Gönderen Konu: 2010 Corolla ve 2010 Civic ((Otomatik))  (Okunma sayısı 9215 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
2010 Corolla ve 2010 Civic ((Otomatik))
« : Nisan 07, 2014, 05:04:03 »
Değerli forum üyeleri aranıza yeni katıldım. Beni bu foruma sürükleyen otomatik vites merakım... 

Tam otomatik vites ve benzinli bir araç istiyorum. Yılda 10.000 km den fazla yapmıyorum. Son iki araç arasında kaldım. Gelelim kararsız kaldığım noktaya...

Makyajlı kasa corolla da 4 ileri tam otomatik vites kullanılıyor. FD6 dediğimiz kasada makyajlı-makyajsız 5 ileri tam otomatik vites kullanılıyor. FD6 otomatik kullanıcıları araçlarının performansından memnun olduklarını ve honda nın otomatik vitesi diğer tam otomatiklere göre biraz daha performanslı olduğunu yazmışlar genelde... Fakat makyajlı kasa corolla ile 0-100 km hızlarına kağıt üzerinde baktığımızda corolla 0.6sn kadar üstün durumda. Bu farkı civic kaç km hızdan sonra kapatabilir.? Rampalarda corollanın civicten üstün olma gibi bir durum söz konusumudur? Ben olaya tasarım olarak bakmıyorum. Hangisini alırsam diğerinde olmayan özellikler olacak. Kısacası ikisi arasında otomatik viteste hangisi daha performanslı?

Fabrika veriler                     CİVİC                        COROLLA

                         0-100       12.5                             11.9
                          MAX        200                              185

Eğer son hıza kadar corolla daha performanslı olacak ise ve rampalarda corolla daha seri ise corolla daha mantıklı geliyor. Otomatik araçlardan performans beklemeyin diyenler olacaktır belki ama ben bu iki araç arasından hangisi diğerinden bir adım daha önde onu merak ediyorum. Saygılar...
Onların Formaları Vardı Taraftarları İçin Terlettikleri - 20 Ocak 1989

Toyota Club Türkiye

2010 Corolla ve 2010 Civic ((Otomatik))
« : Nisan 07, 2014, 05:04:03 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 Corolla ve 2010 Civic ((Otomatik))
« Yanıtla #1 : Nisan 07, 2014, 05:17:46 »
Tam otomatik şanzımanlar , kick down yapıldıklarında, kaba tabirle tapa gaz yüklendiğinizde, aracınızın tüm gücünü size cömertçe sergiler.
Manuel şanzımanlar çok daha iyi aktarmaya sahip ve hızlı olsalar da, normal sürücülerin pilotajları belli seviyede oldukları için, tam otomatik şanzımanlar bir çok zaman, manuele göre çok daha avantajlıdırlar. 0-100 sürelerini çok önemsemeyin, tam otomatik şanzımanlarda , launch control olmadığı için, kalkış süreleri, rölanti devri üzerinden hesaplanmaktadır.
Şu hiç bir zaman unutulmamalıdır ki, tam otomatik şanzımanlarda, baskı balatanın sıyırma, ve vites kaçırma riski olmadığı için, büyük oranda, manuele daha serilerdir, ama bununla birlikte de, performanslı kullanımda oldukça müsriflerdir. 
Bence doğru tercih, sürüş zevki olarak, hangisinden fazla keyif alıyorsanız o yönde olmalıdır. Aradaki minimal performans farkları, zamanı geldiğinde pilotaj farkıyla basitçe kapanabilir. Ve toyota her zaman, malzeme kalitesi ve sorunsuzluk açısından, honda dan bir adım öndedir.
Son hız performansına çok takılmamanızı öneririm, son hız , bu denli yakın araçlarda çok ince bir detaydır, O an kullandığınız yakıt, lastiklerinizin basıncı, hava filtrenizin durumu gibi çok küçük etmenler, bu iki aracın birbirine üstünlük sağlamasına neden olabilir.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
Ynt: 2010 Corolla ve 2010 Civic ((Otomatik))
« Yanıtla #2 : Nisan 07, 2014, 05:32:39 »
Tam otomatik şanzımanlar , kick down yapıldıklarında, kaba tabirle tapa gaz yüklendiğinizde, aracınızın tüm gücünü size cömertçe sergiler.
Manuel şanzımanlar çok daha iyi aktarmaya sahip ve hızlı olsalar da, normal sürücülerin pilotajları belli seviyede oldukları için, tam otomatik şanzımanlar bir çok zaman, manuele göre çok daha avantajlıdırlar. 0-100 sürelerini çok önemsemeyin, tam otomatik şanzımanlarda , launch control olmadığı için, kalkış süreleri, rölanti devri üzerinden hesaplanmaktadır.
Şu hiç bir zaman unutulmamalıdır ki, tam otomatik şanzımanlarda, baskı balatanın sıyırma, ve vites kaçırma riski olmadığı için, büyük oranda, manuele daha serilerdir, ama bununla birlikte de, performanslı kullanımda oldukça müsriflerdir. 
Bence doğru tercih, sürüş zevki olarak, hangisinden fazla keyif alıyorsanız o yönde olmalıdır. Aradaki minimal performans farkları, zamanı geldiğinde pilotaj farkıyla basitçe kapanabilir. Ve toyota her zaman, malzeme kalitesi ve sorunsuzluk açısından, honda dan bir adım öndedir.
Son hız performansına çok takılmamanızı öneririm, son hız , bu denli yakın araçlarda çok ince bir detaydır, O an kullandığınız yakıt, lastiklerinizin basıncı, hava filtrenizin durumu gibi çok küçük etmenler, bu iki aracın birbirine üstünlük sağlamasına neden olabilir.

Aklıma şöyle bir soru daha geldi. kick down ile civic te direksiyon arkasında bulunan kulakçıkların yani S modunun bir farkı yok yani doğru mudur? O zaman neden otomatik araçlara s modu koyuyorlar? Son hızdan ziyade sonuç olarak 0.6 sn kağıt üzerindeki üstünlük ara hızlanmalarda ve rampalarda farkını hissettirebilecek mi civic e karşı?
Onların Formaları Vardı Taraftarları İçin Terlettikleri - 20 Ocak 1989

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 Corolla ve 2010 Civic ((Otomatik))
« Yanıtla #3 : Nisan 07, 2014, 05:47:54 »
Aklıma şöyle bir soru daha geldi. kick down ile civic te direksiyon arkasında bulunan kulakçıkların yani S modunun bir farkı yok yani doğru mudur? O zaman neden otomatik araçlara s modu koyuyorlar? Son hızdan ziyade sonuç olarak 0.6 sn kağıt üzerindeki üstünlük ara hızlanmalarda ve rampalarda farkını hissettirebilecek mi civic e karşı?
Kulakçıklar vitesi seçmenize yarar, şanzıman tam otomatik ise, kavraması değişmedikçe, vites geçiş süresi aynı olacaktır. Toyota nın tam otomatiklerinde de kavrama olmasada , vitesin üzerindeki modlardan, sabitlemek istediğiniz vitesi seçebilirsiniz.
S modu, aracınızı yüksek devirlerde vites değiştirmeye zorlar, yani aracınızı hep yüksek devirde, gaz tepkimesine çabuk cevap verebilecek bir noktada tutar. S modunun otomatik araçlara konması, onlara sportiflik katması, aktarmadaki kayıplarını minimize etmek istenmesinden öte gelmektedir.
0.6sn lik farkı fazla ciddiye almayın, size şöyle söyleyebilirim ki, yaklaşık 1km lik bir yukarı eğimde, 2 araçta, 60kmh hızdayken, gaza tamamen yüklenseler, rampanın sonuna gelindiğinde bu iki araç arasındaki fark 1-2 boy civarında olacaktır, yani 1000metrede, 10metrelik bir fark.
Bu fark hiçbir zaman rutin kullanım ve sollamada, ciddi önem arz etmeyecektir.
Benim genel varmak istediğim kanı, bu iki araç üzerindeki tercihin sebebi hiçbir zaman performans olmamalıdır. Farklı konular ve algılar açısından tercih edilebilir araçlar. Benim kullanıcı olarak, bu tarz bir kıyaslamada tercihim, ses yalıtımı, yakıt tüketimi, iç mekan genişliği ve ergonnomi açısından hangisi daha iyi ise, o olacaktır.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
Ynt: 2010 Corolla ve 2010 Civic ((Otomatik))
« Yanıtla #4 : Nisan 07, 2014, 05:56:02 »
Kulakçıklar vitesi seçmenize yarar, şanzıman tam otomatik ise, kavraması değişmedikçe, vites geçiş süresi aynı olacaktır. Toyota nın tam otomatiklerinde de kavrama olmasada , vitesin üzerindeki modlardan, sabitlemek istediğiniz vitesi seçebilirsiniz.
S modu, aracınızı yüksek devirlerde vites değiştirmeye zorlar, yani aracınızı hep yüksek devirde, gaz tepkimesine çabuk cevap verebilecek bir noktada tutar. S modunun otomatik araçlara konması, onlara sportiflik katması, aktarmadaki kayıplarını minimize etmek istenmesinden öte gelmektedir.
0.6sn lik farkı fazla ciddiye almayın, size şöyle söyleyebilirim ki, yaklaşık 1km lik bir yukarı eğimde, 2 araçta, 60kmh hızdayken, gaza tamamen yüklenseler, rampanın sonuna gelindiğinde bu iki araç arasındaki fark 1-2 boy civarında olacaktır, yani 1000metrede, 10metrelik bir fark.
Bu fark hiçbir zaman rutin kullanım ve sollamada, ciddi önem arz etmeyecektir.
Benim genel varmak istediğim kanı, bu iki araç üzerindeki tercihin sebebi hiçbir zaman performans olmamalıdır. Farklı konular ve algılar açısından tercih edilebilir araçlar. Benim kullanıcı olarak, bu tarz bir kıyaslamada tercihim, ses yalıtımı, yakıt tüketimi, iç mekan genişliği ve ergonnomi açısından hangisi daha iyi ise, o olacaktır.

Yorumlarınız çok aydınlatıcı oldu teşekkür ederim. Kriterlerimi tekrar gözden geçirmeliyim o zaman. Şöyle bir sorum olacak daha olacak. Araçlardan biri 4 ileri diğeri 5 ileri. Civic 5 ileri olmasına rağmen corolladan fazla yakıyor bu civicin eksi yönü diğer yandan corolla 4 ileri olduğu için uzun yolda civice göre daha çok motor sesi içeri alacak diye tahmin ediyorum. Bu konu da tecrübeniz var mı?
Onların Formaları Vardı Taraftarları İçin Terlettikleri - 20 Ocak 1989

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 Corolla ve 2010 Civic ((Otomatik))
« Yanıtla #5 : Nisan 07, 2014, 06:06:30 »
Yorumlarınız çok aydınlatıcı oldu teşekkür ederim. Kriterlerimi tekrar gözden geçirmeliyim o zaman. Şöyle bir sorum olacak daha olacak. Araçlardan biri 4 ileri diğeri 5 ileri. Civic 5 ileri olmasına rağmen corolladan fazla yakıyor bu civicin eksi yönü diğer yandan corolla 4 ileri olduğu için uzun yolda civice göre daha çok motor sesi içeri alacak diye tahmin ediyorum. Bu konu da tecrübeniz var mı?
Test, fabrika ve gerçek kullanım değerleri ciddi değişiklik gösterebilmektedir. Bugün maksimum yakıtı 8.5 litre vaad edilen bir TSI motor, şehir içi 11-12 litre yakıt tüketebiliyor.
Corolla 4 ileri olduğundan, son vites dişlisi oranları göz önüne alındığında, 4.viteste 90kmh ile seyreder iken, muhtemelen , honda civic in aynı süratte 5.viteste seyrettiği duruma göre, daha düşük devirde olacak, ve ses yalıtımları aynı klasmanda olduğunu varsayar isek, toyota daha az motor sesi alacaktır. 93 model 3 ileri corolla da dahi, uzun şanzımanın konforu açıkca gösteriyordu kendini, Ailemin 99-04 yılları aracındaki aracından aklımda kalanları söylemem gerekir ise. Ama şu bir gerçektir ki, 5 ileri otomatik, 4 ileri otomatike göre, rutinde az yakar, ve daha iyi bir performans sergiler. 2 araçta japondur ve şanzıman teknolojileri yakındır. Ama burdaki farkta, çok az olduğu için, az vitesli olan tam otomatik şanzıman her zaman daha yüksek bir konfor sağlar. Günümüz çift kavrama, cvt, tiptronic şanzımanlar aksine, tam otomatik şanzımanların vites geçişleri biraz daha serttir. Bu bağlamda da , ne kadar az vites değişimi yaşar iseniz, konforunuz o düzeyde yüksek olacaktır.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 Corolla ve 2010 Civic ((Otomatik))
« Yanıtla #6 : Nisan 07, 2014, 19:01:27 »
Corolla nin otomatigini bilmem  ama honda kadar performansli olcagini sanmiyorum alicak olsam manueli performansli kullanmasini bilirseniz yani iyi bi sürücü iseniz manuel alirim  ama otomatik hondanin gazina dokundugunuzda araba firliyor resmen toyota  nasildir bilmem  ama saygilar :)
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 102000
  • Model Yılı: '14
  • 86 kere teşekkür etti
  • 110 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 Corolla ve 2010 Civic ((Otomatik))
« Yanıtla #7 : Nisan 07, 2014, 20:07:37 »
Otomatik vitesinin daha üstün olmasının yanında ESP'yi de standart olarak sunması nedeniyle kesinlikle Honda Civic tercih ederdim.
2014 Auris TS Advance Skypack CVT
2011 Corolla Comfort Extra D4D Manuel (SATILDI)
2009 Yaris Terra 1.3 VVTI Manuel (SATILDI)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 Corolla ve 2010 Civic ((Otomatik))
« Yanıtla #8 : Nisan 07, 2014, 20:08:59 »
Honda daha kaliteli bence 2010 model  corolla ile hondayi kiyaslayinca yeni kasalarida ikisininde begenmiyorum
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 44000
  • Model Yılı: '11
  • 22 kere teşekkür etti
  • 28 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 Corolla ve 2010 Civic ((Otomatik))
« Yanıtla #9 : Nisan 07, 2014, 21:48:17 »
Benim icin izolasyon on plandaydi. Hondanin ici ozellikle kislik lastikler olunca cok ugultu yapiyor. Genel olarak toyota cok daha sessiz civice gore. Bu yuzden corollayi tercih ettim ve cok memnunum.
------- E & S & K -------

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 50 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 Corolla ve 2010 Civic ((Otomatik))
« Yanıtla #10 : Nisan 07, 2014, 22:00:42 »
Yorumlarınız çok aydınlatıcı oldu teşekkür ederim. Kriterlerimi tekrar gözden geçirmeliyim o zaman. Şöyle bir sorum olacak daha olacak. Araçlardan biri 4 ileri diğeri 5 ileri. Civic 5 ileri olmasına rağmen corolladan fazla yakıyor bu civicin eksi yönü diğer yandan corolla 4 ileri olduğu için uzun yolda civice göre daha çok motor sesi içeri alacak diye tahmin ediyorum. Bu konu da tecrübeniz var mı?
   Kesinlikle değil f6 kasalarda sürücülerin en fazla şikayetci oldukları konu yalıtım araçla 2 saat yolculuk yapan kişiler dayak yemiş gibi hissediyorlar kendilerini aracın yalıtımı çok zayıf ama f7 kasalarda yalıtım olayı çok daha iyileşmiş durumda.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 100
  • Model Yılı: '10
  • 367 kere teşekkür etti
  • 316 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 Corolla ve 2010 Civic ((Otomatik))
« Yanıtla #11 : Nisan 07, 2014, 22:23:27 »
ikiside birbirine yakin araclar. Temiz hangisini bulursaniz alin derim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 23000
  • Model Yılı: '11
  • 33 kere teşekkür etti
  • 81 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 Corolla ve 2010 Civic ((Otomatik))
« Yanıtla #12 : Nisan 07, 2014, 22:39:36 »
Benim icin izolasyon on plandaydi. Hondanin ici ozellikle kislik lastikler olunca cok ugultu yapiyor. Genel olarak toyota cok daha sessiz civice gore. Bu yuzden corollayi tercih ettim ve cok memnunum.

Bana göre ikisininde ses yalıtımı kötü. Aşırı derecede lastik sesi alıyor. benim araçta tümseklerden geçerken stepmenin sallandığını duyuyorum. bugün özellikle baktım ve iyice sıktım fakat nafile. hafif bir bozuk ve parke yolda ön konsoldan direksiyonda ses gelmesi cabası. Ses yalıtımı konusunda alman arabası japonlardan çok üstün.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • power of honda
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '11
  • 26 kere teşekkür etti
  • 121 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 Corolla ve 2010 Civic ((Otomatik))
« Yanıtla #13 : Nisan 07, 2014, 23:45:50 »
ikisinide  kullanmış biri olarak kesinlikle honda civic diyiorum.Kalitesiz sert ister yazlık ister kışlık iki arabada da uğultı yapar.yumusak kalıteli lastik kullanırsanız ses yapmaz.Toyota uzun yolda rüzgardan yolda gezer honda yapışır yol tutuşu hondada daha iyidir standart eps cabası.s modu hondayı çıldırtır.İç malzeme kalitesi toyotadan kalitelidir çıt çıt ses yapar honda nın emniyet kemeri ses yapar.Bunlar kendi gördüğüm farklardır
Can yakıpta kalp kırma ey insanoğlu,seninde gülbenzin solacak birgün...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 100 kere teşekkür etti
  • 425 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 Corolla ve 2010 Civic ((Otomatik))
« Yanıtla #14 : Nisan 07, 2014, 23:58:03 »
Corollanin e12 den sonrasi yeni civic şişirme geliyor bana
E12 COROLLA SİMOTA AİR INTAKE

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 44000
  • Model Yılı: '11
  • 22 kere teşekkür etti
  • 28 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 Corolla ve 2010 Civic ((Otomatik))
« Yanıtla #15 : Nisan 08, 2014, 08:22:13 »
Benim şahis fikrim Hondanın iç malzeme kalitesi kesinlikle Toyotadan iyi değil. Ben de 2 aracı test ettikten sonra Toyotayı aldım . Heleki Hondanın bagaj kapağını gördükten sonra iyice soğudum.  Eskiden 2011 Mazda 3 kullanıcısıydım. 3 Japon arasından malzeme kalitesi ve dış görünüm olarak en iyi olan Mazda, sessizlik konusunda en iyisi Toyota, otomatiği en iyi olan Honda. (Bu arada Honda en çok yol sesi alan araç, 3 araç içinde tecrübeyle sabittir)
------- E & S & K -------

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
Ynt: 2010 Corolla ve 2010 Civic ((Otomatik))
« Yanıtla #16 : Nisan 09, 2014, 04:16:04 »
Corolla nin otomatigini bilmem  ama honda kadar performansli olcagini sanmiyorum alicak olsam manueli performansli kullanmasini bilirseniz yani iyi bi sürücü iseniz manuel alirim  ama otomatik hondanin gazina dokundugunuzda araba firliyor resmen toyota  nasildir bilmem  ama saygilar :)

ailenin ortak aracı olacağı için otomatikte karar kıldık. yorumlara göre son kararı vericez artık... :)

Mesaj Birleştirildi: Nisan 09, 2014, 04:17:23
Benim şahis fikrim Hondanın iç malzeme kalitesi kesinlikle Toyotadan iyi değil. Ben de 2 aracı test ettikten sonra Toyotayı aldım . Heleki Hondanın bagaj kapağını gördükten sonra iyice soğudum.  Eskiden 2011 Mazda 3 kullanıcısıydım. 3 Japon arasından malzeme kalitesi ve dış görünüm olarak en iyi olan Mazda, sessizlik konusunda en iyisi Toyota, otomatiği en iyi olan Honda. (Bu arada Honda en çok yol sesi alan araç, 3 araç içinde tecrübeyle sabittir)

her iki aracında yol sesi focus kadar var mı?
Onların Formaları Vardı Taraftarları İçin Terlettikleri - 20 Ocak 1989

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 44000
  • Model Yılı: '11
  • 22 kere teşekkür etti
  • 28 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 Corolla ve 2010 Civic ((Otomatik))
« Yanıtla #17 : Nisan 09, 2014, 08:01:27 »
ailenin ortak aracı olacağı için otomatikte karar kıldık. yorumlara göre son kararı vericez artık... :)

Mesaj Birleştirildi: Nisan 09, 2014, 04:17:23
her iki aracında yol sesi focus kadar var mı?

Honda Focus'tan fazla ses alıyor diyebilirim, benim fikrim.
------- E & S & K -------

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 21000
  • Model Yılı: '10
  • 11 kere teşekkür etti
Ynt: 2010 Corolla ve 2010 Civic ((Otomatik))
« Yanıtla #18 : Haziran 16, 2014, 17:47:54 »
Acaba Toyota'nın 4 ileri vites olması 120 gibi hızlarda 5.vitesi istemesine sebep oluyor mu? Arkadaşın Honda'sını denedim 5. vitese attığında araç bağırmıyor 120 hızla giderken çok sessiz. Motor sesi olarak bu hızda Toyota nasıl 4 vites olması bir eksiklik meydana getiriyor mu ve Kaç devirde oluyor araç?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 130500
  • Model Yılı: '06
  • 3 kere teşekkür etti
  • 19 kere teşekkür edildi
Ynt: 2010 Corolla ve 2010 Civic ((Otomatik))
« Yanıtla #19 : Haziran 16, 2014, 18:20:42 »
Acaba Toyota'nın 4 ileri vites olması 120 gibi hızlarda 5.vitesi istemesine sebep oluyor mu? Arkadaşın Honda'sını denedim 5. vitese attığında araç bağırmıyor 120 hızla giderken çok sessiz. Motor sesi olarak bu hızda Toyota nasıl 4 vites olması bir eksiklik meydana getiriyor mu ve Kaç devirde oluyor araç?
2010 otomatik corolla da 3000 devirde 125 km yi gösteriyordu. Yani sıkıntı yok :-)