Gönderen Konu: Toyota ile Mazda  (Okunma sayısı 10737 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Kadınlar insandır, biz insanoğlu.
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 25 kere teşekkür etti
  • 12 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota ile Mazda
« Yanıtla #20 : Mayıs 24, 2013, 15:02:20 »
Yunus bey ben olmaz imkansız demiyorum . Ama sizinde bir araçta sorun olmuş diye markayı kötülemeniz yanlış . Siz sorunlu bildiğiniz için kötülemiş olabilirsiniz ama mazda sizin bildiğiniz gibi bir araç değil . Mazda genel olarak baktığımızda şu an toyota dan çok daha sorunsuz bir araç . Dediğiniz gibi arkadaşınızın aracında yaşanan sorun ya kullanıcı hatası yada usta o aracın dilinden anlamadığındandır belkide fabrika hatasıdır sonuçta mazda da kul yapısı ürettiği araçların içinde milyonda birde olsa sorun çıkacaktır . Ama genele baktığımızda mazda sorunsuzluk bakımından diğer japonlarla aynıdır hatta 1 kalem üstündür diyebilirim . Bahsettiğiniz 626 ların modeline denk gelen corollalar gerçekten sorunsuzlukta bir numara ama biz eskiye değil şimdiye bakarsak mazda 3 şu an güncel corolla dan sorunsuzluk anlamında bana göre 1 tık üstün gözüküyor .

Usta konusunda ise bilmediğim için bir şey diyemem ama ben bugüne kadar mazdaya sorunlu muamelesi yapan usta görmedim .

Bu dünyada milyonda bir hata ile uretilen bir urun ya yoktur yada iki elin parmaklarını gecmez, ya kardesim mazdayı falan kotuledigim yok banane mazdadan sanki hiissem var mazdada, tanık oldugum bir seyi anlattım, ve bu gercek aynen dedigim gibi, oldu birgun yolunuz giresuna düserse sizi mazda dan bıkan usta ile tanıstırırım... :D
Sizi sabah namazına kaldıracağına söz veren birisiyle evlenin!

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota ile Mazda
« Yanıtla #20 : Mayıs 24, 2013, 15:02:20 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Kadınlar insandır, biz insanoğlu.
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 25 kere teşekkür etti
  • 12 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota ile Mazda
« Yanıtla #21 : Mayıs 24, 2013, 15:05:04 »
usta  dediğiniz adam bu arabayı sat kurtul demez usta adam o arabayı adam eder eğer usta ise hep aynı modelle mi geliyor o ustaya kronik bir arızamı yoksa her gün başka bir sorunla mı
bence usta var BİR USTA var usta olmayan bir yerde usta olmak çok iyidir
ıst da bostancı ataürk levent ve topkapı sanayilerinde ben ustalık üstüne kimseyi koyamam

Nebi Bey kusura bakmayın, yazdıklarınız cok devrik ve iç içe girmiş cümlelerden oluşmuş, biraz imla kurallarına dikkat edersek daha iyi anlaşabilriz. Yani anlamadım :(
Sizi sabah namazına kaldıracağına söz veren birisiyle evlenin!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota ile Mazda
« Yanıtla #22 : Mayıs 24, 2013, 15:24:41 »
Bu dünyada milyonda bir hata ile uretilen bir urun ya yoktur yada iki elin parmaklarını gecmez, ya kardesim mazdayı falan kotuledigim yok banane mazdadan sanki hiissem var mazdada, tanık oldugum bir seyi anlattım, ve bu gercek aynen dedigim gibi, oldu birgun yolunuz giresuna düserse sizi mazda dan bıkan usta ile tanıstırırım... :D

Yunus bey ilk mesajımda alıntı yaptığım yorumlarınıza bir bakın isterseniz . Ben size mazdayı kötüleyemezsiniz demiyorum . Siz mazdayı ama bilerek ama bilmiyerek kötülediniz zaten şu an onun için tartışıyoruz . Bilmeden kötülediyseniz bir şey dediğim yok zaten bilerek kötülediğinizi düşünmüyorum . Sadece demek istediğim mazda sizin bildiğiniz gibi sorunlu 5 para etmez bir araç değil . Tasarımıyla olsun yol tutuşu ile olsun diğer japonlarla aynı kalitede hatta bazı yönlerde daha iyi bir araç kötü yönleride var mesela Türkiye için 2. eli pek parlak değil ama bu sebep bu markayı kötülemek için yetmez Mesajımıda size karşı değil sadece araç alımında karar verecek arkadaş veya arkadaşlar doğru karar versinler diye yazdım sonuçta bunları okuyanlar ona göre araç tercihinde bulunuyorlar ve yanlış bilgilerle yapılan tercihlerden pişman olmalarını istemem .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Kadınlar insandır, biz insanoğlu.
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 25 kere teşekkür etti
  • 12 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota ile Mazda
« Yanıtla #23 : Mayıs 24, 2013, 15:32:14 »
Yunus bey ilk mesajımda alıntı yaptığım yorumlarınıza bir bakın isterseniz . Ben size mazdayı kötüleyemezsiniz demiyorum . Siz mazdayı ama bilerek ama bilmiyerek kötülediniz zaten şu an onun için tartışıyoruz . Bilmeden kötülediyseniz bir şey dediğim yok zaten bilerek kötülediğinizi düşünmüyorum . Sadece demek istediğim mazda sizin bildiğiniz gibi sorunlu 5 para etmez bir araç değil . Tasarımıyla olsun yol tutuşu ile olsun diğer japonlarla aynı kalitede hatta bazı yönlerde daha iyi bir araç kötü yönleride var mesela Türkiye için 2. eli pek parlak değil ama bu sebep bu markayı kötülemek için yetmez Mesajımıda size karşı değil sadece araç alımında karar verecek arkadaş veya arkadaşlar doğru karar versinler diye yazdım sonuçta bunları okuyanlar ona göre araç tercihinde bulunuyorlar ve yanlış bilgilerle yapılan tercihlerden pişman olmalarını istemem .
Ok, sorun yok :D
Mazdayı kotuledigim yok! Bizzat mesai arkadasımın yasadıgını paylaşmak istedim sadece bu kadar...
Sizi sabah namazına kaldıracağına söz veren birisiyle evlenin!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota ile Mazda
« Yanıtla #24 : Mayıs 24, 2013, 15:46:03 »
Öncelikle çok güzel bir konu olmuş, diğer taraftan; çok değerli yorumların yanında, ilginç! olanlar da var.

Japon üreticiler ve başlarda Sakichi Toyoda( Toyota Production System) in temellerini bir tezgah ile(Type G Toyota power loom) atmıştır. Buradan gelişen sistem ise Jidoka olmuştur(otonomasyon). Bu ise; Poka Yoke den( hatanın tespiti ve önleme) farklı olarak, hatanın tespitinin otomasyonudur. Yani sistemin hatayı önleme için geliştirilen sistemlere(yine sektörden Japon mühendislerin araştırma ve çalışmalarıyla) hatanın tespitinin büyük oranda garanti altına alınmasını sağlayan sistemler geliştirmişlerdir. Toyoda ailesi bu ve benzeri süreçlerin geliştirilmesinde akıllıca bir yol izleyerek, kalite hedefleri doğrultusunda sistem geliştirebilecek uzmanları, bakış açısına sahip kişileri kadrosuna katmak olmuştur. Mazda'dan Shingo bunlardan birisidir. Yine  mühendis Ohno 'nun da,(Eiji Toyoda ile) kitle üretimden, yalın üretime geçmekte geliştirdikleri sistemler ile önemli katkıları olmuştur. Ancak bu üretim sistemleri artık bir çok üretici tarafından uygulanmaktadır. Diğer yandan; üretim miktarı arttıkça, kalite ranjında açılma olması çok anormal değildir. Sonuçta hiç bir makina ve hiç bir işçi birbirinin tıpatıp aynısı değildir. Bu üretim sistemleri, yaklaşımları[hepsinin temelinde müşteri memnuniyeti ve karlılık artışı(muda: israf önlenerek)] sonucunda dünyanın en karlı otomotiv üreticisinin Toyota olması kimseyi şaşırtmsmalıdır. Zaten hedef bu idi ve tüm çalışmalar bunun için yapıldı. Ancak karlılık ile satış, sorunsuzluk ile sağlamlık bazen karıştırılabilmektedir. Genel arıza tespit anketlerine tam katılmamakla beraber, veri olarak bunlara itibar etmekten başka bir yol yoktur. Buna göre, bildiğim kadarı ile Mazda en sorunsuz otomotiv üreticilerinden birisi. Toyota da iyi bir yerde ancak büyümeden çok, genişlemenin sıkıntılarını çekiyor gibi, kendi geliştirdiği felsefeye uygun olmayarak.
Ayrıca, artık markaların saf üreticileti de yok, araçlar ortak parçalar ya da uzman parça üreticilerinin ürünlerini kullanabiliyor, karlılık rekabetinden dolayı.
 Bu konuda yazılacak çok ve detaylı nokta olmasının yanında, firmaların hedeflerine de bakmak gerek. Mazda, acaba Toyota kadar araç satmak istiyor mu? Bir aracın yollarda çok görünmesi ya da az görünmesi bazı noktaların gözden kaçmasına neden olmamalı.
Tüm bunların yanında; emin olun, 200.000 km bakım istemeyen, sorunsuz vs araçlar yspmsk ta teknolojik olarak mümkün ancak bu ticari açıdan rasyonel olmaz...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Her dil, gönlün perdesidir.
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 77777
  • Model Yılı: '09
  • 12 kere teşekkür etti
  • 35 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota ile Mazda
« Yanıtla #25 : Mayıs 24, 2013, 16:13:38 »
Nebi Bey kusura bakmayın, yazdıklarınız cok devrik ve iç içe girmiş cümlelerden oluşmuş, biraz imla kurallarına dikkat edersek daha iyi anlaşabilriz. Yani anlamadım :(
usta  dediğiniz adam bu arabayı sat kurtul demez usta adam o arabayı adam eder eğer usta ise hep aynı modelle mi geliyor o ustaya kronik bir arızamı yoksa her gün başka bir sorunla mı
bence usta var BİR USTA var usta olmayan bir yerde usta olmak çok iyidir
ıst da bostancı ataürk levent ve topkapı sanayilerinde ben ustalık üstüne kimseyi koyamam

yunus bey usta kişi arabanın ne tür arıza  verdiğini bunu yapan insandır
sizin usta gibi bu arabyı sat kurtul demez
ıst da olan ustalar atatürk sanayi bostancı sanayi topkapı sanayı gibi yerlerdeki ustalara arabayı gösterdiğiniz zaman bu ustalar size arabanızı sıfıra yakın araç gibi teslim ederler
sizn ustanız bence kanatimce kendini geliştirememiş ustalardan klasik mantıkla hareket edenlerden gibime geliyor  arızalı olan bir aracı bir kendi ustanıza gösterin birde başka bir ustaya bakın bakalım sonuçlarına yola ya kendi ustanzla çıkarsınız yada başka bir ustanız olmuş olur.
umarım bu sefer anlatabilmişimdir.
.....TOYOTA COROLLA 2009 1,6 ELEGANT VE SİYAH.....
İyi şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Her dil, gönlün perdesidir.
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 77777
  • Model Yılı: '09
  • 12 kere teşekkür etti
  • 35 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota ile Mazda
« Yanıtla #26 : Mayıs 24, 2013, 16:15:26 »
Öncelikle çok güzel bir konu olmuş, diğer taraftan; çok değerli yorumların yanında, ilginç! olanlar da var.

Japon üreticiler ve başlarda Sakichi Toyoda( Toyota Production System) in temellerini bir tezgah ile(Type G Toyota power loom) atmıştır. Buradan gelişen sistem ise Jidoka olmuştur(otonomasyon). Bu ise; Poka Yoke den( hatanın tespiti ve önleme) farklı olarak, hatanın tespitinin otomasyonudur. Yani sistemin hatayı önleme için geliştirilen sistemlere(yine sektörden Japon mühendislerin araştırma ve çalışmalarıyla) hatanın tespitinin büyük oranda garanti altına alınmasını sağlayan sistemler geliştirmişlerdir. Toyoda ailesi bu ve benzeri süreçlerin geliştirilmesinde akıllıca bir yol izleyerek, kalite hedefleri doğrultusunda sistem geliştirebilecek uzmanları, bakış açısına sahip kişileri kadrosuna katmak olmuştur. Mazda'dan Shingo bunlardan birisidir. Yine  mühendis Ohno 'nun da,(Eiji Toyoda ile) kitle üretimden, yalın üretime geçmekte geliştirdikleri sistemler ile önemli katkıları olmuştur. Ancak bu üretim sistemleri artık bir çok üretici tarafından uygulanmaktadır. Diğer yandan; üretim miktarı arttıkça, kalite ranjında açılma olması çok anormal değildir. Sonuçta hiç bir makina ve hiç bir işçi birbirinin tıpatıp aynısı değildir. Bu üretim sistemleri, yaklaşımları[hepsinin temelinde müşteri memnuniyeti ve karlılık artışı(muda: israf önlenerek)] sonucunda dünyanın en karlı otomotiv üreticisinin Toyota olması kimseyi şaşırtmsmalıdır. Zaten hedef bu idi ve tüm çalışmalar bunun için yapıldı. Ancak karlılık ile satış, sorunsuzluk ile sağlamlık bazen karıştırılabilmektedir. Genel arıza tespit anketlerine tam katılmamakla beraber, veri olarak bunlara itibar etmekten başka bir yol yoktur. Buna göre, bildiğim kadarı ile Mazda en sorunsuz otomotiv üreticilerinden birisi. Toyota da iyi bir yerde ancak büyümeden çok, genişlemenin sıkıntılarını çekiyor gibi, kendi geliştirdiği felsefeye uygun olmayarak.
Ayrıca, artık markaların saf üreticileti de yok, araçlar ortak parçalar ya da uzman parça üreticilerinin ürünlerini kullanabiliyor, karlılık rekabetinden dolayı.
 Bu konuda yazılacak çok ve detaylı nokta olmasının yanında, firmaların hedeflerine de bakmak gerek. Mazda, acaba Toyota kadar araç satmak istiyor mu? Bir aracın yollarda çok görünmesi ya da az görünmesi bazı noktaların gözden kaçmasına neden olmamalı.
Tüm bunların yanında; emin olun, 200.000 km bakım istemeyen, sorunsuz vs araçlar yspmsk ta teknolojik olarak mümkün ancak bu ticari açıdan rasyonel olmaz...

iki marka arasında bakalım ne kadar farklılıklar olacak. bilgi için teşekkürler
.....TOYOTA COROLLA 2009 1,6 ELEGANT VE SİYAH.....
İyi şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da yavaşlaması gerekiyorsa, 'Hak, kural' falan demeden, ilk davranan, arabasının kaderini başkasına bırakmayandır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 112000
  • Model Yılı: '09
  • 15 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota ile Mazda
« Yanıtla #27 : Mayıs 24, 2013, 16:44:22 »
Lexus'u unutmuşuz . TR'de pek bulunmamasından dolayı her halde. Bence bazı modelleri Mercedes'e eşdeğer. Hatta tüm modelleri.
Camry 3.5

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Kadınlar insandır, biz insanoğlu.
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 25 kere teşekkür etti
  • 12 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota ile Mazda
« Yanıtla #28 : Mayıs 24, 2013, 16:49:31 »
yunus bey usta kişi arabanın ne tür arıza  verdiğini bunu yapan insandır
sizin usta gibi bu arabyı sat kurtul demez
ıst da olan ustalar atatürk sanayi bostancı sanayi topkapı sanayı gibi yerlerdeki ustalara arabayı gösterdiğiniz zaman bu ustalar size arabanızı sıfıra yakın araç gibi teslim ederler
sizn ustanız bence kanatimce kendini geliştirememiş ustalardan klasik mantıkla hareket edenlerden gibime geliyor  arızalı olan bir aracı bir kendi ustanıza gösterin birde başka bir ustaya bakın bakalım sonuçlarına yola ya kendi ustanzla çıkarsınız yada başka bir ustanız olmuş olur.
umarım bu sefer anlatabilmişimdir.
Nebi Bey, bu usta konusuna fazla takıldınız, neyse burada sadece bir ustadan değil benim arkadas giresunda gitmedigi usta kalmadı, en son buranın en iyi ustası diye buna geldi vs.
Neyse bu mazdayı bu kadar gozunuzde buyutmeyin, oyle milyonda bir falan arıza yapan bir arac bence dunayda yok! Artı herkesin özgür iradesi direksiyonun basına gecmeden test surusu yapmadan zaten peşin hukumlu olunmaz, Allah herkese güzel bir araba nasip etsin...
Sizi sabah namazına kaldıracağına söz veren birisiyle evlenin!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Kadınlar insandır, biz insanoğlu.
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 25 kere teşekkür etti
  • 12 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota ile Mazda
« Yanıtla #29 : Mayıs 24, 2013, 16:54:56 »
Ya bana mazda aldırmayın, 3 haftadır araba bakıyorum  :D
Sizi sabah namazına kaldıracağına söz veren birisiyle evlenin!

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Site Yöneticisi
  • ******
  • Deus ex machina
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 2904 kere teşekkür etti
  • 3269 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota ile Mazda
« Yanıtla #30 : Mayıs 24, 2013, 23:03:50 »
 Arkadaşlar, karşılıklı atışmadan kurtulup, konu hakkında bilgi paylsşımında bulunursak daha güzel olur.

Mazda, Türkiye de Toyota'ya göre rekabet açısından dezavantajlı durumdadır. Mazda'nın Türkiye üretimi yok, bu yerli yan sanayisinin de gelişmesini engellemiştir. Doğal olarak yedek parça fiyatlarında da farklar vardır. Kim bilir, belki Ford grubu ile daha farklı bir atılım yaparlar Türkiye de.
Bu arada Toyota'nın da burada bilinmeyen bir çok modeli yurt dışında mevcut, bunların bazılarının konfor seviyeleri de oldukça yüksek. Yani konuyu dünyada Toyota-Mazda ile açıklamak ile Türkiye de Toyota-Mazda olarak açıklamak farklı olur.
Lexus, çok eskiden beri bilip, kısmen takip ettiğim bir üretici(Toyota'nın Kuzey Amerika pazarı için markası) ve üst sınıfta bazı yerleşmiş kültürleri yıkmak zordur bence, bu sınıflarda kemikleşmiş markalar var Türkiye de. Ayrıca yanında hangi firma ile iç pazara gireceği de önemli. Yoksa bir Lexus, Infinity çok guzel olabilir.

Tüm bunların yanında; rahmetli Özdemir beyi(Sabancı) de anmak gerek, gerçekten çok önemli şeyler yapmıştı ve dahasını da yapabilirdi diye düşünüyorum.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '11
  • 7 kere teşekkür etti
  • 46 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota ile Mazda
« Yanıtla #31 : Mayıs 25, 2013, 00:10:03 »
Valla onu bunu bilmem ama Mazda nın satış politikası bence yanlış.  Yeni CLA 106.000 TL. Yeni Mazda 112.000TL. Şimdi Mazda Toyota dan iyi olsa ne olur ? :)
2000 Avensis,2005 Avensis,
2007 Avensis,2011 Avensis
Bir kere Avensis,herzaman Avensis.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Artık O Bir Çinli
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: B+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '23
  • 278 kere teşekkür etti
  • 474 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota ile Mazda
« Yanıtla #32 : Mayıs 25, 2013, 00:10:47 »
Mazdanın sorunsuzluğu üzerine tartışmaya bile gerek yok. Henüz araç almamışken "Skoda, Mazda, Kia, Suzuki" markalarının tek çatı altında satıldığı yerde çalışan bir arkadaşımızla görüştüğümde en sorunsuz araç şuan mazda, ama parçası felan pahalı dediğimde parça ihtiyacı olmuyorki, Teknik servisteki elemanlar boş boş oturduğu için diğer markaların servislerine yardımcı oluyorlar dedi.

2005 model bir mazda3 Hb çok kovaladım ama denk getiremedim. Eğer bu aracımı satarsam japondan şaşmayacağım ama yeni çıkan toyota modellerinin tipini beğenmediğim için başka bir japona geçiş yapacağım. Öncelik tabiki mazda.
2002 E11 Corolla----2006 Corolla HB----2006 Focus Sedan----2004 Honda Accord----98'Palio--99'Astra----2016 Astra J----2017 Clio----2020 Corsa----2012 Honda ACCORD----2011 Honda CR-V----2020 Corolla son olarak 2023 Chery Omoda5

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota ile Mazda
« Yanıtla #33 : Mayıs 25, 2013, 01:43:44 »
Evo , impreza, 350z, skyline (r35) , 200sx, ae86,vs. saydıkça bile insan mutlu oluyor, iyiki şu çekik gözlü arkadaşlar varki , bu tür araçlar imal etmişler. Japonun iyisi, bunlar ve sınıfdaşları, diğerleri bence çokta japon değiller. Bedenleri aynı olabilir ama ruhları yok.
1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • we'll wrench your heart out !
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 12 kere teşekkür etti
  • 82 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota ile Mazda
« Yanıtla #34 : Mayıs 25, 2013, 02:13:18 »
bunlar  tadımlık Alper , bize  ömürlük lazım   ccc lada samara ccc  :P

mazda  bir  gömlek iyidir ¿
Bizde  kabul görmez cahilden  gelen afra tafra !

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • just do it
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 225000
  • Model Yılı: '06
  • 351 kere teşekkür etti
  • 565 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota ile Mazda
« Yanıtla #35 : Mayıs 25, 2013, 09:56:46 »
Benim nedense subaruya karşı daha farklı bir sempatim var.japon denince 4x4 ustası subaruyu atlamak olmaz
Akıl ile sabrı birleştir ve zekan ile konuş...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • we'll wrench your heart out !
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 12 kere teşekkür etti
  • 82 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota ile Mazda
« Yanıtla #36 : Mayıs 25, 2013, 10:50:59 »
Benim nedense subaruya karşı daha farklı bir sempatim var.japon denince 4x4 ustası subaruyu atlamak olmaz
Subaru Symmetrical All-Wheel Drive Test

Subaru - Safety - Control and Braking

Bizde  kabul görmez cahilden  gelen afra tafra !

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 112000
  • Model Yılı: '09
  • 15 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota ile Mazda
« Yanıtla #37 : Mayıs 25, 2013, 11:12:43 »
2. videodaki Ford neydi öyle :D . Honda 2. olmuş  :alkis:
Camry 3.5

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 1 kere teşekkür etti
  • 5 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota ile Mazda
« Yanıtla #38 : Mayıs 25, 2013, 11:54:49 »
japon arabasında alman konforu arayanlar için mazda gayet iyi bir araç bence
2009 Corolla D4D/MMT Elegant Metalik gri

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • 1.4
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 22000
  • Model Yılı: '12
  • 62 kere teşekkür etti
  • 286 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota ile Mazda
« Yanıtla #39 : Mayıs 25, 2013, 13:25:22 »
Mazda alıp arkasasına namazda yazısını yazmak istemişimdir hep.

1) 1993 Toyota Corolla 1.6 GL      (1999-2004) stock
2) 2000 Volvo S40 2.0T               (2004- ???) turbo upgrade + cut out + dp + yazılım + yakıt
3) 2005 Toyota Corolla 1.6 sol hb (2012-2012) stock
4) 2012 VW Scirocco 1.4 TSI        (2012- ?? ) stage 2 ecu sw(yazılım)+ s3 cooler + vw racing air filter +forge dumpvalve + forge wastegate + r8 bobin+ custom downpipe+aem v2 water/methanol injectio