Anket

Hangi otomobil saati?

Lexus
12 (16.9%)
Infiniti
7 (9.9%)
Porsche
9 (12.7%)
Maybach
12 (16.9%)
Bentley
5 (7%)
Rolls Royce
4 (5.6%)
Maserati
2 (2.8%)
Jaguar
14 (19.7%)
Audi
6 (8.5%)

Toplam Oy Verenler: 49

Gönderen Konu: Otomobil saatleri  (Okunma sayısı 4041 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 301700
  • Model Yılı: '07
  • 73 kere teşekkür etti
  • 85 kere teşekkür edildi
Ynt: Otomobil saatleri
« Yanıtla #20 : Ocak 17, 2015, 11:39:36 »
O öndeki aracın içinde ayakta çocuk mu var?
:)

 bilmem yok gibi aynada büyükçe bir şeyler asılada olabilir.. :)
please seat belts

Toyota Club Türkiye

Ynt: Otomobil saatleri
« Yanıtla #20 : Ocak 17, 2015, 11:39:36 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Tıpkı Eski Filmler Gibisin Zamanına Göre İyiydin
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 309280
  • Model Yılı: '93
  • 500 kere teşekkür etti
  • 705 kere teşekkür edildi
Ynt: Otomobil saatleri
« Yanıtla #21 : Ocak 17, 2015, 12:24:35 »
bunlar şık saatler. ama bir marka gösterin bana ki yıllardır aynı saati kullanma cesareti göstersin.

seviyorum toyotamı :)
Renault 12 kullanıyor  :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Otomobil saatleri
« Yanıtla #22 : Ocak 17, 2015, 22:27:57 »
Eskiden her evde nikel kaplı, yuvarlak, iki ayaklı, arkadan kurmalı, masa saatleri olurdu, tepesinde çift çanlı ve tokmaklı.

Sonraları evrim geçirdiler, köşeli olanları, ahşap veya plastik malzemelerle yapılmaya başlandı, saat rakamları fosforluydu..

Dedelerimizin köstekli saatleride analogdu, saat buydu, böyle bir şeydi işte, zaten zaman daha farklı nasıl gösterilebilirdi ki?

Sonraları bu saatler alman araçlarının torpidolarında yer almaya başladı ve araçlarımıza extra değerler katmaya başladılar, gelişmiş teknolojik bir uygulama olduğundan değil, o zamanları herkesin kolunda saati bile olmayan tarihlerdi ve saati kolunda olsa dahi gece karanlığında kimse kolundaki saatin kaçı gösterdiğini kolay kolay okuyamazdı..

İşte bu saatlerin araçlara değer katmasının asıl nedeni ışıklı olmalarıydı ve araç içini evimize benzetmemize dolayısiyle o aracı daha çok sevmemize yardımcı olmuştu, artık "zaman" ile yolculuk ediyorduk.

Ve ilk dijital lambalı kol saatimi (Corolla saatine benzer) sanırım 1980 yılında gibi koluma takmıştım hemde oldukça pahalıya.

Renault 9 Broadway'de de Corolladakine tıpa tıp benzeyen mavi dijital saat vardı, göstergelerin uzağında konumlandırılmış bu saatler rahat okunabilirlik açısından en verimli olanlardandır.

Şu an kullandığım aracın göstergesinin içinde Odo metrenin üzerinde siyah renkle aynı ekran içinde ve kolay okunmuyor.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: '20
  • 252 kere teşekkür etti
  • 709 kere teşekkür edildi
Ynt: Otomobil saatleri
« Yanıtla #23 : Ocak 19, 2015, 13:54:14 »
özellikle 2000 li yıllardan sonra arabalarda gösteriş merakı başladı. aracın işlevinden çok görünüş önem kazandı.

iç malzemelerde ise alkantara tahta ve ışıklandırma önem kazandı. hepsi süs. insanı havaya sokmak gibi.

lokanta düşünün. iyi hizmet , güzel manzara ve kalitesine güvendiğiniz yemekler için daha fazla ödersiniz. arabada buna benzedi.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Otomobil saatleri
« Yanıtla #24 : Ocak 19, 2015, 14:30:56 »
 Aslında eskiden de çok estetik araçlar vardı ama bazı detaylar üretim anlamında pahalıydı. Gerçi bu yukarıdaki bazı saatler ikinci el orta sınıf araç fiyatınadır, o da ayrı mesele. :)