0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
En yüksek M5'in oranı. Tabii o arabaya binenin kesin kaskosu vardır. O kadar pahalı arabaya kaskosuz binilmez. Eline sağlık Bekir.
önemli değil hikmet abi bizim korkmamıza gerek yok toyota grubunu çalmıyorlarmış
hem alarm hem imobilizer olan lüks otoları neyle çalıyorlar ya ? imobilizeri nasıl etkisiz hale getiriyorlar ?
Bekir biliyorumda nasıl aletler kullanıyorlar ? servis bir anahtarı kaybetsen yeni anahtar yeni kod us derken 2000tl para istiyor ama bu adamlar 3 5 dk da bunu nasıl başarıyor ?