0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Trafikte kendine çok aşırı güvenmek kaza riski yaratabilir.Yükselen motor devri ile korkuyorlar bu konuda hem fikiriz )))) Ben araçta annem ya da ablam varsa basarken mümkün olduğunca yüksek viteste olmasına dikkat ediyorum.Motorun devirlenme sesini duyunca korkuyorlar çünkü Yalıtımı güçlü alman arabaları ile pek sıkıntı olacağını düşünmüyorum
ama 1.3 motor yani, tamam gidince gidiyor da, sanki altımda 2.0 var da korkuyolar Audi geçince koçum benim deyince o Audi ama diyor Audi alsam bu sefer yine hızlı kullandırmaz yoğun trafikte zaten trafiğe uyarım. ara sokaktaysam 30 un üstüne çıkmam gece bile olsa, karşıdaki gece kimse olmaz deyip rahat davranabilir dikkat etmeyebilir diye. ama 3 şeritli yol.. çok enteresandır otobanda 110 ile giderken bazen niye yavaş gidiyorsun da diyebiliyor eşim halbuki motor 3200 devirde ses fazlayken hem de.
Bu sefer de araba gitmiyor ki. Hele yokuş öncesi hızlı çıkmak istiyorsam vites küçültüyorum. Yoksa çok düşüyor hız
otobüs kullanır gibi gidince sorun olmuyor motor sesi çok önemli , ben yavaşça tam gaz veriyorum ama ses duymayınca uyarıda gelmiyo
Babam da ürküyor benim araba kullanışımdan annemle ablam daha çok ürküyor.Ama tehlikeli kullandığımı düşünmüyorum.Araba sollarken bazen vites düşürür devirlenir uzarım.Daha güzel geliyor.Bir de şu gerçek var konsantrasyonumuz ve güvenimiz kadınlardan daha fazla olduğu için daha iyi araba kullanıyoruz.Trafikte karşılaştıklarım bunlar.Bayanlar aşırı güvensiz ya da dikkatsiz olabiliyor.(Hepsi değil...) Biraz daha yüksek hacimli ve yalıtımı iyi araba ile çözülür bence.En kötü vitesi 1 tık yükseltin korktular mı
O bir den şeridini değiştirenlerde de sorun olabilir, yani bazı noktalarda biz mi duyarsızlaşıyoruz, kadınlar mı hala duyarlı o farkın bilincine varmak lazım. Aslında bunun cinsiyet ile tam bir bağlantısı olmayabilir, araştırmak lazım. Hormonların ise etkisi olabilir. Sadece geri görüş simetride problem yaşayabiliyor bayanlar. Bu arada ralli tecrübesi olan bir bayanın kullandığı araca binmiştim, gerçekten araca çok hakimdi. Yüksek araç hızı daha az hissettirir.