Gönderen Konu: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa  (Okunma sayısı 165088 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1780 : Ocak 05, 2012, 18:30:40 »
Arkadaşlar ne kadar dogru yaptım bilmiyorum ama dün WÜRTH Enjektör temizleyici aldım .Zaten yarının üzerinde olan depomun üzerine koydum.Ve depoyu üstünüde fulledim yani benzinim yıllar sonra full depoda .Lpg sistemini kapattım benzinden kullanıyorum.Ustam enjektör temizligi benzin sistmeinin temizligi yanma odası temizligi için çok faydalı bir ürün oldugunu söyledi bakalım kullanmaya başladık.Benim merak ettgim efsaneler hiç tüp takılmasa benzinde tüketimi şehir içi ne olur kullananlar varsa yorumlarsa sevinirim .

Karma benzin tüketimim 9 litre idi.9x4,35=39,2  kuruş yakar.
Söylesem tesiri yok.sussam gönül razı değil,
                                                          FUZULİ

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1781 : Ocak 05, 2012, 18:35:05 »
Sevgili Efsane kullanan arkadaslarım.
aracımda LOVATO normal LPG takılı. özellikle kış geldi geleli çok yakıyor.
 30 lira ile şehir içi 80 km gittim. sizce normal mi ? yakıyor
tüp ayarını yaptırdım . Buna ragmen hala çok yakıyor.
Sorun ne olabilir ?
Ne önerirsiniz?
Usta şoför arkadaslardan cevap bekliyorum...

Lovato kaç yıldır takılı.Benim Landirenzo marka beyin 3 yılda bitti.Diyaframın sertleşmiş olbilir.Siboblar sıkı ise çok yakabilir.10-11 litre lpg yakman gerekli.26-28 kuruşa denk gelir.Aracın 10 kuruş daha fazla yakıyor.
Söylesem tesiri yok.sussam gönül razı değil,
                                                          FUZULİ

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1782 : Ocak 05, 2012, 18:47:50 »
Atilla A bi.Aracım silindir kapak contasını yaktı.Japon conta alıp değiştirdim.Ama siboblar şıkır şıkır dizel gibi çalışıyor.Gevşek zannedersem.Sibob ayarı yapılıyor mu?Neler söylersin?
Söylesem tesiri yok.sussam gönül razı değil,
                                                          FUZULİ

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 238000
  • Model Yılı: '05
  • 14 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1783 : Ocak 05, 2012, 18:57:23 »
      Mustafa kardeş ben bu ampullerle çok uğraştım sana tecrübemi anlatayım. mtec  ampul az ışık veriyor, osram cool blue ampuller güzel ışık veriyor ama biraz ışığı sarımtrak kalıyor. ben senin yerinde olsam servisten teflon şapkalı orijinal ampullerinden alırdım. diğer 5 wattlık ampuller, 9,6 watt yerine 15 watt ampul olması göstergede sıcaklıktan dolayı, ışık ayar düğmeside içinden geçen fazla akım yüzünden uzun vadede hasar verir.
Atilla abi,bende komple ön konsol,sol taraftaki ayar düğmesi ve gösterge tablosuna şerit led döşettim,çok ince bir işçilikle yapıldı ve çok orjinal durdu.Elektrikçi arkadaşım cidden titiz çalıştı.Tek sorunum;ayar düğmesi o kadar etkili çalışmıyor,çok az farkettiriyor artırıp-azaltma durumu.Fotoğraflarını hafta sonu çekip paylaşmayı planlıyorum.
Eşekten şeker esirgenmez ama eşek yaratılışı bakımından otu beğenir..
Emektarlar:99 Passat TDI-98 Fiat Uno 70 S-97 Europa 1.4 RN-2004 Honda Jazz LS-1.6 XLİ 1998-Toyota Corolla 1.4 D-4D Terra Sedan-Honda Civic 2013

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1998 TOYOTA RAV4 2.0
    • atilla abinin araba ve toyota dostları
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 247500
  • Model Yılı: '98
  • 580 kere teşekkür etti
  • 958 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1784 : Ocak 05, 2012, 19:07:57 »
Atilla A bi.Aracım silindir kapak contasını yaktı.Japon conta alıp değiştirdim.Ama siboblar şıkır şıkır dizel gibi çalışıyor.Gevşek zannedersem.Sibob ayarı yapılıyor mu?Neler söylersin?
  Mehmet bütün bu conta ve sibop yakmanın sebebi LPG, sen silindir kapağını tekrar söktür sibopları kontrol ettir  yanık varsa değiştirt yoksa taşlat , mümkünde contayı orijinal koydur , sibopları iyi bir uzman tamirciye en iyisiservise ayarlat. toyotanın sibop ayarı özeldir ayar vidasıyla değil ayar şimleri ile yapılır. dışarıda o şimlerin bulunacağını sanmıyorum.
1998 TOYOTA RAV4 2.0 manuel ,http://www.toyotadostlari.com/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1998 TOYOTA RAV4 2.0
    • atilla abinin araba ve toyota dostları
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 247500
  • Model Yılı: '98
  • 580 kere teşekkür etti
  • 958 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1785 : Ocak 05, 2012, 19:12:55 »
Atilla abi,bende komple ön konsol,sol taraftaki ayar düğmesi ve gösterge tablosuna şerit led döşettim,çok ince bir işçilikle yapıldı ve çok orjinal durdu.Elektrikçi arkadaşım cidden titiz çalıştı.Tek sorunum;ayar düğmesi o kadar etkili çalışmıyor,çok az farkettiriyor artırıp-azaltma durumu.Fotoğraflarını hafta sonu çekip paylaşmayı planlıyorum.
Can ledler az akım çektiği için potansiyometre (ışık ayar düğmesi) etkisiz kalır. ampullerin soketlerinin girdiği yerdeki ampul uçlarına kablo lehimliyerek pedal bölgesine 5 wattlık t10 ampul yerleştirirsen ayar kumanda eder.ve şık olur.
1998 TOYOTA RAV4 2.0 manuel ,http://www.toyotadostlari.com/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 238000
  • Model Yılı: '05
  • 14 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1786 : Ocak 05, 2012, 19:31:25 »
Can ledler az akım çektiği için potansiyometre (ışık ayar düğmesi) etkisiz kalır. ampullerin soketlerinin girdiği yerdeki ampul uçlarına kablo lehimliyerek pedal bölgesine 5 wattlık t10 ampul yerleştirirsen ayar kumanda eder.ve şık olur.
Atilla abi elektrikçide birkaç işim daha vardı (park sensörü ve sis farı takılacak),o esnada da sağ ve sol ayak bölgesine de aydınlatma düşünüyordum.Bunu söylediğin çok iyi oldu,çok teşekkür ederim ilgine ve bilgi paylaşımına.
Eşekten şeker esirgenmez ama eşek yaratılışı bakımından otu beğenir..
Emektarlar:99 Passat TDI-98 Fiat Uno 70 S-97 Europa 1.4 RN-2004 Honda Jazz LS-1.6 XLİ 1998-Toyota Corolla 1.4 D-4D Terra Sedan-Honda Civic 2013

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1787 : Ocak 05, 2012, 23:54:17 »
  Mehmet bütün bu conta ve sibop yakmanın sebebi LPG, sen silindir kapağını tekrar söktür sibopları kontrol ettir  yanık varsa değiştirt yoksa taşlat , mümkünde contayı orijinal koydur , sibopları iyi bir uzman tamirciye en iyisiservise ayarlat. toyotanın sibop ayarı özeldir ayar vidasıyla değil ayar şimleri ile yapılır. dışarıda o şimlerin bulunacağını sanmıyorum.

bende bir ay kadar önce trigerin sente atlaması sebebiyle supabları bükmüştüm. yapıldı herşeyi orjinaliyle değişerek, şuanda aynı Mehmet beyin dediğin gibi sesli çalışıyor tamircim 1000 km olunca getir ayarını yapalım dedi şimli olduğunu ondan duydum bende. Atilla abi bu şim nasıl birşey ayarın herhangi bi ölçüsü yokmu (emme 25 egzos 35) gibi yoksa tek bi ayar mı oluyor merak ettim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1998 TOYOTA RAV4 2.0
    • atilla abinin araba ve toyota dostları
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 247500
  • Model Yılı: '98
  • 580 kere teşekkür etti
  • 958 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1788 : Ocak 06, 2012, 09:55:45 »
bende bir ay kadar önce trigerin sente atlaması sebebiyle supabları bükmüştüm. yapıldı herşeyi orjinaliyle değişerek, şuanda aynı Mehmet beyin dediğin gibi sesli çalışıyor tamircim 1000 km olunca getir ayarını yapalım dedi şimli olduğunu ondan duydum bende. Atilla abi bu şim nasıl birşey ayarın herhangi bi ölçüsü yokmu (emme 25 egzos 35) gibi yoksa tek bi ayar mı oluyor merak ettim.
    REmzi o söylediğin rakamlar, sibop iticileri ile piyanolar arasındaki boşluktur. eski arabalarda bu boşluk ayar vidası
ile ayarlanıp kontra somunuyla sabitlenirdi. toyota bir yenilik yaparak bu boşluğu ayar pullarıyla(şim) ayarladı ve böylece motorun sibop ayarı ihtiyacını ortadan kaldırdı. benim efsane 220 bindeydi 94 model sibop ayarı olmamıştı. kullanıcı el kitabında sibop boşlukları yazar, umumiyetle eksoz rakamı daha büyüktür.
1998 TOYOTA RAV4 2.0 manuel ,http://www.toyotadostlari.com/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1789 : Ocak 06, 2012, 13:47:11 »
Atilla abi daha önceden de söylemiştin AE101 ler sibop ayarı bozmaz diye .Bu lpg kaynaklı sibop sıkması oluyor sanırım ve eger müdehale edilmezse sibop yanmasına neden oluyor.Bu sibobun sıkı oldugu nasıl anlaşılır araçta ne gibi belirtileri olur .Benim aracımda herhangi bir sibop şıkırtısı yok.Fakat araç uzun sürewdir lpg kullanımından mıdır anlmaadım böyle bir akıcılık yok gibi.Şimdi 1 depo benzin aldım 130 km felan oldu aracın çekişi gidişi baya degişti .Artık gaz tepkimeleri felan çok farklılaştı.Eger sibop gevşekte şıkırtı sesi yapar tamam bunu anladım.Eger sıkıysa ne yapar motor soguk - sıcak ne gibi tepkimeler olur .Mesela ben dikkat ediyorum benim araxım motor sogukken daha seri ve atılgan gidiyor ısınınca da iyi ama o sogukkenki serilik yok.Birde benzinde kullandıgım halde motor çok ısınıyor .Hararet ibresi ortada sıkıntı yok .motor böyle farklı bir sesle çalışıyor gibi oluyor .Bazende öyle bir oluyor ki kulagımı dayasam ses çıkmıyor arabadan .ATİLLA ABİ SENDEN BENİM ANLAYACAGIM ŞEKİLDE CEVAP VERMENİ RİCA EDERİM .Kusura bakma bazen sorularım la yoruyorum seni.
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • Model Yılı: '19
  • 2 kere teşekkür etti
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1790 : Ocak 06, 2012, 17:30:33 »
Merhabalar,
Aşaığda linkini verdiğim başlığı açtım ben. Bu konuda destek veren arkadaşlar var. Konu ile ilgili olarak ilave bilgisi ve tecrübesi olanlar var ise paylaşmasını dilerim. Çok selamlar

Adnan

http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=40138.0
Adnan

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1998 TOYOTA RAV4 2.0
    • atilla abinin araba ve toyota dostları
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 247500
  • Model Yılı: '98
  • 580 kere teşekkür etti
  • 958 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1791 : Ocak 06, 2012, 17:53:03 »
Atilla abi daha önceden de söylemiştin AE101 ler sibop ayarı bozmaz diye .Bu lpg kaynaklı sibop sıkması oluyor sanırım ve eger müdehale edilmezse sibop yanmasına neden oluyor.Bu sibobun sıkı oldugu nasıl anlaşılır araçta ne gibi belirtileri olur .Benim aracımda herhangi bir sibop şıkırtısı yok.Fakat araç uzun sürewdir lpg kullanımından mıdır anlmaadım böyle bir akıcılık yok gibi.Şimdi 1 depo benzin aldım 130 km felan oldu aracın çekişi gidişi baya degişti .Artık gaz tepkimeleri felan çok farklılaştı.Eger sibop gevşekte şıkırtı sesi yapar tamam bunu anladım.Eger sıkıysa ne yapar motor soguk - sıcak ne gibi tepkimeler olur .Mesela ben dikkat ediyorum benim araxım motor sogukken daha seri ve atılgan gidiyor ısınınca da iyi ama o sogukkenki serilik yok.Birde benzinde kullandıgım halde motor çok ısınıyor .Hararet ibresi ortada sıkıntı yok .motor böyle farklı bir sesle çalışıyor gibi oluyor .Bazende öyle bir oluyor ki kulagımı dayasam ses çıkmıyor arabadan .ATİLLA ABİ SENDEN BENİM ANLAYACAGIM ŞEKİLDE CEVAP VERMENİ RİCA EDERİM .Kusura bakma bazen sorularım la yoruyorum seni.
   enjektör temizleme ilacı senin motoru bir hayli düzeltecek, ama daha henüz başındasın depo bitsin ilacı tekrarla araban çok farkedecek.  sibob ayarı sıkı olursa motor rölantide sallantılı çalışır, çekiş düşer.motorun ısındığını nereden çıkardın? hararet göstergeden belli olur. km kaçtaydı ? 200 bin filansa mobil1 5w50 100 civarıysa 0w40 kullan ondan sonrada arabayı fazla dinleme.......
1998 TOYOTA RAV4 2.0 manuel ,http://www.toyotadostlari.com/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1792 : Ocak 06, 2012, 17:58:47 »
Tamam Atilla amca dedigini uygulayacam.Serviste yeni degişti yagı mobil 10/40 koydular yag filitresi ve hava filitresini orjinal taktılar.Benzinde açıldıgını hissediyorum zaten baya baya rahatladı araba .Bakalım şimdilik arabayıda kendimide üzmeden kullanıyorum . Dinleme olayında haklısın bir ara karar almış dinlemeyecem diye valla 3-4 ay sanayi yüzü görmemiştim.Evet gene karar almalıyım sanırım.Teşekkür ederim
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1793 : Ocak 06, 2012, 20:33:05 »
    REmzi o söylediğin rakamlar, sibop iticileri ile piyanolar arasındaki boşluktur. eski arabalarda bu boşluk ayar vidası
ile ayarlanıp kontra somunuyla sabitlenirdi. toyota bir yenilik yaparak bu boşluğu ayar pullarıyla(şim) ayarladı ve böylece motorun sibop ayarı ihtiyacını ortadan kaldırdı. benim efsane 220 bindeydi 94 model sibop ayarı olmamıştı. kullanıcı el kitabında sibop boşlukları yazar, umumiyetle eksoz rakamı daha büyüktür.

rakamları örnek olarak verdim Atilla abi önceki aracımda kendim yapardım supab ayarını döküm kapaktı ve lpg de çok kısa sürede sıkma yapardı. anladığım kadarıyla toyotanın tek sefere mahsus şimleriyle ayarı ve kitapçıkta yazan tek bir ölçüsü var bilgiler için teşekkür ederim. kitapçıkta emme:0,15-0,25 egsoz: 0,25-0,35 yazıyor bu ikisi maksimum ve minimum ölçüler midir? yoksa iki emme iki egsoz olduğundan farklı ayarlarımı vardır?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1794 : Ocak 06, 2012, 23:08:57 »
Atilla abi daha önceden de söylemiştin AE101 ler sibop ayarı bozmaz diye .Bu lpg kaynaklı sibop sıkması oluyor sanırım ve eger müdehale edilmezse sibop yanmasına neden oluyor.Bu sibobun sıkı oldugu nasıl anlaşılır araçta ne gibi belirtileri olur .Benim aracımda herhangi bir sibop şıkırtısı yok.Fakat araç uzun sürewdir lpg kullanımından mıdır anlmaadım böyle bir akıcılık yok gibi.Şimdi 1 depo benzin aldım 130 km felan oldu aracın çekişi gidişi baya degişti .Artık gaz tepkimeleri felan çok farklılaştı.Eger sibop gevşekte şıkırtı sesi yapar tamam bunu anladım.Eger sıkıysa ne yapar motor soguk - sıcak ne gibi tepkimeler olur .Mesela ben dikkat ediyorum benim araxım motor sogukken daha seri ve atılgan gidiyor ısınınca da iyi ama o sogukkenki serilik yok.Birde benzinde kullandıgım halde motor çok ısınıyor .Hararet ibresi ortada sıkıntı yok .motor böyle farklı bir sesle çalışıyor gibi oluyor .Bazende öyle bir oluyor ki kulagımı dayasam ses çıkmıyor arabadan .ATİLLA ABİ SENDEN BENİM ANLAYACAGIM ŞEKİLDE CEVAP VERMENİ RİCA EDERİM .Kusura bakma bazen sorularım la yoruyorum seni.

Siboplar sıkı ise yakıt artar,araç kaçmaz.Şıkırtıya gelince trigerin kaç km de?Silindir kapak contası değişimi için motor açılmışken 50 bin km yi devirmiş olan trigeri de değiştirttim.Usta sağolmasın senteyi ayarlayamamış.Şıkırtılı çalışıyordu.Siboplar gevşek,bir ara sibop ayarı yaptır dedi.Başka bir yerde tekrar söktürüp kontrol ettirdim.Kayış çok sıkı ve bilyenin biri arızalı çıktı.Usta gelmesen kayışı koparabilirdi dedi.Tekrar ayarlanıp takıldı.Saat gibi çalışıyor artık.Trigerin sente atlamış olabilir.
Söylesem tesiri yok.sussam gönül razı değil,
                                                          FUZULİ

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1795 : Ocak 08, 2012, 00:20:11 »
Bu gün itibasri ile sabah bir karar aldım ve Anakara nı saylı gelen özel servislerinden biri olan TOYOTA ATAMAN a gittim MİTHAT Usta .Babamında eski dostu ve arkadaşı .Sıkıntılarımı anlattım bereber teste çıktık sorunlarımı kendide gözlemledi.Gelen seslere ve araçtaki sorunlara baktık.İlk başta bası balatanın yapan ustanın yapamadıgı kanaatine vardık vardık.Çekişle ilgili sorunlarımızıda ateşleme sistemi ve yakıt sistemi üzerinde yogunlaştık.Ustam rolantide en ufak oynama yok aracım çalıştıgı dahi belli degil siboplarında en ufak birşey yok motor saat gibi .dedi.Triger seti kople söküldü aracın benzin enjektörleri komple söküldü - enjektör bogazı felan komple söküldü .Volan yüzeyindeki islerden ve gelen sestende şüphelenmiştik zaten aracın baskısının tam ayırmadıgını gözümüzlede gördük.Volan işinde usta bir yere gönderildi baskı balata orjinal aisin .gerekli aksamlar kontrol edildi çok harika bir işçilikle araç toplandı daha önceden diger kendini usta sananlarıın yaptıgı taktıgı yanlış yunluş vidalar hepsi orjinalleri ile degiştirildi .Baskı balata işleminden sonra enjektörcüden enjektörler cirlop gibi olmuş şekilde geldi enjektörcüde ultrasonic temizlik yapıldı enjektörcünün dedigine göre 2 enjektör nerdeyse yok denecek kadar püskürtüyormuştu.benzin filitresi oljinali ile degiştirildi.Buji kabloları NGK marka orjianla japon performan kabloları ile degişti.Enjektör bogazı döküm olan yer enjektörler için sökülmüştür içindeki katranı görmeniz gerekir pırıl pırıl yapıldı bütün aksamlar detaylıca sıkılıp temizlendi .Gelelim teste aracın çalışmasına hasta oldum acayip stabil çalışmaya başladı.Performans gayet iyi vites geçişleri eskiye nazaran gayet başarılı viteş düşüşlerinde takılma felan yok gayet iyi .Ayrıca enjektörcü 150-200 km benzinde binmem gerektigini söyledi bende dedim artık lpg kullanmam zaten dedim bakalım ne kadar dayanırım bilmiyrum ama param oldukça benzine devam .Aracımda ses soluk kalmadı fısır fısır oldu .BEN ŞUNU ANLADIM.İYİ USTA -İYİ İŞÇİLİK- ORJİNAL PARÇA .gerisini düşünme .

Bu arada bu işlemlerin bana toplam maliyeti . 620 tl .5 taksit ödedim.



BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1998 TOYOTA RAV4 2.0
    • atilla abinin araba ve toyota dostları
  • Araç: Rav 4
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 247500
  • Model Yılı: '98
  • 580 kere teşekkür etti
  • 958 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1796 : Ocak 08, 2012, 00:24:49 »
Yücel iyi günlerde kullan.
1998 TOYOTA RAV4 2.0 manuel ,http://www.toyotadostlari.com/

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Allah cümleye kaza bela vermesin.
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 38 kere teşekkür etti
  • 71 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1797 : Ocak 08, 2012, 10:30:11 »
Gözün aydın Yücel kardeşim. Epeydir canını sıkan sorunların çözülmüş. İyi günlerde kazasız belasız kullan inşallah.
2007 Yaris 1.3 Sol M/M
2012 Auris 1.4 D-4D Comfort Extra Satıldı :(
1996 Corolla 1.6GLİ A/T AC  Satıldı :(

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • serdar_tanitmis@hotmail.com
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 6 kere teşekkür etti
  • 20 kere teşekkür edildi
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1798 : Ocak 08, 2012, 10:32:55 »
Gözün aydın Yücel kardeşim. Epeydir canını sıkan sorunların çözülmüş. İyi günlerde kazasız belasız kullan inşallah.
+10
artık canını sıkmana gerek kalmadı abi arac sendeyse zaten birdaha zor sorun cıkarır iyi günlerde kullanman dileği ile :)
Her zaman doğruyu söyle hiçbir zaman ne dediğini hatırlamak zorunda kalmazsın...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • toyota_corolla_gli_97
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
Ynt: Ynt: toyota corolla eski kasa sahipleri burayaa
« Yanıtla #1799 : Ocak 08, 2012, 20:03:47 »
tek kelime al spor helezon yaylarını tak altına ne çökmesi kalsın ne de fren sorunu, yani fren sorunu yine olur da eskisinden daha süper olacagı garanti, bi de fren olayında lastikler önemli geniş taban lastikleri tercih edebilirsin mesela... hele hele hem amartisörleri hemde spor yayı koydugunda var ya tam keyif alırsın...biraz cep yakar ama her kurusuna helal olsun ...
corolla_gli_97