Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
Aktivasyon eposta
nız mı yok?
Haziran 22, 2026, 06:53:06
Lütfen başlıklarda da
BÜYÜK HARF
kullanmayalım!
Ana Sayfa
Forum
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Toyota Club Türkiye
»
Sosyal
»
Sohbet - Otomobil
»
Konu:
2008 Corollamın teyp
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Gönderen
Konu: 2008 Corollamın teyp (Okunma sayısı 1205 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
(Gizli Üye)
Aktif Toyotacı
Toyota cı
Araç: Corolla
Kan Grubu: ---
2 kere teşekkür etti
2008 Corollamın teyp
«
:
Aralık 01, 2012, 14:33:11 »
Arkadaşlar oğlum geçen gün sert bir şekilde kapama düğmesine vurdu; Açma kapama tuşu şuan devre dışı. Bu tuşu bulabileceğim arkadaş ver mı?
Kayıtlı
Toyota Corollo d-4d 2008
Toyota Club Türkiye
2008 Corollamın teyp
«
:
Aralık 01, 2012, 14:33:11 »
(Gizli Üye)
Fanatik Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: A+
Kilometre: 135000
Model Yılı: -
44 kere teşekkür etti
145 kere teşekkür edildi
Ynt: 2008 Corollamın teyp
«
Yanıtla #1 :
Aralık 01, 2012, 14:36:53 »
geçmiş olsun. tuş hakkında yardımcı olamam. biliyorsunuzdur da belki bilmiyorsanız diye bir bilgi vermek istedim, direksiyondan kontrol varsa mode tuşu ile teyibi kapatım açabilirsiniz. kapatırken birkaç sn basılı tutmak gerekiyor.
Kayıtlı
2007 Toyota Corolla 1.6 Comfort
(Gizli Üye)
Aktif Toyotacı
Toyota cı
Araç: Corolla
Kan Grubu: ---
2 kere teşekkür etti
Ynt: 2008 Corollamın teyp
«
Yanıtla #2 :
Aralık 01, 2012, 16:48:17 »
Teşekkürler açma işlemini de yeni öğrendim. Siteden en uygun şekilde tamir etmemi sağlanacak bilgi bekliyorum.
Kayıtlı
Toyota Corollo d-4d 2008
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Toyota Club Türkiye
»
Sosyal
»
Sohbet - Otomobil
»
Konu:
2008 Corollamın teyp