Gönderen Konu: KAVACIK TOYOTA Servisinde Talihsizlik  (Okunma sayısı 10755 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
KAVACIK TOYOTA Servisinde Talihsizlik
« : Ağustos 10, 2008, 00:49:45 »
selam  herkese...Arabamı bu sabah dıreksıyondan gelen tıkırtı sesınden dolayı kavacık toyota servısıne göturdum aksam saat 4 te almak uzere arabayı oraya bıraktım...yalnız aksam almaya saat 4 te deıl 5 te gttım halıyle servıs muduru we bekcıden baska kımse yoktu...arabamı test ettığımde yapıldı denılen dıreksıyondan hala takır takır sesler gelıyordu...yetmedığı gıbı bırde arka tamponumu bı yere wurup kabaran yerı rütuş yapmıslar yaa ınanabılıyor musunuz..ben aracımı sağlam teslım edıyorum fakat tampon vuruk bı sekılde bana gelıyor...halıyle yerle bır ettım orayı servıs muduru bana pazartesı gelın kamera kayıtlarından arabanın aksama kadar olan hareketlerını ızleyelım dedı.kımın wurduğu cıkar meydana dedı ...fakat ya test ıcın serwıs dısına cıktıkları anda vurmuslarsa o zaman ne dıyecekler cok merak edıyorum...arabamı teslım ettığımde her yerını gezdım arka tamponum pırıl pırıldı adım gıbı emınım...bunun hesabını nası wercekler merak edıyorum arkadaslar,,,ya ınkar ederlerse bız yapmadık derlerse kamera kayıtlarından bırsey cıkmazsa o zaman nasıl cvp wereceğim ne yapacağım yardım lutfen !!! :S

Tesekkurler...

Toyota Club Türkiye

KAVACIK TOYOTA Servisinde Talihsizlik
« : Ağustos 10, 2008, 00:49:45 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: KAVACIK TOYOTA Servisinde Talihsizlik
« Yanıtla #1 : Ağustos 10, 2008, 09:17:37 »
teslim alırken hazırladıkları iş emri formunda hasarsız olduğunu belirtip size imzalatmış olmaları gerekirdi.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • みにかー
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: KAVACIK TOYOTA Servisinde Talihsizlik
« Yanıtla #2 : Ağustos 13, 2008, 10:24:56 »
dostum telafisi zor bir hata bence.nedemek senin belkide sıfır aracını ufak çaptada olsa darbeli yapıyorlar.yani ne hakları var senin miğdeni bulandırmaya. ama işte insanların çalıştığı bir yerde hata olabiliyor neyapacaksın.ama enazından sana söylemeden hemde rutuş yapmaları çok alçakça.şöyle söyleyerek seni rahatlatmaya çalışayım;toyota servisi inanıyorumki bu hatalarını gerekirse tamponunu komple boyatarak gidereceklerdir.yeterki sen iyice düşün arabayı herhangi kimseye verdinmi yakın zamanda yada kesinlikle eminmisin bu olayın serviste gerçekleştiğine?şayet eminsen durumun cidddiyetini samimiyetle bildir.forumda yanılmıyorsam servis elemenı kişilerde yazıyor olması lazım.onlarda fikirlerini yazsın ve sorunun çabucak çözülsün.ama şunuda söyleyeyim eğer servis bu onarımı size sormadan yaptıysa(bunu kameradan anlamak bence çok zor.ufak bir tıklama kamerada belli olur mu bilmem) zararınızın karşılanmasıyla kalmayıp hukuki yollara dahi başvurabilirsiniz.müşteri olarak haklarımız korunmuyorki.benim başıma çok daha rezaleti geldi servis dışında ordan anlayabiliyorum seni.geçmiş olsun

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: KAVACIK TOYOTA Servisinde Talihsizlik
« Yanıtla #3 : Ağustos 20, 2008, 00:51:00 »
Burak bey yazdıklarınız ıcın tsk ederım.....aracımı kımseye wermedım ve ben kendım wurmadığımdan emındım zaten,,ayrıca toyota kavacık eli mahkum yaptı tamponumu onarıp komple boyadılar...sadece tamponum bos yere boyandığıyla kaldı..aslında onlar servıs ıcınde aracların her hareketınden haberdarlar fakat bana karsı resmen bılmemezlığe yattılar..sözde musterı memnunıyetı bahanesıne sığınıp tamponumu yaptılar sonuc olarak,desteğiniz için çok tsk ederim saygılar.....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • みにかー
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: KAVACIK TOYOTA Servisinde Talihsizlik
« Yanıtla #4 : Ağustos 20, 2008, 08:34:06 »
hayırlısı diyelim.geçmiş olsun tekrardan.bende bundan sonra servis vs gitmeden önce aracımın 4 tarafının fotosunu çekecem.maksat elimde kanıt olsun.tavsiye ederim :)

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: KAVACIK TOYOTA Servisinde Talihsizlik
« Yanıtla #5 : Ekim 27, 2008, 16:46:28 »
Kutay Bey

Aracınızın arka tamponunda belli belirsiz bir şekilde oluşan iz e Servis ve Satış Müdürümüzle birlikte baktığınızı ertesi günü aracınızı getirdiğinizde kesin serviste olup olmadığını bilinmemekle birlikte aracınızın servise girişinden çıkışına kadar olan kamera kayıtlarına bakılmış,servis içerisinde bir hasar olmadığını kayıtlardan gözlemlenmiştir,Toyota ailesi içerisinde bulunduğumuzu , servisimizden kırılgan ayrılmanızı istememiz ve servisimizle olan ikili ilişkilerimize dayanarak ertesi günü aracı getirdiğinizde ikiletmeden tamponun boyandığını belirtmek istedim.Bu yazıyı okuyup bu siteyi ziyaret eden Toyota kullanıcıları ile paylaşmak istedim.
Bayimizi ziyaret ettiğinizde bu sitedeki üslubunuzun aksine servis bölümümüz ve satış müdürümüz ile olan samimi ilişkilerinizi gözden geçirdiğimizde bize olan nezaketiniz ile karşılaştırma yaptığımızda eli mahkum tamponu yaptılar,dağıttım orayı ,'servis bozuntusu kelimelerini duyduğumuzda' şaşkınlık içerisinde olduğumuzu belirtmek isteriz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • みにかー
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: KAVACIK TOYOTA Servisinde Talihsizlik
« Yanıtla #6 : Ekim 27, 2008, 17:10:33 »
emre bey sizede söz hakkı doğdu tabiki haklısınız.kendinizi tanışma bölümünde tanıtırsanız seviniriz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: KAVACIK TOYOTA Servisinde Talihsizlik
« Yanıtla #7 : Ekim 27, 2008, 18:20:57 »
aracı servise alırken danışman aracın etrafında gezip vuruk-çizik yerleri işaretlemiyor mu zaten. böyle bir problemde bu belgenin hiçbir önemi yok mu yani???

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: KAVACIK TOYOTA Servisinde Talihsizlik
« Yanıtla #8 : Ekim 27, 2008, 20:49:42 »
 Bu tür şeyler sıklıkla görülüyo servislerde. Aracın kullanıcısı aracını önceden sürtmüş oluyo, yada aracı park halindeyken başka bi araç sürtüyo, yada ödünç verdiği bi yakını araçta bi hasar meydana getiriyo. Sonrasında da servisten çıktıkran sonra aracının etrafını kontrol ettiğinde görüyo ve bütün topu servise atıyor.
 Aslında olay çok basit, aracı müşteriden teslim alan servis danışmanı açtığı iş emri formundaki araç hasar bölgelerindeki hasarlı bölgeleri işaretlese ve gördüğü hasarları müşteriye bildirse ve formu ondan sonra imzalatsa sorun olmayacak. Ama işte olaylar her zaman teorikte düşünüldüğü gibi olmuyor. Çünkü bi müşterinin araç kaydını açarken başka bi müşterisi geliyor, onu bekletmek istemiyor vs.
 Tabi ki hiç biri bahane değil. Tabi ki işlerini en iyi şekilde yapmak zorundalar ama şimdi yiğidi döv hakkını yeme demişler. Sonuç olarak bu konuda sizi mağdur etmemişler ve üstlerine düşeni yapmışlar. Sonuçta insan faktörünün ön planda olduğu durumlarda biraz daha hoşgörülü olmak gerek.
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • ©®UzMaN®©
    • yok
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: KAVACIK TOYOTA Servisinde Talihsizlik
« Yanıtla #9 : Ekim 27, 2008, 21:09:39 »
bence sikayetim.com gir şikayetini belirt direkl dönüyolar sana ?
eSeR KaŞıK

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: KAVACIK TOYOTA Servisinde Talihsizlik
« Yanıtla #10 : Ekim 28, 2008, 16:19:22 »
     Daha ne işi var şikayetim.com da. Emre bey servisten sanırım. Girmiş, üye olmuş gerekli açıklamaları yapmış adam. Sonuçda kazadır, ha siz içindeyken, ha başkası ha servis elemanı. Olağan şeyler. ama tatlılıkla halledilir o ayrı. Boyanan tampon olsun. Dünya malı dünyada kalır dert etmeyin. Biz araba parçaladıkta ne oldu. Cana bi şey olmasın.
 
     Yalnız servis eğer yapmadıysaki aracı teslim alan kişi teslim alma tutanağını alır aracın dört bi yanına bakar varsa bi kusur işaretler. Sonrası artık onlara aittir dediğiniz gibi. Yoyota servislerinde çalışan kişiler belli dönemler belli eğitimlerden geçen kalifiye insanlar. Müşteriye nasıl davranacaklarınıda iyi biliyorlar. Ben servislerden memnunum. Bunu uzun yola çıkınca gördüğüm servislerede uğrayarak test etme şansı buldum. Hiç bir şey bile yoksa aracınızda, buyurun çay kahve, açsanız yemek ikram edelim diyolar. Adam kendi oğlu gelse demez bunları. Teşekkürler o güzel ilgi ve alakaya. Ve eminim müşteri mağduriyeti giderlir her koşulda.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
Ynt: KAVACIK TOYOTA Servisinde Talihsizlik
« Yanıtla #11 : Ekim 28, 2008, 22:46:04 »
selam dostlar.
bu tarz olaylar her yerde insanın başına gelebilir. ben cok duyuyor ve kendim şahit oldum ki başka yerlerde çalışan elemanlar servise gelen araçları kimsenin bilgisi olmadan kendi ihtiyacı için kullanıyorlar. kesinlikle kimseyi itham etmek istemem fakat bu tarz vakalar yaşanıyor. ben yaklaşık bir 10 aydır toyota kullanıcısıyım. gittiğim ilk servis kavacık toyota aracımı 30000 bakımını yaptırdım. daha  sonra 2-3 defa vakitsiz bir şekilde gittiğim halde beni geri çevirmeden aracın sorunları ile ilgilenip uğurladılar.
teşekkürler kavacık toyota
önemli olan problemlerin çözülmüş olması gerisine çok önem vermeyin Kutay Tözün .....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: KAVACIK TOYOTA Servisinde Talihsizlik
« Yanıtla #12 : Ekim 28, 2008, 23:27:56 »
Pardon ama orada duracaklar hocam. Nasıl yaparlar böyle birşey. Ben bu tarz şeylerde arabanın km'sini not alırım ve fazladan yapılan her km'nin hesabını sorarım. Kimse kusura bakmasın...

çalışan elemanlar servise gelen araçları kimsenin bilgisi olmadan kendi ihtiyacı için kullanıyorlar.
Opel Astra GTC

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • If it is not Boeing, I am not going... ;)
    • ToyotaClubTr Facebook Sayfası
  • Araç: Prius
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '10
  • 2 kere teşekkür etti
  • 18 kere teşekkür edildi
Ynt: KAVACIK TOYOTA Servisinde Talihsizlik
« Yanıtla #13 : Ekim 28, 2008, 23:36:31 »
Pardon ama orada duracaklar hocam. Nasıl yaparlar böyle birşey. Ben bu tarz şeylerde arabanın km'sini not alırım ve fazladan yapılan her km'nin hesabını sorarım. Kimse kusura bakmasın...


 bu olay asla bi toyota servisinde olamaz...
Sanırım YÜcel bey başka bi markadan örnek vermek istedi.
Toyota Prius 1.8 Premium Hybrid

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 317000
  • Model Yılı: '94
  • 14 kere teşekkür etti
  • 33 kere teşekkür edildi
Ynt: KAVACIK TOYOTA Servisinde Talihsizlik
« Yanıtla #14 : Ekim 28, 2008, 23:39:37 »
Test surusu de olabilir.Arac servis edildikten sonra gerekiyorsa test surusu yapilir. Bu 50 kilometre falan olmaz ama 3-5 km kadar...
Fe... :-)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • みにかー
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: ---
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: KAVACIK TOYOTA Servisinde Talihsizlik
« Yanıtla #15 : Ekim 30, 2008, 14:35:58 »
arkadaşlar servise vs vermeden önce dijital fotoğraf makineniz varsa çok zamanınızı almaz toplamda 5-6 foto çekin atın bir kenara.ayrıca gözucuylada bir bakın sağına soluna.zararı olmaz karı olur ;)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '02
Ynt: KAVACIK TOYOTA Servisinde Talihsizlik
« Yanıtla #16 : Temmuz 08, 2009, 02:56:43 »
Olayın üstünden 1 sene gibi bir zaman geçmiş, konuyu hortlatmak gibi olmasın ama, Kutay Bey hazır bu konuya bakarken sorayım dedim :D Sonuç ne oldu acaba ? :)

Edit : İmla hatası
SIU Corolla T-Sport

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: KAVACIK TOYOTA Servisinde Talihsizlik
« Yanıtla #17 : Ağustos 25, 2009, 16:17:02 »
Hort girişimin başarısız olmuş Alperen :) Bir de ben deneyim :)
Opel Astra GTC

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 30000
  • Model Yılı: '16
  • 2 kere teşekkür etti
  • 8 kere teşekkür edildi
Ynt: KAVACIK TOYOTA Servisinde Talihsizlik
« Yanıtla #18 : Ağustos 25, 2009, 17:10:29 »
Bir hortlatma girişimi de benden osun, konu kesin kilit yer :P

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Two Brother One Fate (Babo'Leee And Toyota)
    • Otomobil'den Detay
  • Kan Grubu: A+
  • 3 kere teşekkür edildi
Ynt: KAVACIK TOYOTA Servisinde Talihsizlik
« Yanıtla #19 : Ağustos 25, 2009, 17:15:18 »
yahu  o değilde arkadaşlar dikkat edin takip ediliyoruz adam iki şy salalmış hemen toyota servisden eleman müdahale etmiş .
Bana saygı nutuğu atanlar.Önce kendi yaşınıza fiziki olarak değil,Beyin olarak gelin.....
http://fc04.deviantart.net/fs12/i/2006/301/c/5/Toyota_Trueno_AE86__by_AEvsFD.gif