0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Orasinin oyle olmasi icin bence darbe almasi lazim
O resimdeki yuva USB yuvası mı?
Shift lock deliği, ilk aklıma gelen aracı çalıştırmadan konumunu değiştirmek için kullanılmış olması. Anahtarsız giriş olanlarda var mı bu çatlat? Ama onlardada bir anahtar mevcut o kullanılmış olabilir
Eğer bütün araçlarda aynı şekilde ise kesinlikle üretim hatası bir durum söz konusu olabilir. Ve ya montaj esnasında hasar görmüştür.O çatlak olan parça plastik mi?
benim baktıklarımın hepsinde vardı. Aynı aracı kullanan çıkmadı burada. Olsa daha sağlıklı değerlendirebilirdik. Evet piano black renginde plastik parça.
Bence bayi araçları çalıştırmadan yer değiştiriyor, ama kontağı açıp boşa alabilir, o zaman bütün hepsinde olmalı. Garip bir durum mevcut. Bayinin elindeki diğer araçlarıda kontrol etmelisiniz. Showroomdaki değil, sahiplerini bekleyen araçları
Dizel otomatiklerin hepsinde varsa fabrikadan oyle gelecegini dusunmuyorum.Sifir araci.teslim ederken aku baglantisi olmuyor.N Konumuna almak isterken zarae vermis olabilir.Sizde sifir araclarda var diyorsunuz.Aldiginiz bayi ile ilgili.Oranin kirilmasi bu sekilde olmasi acikcasi fabrikasyon olacagini zannetmiyorum.Dedigim gibi.bayi ile ilgili.teslim esnasinda araclarin plazaya getirlimesinde olmustur
anlıyorum. Ancak hepsinde aynı yerde aynı büyüklükte olması çok garip. Tesadüfi bir çatlak ise farklı yönlerde ve büyüklükte olması gerekmez miydi? Hepsini bu şekilde çatlatmak özel bir yetenek ister.
Gerçekten çok ilginç size hak veriyorum hepsinde aynı yerde ve aynı formda ve büyüklükte bir çatlak varsa sonradan kullanım ile bunu yapmak özel bir yetenek ister. Eğer kalıptan kaynaklı bir sorun ise parça değişimi de işe yaramayacaktır. Bu tür hataların kalıptan çıkan bir malzemede gerçekleşmesi için bir çok neden var malzeme kalitesi ve hatasından tutun enjeksiyon presinin basıncına kadar her şey çıkan parçayı etkiler.
Bende baktım,Tüm araçlarda var kalıp izi.
ozaman bundan sonra duzeltirler