0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Ogün güzel günlerde kazasiz belasiz kullan cok güzel olmus.
Ankara havasiyla +10 bg daha kazanir[emoji1] şaka bi yana hayirlisi olsun ogün abi.Video bekliyoruz takilinca.
Ogün abi havalar düzelsede otoparkta çekilen fotoğrafların aynılarından yine gelse valla çok güzel insanın aklını çelmiyor değil içini gıdıklıyor ,bir gülümseme geliyor görünce maşallah maşallah egzoz için, kafaları kesilince remus tarzı bir görüntü olsun yani yanık uçlu egzozlardaki gibi sadece boru olmamalı, içe doğru katlanmış olmalı krom yapıbirde o egzoz adanadan gelecekse çok fena bir ses verir , hemde ne fena birde simota filtre lazım abi
Bende egsoz taktım 51lik ara boru çaktım gazlamıyorum bende böyle bir ilgincim işte hatta bugün 1 sefer açtım biraz kullanıp kapattım sessiz gittim hayırlı olsun abi harika gözüküyor egsoz bende çift çıkış istiyordum ama yine tek olarak kaldı belki daha sonra çifte çıkatırız kafayı
Şimdi uygulamalarımı söyliyeyim ben katalizör iptali ve katalizörün olduğu yerden itibaren 51lik düz boru çektirdim. Aracın orjinalinde 42mmlik var. Vvti motorlarda orta susturucu tüp susturucu olduğu için iptal etmedim özellikle ince cızırtıları tutması için öyle saçma sapan sesler sevmiyorum ama şu anda ilginç bir ses sahip oldu ilk çalıştırınca ve 2500e kadar subaru 3000den 4750ye kadar vtec ile 106 gti sesi karışık sonrasını henüz çıkartamadık. Buhar atımı çok daha fazla oluyor çünkü katalizörümüz yok beyaz dumanı seyrediyoruz. Ama en güzel olayıda 3500den sonra başlıyor araç artık kafa kaldırmanın ötesine geçti baya dağlam bir gidişe sahip oldu ileriki dönemlerde de eğerki headersıda 51liğe çekip 4-1 haders tipinden 4-2-1e geçersem o zaman gidiş konusunda olayların tamamen pisleceğinden eminim
Bazi cift cikislarda goruyorum birinden duman cikiyo birinden cikmiyor umarim bu durum olmaz
aslinda bu konu epey bilgilendirici olcak surdan devam edelim kardes bence. Peki iptal ettigin katalizorun durumu neydi.kontrol ettin mi. Biraz bunun yapisindan bahsedip aslinda hic cikarmadan icindekileri kirdirma metodununda oldugunu soylememiz mumkun boylelikle tuvde anlasilmiyor. Amac insanlarin aklini celmek degil yanlis anlasilmasin gercekten iyi bir bilgi oldugunu dusundugum icin yazdim. Saglam yuruttugunden suphe yik zaten.seni biraz daha yorcam ama cok guzel anlattin Mesaj Birleştirildi: Şubat 24, 2015, 01:12:34o konu aklimizda onunla ilgili inceleme yapacaz umarim olmayacak.
Tüvde malesef anlaşılır abi çünkü dışı yine bizim orta susturucular gibi ama tıklatınca taş olduğu için tınlama gelmiyor tok bir ses geliyor. İçindeki taş ise çok değişik birşey yüzlerce delik var ince ince ne olursa olsun aracı tıkadığı kesin. Ve 171.500 kmdeki katalizör tertemizdi daha önce 1.5 ay kadar yine sökmüştüm o zamanda harika derecede temiz diyebilirim
genelde burda tiklatmiyorlar ve anlasilmiyor ve genelde o katalizor gerxekten pek iyo durumda olmaz. Ama tertemiz ciktiysa istisnadir benim icin ve cok guzel masallah nazar degmesin araca sasirdim ama gercekten sanada bi yay ve cift zamanla baksriz
Kat iptali yapınca eksoz muayenesinden geçmediği oluyor. Bizim getz geçmiyordu mesela. Arıza olmuş değiştirmek yerine içini boşaltmışlar. Sanayi de usta bir ayar çekti öyle geçmişti.
angara olursada +5bg [emoji38] duz boru ile birlikte yakiti biraz arttiricaz cok az ama araba biraz nefes alcak guzel olcak insallah mustafa. Tesekkur ederim sağol