Gönderen Konu: 2015 Yaris 1.0 Life  (Okunma sayısı 8000 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: 2015 Yaris 1.0 Life
« Yanıtla #20 : Mayıs 04, 2015, 14:27:53 »
@Cüneyt Arda (34752) 14inch replika alaşım jantlardan bahsediyorsunuz anladığım kadarı ile CMS veya Kormetal marka olanlar diğerlerine göre daha iyidir.

Bahsettiğiniz tuşa basmamanız gerekir, şöyle ki;  1-2 saniye basılı tutarsanız VSC devre dışı kalır. 1 kere çabuk basarsanız TRC OFF yazar çekiş kontrol devre dışı kalır, bir müddet yol alınca kendiliğinden bu uyarı söner ve sistem yeniden aktif olur.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Toyota Club Türkiye

Ynt: 2015 Yaris 1.0 Life
« Yanıtla #20 : Mayıs 04, 2015, 14:27:53 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2110 kere teşekkür edildi
Ynt: 2015 Yaris 1.0 Life
« Yanıtla #21 : Mayıs 04, 2015, 14:37:14 »
Tuşa 3 sn civarı basılı tutunca VSC ve TRC devre dışı kalıyor

Bence Spoon jant düşünebilirsiniz çok farklı ve güzel olur :)
intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: 2015 Yaris 1.0 Life
« Yanıtla #22 : Mayıs 04, 2015, 14:44:49 »
 Hayırlı olsun.
 Araç rengi ne idi?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: '15
  • 53 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: 2015 Yaris 1.0 Life
« Yanıtla #23 : Mayıs 04, 2015, 14:49:11 »
Hayırlı olsun.
 Araç rengi ne idi?

Alev Kırmızısı. Şimdi Kormetal'in internet sayfasını inceliyordum. Kırmızı renk araca Black Diamond'mu yakışır yoksa Silver mı ?


Mesaj Birleştirildi: Mayıs 04, 2015, 15:20:45
Jant konusunu ;

http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=67608.0

buraya taşıdım. Test ve inceleme ile ilgili izlenimlerimi burdan devam edeceğim.

Yaris 1.0 Life

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 180
  • Model Yılı: '15
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: 2015 Yaris 1.0 Life
« Yanıtla #24 : Kasım 01, 2015, 01:35:39 »
Merhaba Arkadaşlar ;

2015 Yaris 1.0 Life aracım ile ilgili izlenimlerimi paylaşmaya çaşılacağım. Aracı Bayiden aldım ve bir benzin istasyonuna zor attım kendimi. Servis yetkilileri en fazla 3 km gider yada gitmez deyince araç ile ilgili ilk stresli dakikalarım aracı çalıştırır çalıştırmaz başladı :) 170 liralık benzin aldım ve göstergedi 600 km'yi gördüm. Sonra İstanbul'un dik yokuşlarından olan Haramidere E-5 yoluna doğru yol almaya başladım. Aracın debriyajı pamuk gibi, dersin debriyaj yayı yok. Henüz alışamadım. Dışardan bakıldığı zaman ara gazı veriyorum zannediyor millet :). Daha önce Clio aracı kullandığım için henüz alışamadım. Ayrıca aracı çalıştırmak için debriyaja basılı tutmanız gerekiyor ayağınızı, başka türlü çalışmıyor araba. Haramidere yokuşuna geldiğimde 2-3 viteste araba resmen bağırıyor. Araçta yük olmadığı halde, araç sollarken zorlandım. Uzun yolda 1.000 motorla araç sollarken bir daha düşünün derim,çok ama çok riskli. Zor çıktım yokuşu, bağıra bağıra. Aracın devir göstergesi yok, onun yerine uygun devirde gitmen için gösterge panelinin sol tarafında yukarı ve aşağı oklarla vites değiştir ikaz ışıkları var. Buna bakıp vites değiştireceğim derseniz mutlaka kaza yaparsanız, bunun belkisi falan yok, mutlaka birisine vurursunuz. Zaten yıllardır araç kulanan için devir göstergesi bence fuzuli. Zaten insan buna ihtiyaç duymuyor, motorun sesine göre vites değiştiriyor. Arka koltuklar bana göre rahat diyebilirim. Eski kullandığım Clio aracımla kıyasladığımda diz mesafesi bence çok uygun. Araca dışardan baktığın zaman küçük gibi görünüyor fakat arka koltuklar gayet rahat. Bagaj kısmı evet küçük fakat bagajdaki o uyduruk tahta parçasını bir kademe aşağı düşürerek ( Yani tahtayı stepne lastiği ile sıfır yapmak ) o zaman biraz daha büyütebiliyorsun bagaj hacmini. Aracın lastikleri 14'', minik lastikler el arabası tekeri boyutunda, çelik jant yok ( İsteğe bağlı ). Sordum servisde 2.000 TL dediler işçilik dahil. Teybe gelince 90 yıllardan kalma bir havası var baktığınızda. CD çalar koymuşlar ama hiç bir albenisi yok Teybin, vasat. Vitesin hemen önünde bir çakmaklık ve yanında USB var. Burası teyp ile bağlantılı bir USB. hem de şarj edilebiliyor telefon ve ipad. Burda size sormak istediğim bir konu var, ben denedim olmadı. USB 3.0 32GB bir usb taktım, USB'i gördü reader deyip durdu teybin ön LCD ekranında bir türlü USB'den şarkı dinleyemedim, açmadı. Belkide 3.0 olduğundan belkide 32 GB olduğundan. Bunu çözemedim. Belki daha küçük kapasiteli bir USB takılmalı, belkide USB 2.0 tercih edilmedi. Şimdilik onu çözemedim. Araçta Elektrikli yan aynalar mevcut. Herşeyden kısılan araçta bunu yapmalarını hayretle karşılıyorum. Yalnız şöyle bir durum var Elektrikli yan aynalar aracı kapattığın zaman kulaklar kapanmıyor. Sen elinle kapatacaksın aynaları birisi çarpmasın diye. Buda gerçekten tuhaf. Arka kapılarda manuel cam açma kapama mevcut, önlerde otomatik yapmışlar. Fakat karanlıkta eğer el alışkanlığınız yok ise araçta bir el feneri bulundurun. Camı açma kapatma için ışığa ihtiyacınız var. Çünkü aç kapa düğmelerinde ışık yok. Benzin deposu kapağı sürücü koltuk altında bulunan mandalla açılıyor. Aracın hoparlörleri gerçekten iyi gördüm 4 hoparlör var ve gayet tatmin edici bir ses çıkıyor araçta. 9 Hava yastığı servis tarafından söyleniyor. Ben tam tespit edemedim. E tabii mutlaka olmalı 9 değil 19 hava yastığı olmalı. Bu kadar güven vermeyen bir araçta bu kadar hava yastığı olması gayet normal bence eksik bile. Torpida gözü ufak yapılmış, yetersiz. Henüz kullanma klavuzuna bakma fırsatım olmadı, fakat el freninin orda bir düğme var, o düğme ne işe yarıyor anlamadım. Yanıkmı kalması gerekiyor yoksa sönükmü. İşaret olarak araç slalom yaparya onun gibi bir işaret var. İşaret hakkında bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olsun.

Şimdi genel izlenimim gerçekten bu arabaya 40.000 TL verilirmi, kesinlikle hayır. Sıfır araç almak istedim param buna yetti. Diyeceksiniz ki keşke Auris alsaydın 5-6.000 TL çıksaydın. 1.000 TL çıkacak gücüm daha kalmadığı için buna karar verdim. Yapacak bir şey yok. Şimdi çalıştığım Holding'de yönetici departmanlarında çalışanlara araç kiralama şirketlerinden kiralanan araçlar var. Şirkette kullandığım BMW 4.20 Xdrive'ı bir ejderha olarak tanımlayabilirim, Clio aracımı bir Midilli olarak tanımlayabilirim, fakat Yaris'e bir tanımlama benzetme. bulamadım. Clio aracımı sattım. Şimdi gündüz BMW'ye binip akşam Yaris'e bindiğim zaman bütün dengem DNA'm değişiyor. Şöyle düşünürsek ayağımı yerden kesiyormu evet kesiyor, sıfır araç sahibimiyim evet. Benzin konusunda şu an göstergede 9 Litre yakıyor görünüyor fakat aracı denemek için yokuş çıkmak, 1-2 vitesdeki aracın ataklığını görmek gibi denemeler yapınca. e haliyle şu an İstanbul trafiğinde de kullanıyorum, zamanla 6'lara belkide 5-5,5'lara kadar düşer diye düşünüyorum. Agrasif kullanılmadığı sürece tabii. Şimdilik bu kadar, ilerleyen günlerde herhangi bir tecrübem olursa iyi yada kötü burda paylaşmaya devam edeceğim.

Saygılarımla.

"Manuel 1.0 life " den1,33 performansını asla yakalayamazsınız.. Eğer Konya gibi düz bir yerde, araca ortalama iki kişi, ve her şeyden önemlisi yavaş gitmekten sıkılmayacak(diğerlerine göre), arkadan size korna basmalarına aldırmayacaksanız.
 Bu aracı tercih edebilirsiniz..