • 503 kere teşekkür etti
  • 892 kere teşekkür edildi
Ynt: T27 Avensis Park Ampül ve Xenon tavsiyeleri.
« Yanıtla #136 : Temmuz 15, 2015, 01:48:13 »
Gökhan bey elinize sağlık.
dediğiniz gibi akü tarafı gerçekten zor montajı uğraştırıyor biraz.
elinizden böyle işlerin gelmesi gerçekten güzel bir şey.
hayırlı olsun tekrardan.far ayarlarını sıfırda tutun size önerim ayarları o şekilde yapın.
beyaz park ampullerini Photon mu aldınız yoksa Mtec mi?

Mtec bu aralar resmen değere bindi.piyasada bulunmuyor bir türlü.
hayırlı olsun tekrardan.
Gözünü açtın doğdun dediler,gözünü kapattın öldü dediler,bu ikisi arasındaki göz açıp kapamaya ise ömür dediler.(Hz.Mevlana)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Avensis
  • Model Yılı: '13
  • Kan Grubu: B+
  • 305 kere teşekkür etti
  • 175 kere teşekkür edildi
Ynt: T27 Avensis Park Ampül ve Xenon tavsiyeleri.
« Yanıtla #137 : Temmuz 15, 2015, 02:22:46 »
Mtec bulursanız haber verin arkadaşlar stok yapıp işi ticarete dökmek istiyorum, o derece karaborsa oldu canına yandığım :) Bekir hocam Mtec parkların hafif loş ortamdaki görünümünü merak ediyorum. Fotoğraf varsa paylaşır mısınız?
Gökhan bey elinize sağlık.
dediğiniz gibi akü tarafı gerçekten zor montajı uğraştırıyor biraz.
elinizden böyle işlerin gelmesi gerçekten güzel bir şey.
hayırlı olsun tekrardan.far ayarlarını sıfırda tutun size önerim ayarları o şekilde yapın.
beyaz park ampullerini Photon mu aldınız yoksa Mtec mi?

Mtec bu aralar resmen değere bindi.piyasada bulunmuyor bir türlü.
hayırlı olsun tekrardan.
Avensis elegant extra

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Avensis
  • Model Yılı: '11
  • Kilometre: 30000
  • Kan Grubu: B+
  • 26 kere teşekkür etti
  • 161 kere teşekkür edildi
Ynt: T27 Avensis Park Ampül ve Xenon tavsiyeleri.
« Yanıtla #138 : Temmuz 15, 2015, 02:27:42 »
Gökhan bey elinize sağlık.
dediğiniz gibi akü tarafı gerçekten zor montajı uğraştırıyor biraz.
elinizden böyle işlerin gelmesi gerçekten güzel bir şey.
hayırlı olsun tekrardan.far ayarlarını sıfırda tutun size önerim ayarları o şekilde yapın.
beyaz park ampullerini Photon mu aldınız yoksa Mtec mi?
Mtec bu aralar resmen değere bindi.piyasada bulunmuyor bir türlü.
hayırlı olsun tekrardan.
evet ayarlar sıfırda zaten elektrikçi arkadaşım gider bir ara  ayar yaptırırım zaten normalde de sanayide 10 tl.ye far ayarı yapıyorlar muayene istasyonlarındaki cihaz lar farklı bundan dolayı muyene hafif kusur geçiyor
inanamayacaksınız belki ama park ampullerinin  ikisini 10 tl aldım seyyar satıcıdan nicelikten niteliğe baktığımdan ürünü begendim aldım olmazsa kutusunun resmi çeker yolların yurt dışından çok fazla ürün alıp tıcaretini yaptığım için biliyorum çinde çok farklı fabrika yok ürünler genelde aynı firmadan çıkıyor son stepte marka basılır
akü tarafının ampulunu değiştirmek için ellerim resmen parçalandı derisi kalktı bir ara sıkıştı çıkaramadım aküyü sökmeyi cesaret edemedim sıfırlama olayında bence ya far sökülmeli yada akü veya uzun agızlı karga burun gerekir


Mesaj Birleştirildi: Temmuz 15, 2015, 02:30:52


akşam üzeri

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Avensis
  • Model Yılı: '14
  • Kilometre: 82000
  • Kan Grubu: A+
  • 503 kere teşekkür etti
  • 892 kere teşekkür edildi
Ynt: T27 Avensis Park Ampül ve Xenon tavsiyeleri.
« Yanıtla #139 : Temmuz 15, 2015, 02:35:54 »
Bahadır hocam ben Led olayı yüzünden şu anda Osram Halogenlere geçiş yaptım.

Ancak Mtecleri aldığım Yalaz Otomotivdeki Sezgin bey (kendiside corolla hacthback kullanıcısı) bana şunu söylemişti.

Mtec ve Photonları yan yana aynı aracın park lambalarında denedim ve Mtec bir tık yukarıda demişti.

Ancak sonuçta bunlar halojen lambalar.yani led filan değil.gücü belli bir sınıra kadar.

Özellikle loş ortamda gayet belirginler merak etmeyin.
Gözünü açtın doğdun dediler,gözünü kapattın öldü dediler,bu ikisi arasındaki göz açıp kapamaya ise ömür dediler.(Hz.Mevlana)

Etiketler: