Merhabalar ; Tekin beye katılıyorum. Kemer , T tokayı taktığımız kol ve Yam olarak tabir ettiğimiz Yükseklik ayar mekanizması , tasarım esnasında 3 lü hatta alt bağlantı dediğimiz mekanizmayıda sayarsak 4 lü set olarak tasarlanır ve bütün testler ayrı ayrı yapıldığı gibi set olarak da gerçekleştirilir. Bu sistemlerden her hangi birine müdahale etmek sistem bütünlüğüne müdahale olacağından kendi emniyetinizi riske atmak anlamına gelebilir.
Benim fikrim , Aracınızın servisine danışmanız yönünde, eğer bir üst donanımda yam kademeli olarak takılmışsa , bağlantı noktaları ve kemer grubu aynı ise trim parçalarınında değişimi ile sorununuz ortadan kalkabilir. Bunun dışında yapılacak müdahalelerin tabiri caizse kaş yaparken göz cıkarmak olacağını düşünüyorum.
Kazasız sağlıklı emniyetli günler dilerim.