0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
sis farında xenon olmaz beyaz ampül dür o.xenon da beyni oluyor.balast diyorlar.o ampülün gücünü artırıyor.sislerede görsel dısında beyazın hiçbir anlamı yok.sis te beyaz ışıkla nasıl aydınlatacaksın yolu.en ıyısi söktür sarıları taktır.hafıf kusur sayarlar herhalde.
abisi xenon dediğini beyınlı balastı var ise agır kusur sayıyorlar.ama beyın yok beyaz ampül ise geçer .beyınsiz ise geçer beynı var ise kalır.