Gönderen Konu: Artık benzine dönüyorum  (Okunma sayısı 13284 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Artık benzine dönüyorum
« Yanıtla #100 : Şubat 21, 2014, 12:58:16 »

Şöyle bir test videosu var Audi için.


Araç boş viteste az yakar mı? - 8. ETAP
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Artık benzine dönüyorum
« Yanıtla #100 : Şubat 21, 2014, 12:58:16 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Artık benzine dönüyorum
« Yanıtla #101 : Şubat 21, 2014, 13:07:41 »
Peki motor çalışırken, arabanın hiç yakmama olanağı varmıdır ki ? Hybrid veya ek bir elektrik motoru yok sonuçta, tekerleklere dinamoda bağlı değil. Çalışan bir motorda bir yanma oluşması lazım, Firmaların yol bilgisayarları, gaz pedalına duyarlılık gösterdiği için bu durumlarda hata teşkil edebiliyor. Çok ufak farklarla dediğiniz gibi belki viteste daha az yakabilir, Ama her araba içinde geçerli olduğunu düşünmüyorum, kendi arabamı sürekli aynı yolda deniyorum, boş vitesi kullandığımda rutin ortalamam 5.4 , viteste seyrettiğimde 5.7lere geliyor. Bu test beni çok tatmin etmedi açıkcası.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Artık benzine dönüyorum
« Yanıtla #102 : Şubat 21, 2014, 13:10:35 »
Peki motor çalışırken, arabanın hiç yakmama olanağı varmıdır ki ? Hybrid veya ek bir elektrik motoru yok sonuçta, tekerleklere dinamoda bağlı değil. Çalışan bir motorda bir yanma oluşması lazım, Firmaların yol bilgisayarları, gaz pedalına duyarlılık gösterdiği için bu durumlarda hata teşkil edebiliyor. Çok ufak farklarla dediğiniz gibi belki viteste daha az yakabilir, Ama her araba içinde geçerli olduğunu düşünmüyorum, kendi arabamı sürekli aynı yolda deniyorum, boş vitesi kullandığımda rutin ortalamam 5.4 , viteste seyrettiğimde 5.7lere geliyor. Bu test beni çok tatmin etmedi açıkcası.

Motor çalıştığı sürece tabi ki yok. Araçların yakıt sistemleri ve Ecu planlamaları arasındaki farklılıklardan olabilir dediğin gibi.  En iyi test kendi aracının testi.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Artık benzine dönüyorum
« Yanıtla #103 : Şubat 21, 2014, 13:16:39 »
Motor çalıştığı sürece tabi ki yok. Araçların yakıt sistemleri ve Ecu planlamaları arasındaki farklılıklardan olabilir dediğin gibi.  En iyi test kendi aracının testi.
Yol koşullarıda oldukça önemli, Mesela bir diliskelesi rampası var ki, yaklaşık 7-8km, onun dışında hafif rampa aşağılarda, araç anca sabit hızını koruyabiliyor. Orda boşa atmanın faydası olacağını bende düşünmüyorum. Tabiki şu da var, güvenlik için çok büyük bir risk, boşa atmak, acil bir durumda, araca müdahale etme hızını ciddi geciktirecektir.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Artık benzine dönüyorum
« Yanıtla #104 : Şubat 21, 2014, 13:42:38 »
araçlar rampa aşağı viteste ayaktan gazdan çekilirse 0 litre yakması normal bunu daha öncede tartıştık detaylıca forumda bilgiler mevcut, motor lastiklerden aldığı tahrik ile çalışmaya devam eder, benzin püskürtmesini keser

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: Artık benzine dönüyorum
« Yanıtla #105 : Şubat 21, 2014, 13:50:05 »
Şöyle söyleyim kardeşim denemiş e12 Corolla her ikimizin de aracıda  abi diyor aynı yeri viteste de indim boşta da indim şöyle bir durum var viteste indiğim zaman 100  km ortalaması az düşüyor .Ama boşa atıp indiğim zaman 100 km ortalaması hem daha çok hem de daha fazla düşüyor bence boşa atınca araç daha az yakıt tüketiyor diyo anlık tüketim göstergesi her ne kadar boşta 0 göstermese de .Bilmiyorum ben hala anlamış değilim

Bir de şuna takılıyorum şimdi biz rampadan iniyoruz vitesi 5 e taktık ayağımıza gazdan çektik iyi tamam gösterge sıfır gösteriyor tamam ama motor çalışıyor hani nerde sıfırlama mesela bu esnada ejektörler yakıt vermeyi  kesiyor diyebiliyor muyuz .
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Artık benzine dönüyorum
« Yanıtla #106 : Şubat 21, 2014, 14:00:59 »
Benim yakıt kesme konusuna aklım ciddi ermedi ama, genel bir yargı var o konuda, eminde olamıyorum, sonuç olarak branşımız değil. Fakat, 0 yaktığını da düşünsek aracın, 0.5-0.7lt yakarak boşta inmek yine avantajlı, araç vitesteyken kompresyon olacağından, hızlanamayacak fazla, boştayken böyle bir durum yok, daha fazla mesafeyi, daha hızlı gidileceği için, forever N :)
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 26000
  • Model Yılı: '22
  • 1214 kere teşekkür etti
  • 2229 kere teşekkür edildi
Ynt: Artık benzine dönüyorum
« Yanıtla #107 : Şubat 21, 2014, 14:02:09 »
Şöyle söyleyim kardeşim denemiş e12 Corolla her ikimizin de aracıda  abi diyor aynı yeri viteste de indim boşta da indim şöyle bir durum var viteste indiğim zaman 100  km ortalaması az düşüyor .Ama boşa atıp indiğim zaman 100 km ortalaması hem daha çok hem de daha fazla düşüyor bence boşa atınca araç daha az yakıt tüketiyor diyo anlık tüketim göstergesi her ne kadar boşta 0 göstermese de .Bilmiyorum ben hala anlamış değilim

Bir de şuna takılıyorum şimdi biz rampadan iniyoruz vitesi 5 e taktık ayağımıza gazdan çektik iyi tamam gösterge sıfır gösteriyor tamam ama motor çalışıyor hani nerde sıfırlama mesela bu esnada ejektörler yakıt vermeyi  kesiyor diyebiliyor muyuz .

Enjektörler yakıt vermeyi kesiyor olması lazım. Şu mantıkla olabilir, yol bilgisayarı hesaplamayı enjektörler üzerinden yapıyor, yakıtı kestiğini gördüğü an 0 gösteriyor.
Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • CCCXXXXVIII-RollaFx Usdm
    • Rc Garage & Fotoğraf Albümü
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 999
  • Model Yılı: '95
  • 171 kere teşekkür etti
  • 352 kere teşekkür edildi
Ynt: Artık benzine dönüyorum
« Yanıtla #108 : Şubat 21, 2014, 14:04:47 »
boşta mı viteste mi olayı , yolun yokuşuna göre, kırmızı ışığın uzaklığına yakınlığına göre değişken bir durum bence.

BAYIRLAR İÇİN:
bayır aşağı viteste inerken arabanın hızı kaybolmuyorsa, yani sonradan gaz vermeye gerek yoksa viteste inilebilir,
fakat bayır aşağı diye viteste inerken arabanın hızı düşüyorsa sonradan gaz verilecekse mantıksız viteste inmek.
Çünkü boşta araba gaza vererek gitmekten daha az yakacaktır.

KIRMIZI IŞIK İÇİN
Viteste hız düşürerek kırmızıyı yeşile çevirebilecek mesafede iseniz bu şekilde gidebilirsiniz.
Eğer mesafe uzun ise vites ile hız düşürüp sonrada "hadi be olmadı gaz ver" diyecekseniz, bunun yerine arabayı boşa atıp gitmeniz daha mantıklı.

Bu sadece benim düşüncem :) .  Dil bilgisi sorunundan dolayı özür dileriz :)
http://etna81.blogspot.com/ AE101TR Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon ve Arka Stop Reflektör(Kırmızı Beyaz) <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far(Mercek Bi-Xenon) <--> Anatomik Spoiler <-->  Japan Pioneer Müzik Sistemi <--> 15” Darwin Racing GTX Jant <--> Eibach ProKit Yay <--> https://goo.gl/JM6Hqh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Artık benzine dönüyorum
« Yanıtla #109 : Şubat 21, 2014, 14:08:20 »
boşta mı viteste mi olayı , yolun yokuşuna göre, kırmızı ışığın uzaklığına yakınlığına göre değişken bir durum bence.

BAYIRLAR İÇİN:
bayır aşağı viteste inerken arabanın hızı kaybolmuyorsa, yani sonradan gaz vermeye gerek yoksa viteste inilebilir,
fakat bayır aşağı diye viteste inerken arabanın hızı düşüyorsa sonradan gaz verilecekse mantıksız viteste inmek.
Çünkü boşta araba gaza vererek gitmekten daha az yakacaktır.

KIRMIZI IŞIK İÇİN
Viteste hız düşürerek kırmızıyı yeşile çevirebilecek mesafede iseniz bu şekilde gidebilirsiniz.
Eğer mesafe uzun ise vites ile hız düşürüp sonrada "hadi be olmadı gaz ver" diyecekseniz, bunun yerine arabayı boşa atıp gitmeniz daha mantıklı.

Bu sadece benim düşüncem :) .  Dil bilgisi sorunundan dolayı özür dileriz :)
Katılıyorum, ince detaylar var.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 2900
  • Model Yılı: '13
  • 7 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Artık benzine dönüyorum
« Yanıtla #110 : Şubat 21, 2014, 15:32:38 »
Şöyle söyleyim kardeşim denemiş e12 Corolla her ikimizin de aracıda  abi diyor aynı yeri viteste de indim boşta da indim şöyle bir durum var viteste indiğim zaman 100  km ortalaması az düşüyor .Ama boşa atıp indiğim zaman 100 km ortalaması hem daha çok hem de daha fazla düşüyor bence boşa atınca araç daha az yakıt tüketiyor diyo anlık tüketim göstergesi her ne kadar boşta 0 göstermese de .Bilmiyorum ben hala anlamış değilim

Bir de şuna takılıyorum şimdi biz rampadan iniyoruz vitesi 5 e taktık ayağımıza gazdan çektik iyi tamam gösterge sıfır gösteriyor tamam ama motor çalışıyor hani nerde sıfırlama mesela bu esnada ejektörler yakıt vermeyi  kesiyor diyebiliyor muyuz .
evet diyebiliyoruz , Şöyleki önceki toyotam varken ön cam kırılmıştı camsız giderken sesinden anladım , BRC nin sesli çalışan lpg sisemi , vardı boşa attığımda rolantideki enjektörlerin sesi cam yokken net bir şekilde duyuluyordu , fakat viteste indiğimde enjektörlerin sesi tamamen kesiliyordu , bu yokuş aşağı için geçerli değil sadece ben mesela düz yolda giderkende gaz verip arabayı hızlandırıp ayağımı gazdan çekiyorum yavasladımı yine gaza dokunup hızlanrıyorum o şekilde denedim daha az yakıyor ..
2000 toyo 1.3 efi 86 h.p BRC sıralı sistem satıldı

2013 seat ıbıza style yeni aracım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: Artık benzine dönüyorum
« Yanıtla #111 : Şubat 21, 2014, 19:16:25 »
evet diyebiliyoruz , Şöyleki önceki toyotam varken ön cam kırılmıştı camsız giderken sesinden anladım , BRC nin sesli çalışan lpg sisemi , vardı boşa attığımda rolantideki enjektörlerin sesi cam yokken net bir şekilde duyuluyordu , fakat viteste indiğimde enjektörlerin sesi tamamen kesiliyordu , bu yokuş aşağı için geçerli değil sadece ben mesela düz yolda giderkende gaz verip arabayı hızlandırıp ayağımı gazdan çekiyorum yavasladımı yine gaza dokunup hızlanrıyorum o şekilde denedim daha az yakıyor ..

Enjektörlerin sesi yol sesi motor sesi ve rüzgar sesinden anlaşılmıyordur yoksa yine her türlü duyulur
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 198000
  • Model Yılı: '95
  • 59 kere teşekkür etti
  • 34 kere teşekkür edildi
Ynt: Artık benzine dönüyorum
« Yanıtla #112 : Şubat 22, 2014, 01:26:08 »
Arabasına göre değişir ama çoğunlukla 1800 devir ve üzerinde enjeksiyonlu hiç bir araba yakıt tuketmez.Bosda ise yakıt tuketmesi doğal çünkü bostayken araba zaten rolantiyi tutturmak için belli bir yakıt tüketecek artı olarak direksiyonda gücünü motordan aldigi için hem rolanti hem direksiyonun gücünu karşılamak için yakit yakacak buna fren havalandırma vs eklenince yakıt coşacak boşta ise cut off devreye girince yaglama sogutma devam eder pistonlar döner ama yakıt yakmaz yani nasıl piston tekerlegi donduruyorda kinetik enerji sayesinde tekerlekte pistonu dondurebilir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 102201
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 317 kere teşekkür edildi
Ynt: Artık benzine dönüyorum
« Yanıtla #113 : Şubat 22, 2014, 02:25:08 »
uzun yolda 2 km lik rampa aşağı inişte 3 kez denedim.  sakin akan hafif eğimde yine denedim.
brc lpg kiti takılı. tuşa dokununca kırmızı-benzin oluyor.. tekrar dokununca kırmızı-yeşil ve yeşil olup lpg oluyor.
yokuşun başında yada yokuşa gelmeden veya istediğim bi anda benzinle gidiyorum ve teste başlayım kit tuşuna basıyorum kırmızı olan renk yeşil olmuyor. taaki ben gaza basana kadar kitin rengi yeşile dönmüyor 1 km boyunca hiç renk değiştirmeden gidiyor kompresore binse bile lpg ye geçmiyor.
   yani motor çalışıyor bağıra bağıra çalışıyor ama fakir karışımla hatta hiç karışımla fukara fusfukara cıbıl bir durumda çalışıyor pistonlar öylesine gidip geliyor.  valfler kapalı oldugundan zaten içeri havada girmiyor ki !
 aynı yolda rolanti ile indiğimde gerçek dışı değerler gösteriyor 17 lt-28 lt - 5 lt- 9 lt- 32 lt gibi  ve kırmızı ışık 1.5-2 sn içinde yeşil oluyor.
yaris fun multidriveS 2013  beyaz lpg-brc + cruise control + speed limiter + android multimedya + geri görüş + ....

  Güya kibar olabilmek icin Giresun u Kiresun yapanlar var.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • just do it
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 225000
  • Model Yılı: '06
  • 351 kere teşekkür etti
  • 565 kere teşekkür edildi
Ynt: Artık benzine dönüyorum
« Yanıtla #114 : Şubat 22, 2014, 07:39:05 »
Yokuş aşağı boş viteste inmeyi hiç bir şekilde  tasvip ve tavsiye etmem. Zira iki kuruş tasarruf edeceğim derken çok büyük tehlike arz eder. Ama bazı ufak tefek detaylara dikkat  etmek yakıt sarfiyatını azaltır elbette. Mesela otobanda gidiyoruz ve çıkışa yaklaştık o zaman yol durumu ve mesafeye göre ya boş vites yada sadece gaz kesip aracın yavaşlamasını sağlamak. Bu aynı zamanda  balata ömrüne de etki eder.
Akıl ile sabrı birleştir ve zekan ile konuş...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: Artık benzine dönüyorum
« Yanıtla #115 : Şubat 22, 2014, 10:04:17 »
Yokuş aşağı boş viteste inmeyi hiç bir şekilde  tasvip ve tavsiye etmem. Zira iki kuruş tasarruf edeceğim derken çok büyük tehlike arz eder. Ama bazı ufak tefek detaylara dikkat  etmek yakıt sarfiyatını azaltır elbette. Mesela otobanda gidiyoruz ve çıkışa yaklaştık o zaman yol durumu ve mesafeye göre ya boş vites yada sadece gaz kesip aracın yavaşlamasını sağlamak. Bu aynı zamanda  balata ömrüne de etki eder.

Mehmet abi

Biz bisiklet ile giderken 30 km/h hızdan sonra özellikle tek sıra gitmek arkadan gelenleri yormuyor. Hele birde 45Km/h hızla giden traktörün rüzgar tüneline girince o hızlar bile zorlamıyor.

Peki otobandada otobüs kamyonun arkasına girsek ekonomi yapabilirmiyiz acaba.   :rofl:
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 102201
  • Model Yılı: '13
  • 154 kere teşekkür etti
  • 317 kere teşekkür edildi
Ynt: Artık benzine dönüyorum
« Yanıtla #116 : Şubat 22, 2014, 11:04:44 »
Ruzgar koridoru muazzam ekonomi saglar ama ruzgar koridoru  3-5 m icinde olur bu da uzun yolda fepaket olacaktir.  biz 50-70 m takipteyken olusan girdap bizi daha duzensiz bir havaya sokacaktir. bence daha olumsuz etkiler.
yaris fun multidriveS 2013  beyaz lpg-brc + cruise control + speed limiter + android multimedya + geri görüş + ....

  Güya kibar olabilmek icin Giresun u Kiresun yapanlar var.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: Artık benzine dönüyorum
« Yanıtla #117 : Şubat 22, 2014, 12:05:54 »
Ruzgar koridoru muazzam ekonomi saglar ama ruzgar koridoru  3-5 m icinde olur bu da uzun yolda fepaket olacaktir.  biz 50-70 m takipteyken olusan girdap bizi daha duzensiz bir havaya sokacaktir. bence daha olumsuz etkiler.

Evet 3-5 metrede güzel oluyor araç bir anda tepkiler veriyor hoş oluyor yakıt düşüyor ama ciddi tehlikeli. Bu sene kuşadasından izmire giderken otobüsün arkasındaydım bir anda dörtlü yakıp sağa kaçtı ne odluğunu anlamadım kamyon lastiği varmış frenleyip kendimi sağa atmam bir oldu iyiki sağ tarafım boştu herşey daha kötü olabilirdi hızım 120-130 civarıydı
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 2900
  • Model Yılı: '13
  • 7 kere teşekkür etti
  • 16 kere teşekkür edildi
Ynt: Artık benzine dönüyorum
« Yanıtla #118 : Şubat 22, 2014, 17:12:38 »
dikkat ettiysen ön cam yokken oluyor bu olay arkadaşım birde özellikle yazdım BRC nin sesli enjekörleri vardı ...yazdığımı sonuna kadar okumadın herhalde .
Enjektörlerin sesi yol sesi motor sesi ve rüzgar sesinden anlaşılmıyordur yoksa yine her türlü duyulur
2000 toyo 1.3 efi 86 h.p BRC sıralı sistem satıldı

2013 seat ıbıza style yeni aracım

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • just do it
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 225000
  • Model Yılı: '06
  • 351 kere teşekkür etti
  • 565 kere teşekkür edildi
Ynt: Artık benzine dönüyorum
« Yanıtla #119 : Şubat 22, 2014, 23:26:00 »
Tasarruf işitiyorsak demokratik gaz ve jop eşliğinde dolaylı vergilere ve en vergilere itiraz etmeliyiz.yoksa zaten araçlar tüketim 3-4 litrelere düşmüş.Ne yani araba hiç mi yakmasın?
Akıl ile sabrı birleştir ve zekan ile konuş...