0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
O zaman yakıt besleme sistemi kontrol edilebilir bence. Aracı stop etmeden önce bir kez gaz verip(orta derecede) devir düşerken motoru stop edip, daha sonra çalıştırmada kontrol etmeni tavsiye ederim Anıl.
aracım gaz ile çalışıyor yinede işe yarar mı ?
Lpg her şeyi değiştiriyor. Gaz manuel olarak devreden çıkarılamıyor mu Anıl?
Evet, ona benziyor(gerçi bilerek yağ yakıyorumu tam anlamadım), rölantide stop ettirirken hem yağ hem yakıt basıncı daha düşük oluyor sonuçta, dediğim şekilde ilk çalıştırma daha kolay oluyor, daha önce, elle kontak alan araçlarda(aşırı beslemeli olmayan!) bu şekilde yapardım ve ilk çalıştırma kolay olurdu. Tabi çok yüksek devire gerek yok. Yeni araçlarda buna gerek kalmıyor.
yağ yakma olayı ise yine bana özgü davranışlardan birisi. vakum hortumundan taze yağ dönderiyorum. motorun bir süre yağı yakmasını bekliyorum. eski arabalar için faydalı sanırım ki motordaki sallantılar azalıyor. videoları var aslında ama cesaret edip yüklemedim. sorumluluk alamam. lpg li arabalarda belli miktarda özel bir yağ yakması için düzenek kurulmuş. ayda yılda bir yaptığım yağ yakma olayından sonra aklıma bu sistem geldi. bende sırınga ile yağlama sistemi kurdum. ama ben 20 50 yağ yakmasını sağlıyorum
Bu vakum hortumundan ne gitmesi gerekiyor normal de?
Anladım.teşekkürler.peki bu sizin bağladığınız hortum yağı yanması gereken yere iletiyormu?