Gönderen Konu: Toyota'dan İlk Yerli SUV C-HR  (Okunma sayısı 152409 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 102201
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 317 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'dan İlk Yerli SUV C-HR
« Yanıtla #520 : Kasım 19, 2016, 11:34:15 »
sıkıştırma oranı , 12 yi geçtikten sonra lpg de subap yakmalar artıyor. 12 bile zor kurtarıyor. bazı şeyleri isterken yan etkilerini de düşünmek lazım.
yaris fun multidriveS 2013  beyaz lpg-brc + cruise control + speed limiter + android multimedya + geri görüş + ....

  Güya kibar olabilmek icin Giresun u Kiresun yapanlar var.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota'dan İlk Yerli SUV C-HR
« Yanıtla #520 : Kasım 19, 2016, 11:34:15 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2116 kere teşekkür etti
  • 3162 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'dan İlk Yerli SUV C-HR
« Yanıtla #521 : Kasım 19, 2016, 12:03:42 »
sıkıştırma oranı , 12 yi geçtikten sonra lpg de subap yakmalar artıyor. 12 bile zor kurtarıyor. bazı şeyleri isterken yan etkilerini de düşünmek lazım.

Sıkıştırma oranı ve lpg ile subap yakmanın bağlantısını açıklar mısınız çok merak ettim de.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 102201
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 317 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'dan İlk Yerli SUV C-HR
« Yanıtla #522 : Kasım 19, 2016, 12:53:24 »
Sıkıştırma oranı ve lpg ile subap yakmanın bağlantısını açıklar mısınız çok merak ettim de.
valla sizin kadar derinlemesine bilgim yok. 2006 dan sonraki araçların(motorların) çoğu hem daha çok alaminyum kullanıyor, hemde sıkıştırma oranlarında yükselme var.  70-80 model motorlar ,7-8 sıkıştırmaya sahipler, lpg de hiç sorun yaşamıyorlar. ayrıntılı ve bilimsel bir bilgim yok.
 sizdeki bilgileri öğrenmekten mutluluk duyarım.
yaris fun multidriveS 2013  beyaz lpg-brc + cruise control + speed limiter + android multimedya + geri görüş + ....

  Güya kibar olabilmek icin Giresun u Kiresun yapanlar var.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2116 kere teşekkür etti
  • 3162 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'dan İlk Yerli SUV C-HR
« Yanıtla #523 : Kasım 19, 2016, 13:19:37 »
valla sizin kadar derinlemesine bilgim yok. 2006 dan sonraki araçların(motorların) çoğu hem daha çok alaminyum kullanıyor, hemde sıkıştırma oranlarında yükselme var.  70-80 model motorlar ,7-8 sıkıştırmaya sahipler, lpg de hiç sorun yaşamıyorlar. ayrıntılı ve bilimsel bir bilgim yok.
 sizdeki bilgileri öğrenmekten mutluluk duyarım.

Artan emisyon kısıtlamaları yüzünden subapları daha hafif malzeme yapmaya çalışıyorlar, subapları hareket ettirmek için gereken güç daha az olsun diye. Malzemenin hafif olması da çelik yerine aluminyum ya da daha hafif alaşımlar kullanmayı gerektiriyor. Bunların da ısıl dayanımları çelik kadar fazla değil.
Subap değişimi sonrası dayanıklı subaplara geçildiyse, performansın azıcık düştüğü gözlemlenir, nedeni bundandır. Yani sıkıştırma oranının artmasından değil.
Sıkıştırma oranının artması lpg nin daha verimli yanmasını sağlar. Lpg nin oktanı yüksek olduğu için benzine oranla daha yüksek sıkıştırma oranı kullanılabilir.
Bir şey söylüyorsak arkasındaki nedenleri bilelim, yanlış bilgilendirme yapmayı kimse istemez, değil mi.

Mesaj Birleştirildi: Kasım 19, 2016, 13:21:52
https://www.youtube.com/watch?v=8k_JOv8jljw

C-HR 1.2 Turbo CVT testi. 1.8 e göre sanki daha az motor sesi var, performansı daha iyi deniyor.
Hibrit ile 1.2 Turbonun fiyatları yakın da olsa, MTV fazlalığı, 6000 tl lik fiyat farkı, ve performans düşüklüğü 1.2 turboyu daha çok satacağını düşündürüyor.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 102201
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 317 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'dan İlk Yerli SUV C-HR
« Yanıtla #524 : Kasım 19, 2016, 14:00:04 »
Mutlu, bi soru takıldı aklıma. mazda skyactive sıralı sistem lpg olmaması teknolojisinden mi sıkıştırma oranındanmı kullanılan malzeme türünden mi. gerçi hepsi iç içe, 14 yakalayabilmek için kullandığı teknoloji ve malzeme farklı bu da standart sıralı sistem lpg  olmuyor demek. belkide oluyordur ?
 sıvı sistem oluyor onu biliyorum de. normalde durum nedir?
 :) :) :)
yaris fun multidriveS 2013  beyaz lpg-brc + cruise control + speed limiter + android multimedya + geri görüş + ....

  Güya kibar olabilmek icin Giresun u Kiresun yapanlar var.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2116 kere teşekkür etti
  • 3162 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'dan İlk Yerli SUV C-HR
« Yanıtla #525 : Kasım 19, 2016, 15:07:36 »
Mutlu, bi soru takıldı aklıma. mazda skyactive sıralı sistem lpg olmaması teknolojisinden mi sıkıştırma oranındanmı kullanılan malzeme türünden mi. gerçi hepsi iç içe, 14 yakalayabilmek için kullandığı teknoloji ve malzeme farklı bu da standart sıralı sistem lpg  olmuyor demek. belkide oluyordur ?
 sıvı sistem oluyor onu biliyorum de. normalde durum nedir?
 :) :) :)

Lpg olmadığını kim söyledi? Sıvı sistem lpg oluyor sıkıntısız kullanan şimdilik bilinen 2 kişi de var. Fakat fiyatı 6-7 bin tl olduğu için kimse sıcak bakmıyor haklı olarak. Ben de yeni nesil Mazda 3 alsam 50 belki de 60 bin km.de amorti edebileceğim sistemi taktırmaz benzinde binerdim. 50-60 bin km. bineceğimize kim garanti verebiliyor ki? :)
Direk enjeksiyon olduğu için sıvı sistem oluyor sadece. Standart sıralı sistem sadece atmosferik motorlara ve direk enjeksiyon olmayan motorlara oluyor. Mesela Opel'in 1.4T motoru lpg uyumlu denirken, 1.6T motoru uyumsuz denmesinin nedeni direk enjeksiyondan ötürü. Sıvı sistem hepsine oluyor ama.

Mazda 14'ü yakalayabilmek için de öyle bilinmeyen karmaşık teknolojilerle de uğraşmadı, var olanı farklı bir yönde geliştirdi.
- Her bir silindirin egzos zamanında atık gazların bir kısmı diğer emme zamanında olan silindire gidiyor, bu da silindirlerin içinin sıcak kalmasını ve egzos gazından ötürü verimin düşmesine yol açıyordu. Adamlar her bir silindirin egzos manifoldunu uzatıp 4-2-1 şeklinde birleştirerek bir silindirdeki atık gazın öteki silindire overlap zamanında emilmesinin önüne geçtiler, haliyle de silindir içi sıcaklığı düştü. Bu da 12-13 lere çıkabilmeye imkan verdi.
- Bunun dışında piston başındaki oyukluk şeklini vererek, ateşlemenin düzgün yapılıp vuruntu olmamasının önünü açtılar.
- Ek olarak direkt enjeksiyon kullanarak da daha iyi hava yakıt karışımını elde ettiler.

Tüm bunlar birleşince de 14'e ulaşabildiler.

Mazda bu motoru CNG'li versiyonunu Japonya'da satıyor.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '17
  • 108 kere teşekkür etti
  • 148 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'dan İlk Yerli SUV C-HR
« Yanıtla #526 : Kasım 19, 2016, 16:38:45 »
12. Turbo dynamic için 98 bin tl üzerinde fiyat verdi bayi.  Opel de dizel otomatik en üst versiyon mokka ya 99 600 tl istedi (tavrından pazarlıkla daha da düşebileceğini hissettim.). Bu şartlarda CHR nin pek şansı yok gibi. İç hacim bagaj ve donanım olarak mokka dan 1 tık geride. Bayi CHR için c sınıfı crossower rakibi de golf dedi ama bildiğiniz B-SUV. Pikselleri sayılan touch 2 bile CHR almamak için yeterli bir sebep benim için. İnsan bari yazılımı değiştirir.  Mokka daki ekranı açınca kendimi çağ atlamış gibi hissettim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 333
  • Model Yılı: '15
  • 636 kere teşekkür etti
  • 964 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'dan İlk Yerli SUV C-HR
« Yanıtla #527 : Kasım 19, 2016, 16:56:19 »
12. Turbo dynamic için 98 bin tl üzerinde fiyat verdi bayi.  Opel de dizel otomatik en üst versiyon mokka ya 99 600 tl istedi (tavrından pazarlıkla daha da düşebileceğini hissettim.). Bu şartlarda CHR nin pek şansı yok gibi. İç hacim bagaj ve donanım olarak mokka dan 1 tık geride. Bayi CHR için c sınıfı crossower rakibi de golf dedi ama bildiğiniz B-SUV. Pikselleri sayılan touch 2 bile CHR almamak için yeterli bir sebep benim için. İnsan bari yazılımı değiştirir.  Mokka daki ekranı açınca kendimi çağ atlamış gibi hissettim.
Mokka X suan fiyat performans olarak alinabilecek bir araba. Heleki yil sonu kampanya ve siki pazarlikla satarken degil alorken kazanmis olursunuz. Dizel otomatik uyumu ve 136 bg lik dizel motor gaza basinca gucu gercekten hissettiriyor.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

"Herkesin polisi kendi vicdanıdır, fakat polis vicdanı olmayanların karşısındadır."

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Scientia Dux Vitae Certissimus
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 38000
  • Model Yılı: '21
  • 2116 kere teşekkür etti
  • 3162 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'dan İlk Yerli SUV C-HR
« Yanıtla #528 : Kasım 19, 2016, 17:00:18 »
Bu fiyatlara B-SUV almaktansa 2. el 10-20 bin km.yi aşmamış C-Suv tercih ederdim. FOrester, Mazda CX-5, 2013 sonrası otomatik Rav4 çok daha alınası.
Dacia Duster 1.3 TCE EDC Comfort 2021 model (2023-...) 38bin km- ...
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R 2017 model (2021-2023) 32bin km-56bin km
Toyota Corolla 1.6 Multidrive S 2019 model (2019-2021) 0 km-23bin km.
Mazda 3 1.6 Touring 2010 model (2015-2019) 96bin km-171bin km Toyota Yaris 1.3 Terra 2007 model (2013-2015) 55bin-91bin km.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '17
  • 108 kere teşekkür etti
  • 148 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'dan İlk Yerli SUV C-HR
« Yanıtla #529 : Kasım 19, 2016, 17:15:27 »
Mokka X suan fiyat performans olarak alinabilecek bir araba. Heleki yil sonu kampanya ve siki pazarlikla satarken degil alorken kazanmis olursunuz. Dizel otomatik uyumu ve 136 bg lik dizel motor gaza basinca gucu gercekten hissettiriyor.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
mokka nın hissettitdikleri de CHR den daha iyi. Bana daha mantıklı geldi. En azından hybrid versiyon gelene kadar. Mart 2017 ye kadar gelmeyebilir diyor bayii. Ne kadar saçma... Adapazarı nda üretilen araba buradaki bayide yok. Fabrika yürüme mesafesinde adam 2017 de gelecek diyor.

Mesaj Birleştirildi: Kasım 19, 2016, 17:17:46
Bayiler vergi düzenlemesinin 20-25 bin tl artış getireceğini söylüyor. O yüzden herkeste bir sıfır alma telaşı hissettim ben.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 13800
  • Model Yılı: '15
  • 98 kere teşekkür etti
  • 77 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'dan İlk Yerli SUV C-HR
« Yanıtla #530 : Kasım 19, 2016, 17:49:37 »
Bugün 1.2 T CVT CHR dynamic test ettim araba Corolla dan sonra gerçekten küçük geldi. Özellikle bagajı ve arka diz mesafesi sanki araç yarisin büyütülmüştü gibiydi. Motor 1.33 den sonra atik, vites hem otomatik kullanımda hem de manual kullanımda tepkileri güzel dip gazda 5000 rpm civarı vites atıyor. Arabada 4 kişiydik dik yokuşta hızlanması güzeldi.
İç malzeme kalitesi kötü özellikle kapı içleri sert plastik en azından ön kapıların  kapı tutamağının arkasını kumaş olabilirdi. Dashboard çok hoşuma gitti dikişli deri kaplama çok güzeldi
Sonuç olarak rakiplerine göre eksileri var. 99600 lira fiyat verdiler bu fiyata 3008, Tiguan alırım beni daha çok mutlu edebilir


LİFE 1.33 COROLLA

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Avensis 11' e.extra
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 100000
  • Model Yılı: '11
  • 2592 kere teşekkür etti
  • 1513 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'dan İlk Yerli SUV C-HR
« Yanıtla #531 : Kasım 19, 2016, 19:16:39 »
Bugün 1.2 T CVT CHR dynamic test ettim araba Corolla dan sonra gerçekten küçük geldi. Özellikle bagajı ve arka diz mesafesi sanki araç yarisin büyütülmüştü gibiydi. Motor 1.33 den sonra atik, vites hem otomatik kullanımda hem de manual kullanımda tepkileri güzel dip gazda 5000 rpm civarı vites atıyor. Arabada 4 kişiydik dik yokuşta hızlanması güzeldi.
İç malzeme kalitesi kötü özellikle kapı içleri sert plastik en azından ön kapıların  kapı tutamağının arkasını kumaş olabilirdi. Dashboard çok hoşuma gitti dikişli deri kaplama çok güzeldi
Sonuç olarak rakiplerine göre eksileri var. 99600 lira fiyat verdiler bu fiyata 3008, Tiguan alırım beni daha çok mutlu edebilir
Anlattığınıza göre araç adı bhr olmalıymış. C sınıfı bir araçta kapı triminde komple clio plastiği kabul edilir gibi değil
***Ayetleri görmezlikten gelirseniz, çocukları bile ihtiyarlatan bir günde kendinizi nasıl koruyacaksınız? (73:17)
***25k(benzin) 75k (lpg) =105k+km....MaşaAllah

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 13800
  • Model Yılı: '15
  • 98 kere teşekkür etti
  • 77 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'dan İlk Yerli SUV C-HR
« Yanıtla #532 : Kasım 19, 2016, 19:35:31 »
Anlattığınıza göre araç adı bhr olmalıymış. C sınıfı bir araçta kapı triminde komple clio plastiği kabul edilir gibi değil
Aynen Talat bey mesela Corolla da ön kapılarda camın başladığı yer yumuşak arkalar sert plastik bunda komple sert plastik bi tek kol konulan yer deri kaplı. Buralar sürekli dokunulan yerler fiyatına göre kalite hissi bayağı düşüyor
Bu arada 1.8 hibrit motor 2017 Şubat-Mart gibi gelecekmiş.
LİFE 1.33 COROLLA

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 76000
  • Model Yılı: '12
  • 4 kere teşekkür etti
  • 12 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'dan İlk Yerli SUV C-HR
« Yanıtla #533 : Kasım 19, 2016, 21:00:42 »
Bugün 1.2 T CVT CHR dynamic test ettim araba Corolla dan sonra gerçekten küçük geldi. Özellikle bagajı ve arka diz mesafesi sanki araç yarisin büyütülmüştü gibiydi. Motor 1.33 den sonra atik, vites hem otomatik kullanımda hem de manual kullanımda tepkileri güzel dip gazda 5000 rpm civarı vites atıyor. Arabada 4 kişiydik dik yokuşta hızlanması güzeldi.
İç malzeme kalitesi kötü özellikle kapı içleri sert plastik en azından ön kapıların  kapı tutamağının arkasını kumaş olabilirdi. Dashboard çok hoşuma gitti dikişli deri kaplama çok güzeldi
Sonuç olarak rakiplerine göre eksileri var. 99600 lira fiyat verdiler bu fiyata 3008, Tiguan alırım beni daha çok mutlu edebilir

1.2 CVT C-HR Dynamic paketin lansmana özel fiyatı 98.900 TL. Size biraz fiyatı fazla söylemişler, neden olduğunu biliyor musunuz? Stoklar az kaldığından mı bu şekilde fiyat verdiler acaba?
2012 Toyota Auris 1.4 D-4D Comfort Extra

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 13800
  • Model Yılı: '15
  • 98 kere teşekkür etti
  • 77 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'dan İlk Yerli SUV C-HR
« Yanıtla #534 : Kasım 19, 2016, 21:24:03 »
1.2 CVT C-HR Dynamic paketin lansmana özel fiyatı 98.900 TL. Size biraz fiyatı fazla söylemişler, neden olduğunu biliyor musunuz? Stoklar az kaldığından mı bu şekilde fiyat verdiler acaba?
Aksesuar olabilir emin değilim test aracının fiyatını sormuştum
LİFE 1.33 COROLLA

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Kara Şimşek
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A-
  • Kilometre: 1000
  • Model Yılı: '15
  • 99 kere teşekkür etti
  • 28 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'dan İlk Yerli SUV C-HR
« Yanıtla #535 : Kasım 19, 2016, 21:31:36 »
 Bugün merakla adapazarı bayisine gittim biri showroomda diğeri de test sürüşünde müşterinin hizmetindeydi.
Test sürüşü yapmadım nedeni ise çok kalabalık idi. Showroomdaki aracı inceledim ve benim izlenimlerim şu yönde...
Bagajı çok ufak ve bir aile için çok yetersiz
Arka koltuk diz mesafesi az
Göstergeler daha sportif olabilirdi (üst paketler daha iyidir ama göremedim)
İçerisinde ön konsoldaki mavi hat çok hoş duruyor
Özetle ben daha iyisini bekliyordum. Aile olarak tercih edilecek bir arac değil bence
1- SKODA FABIA (2004) 1.4 TDI 2004-2010
2-AURİS COMFORT EXTRA (2011)  D-4D / 2011-2016
3-HONDA CIVIC HB 1.6 DTEC (2015) 2016-...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 8000
  • Model Yılı: '16
  • 29 kere teşekkür etti
  • 20 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'dan İlk Yerli SUV C-HR
« Yanıtla #536 : Kasım 20, 2016, 15:32:20 »
Toyota CHR da  anahtardan cam kaldırma ve cam kapatma modülü var yanlız çalışmıyor. Açtırmak İçin servise gitmek gerekiyormuş. Servisin haberi var mıdır acaba....neden böyle bir şeye gerek duyuldu?
C-HR  (Cupe High Rider )

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 60000
  • Model Yılı: '13
  • 65 kere teşekkür etti
  • 126 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'dan İlk Yerli SUV C-HR
« Yanıtla #537 : Kasım 20, 2016, 15:55:25 »
Bugün ben de Ankara efe de aracı inceledim. Test sürüşü yapamadım işim vardı.
Benim de izlenimlerim benzer.
Bir aile arabası değil.
Auris, Golf gibi araçlar kullananlar tercih etmez bence.  Nissan Juke kullananlara hitap edebilir. Ama Juketan da küçük geldi bana.
Dış tasarımı ve kokpit tasarımlarını çok beğendim. Ama aracı genel olarak beğenmedim. Daha doğrusu benim beklentilerime, ihtiyaçlarıma cevap vermiyor.
Bu aracı sanırım genç bayanlar , veya genel olarak bayanlar daha çok tercih eder. Erkekler için de 25-35 yaş aralığına hitap eder gibi.
Yine de 1.2 TSI Golf almaya giden birini yoldan çeviremez bence.
Sürünce belki fikrim değişir .
born to ride

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 8000
  • Model Yılı: '16
  • 29 kere teşekkür etti
  • 20 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'dan İlk Yerli SUV C-HR
« Yanıtla #538 : Kasım 20, 2016, 17:02:48 »
Bugün ben de Ankara efe de aracı inceledim. Test sürüşü yapamadım işim vardı.
Benim de izlenimlerim benzer.
Bir aile arabası değil.
Auris, Golf gibi araçlar kullananlar tercih etmez bence.  Nissan Juke kullananlara hitap edebilir. Ama Juketan da küçük geldi bana.
Dış tasarımı ve kokpit tasarımlarını çok beğendim. Ama aracı genel olarak beğenmedim. Daha doğrusu benim beklentilerime, ihtiyaçlarıma cevap vermiyor.
Bu aracı sanırım genç bayanlar , veya genel olarak bayanlar daha çok tercih eder. Erkekler için de 25-35 yaş aralığına hitap eder gibi.
Yine de 1.2 TSI Golf almaya giden birini yoldan çeviremez bence.
Sürünce belki fikrim değişir .
Aile kullanımına değilde 1 den fazla çocuğu olan ailelere uygun olmadığı konusuna katılıyorum. Juke den küçük olduğunu düşünmenize sebep ne anlamadım ama teknik olarak bırakın juke ,   QQ den sadece 1.5 santim kısa ve aks mesafesi 2.64 metre. Yaş konusuna gelince ben bu aracı aldım evliyim yaşım 31 ve bu araca 1 günde kapora veren 45 yaş üstü erkek 3 kişiye şahit oldum. 65 kuşağı bu aracı beğenmiş :)
C-HR  (Cupe High Rider )

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Gayrimeşgul
    • INSTAGRAM
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 99000
  • Model Yılı: '13
  • 684 kere teşekkür etti
  • 2110 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota'dan İlk Yerli SUV C-HR
« Yanıtla #539 : Kasım 20, 2016, 17:16:25 »
Toyota CHR da  anahtardan cam kaldırma ve cam kapatma modülü var yanlız çalışmıyor. Açtırmak İçin servise gitmek gerekiyormuş. Servisin haberi var mıdır acaba....neden böyle bir şeye gerek duyuldu?

Serviste haberdar değildir. Eğer cam modülü fabrikasyon ise techstreamle bağlanıp aktif pasif hale gelebilir
intagram.com/tosicorolla16
youtube.com/kaankara