Anket

Hangi lastik?

Goodyear Efficient Grip Performance
Bridgestone Turanza
Michelin Energy Saver (plus)
Continental ContiPremiumContact 5
Michelin Primacy3
Pirelli P7000
Nokian Line
Diğer
Continental ContiPremiumContact 6
Good Year Eagle Sport
Lassa İmpetus Revo 2
Falken ZE914
Lassa Greenways
Goodyear Eagle F1 Asymetric 3
Kumho

Gönderen Konu: Yaz Lastiği Tavsiye.  (Okunma sayısı 165003 defa)

0 Üye ve 4 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '15
  • Kilometre: 59567
  • Kan Grubu: 0+
  • 621 kere teşekkür etti
  • 451 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaz Lastiği Tavsiye.
« Yanıtla #1200 : Ocak 30, 2019, 10:45:10 »
listenize lassa impetus revo 2+'yı da ekleyin bence
ondan daha sessizi var mı bilmiyorum

Lassa ve bridgestone  çok konforsuz ve sert oluyo bridgestone var şuan bende lassa için de öyle diyolar

Toyota Club Türkiye

Ynt: Yaz Lastiği Tavsiye.
« Yanıtla #1200 : Ocak 30, 2019, 10:45:10 »
 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • 2017 Hyundai i30
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: '17
  • Kilometre: 20000
  • Kan Grubu: 0+
  • 46 kere teşekkür etti
  • 136 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaz Lastiği Tavsiye.
« Yanıtla #1201 : Ocak 30, 2019, 12:21:14 »
Lassa ve bridgestone  çok konforsuz ve sert oluyo bridgestone var şuan bende lassa için de öyle diyolar

lassa'nın sert ve gürültülü lastikleri eskidendi.
etiket değerlerine bir bakın bence.

215/55R17 ölçüde kullanıyorum gayet güzel.
1- [97 Volvo 850 168 HP] 2- [98 Volvo S70 168 HP] 3- [01 Nissan Maxima 3.0 V6 222 HP]
4- [00 Toyota Corolla 1.3 90 PS] 5- [01 Toyota Avensis 2.0 D4 150 PS] 6- [11 Toyota Avensis 2.0 Premium MDS / Lovato OBD]
7- [17 Hyundai i30 1.6D DCT 136 HP]

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '15
  • Kilometre: 59567
  • Kan Grubu: 0+
  • 621 kere teşekkür etti
  • 451 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaz Lastiği Tavsiye.
« Yanıtla #1202 : Şubat 12, 2019, 15:32:58 »
Bu hafta cumartesi lastik alacağım.
Continental premium contac 5 380
Good year egp 4 Kanallı 380
Good year eagle sport 300

Eagle sport taksam menmun kalır miyim turanza er300 lerden sonra ?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '19
  • Kilometre: 2500
  • Kan Grubu: ---
  • 1719 kere teşekkür etti
  • 2477 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaz Lastiği Tavsiye.
« Yanıtla #1203 : Şubat 12, 2019, 17:38:42 »
Bu hafta cumartesi lastik alacağım.
Continental premium contac 5 380
Good year egp 4 Kanallı 380
Good year eagle sport 300

Eagle sport taksam menmun kalır miyim turanza er300 lerden sonra ?

CPC6 lar gelmeye başladı contide karar kılacaksan 6 sını al derim Anıl. Hepsiburada da 380 tl idi 205-55-16 için.
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-...) 0 km-...
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km
Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '15
  • Kilometre: 59567
  • Kan Grubu: 0+
  • 621 kere teşekkür etti
  • 451 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaz Lastiği Tavsiye.
« Yanıtla #1204 : Şubat 12, 2019, 17:45:24 »
CPC6 lar gelmeye başladı contide karar kılacaksan 6 sını al derim Anıl. Hepsiburada da 380 tl idi 205-55-16 için.
380 lira fazla geldi abi eagle spotta karar aldım sence nasıl bir lastik turanza er300 e göre çok iyi bir lastik ise güzeldir o zaman alacağım lastikcimde ki eagle sport 2018 34 hafta idi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • <<<Toyotasını Bırakan Genç>>>
    • Facebook
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '06
  • Kilometre: 48048
  • Kan Grubu: AB+
  • 940 kere teşekkür etti
  • 925 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaz Lastiği Tavsiye.
« Yanıtla #1205 : Şubat 12, 2019, 17:46:22 »
Türkiye'ye daha gelmeyen continental eco contact 6 lardan ithal ettim 2 adet. Yaklaşık 3000km dir kullanıyorum. Lastik etiket değerleri bakımından premium contact 5 ile aynı değerlere sahip fakat yanağı çok ama çok ince açıkcası çukurlu yollarda hemen yarılacak gibi duruyor :(
Geç kaldı desinler, geçmiş olsun demesinler...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '18
  • Kilometre: 20000
  • Kan Grubu: 0+
  • 6 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaz Lastiği Tavsiye.
« Yanıtla #1206 : Şubat 12, 2019, 18:13:27 »
Ben nokian i3 serisi lastikleri honda civic aracımda yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum ve yol sesi için i serisi lastikleri öneririm.
Islak zeminde frenlemesi ve tutuşu memnun edici geliyor bana.
Ama kuruda kizaklama fren mesafesi için biraz zayıf diyebilirim.
Michelin enerji saverdan daha sessiz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '15
  • Kilometre: 59567
  • Kan Grubu: 0+
  • 621 kere teşekkür etti
  • 451 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaz Lastiği Tavsiye.
« Yanıtla #1207 : Şubat 18, 2019, 20:33:34 »
Merhabalar bugün 55.xxx den beri kullandigim fabrikasyon çıkışlı bridgestone turanza er300 lastikleri söktürüp good year eagle sport ile degistirdim tanesi 300 tl 4 x 300 1200 tl  açıkçası good year a geçince hakikaten araba kullandığımı anladım. Direksiyon yumuşadı fren mesafesi kısaldı çukurları çok yumuşak emiyor. Herkese turanza dan kurtulmasını tavsiye ederim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '15
  • Kilometre: 250
  • Kan Grubu: AB+
  • 49 kere teşekkür etti
  • 279 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaz Lastiği Tavsiye.
« Yanıtla #1208 : Şubat 18, 2019, 21:46:21 »
Önceki kasadaki araçlardaki bridgestone hakkaten berbat bir lastik.3,5 sene dayandım.Eylül'de dayanamayıp değiştirdim.Mantıklı olarak bakılırsa değiştirilecek zaman değildi.2 ay sonra kış.Kışlık lastikleri tak,sonra Mart'ta yaz lastiği al dimi? Ama öyle olmuyor.Dayanamadım artık.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '05
  • Kan Grubu: AB+
  • 21 kere teşekkür etti
  • 61 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaz Lastiği Tavsiye.
« Yanıtla #1209 : Şubat 20, 2019, 23:32:17 »
İyi akşamlar. Lastik seçimi konusunda ben de görüşlerinizi merak ediyorum. Falken ze 914 modeli hakkında görüşler paylaşılmış önceki yıllarda. Ben de 4 yıldır Conti premiium contact 5 kullanıyorum yazlık olarak. Bir şikayetim olmadı ama yumuşaklığından dolayı olsa gerek biraz fazla aşınma oldu, bu yazı zor geçirir. Araştırırken Falken in ze310 lastiğini buldum. 914 den üstün olarak görünüyor. Aklıma takılan mevzu şu; paylaştığım etiket değerlerinde de görüldüğü üzere 310 modelinde ıslak zeminde kavrama iyileştirilmiş ve ses oldukça düşük ama yakıt verimliliği konusunda kötüleşme var. Sesin düşük olması hareket halinde sürtünmenin daha az olduğu anlamına gelirse neden yakıt verimliliği bakımından etiket değeri düşmüş? Ben düz mantık şöyle biliyorum; ses yüksekse yakıt verimliliği, düşer, ses düşerse yakıt verimliliği artar. Bir de yakıt verimliliğinin E değerinde olması çok mu dezavantajdır sizce, diğer ölçütlerde oldukça başarılı görünüyor çünkü. Fikirlerinizi rica ederim

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '18
  • Kilometre: 20000
  • Kan Grubu: 0+
  • 6 kere teşekkür etti
  • 2 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaz Lastiği Tavsiye.
« Yanıtla #1210 : Şubat 20, 2019, 23:59:00 »
İyi akşamlar. Lastik seçimi konusunda ben de görüşlerinizi merak ediyorum. Falken ze 914 modeli hakkında görüşler paylaşılmış önceki yıllarda. Ben de 4 yıldır Conti premiium contact 5 kullanıyorum yazlık olarak. Bir şikayetim olmadı ama yumuşaklığından dolayı olsa gerek biraz fazla aşınma oldu, bu yazı zor geçirir. Araştırırken Falken in ze310 lastiğini buldum. 914 den üstün olarak görünüyor. Aklıma takılan mevzu şu; paylaştığım etiket değerlerinde de görüldüğü üzere 310 modelinde ıslak zeminde kavrama iyileştirilmiş ve ses oldukça düşük ama yakıt verimliliği konusunda kötüleşme var. Sesin düşük olması hareket halinde sürtünmenin daha az olduğu anlamına gelirse neden yakıt verimliliği bakımından etiket değeri düşmüş? Ben düz mantık şöyle biliyorum; ses yüksekse yakıt verimliliği, düşer, ses düşerse yakıt verimliliği artar. Bir de yakıt verimliliğinin E değerinde olması çok mu dezavantajdır sizce, diğer ölçütlerde oldukça başarılı görünüyor çünkü. Fikirlerinizi rica ederim

Nacizane fikrim verdiginiz lastiklerin hız sınıfı farklılıklarından kaynaklı bir ses farkı var. Yüksek hızlar için üretilen lastikler biraz daha sert hamurlu oluyor diye biliyorum basınca dayanım için. Bu da lastik sesini etkiliyor.
Ama yakıt konusunda çok etkileyeceğini düşünmüyorum. Çok yüksek hızlarda kullanmıyorsaniz 88v serisi şekilden öte gitmez bence.

Benim honda civicte halen kullandığım nokian i3 değerlerini inceleyin. Yakıtta aman aman bir artış ben hissetmedim. Ama ıslak zeminde güzel yol tutan araç, kuru zeminde aynı fren performansını vermiyor. Falken kullanıcıları daha net bilgi vereceklerdir.
https://i.hizliresim.com/QL81vZ.png

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '07
  • Kilometre: 63000
  • Kan Grubu: ---
  • 197 kere teşekkür etti
  • 137 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaz Lastiği Tavsiye.
« Yanıtla #1211 : Şubat 20, 2019, 23:59:33 »
Bence bu degerlendirmede yakit degerinin aman aman fark edecegini dusun muyorum? Diger degerler iyiyse alinabilir.
E 12 corolla2007
Xp9 yaris2. 2007

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corona
  • Model Yılı: '93
  • Kilometre: 350000
  • Kan Grubu: A+
  • 165 kere teşekkür etti
  • 976 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaz Lastiği Tavsiye.
« Yanıtla #1212 : Şubat 21, 2019, 01:23:09 »
Merhabalar bugün 55.xxx den beri kullandigim fabrikasyon çıkışlı bridgestone turanza er300 lastikleri söktürüp good year eagle sport ile degistirdim tanesi 300 tl 4 x 300 1200 tl  açıkçası good year a geçince hakikaten araba kullandığımı anladım. Direksiyon yumuşadı fren mesafesi kısaldı çukurları çok yumuşak emiyor. Herkese turanza dan kurtulmasını tavsiye ederim
Anıl yeni lastiklerin hayırlı olsun Rabbim kazasız arızasız hayırlı sürüşler nasip etsin daha sonraki kullanım tecrübelerini de yazarsan herkes için fikir oluşturur.

Mesaj Birleştirildi: Şubat 21, 2019, 01:36:16
İyi akşamlar. Lastik seçimi konusunda ben de görüşlerinizi merak ediyorum. Falken ze 914 modeli hakkında görüşler paylaşılmış önceki yıllarda. Ben de 4 yıldır Conti premiium contact 5 kullanıyorum yazlık olarak. Bir şikayetim olmadı ama yumuşaklığından dolayı olsa gerek biraz fazla aşınma oldu, bu yazı zor geçirir. Araştırırken Falken in ze310 lastiğini buldum. 914 den üstün olarak görünüyor. Aklıma takılan mevzu şu; paylaştığım etiket değerlerinde de görüldüğü üzere 310 modelinde ıslak zeminde kavrama iyileştirilmiş ve ses oldukça düşük ama yakıt verimliliği konusunda kötüleşme var. Sesin düşük olması hareket halinde sürtünmenin daha az olduğu anlamına gelirse neden yakıt verimliliği bakımından etiket değeri düşmüş? Ben düz mantık şöyle biliyorum; ses yüksekse yakıt verimliliği, düşer, ses düşerse yakıt verimliliği artar. Bir de yakıt verimliliğinin E değerinde olması çok mu dezavantajdır sizce, diğer ölçütlerde oldukça başarılı görünüyor çünkü. Fikirlerinizi rica ederim
etiket değerlerini çok kafanızı takmayın aynı araç kataloğundaki yakıt değerleri gibi pek tutmazlar o testler genelde gerçek yol şartlarını karşılamaz siz uzman lastikçinin fikrine kulak verin,aracınızın üreticisi hangi değerleri (yük ve hız endeksi ) istediğini iyi araştırın,zira çok yüksek endeksli lastik takmak bazen aksi durumlar doğurabiliyor çünkü siz o değerleri belkide hiç görmüyorsunuz ama yüksek endeksli lastik taktınız diyelim lastik ısınıp size genetiğindeki performansı aktaramıyor ve devamlı sizde neden bu lastik güzel yol tutmuyor veya neden araç fazla yakmaya başladı gibi sorunlar sormaya başlıyorsunuz herzaman uzman görüşünde fayda vardır,etiket değerleriyle kıyaslama yapmak yanlış olur önemli olan siz lastiği hangi şartlarda ne için kullanacaksınız, performans,ekonomi,konfor,güvenlik,yakıt tasarrufu bunların hepsi uzmanlık isteyen işler lastik seçiminde uzman görüşüne ne gerek var demeyin aksine çok önemli ben 15 yıldır bütün araçlarıma Goodyear veya aynı markanın garantisi altında ki başka marka lastikleri kullanırım ve herzaman lastik ebat ve marka seçimini lastikcime bırakırım en doğrusunu ayarlar ben sadece pazarlık kısmında karışırım.
TOYOTA CORONA 3S FE
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN UĞRUNDA AKAN KANDIR TOPRAK EĞER UĞRUNDA ÖLEN VARSA VATANDIR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Model Yılı: -
  • Kan Grubu: A+
  • 2549 kere teşekkür etti
  • 2890 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaz Lastiği Tavsiye.
« Yanıtla #1213 : Şubat 21, 2019, 18:16:00 »
İyi akşamlar. Lastik seçimi konusunda ben de görüşlerinizi merak ediyorum. Falken ze 914 modeli hakkında görüşler paylaşılmış önceki yıllarda. Ben de 4 yıldır Conti premiium contact 5 kullanıyorum yazlık olarak. Bir şikayetim olmadı ama yumuşaklığından dolayı olsa gerek biraz fazla aşınma oldu, bu yazı zor geçirir. Araştırırken Falken in ze310 lastiğini buldum. 914 den üstün olarak görünüyor. Aklıma takılan mevzu şu; paylaştığım etiket değerlerinde de görüldüğü üzere 310 modelinde ıslak zeminde kavrama iyileştirilmiş ve ses oldukça düşük ama yakıt verimliliği konusunda kötüleşme var. Sesin düşük olması hareket halinde sürtünmenin daha az olduğu anlamına gelirse neden yakıt verimliliği bakımından etiket değeri düşmüş? Ben düz mantık şöyle biliyorum; ses yüksekse yakıt verimliliği, düşer, ses düşerse yakıt verimliliği artar. Bir de yakıt verimliliğinin E değerinde olması çok mu dezavantajdır sizce, diğer ölçütlerde oldukça başarılı görünüyor çünkü. Fikirlerinizi rica ederim
Güzel bir tespit.
Ses dB seviye ölçüm şekli önemli. Aynı şartlarda ilk etiketteki lastik, ikinci etiketten yarı yarıya daha az ses açığa çıkarıyor görünüyor, ancak farklı hızlarda bu durum değişebilir, bu yüzden bence test sonuçları kadar test şartları da önemlidir. Isı ve ses faydalanılmayan enerji olarak açığa çıkar (bu durumda) ve bu da enerji sınıfını etkiler doğal olarak. Yani daha az ses çıkaran bir yönden daha az boşa enerji sarfeder ama dediğim gibi, diğer değişkenler önemli. Bu noktada işin içinde lastik geometrisi girer. Çok derine girmeden izninizle sorular da sorarak değineyim. Bu sorulara isteyen herkes cevap verebilir.
Aracınızın lastik çapı nedir?

Sonrasında; enerji sınıfı lastikler, düşük hızlarda gerçekten yakıt tüketimine olumlu etkide bulunuyor (Michelin Energy Saver'da, Continental Eco Contact'ta mesela). Yalnız araç dirençleri sadece lastik-zemin sürtünmedirencinden oluşmuyor. Yani belli hızlarda lastiğin yakıt tüketimine etkisi oransal olarak oldukça belirgin olurken, hız arttıkça, aerodinamik etkiler çok daha ön plana çıkıyor ve lastiğin oransal etkisi azalıyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '15
  • Kilometre: 59567
  • Kan Grubu: 0+
  • 621 kere teşekkür etti
  • 451 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaz Lastiği Tavsiye.
« Yanıtla #1214 : Şubat 28, 2019, 20:28:51 »
Yaklaşık 600 km önce bridgestone turanza er300'den sonra Good year eagle sport modeline geçiş yaptım  falken'in meşhur F/P lastiğini araştırdım fakat en çok şikayet balans tutmaması 120 KM/H sonrası titreme yaptığı hakkında şikayet edenler var. Eagle sport için yağmurlu havada kötü olduğunu söylediler.
@Ümit ŞAHANTİMOR  (39478)  abimin de tavsiyesi ile eagle sport aldım. Eğer virajlara sert giriyorsanız size tavsiyem hava 32 basmayın 34 basın. Yumuşak yanaklı olduğu için sanki araba yatıyormuş hissi veriyor. Er300 de bu şekilde yoktu çünkü sert bir lastik ti tanesini 300 tl den aldım çok memnunum tavsiye ederim herkese er300 e göre konfor yol tutuş frenleme ses oldukça iyi ve beni en çok şaşırtan direksiyon kuş tüyü kadar yumuşadı neredeyse turanza er300 rezaletti

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '19
  • Kilometre: 2500
  • Kan Grubu: ---
  • 1719 kere teşekkür etti
  • 2477 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaz Lastiği Tavsiye.
« Yanıtla #1215 : Şubat 28, 2019, 20:33:01 »
Yaklaşık 600 km önce bridgestone turanza er300'den sonra Good year eagle sport modeline geçiş yaptım  falken'in meşhur F/P lastiğini araştırdım fakat en çok şikayet balans tutmaması 120 KM/H sonrası titreme yaptığı hakkında şikayet edenler var. Eagle sport için yağmurlu havada kötü olduğunu söylediler.
@Ümit ŞAHANTİMOR  (39478)  abimin de tavsiyesi ile eagle sport aldım. Eğer virajlara sert giriyorsanız size tavsiyem hava 32 basmayın 34 basın. Yumuşak yanaklı olduğu için sanki araba yatıyormuş hissi veriyor. Er300 de bu şekilde yoktu çünkü sert bir lastik ti tanesini 300 tl den aldım çok memnunum tavsiye ederim herkese er300 e göre konfor yol tutuş frenleme ses oldukça iyi ve beni en çok şaşırtan direksiyon kuş tüyü kadar yumuşadı neredeyse turanza er300 rezaletti

300 çokmuş, hepsiburadada 264 tl. 309 tl ye efficientgrip performance var.
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-...) 0 km-...
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km
Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • Japanese Man-Youtube Channel
  • Araç: Auris
  • Model Yılı: '11
  • Kilometre: 123000
  • Kan Grubu: A+
  • 191 kere teşekkür etti
  • 114 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaz Lastiği Tavsiye.
« Yanıtla #1216 : Şubat 28, 2019, 20:57:22 »
300 çokmuş, hepsiburadada 264 tl. 309 tl ye efficientgrip performance var.
abi işçilik de dahildir ama fiyata. Bana normal geldi o yüzden :)
2011 Auris 1.33 Dual VVT-I
Youtube Channel : https://www.youtube.com/channel/UCJCUJ_h_saUp7hxZ1V_cEmA?view_as=subscriber
Faydali Konular ve Basliklar:
Faydalı: http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=20088.0

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
    • XenForo Destek Forumu
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '15
  • Kilometre: 59567
  • Kan Grubu: 0+
  • 621 kere teşekkür etti
  • 451 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaz Lastiği Tavsiye.
« Yanıtla #1217 : Şubat 28, 2019, 21:24:16 »
300 çokmuş, hepsiburadada 264 tl. 309 tl ye efficientgrip performance var.
Sök tak ve balans da dahil ama bende alacaktım pek güvenemedim internete açıkçası mutlu abi

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
    • Japanese Man-Youtube Channel
  • Araç: Auris
  • Model Yılı: '11
  • Kilometre: 123000
  • Kan Grubu: A+
  • 191 kere teşekkür etti
  • 114 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaz Lastiği Tavsiye.
« Yanıtla #1218 : Mart 01, 2019, 00:22:20 »
Yaklaşık 600 km önce bridgestone turanza er300'den sonra Good year eagle sport modeline geçiş yaptım  falken'in meşhur F/P lastiğini araştırdım fakat en çok şikayet balans tutmaması 120 KM/H sonrası titreme yaptığı hakkında şikayet edenler var. Eagle sport için yağmurlu havada kötü olduğunu söylediler.
@Ümit ŞAHANTİMOR  (39478)  abimin de tavsiyesi ile eagle sport aldım. Eğer virajlara sert giriyorsanız size tavsiyem hava 32 basmayın 34 basın. Yumuşak yanaklı olduğu için sanki araba yatıyormuş hissi veriyor. Er300 de bu şekilde yoktu çünkü sert bir lastik ti tanesini 300 tl den aldım çok memnunum tavsiye ederim herkese er300 e göre konfor yol tutuş frenleme ses oldukça iyi ve beni en çok şaşırtan direksiyon kuş tüyü kadar yumuşadı neredeyse turanza er300 rezaletti
İyi günlerde kullan Anıl. Ben de alacağım bakalım konuştuğumuz gibi :)
2011 Auris 1.33 Dual VVT-I
Youtube Channel : https://www.youtube.com/channel/UCJCUJ_h_saUp7hxZ1V_cEmA?view_as=subscriber
Faydali Konular ve Basliklar:
Faydalı: http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=20088.0

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Gayrimeşgul
  • Araç: Corolla
  • Model Yılı: '13
  • Kilometre: 64500
  • Kan Grubu: B+
  • 651 kere teşekkür etti
  • 2032 kere teşekkür edildi
Ynt: Yaz Lastiği Tavsiye.
« Yanıtla #1219 : Mart 01, 2019, 09:35:02 »
abi işçilik de dahildir ama fiyata. Bana normal geldi o yüzden :)

50 TL işçilik :D
Ben yazlıkları da kışlıkları da netten aldım. hatta kışlıklar için bayinin biri ben getiririm internetten alma dedi. sonra dedi ki ben sana internet fiyatını veremiyorum malesef. haklı, çünkü vergisi depolaması işçisi vs vs bir çok kalem ödüyor.
born to race