0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Zaten bayağı tipsiz araçlar üretiyorlardı benim fikrimce Yakında tasarımları oldukça iyi olan alfa çekilmez umarım Türkiye'den.
Tipsizlik konusunda hem fikirim. Alfa da bu yola girebilir ama Alfa'nın özel müşterileri var.
Allah hayırlısını nasip etsin, Dün ismini hatırlayamadığım lancia ve alfa qulietta yı detaylı inceledim bayide. Alfanın iç mekan kalitesini fiata eş tutanlar gerçekten haklıymış, klima butonları, panel kalitesi tamamen aynı. Satış fiyatı olarak, bazı markalara kıyasla avantajlılar. Hondanın bir tık üzerinde olabilir kalite ama bence toyotanın altında, C segmenti için konuşmam gerekirse, araç 4 kapı(5 kapı) hatchback olmasına rağmen, arkada birinin oturmasının mümkünatı yok, kafası sürekli tavanla temas halinde, bacaklarıda ön koltukta ciddi kasılmak zorunda kalıyor, keşke tek kapı dizayn etselermiş, arka kapının bir önemi kalmamış, yük taşınmadığı sürece. Lancia ona kıyasla bir tık daha önde bence, ama onda da komik detaylar görmedim değil, bir dashboard var, pertavsız kullanmanız lazım, hız ve deviri görmek için. Fiat bünyesi kapsamında satılan, malzeme kalitesi tek iyi olan araç 500 bence, ama C si veya L si değil, sade 500 , fındık kabuğu kadar olan, geri kalanı komple çeksinler, türkiye, linea sıyla, doblosuyla gayet mutlu. Alfada eski 145 ler , 156 -159 lar kıvamında araçlar yapacak ise devam etsin, yoksa bize eziyeti bıraksın.