0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Viraj denge çubugu viraja girdiginizde viraj içinde kalan helezonların tekeri itere daha fazla yatmasını engeller.Fakat belli bir sınırda burulması istenir.Bu burulma fazla olursa konfor fazla olur ancak virajlarda fazla yatarak yol tutuşunu zayıflatır.Çok az burulursa konfor azalırken yol tutuşu artar. Ve virajlarda daha az yatar.Spor modifiyelerde ilk yapılan işlemlerden biriside budur.Peki siz bunu düzelttirirken mutlaka ısıl işlem uygulanacak ve burulma mukavemeti degişecek.Bu durumda konfor ve yol tutuşunda farklar olacak ama ne yönde?Bu degerlendirmelere göre bu kararı siz verebilirsiniz.
OsmanYanlış anlamışsın.
Peki Viraj denge demirini değiştirmediğimizde yetkili servisin söylediği gibi güvenlik sorunu oluşturmaz değil mi ?
Probleme göre degişir.Genelde dik rotillerde sorun olur ve degiştirilir.Ama denge çubugu çarpmadıktan sonra zarar görecegini düşünmüyorum.
Rahatsızlık olarak yalnızca ses yapar denildi. Bakalım uygun bir zamanda değişeceğim inş.
Hakan beyYanlış algı oluşmaması için fotograf paylaşmanız mümkünmü?Osman Eger ses yapar dediler ise o dik rotil(bazı yerlerdede Z rotil geçer) sorunudur. Denge çubugu degil.