0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Hocam bence yaris deki cool paket en düşük paket olmalı. Geri görüş kamerası başlangıçda yeterli gibi.
Nıssan Juke, Kia Sportage, BMWX6 karışı olmuş.. Mükemmelle yapmışlar..sabırsızlıkla bekliyoruz.. 1,2 115 hp 60-70 bin TL ile başlar dizeli otomatik şanzımanı 100 bin TL i bulur... Öncelikle bur tür araçları dizel modelini tutulmasına bağlı olarak yapmayacaklardır. Haziran dan sonra piyasalarda olur diye düşünüyorum.. Toyota kalitesini yine konuşturmuş, Saffetin Grajında agrodiamiktan fazlasıyla bahsedeceği, piyasa da nissan qashqai nin pabucunu dama atacak gibi görünüyor.. İç hacmi Juke a göre daha geniş olacaktır..
bende sizinle aynı fikirdeyim c-hr dizaynı hakkında . aynı yaş gurubundayız sanırım bizim nesil bu aracı alacak. Ben ilk mazda cx3 çıktığında da çok etileyici bulmuştum hala da öyle buluyorum fakat mazda dışardaki güzelliği içeriye yansıtamamış arka diz mesafesi ve bagaj rezalet, dizel motor yeni nesil dizel motorlar karşısında demode kalıyor ve çok yakıyor. umarım toyota c-hr de böyle bir durumla karşılaşmayız. gerçi bizim için tek bir motor seçeneği olacak 1.2 turbo bu da benim istediğim seçenek zaten.
Bence hem erkeklere hem de kadınlara hitap eden bir tasarım olmuş. Juke isteyen eşimin de oldukça hoşuna gitti. Biraz daha geniş göründüğünden ben de merak ediyorum. Çok pahalı gelmezse ilk sıfır aracımız olabilir.
Mazda nın sıkıştırma oranı eyvallah dünyada eşi yok fakat rakiplerine bakarsan tork beygir ve 0-100 hızlanma değerleri açısından demode kaldığını düşünüyorum.
Ben fiyati cok merak ediyom. Sayet 70bin bandinda olursa almayi dusunuyorum hatta ustune birde calisanlara avantajli/indirimli verirse super olur..
Gerek sıkıştırma oranı, gerek sürüş zevki, gerek donanım doluluğu ve gerek iç mekan kalitesi, gerekse de iç trim sessizliği ile Toyota'dan çok üstündür. Tork beygir daha düşük olabilir ama şase hafifliği ile o ataklığı hissettirir. 0-100 hızlanması için ise mazda 3 10.4 sn, corolla ya bakıyoruz 10 sn. otomatikleri karşılaştırdığımızda mazda 11.6 sn, toyota 11.1 sn. Yani hızlanma değerleri açısından da ahım şahım bir fark yok. Toyota motor ile başarı sağlarken, mazda da şase hafifletme ve şanzıman oranları ile (sürüş zevki ile) başarıyor. Ha turboda diretiyorlar ayrı konu.Dizellerine bakarsak ise en düşük sıkıştırma oranını kullanan yine Mazda. Bu nedenle benzinli motor kullanıyormuşsun hissi de veriyor motor, ve bu sıkıştırma oranı sayesinde emisyonlar o kadar az ki katalitik konvertör kullanmasına gerek kalmıyor, yine daha az ağırlık demek. Biraz fazla yakıyor dizeli de benzinlisi de onun da nedeni 6 ileri tork konvertör otomatik şanzıman yüzünden.
. Corolla ya da verso yu indirimli veriyorlar mı çalışanlara Mesaj Birleştirildi: Mart 21, 2016, 11:21:42 ben karşılaştırmayı mazda cx3 üzerinden yapmıştım. yeni cx3 1.5 dizel in rakipleri mokka da 1.6 dizel otomatik tork hızlanma ve şanzımanı ile önde görünüyor. yine yeni çıkan honda h-rv iç mekan genişliği bagaç büyüklüğü yeni nesil dizel otomatik motoru ile yine bir adım önde şahsi görüşüm.
C-hr den ses yok bu aralar. İç mekan ile ilgili gelişme var mı acaba.
Bu araç hepimizde heyecan yarattı ama sonu iyi gelmeyecekmiş gibi bir his var, içimde.Fiyat/performans bakımından endişe ettiğim bir araç olacak gibi.