Kontak kapalı ve direksiyon kilidi aktif değil ise(kartlı ya da anahtarlı sistemlerde) direksiyonu çevirmenizde bir sorun olmaz. Ancak direksiyon kilidi aktif değil ise ya da aktif olması gerektiği halde aktif değil ise bu direksiyon kilidinde sorun olduğunu gösterir. Aktif ise ve çok zorlarsanız, bu sefer de direksiyon kilidi zarar görebilir.
Sistem ister elektrohidrolik, ister konvansiyonel hidrolik olsun, asla direksiyonu tam sağ ve sol konumuna getirmemek, geldi ise bir miktar geri serbest bırakmak gerekir.
Ahmet arkadaşımızın da belirttiği gibi, araç sabit dururken direksiyon çevrildiğinde lastiklerde düzensiz aşınma meydana gelebilir, bu yüzden park esnasında bile aracı hafif de olsa hareket ettirirken direksiyon hareketi yapmak daha sağlıklıdır.
Yani yukarıda arkadaşların söylediği herşeye katılıyorum.