ES düğmesi dediğiniz düğme ne işe yarıyor bu konuda hiç bilgim yok
ES düğmesi aslında bu düğmenin işlevini gaza yüklenerekte yapabilirsiniz.
Aracın fazla efor sarf etmesini sağlıyor biraz daha açarsak yüksek devirlerde vites artırıyor seri kullanıma geçiyor, yakıt sarfiyatını artıyırıyor.
ES düğmesi dediğiniz düğme ne işe yarıyor bu konuda hiç bilgim yok
Easy sport deniyor aracın manuelinde aracınızdan daha çok performans alabilirsiniz gibisinden bir ibare var. Benim gördüğüm vites geçişlerini geciktirip daha fazla rpm ile aracın torqunu/hp sini daha uzun süre kullanmanıza izin veriyor. Yanılmış olabilirim.
Merhaba Arkadaşlar,
Dikkatimi çeken bir durum daha oldu, Ayna açma kapama tuşu bazı araçlarda çift tıklı bazılarında tek tıklı.
Merhaba Arkadaşlar,
Dikkatimi çeken bir durum daha oldu, Ayna açma kapama tuşu bazı araçlarda çift tıklı bazılarında tek tıklı.
Birinde otomatik katlanir ayna diğerinde normal yani kapıları kitlediginde katlanmiyordur kendin elinle dugmesine basipda kapatiyorsundur kardeşim anladin sen benim anlatmak istediğimi
Yok kapılar kilitlendiğinde de kitlenmiyorki.
Yok kapılar kilitlendiğinde de kitlenmiyorki.
Hangi versiyondan söz ediyorsun sercan abi?
Yok kapılar kilitlendiğinde de kitlenmiyorki.
Peki listede yazan otomatik katlanir ayna var birde normal katlanir ayna var arasindaki far nedir ? citroen c4 dearkadaş kapilari uzakdan kumanda ile kitledi aynalarda katlandi anlatmak istediğim buydu zaten baya bi modelde artık bu var.
Peki listede yazan otomatik katlanir ayna var birde normal katlanir ayna var arasindaki far nedir ? citroen c4 felan eleman kapilari uzakdan kumanda ile kitledi aynalarda katlandi anlatmak istediğim buydu
Ben otomatik açılan aynaları ve yağmur sensörünü falan pek sevmiyorum, kişisel tercih. Benim aynalar içeriden düğme ile katlanıp açılıyor.
Ben otomatik açılan aynaları ve yağmur sensörünü falan pek sevmiyorum, kişisel tercih. Benim aynalar içeriden düğme ile katlanıp açılıyor.
Aslında şöyle diyorum
life active advance premium
Katlanabilir yan aynalar - + - -
Otomatik katlanabilir yan aynalar - - + +
Aradaki fark bence katlanabilir yan aynada normal düğmeye basıyorsun aynalar katlanıyor tek tıkılı seçeneği var zaten. otomatik katlanır yan aynalarda ise tercih sana kalıyor sercan kardeşimin söylediği gibi çift tıkılı. Çift tıkda bırakdığında düğmeyle felan uğraşmadan uzakdan kumanda ile kapıları kitlediğinde aynalar kendiliğinden katlanıyor. birde şu var akıllı giriş-çalıştırma sisteminde sen hiç bişeye dokunmadan arabandan iniyosun arac hem kapıları kitliyor hemde aynaları katlıyor

ekliyim follw me home 30 sn sonra farlar sana eşlik etmeyi bırakıyor kendisi sönüyor bunun konyla alakası yok ama olsun
Aslında şöyle diyorum
life active advance premium
Katlanabilir yan aynalar - + - -
Otomatik katlanabilir yan aynalar - - + +
Aradaki fark bence katlanabilir yan aynada normal düğmeye basıyorsun aynalar katlanıyor tek tıkılı seçeneği var zaten. otomatik katlanır yan aynalarda ise tercih sana kalıyor sercan kardeşimin söylediği gibi çift tıkılı. Çift tıkda bırakdığında düğmeyle felan uğraşmadan uzakdan kumanda ile kapıları kitlediğinde aynalar kendiliğinden katlanıyor. birde şu var akıllı giriş-çalıştırma sisteminde sen hiç bişeye dokunmadan arabandan iniyosun arac hem kapıları kitliyor hemde aynaları katlıyor
ekliyim follw me home 30 sn sonra farlar sana eşlik etmeyi bırakıyor kendisi sönüyor bunun konyla alakası yok ama olsun 
benim bu konuyla ilgili algıladığım katlanabilir ayna dediği manuel yani elimizle kapatıyoruz otomatik katlanabilir ayna dediği ise içeriden düğme ile kapanan yani aracı kitleyince kapanan ayna sistemi yok bu araçlarda
benim bu konuyla ilgili algıladığım katlanabilir ayna dediği manuel yani elimizle kapatıyoruz otomatik katlanabilir ayna dediği ise içeriden düğme ile kapanan yani aracı kitleyince kapanan ayna sistemi yok bu araçlarda
Aslında biri yarı otomatik (içieriden düğme ile açıp kapaya bildiğimiz) diğeri tam otomatik ( anahtarlık üzerinde ki düğmeler ile açıp kapanan)
benim bu konuyla ilgili algıladığım katlanabilir ayna dediği manuel yani elimizle kapatıyoruz otomatik katlanabilir ayna dediği ise içeriden düğme ile kapanan yani aracı kitleyince kapanan ayna sistemi yok bu araçlarda
Sizin söyleminize göre life modelinde el ile katlama bile yok çünkü life modelinde hem katlanir ayna yok hemde otomatik katlanir ayna yok
Aslında biri yarı otomatik (içieriden düğme ile açıp kapaya bildiğimiz) diğeri tam otomatik ( anahtarlık üzerinde ki düğmeler ile açıp kapanan)
İşte bu ben cok zirvaladim anlatırken gerçekden en basit şekilde böyle anlatilabilirdi
"Yeni A 180 CDI Dizel 1.462 cm3 Prime 41.102 TL 40% 800 TL 68.700 TL"
"Yeni Auris Dizel 1.4 D-4D Premium M/M 62,300"
eğer ki yeni aurise verecek bu kadar param olsa herhalde mercedes alırdım toyotanın bu fiyat politikasını anlamak zor
"Yeni A 180 CDI Dizel 1.462 cm3 Prime 41.102 TL 40% 800 TL 68.700 TL"
"Yeni Auris Dizel 1.4 D-4D Premium M/M 62,300"
eğer ki yeni aurise verecek bu kadar param olsa herhalde mercedes alırdım toyotanın bu fiyat politikasını anlamak zor
o yıldızlı kupanın altında çoğu kişinin beğenmeyip burun kıvırdığı 1,5 renault dizel motoru var

merco prime yazdığınız model manuel fiyatı aurisin primeıum otomatik viteslisini fullunu yazmışsınız kıyaslamada hata var..çünkü otomatik dizel merco Yeni A 180 CDI 7G-DCT Dizel 1.796 cm3 Style 47.881 TL 80% 1.100 TL 102.800 TL fiyata tekabul ediyor.. arasında donanım farklarıı belirtirseniz ben bulamadım sitede:)benim motorla işim olmaz kupaya o parayı veririm derseniz oda sorun değil...
"Yeni A 180 CDI Dizel 1.462 cm3 Prime 41.102 TL 40% 800 TL 68.700 TL"
"Yeni Auris Dizel 1.4 D-4D Premium M/M 62,300"
eğer ki yeni aurise verecek bu kadar param olsa herhalde mercedes alırdım toyotanın bu fiyat politikasını anlamak zor
Aslında ikisini objektif karşılaştırmak için Almanya fiyatlarını çıkarttım ve kabaca;
Auris Düz vites 52.000TL
Merc A Düz vites 62.000TL
Tabii bu durumda aradaki fiyat farkının asıl motor hacminden geldiğini düşünüyorum, acaba Merc'de fazladan aksesuarlar var mı?
Aralarında kalite farkı olduğunu düşünmüyorum.
Bir maddenin görüntüsüyle kalitesi farklı şeylerdir, hatırlatmak isterim, aksi halde Citroenler dünyanın en kaliteli otomobilleri olurlardı.
Aracı almadan önce çok araştırdım başta 1.2 tsi golf almayı düşünüyordum hatta 2013 zamsız fiyatları uygun gelmişti ancak yeni kasayı görünce acayip hoşuma gitti hele cam tavan + beyaz renk inanılmaz şık duruyor , golfün 2013 fiyat listesindeki artış ve benzinli olması haliyle düşündürdü beni birde bayilerdeki umursamaz tavır biraz gıcık etti açıkcası hele en az 2 3 ay sıra beklemek çekilmez degil.. yaklaşık 10 gün önce test ettim manuel aurisi fiyat ve donanım olarak gerçekten uygun geldi active modeli zaten kesinlikle espsiz araç almayı düşünmüyordum birçok firmanın bile sunmadığı diz hava yastığının standart gelmesi ayrı güzel gene geri görüş kamerası vs güzel ayrıntılar araçla ilgili tek kötü bulduğum taraf eski aracım 2007 c4 den ufak olan bagajı ve bagaj içindeki ara kaplama parçanın çok ince olması o sorunuda bagaj havuzu alarak çözmeyi düşünüyorum , cam tavan inanılmaz bir hava katmış araca gerçekten çok ferah ve rahat hissediyorsunuz c4 ün ön camı geniş ve yatık olduğu için c4 den sonraki araçların %90 nı bana dar ve basık geliyordu açıkcası cam tavan olmasa auristede c4 deki ön cam ferahlığını hissedemedim , toyotanın kalite algısına güveniyorum ve özellikle sorunlar konusunda geri çağırma olayı çok hoşuma gidiyor toyotanın satıştan sonraki umursamaz olan firmalar gibi davranmaması büyük puan. Aracı teslim alınca haftaya ufak ufak paylaşımlarda bulunucam mutlaka , hatta istanbulda ufak bir buluşma yapabiliriz kadıköy taraflarında, saygılar.
Aracı almadan önce çok araştırdım başta 1.2 tsi golf almayı düşünüyordum hatta 2013 zamsız fiyatları uygun gelmişti ancak yeni kasayı görünce acayip hoşuma gitti hele cam tavan + beyaz renk inanılmaz şık duruyor , golfün 2013 fiyat listesindeki artış ve benzinli olması haliyle düşündürdü beni birde bayilerdeki umursamaz tavır biraz gıcık etti açıkcası hele en az 2 3 ay sıra beklemek çekilmez degil.. yaklaşık 10 gün önce test ettim manuel aurisi fiyat ve donanım olarak gerçekten uygun geldi active modeli zaten kesinlikle espsiz araç almayı düşünmüyordum birçok firmanın bile sunmadığı diz hava yastığının standart gelmesi ayrı güzel gene geri görüş kamerası vs güzel ayrıntılar araçla ilgili tek kötü bulduğum taraf eski aracım 2007 c4 den ufak olan bagajı ve bagaj içindeki ara kaplama parçanın çok ince olması o sorunuda bagaj havuzu alarak çözmeyi düşünüyorum , cam tavan inanılmaz bir hava katmış araca gerçekten çok ferah ve rahat hissediyorsunuz c4 ün ön camı geniş ve yatık olduğu için c4 den sonraki araçların %90 nı bana dar ve basık geliyordu açıkcası cam tavan olmasa auristede c4 deki ön cam ferahlığını hissedemedim , toyotanın kalite algısına güveniyorum ve özellikle sorunlar konusunda geri çağırma olayı çok hoşuma gidiyor toyotanın satıştan sonraki umursamaz olan firmalar gibi davranmaması büyük puan. Aracı teslim alınca haftaya ufak ufak paylaşımlarda bulunucam mutlaka , hatta istanbulda ufak bir buluşma yapabiliriz kadıköy taraflarında, saygılar. 
Şimdiden hayırlı olsun her kotak çevirişiöde dahada ısındım ben aracıma. Beyaz ve cam tavan çok harika !