Makyaj öncesinde 1.6 lt’lik kompresörlü benzinli motoruyla Türkiye’de satış rekorları kıran C Serisi, çok şey borçlu olduğu bu motorun yerine bir turboya geçti.Mercedes-Benz'in yeni A ve B Serileri ile birlikte kullanmaya başladığı 156 HP gücündeki 1.6 lt'lik benzinli turbo, bundan böyle C Serisi'nde de görev yapacak. 5300 d/d'de ürettiği 156 HP'yi 6 ileri manuel veya opsiyonel olarak 7 kademeli otomatik şanzıman üzerinden arka tekerleklere aktaran 1.6 lt'lik benzinli turbonun ortalama yakıt tüketimi ise, C Serisi Sedan'da 5.8 lt/100 km ile 6.4 lt/100 km arasında değişiyor.
C 180, satışa sunulacak olan yeni motorunda, sedan dışında station ve coupe versiyonlara da görev veriyor.

Sedan ve Coupe versiyonların 8.5 saniyelik 0-100 km/s hızlanmaları ile 223 km/s (otomatik) ve 225 km/s (manuel) maksimum hız değerleri aynıyken, station versiyonun performans değerleri 0-100 km/s 8.7 saniye ve maksimum hız 218 km/s (216 km/s). 1.6 lt'lik yeni turbo motorun görev yaptığı C Serileri'nin başlangıç fiyatları Sedan'da 94.600 TL, Coupe'de 110.300 TL, Station'da ise 104.200 TL. C 180 Sedan'da altı, Coupe ve Station'da ise ikişer donanım paketi sunuluyor.
Kaynak:http://www.otohaber.com.tr/Haberler/Yenilikler/2012/08/14/c-serisi-yeni-turbo-motoruyla-geldi
1.6 lt turbo besleme 156 beygir düşük gibi sanki volsvagen 1.4 lt lik motordan 160 bg güç çıkışı sağlıyor..
1.6 lt turbo besleme 156 beygir düşük gibi sanki volsvagen 1.4 lt lik motordan 160 bg güç çıkışı sağlıyor..
Bmw 3.16 136 bg ve twin turbo diye biliyorum yanlışta biliyor olabilirim .

Bu arada wv nin 1.4 tsi motorlarına ısınamadım gitti küçük hacim ve yüksek güç her zaman risktir bide buna chip tuning uygulayanlar var .
Bmw 3.16 136 bg ve twin turbo diye biliyorum yanlışta biliyor olabilirim . 
Bu arada wv nin 1.4 tsi motorlarına ısınamadım gitti küçük hacim ve yüksek güç her zaman risktir bide buna chip tuning uygulayanlar var .
chip tuning, yetkili servisler de yapiyor. Bunun icin ayri insert bile basmislar.
chip tuning, yetkili servisler de yapiyor. Bunun icin ayri insert bile basmislar.
Biliyorum abi dışarıda 600 tl civarı servis 2000 eur veya 2000 tl gibi bir rakam istiyor kuru tam hatırlamıyorum . Aramızda lafı olmaz zaten ha tl olmuş ha eur .
işin orasına bakarsan bende küçük hacimli motorlardan üretilen yüksek güce pek sıcak bakmıyorum motor ömürleri atmosferiğe göre daha kısa olur diye tahmin ediyorum.. ama bu foryanın şu anki kıralı ford diye düşünüyorum 1.0lt 125 bg....

1.6 lt hacme bakılırsa o zaman toyota güç üretiminde daha başarılı yeni valvematic motoruyla hem atmosferik hemde 132bg...
işin orasına bakarsan bende küçük hacimli motorlardan üretilen yüksek güce pek sıcak bakmıyorum motor ömürleri atmosferiğe göre daha kısa olur diye tahmin ediyorum.. ama bu foryanın şu anki kıralı ford diye düşünüyorum 1.0lt 125 bg....
1.6 lt hacme bakılırsa o zaman toyota güç üretiminde daha başarılı yeni valvematic motoruyla hem atmosferik hemde 132bg...
hyundai 1.6 lt gdi atmosferik motor 135 hp (veloster'deki 140 hp).
Avensis alacağıma mercedes alsam daha mantıklı gibi
Avensis alacağıma mercedes alsam daha mantıklı gibi
c baz fiyatı 94.600 tl avensis 56.000 tl neresi mantıklı abi
Daha yeni sordum C180 1.6cc otm. vites kompressor 85.000 Tl (en ucuzu)
ama bu merso 160 HP ve inanılmaz kaliteli, herşeyi kalite
avensisin 1.6 sında otomatik olmayınca...
bunun muadili ancak avensisin 2.0 en üst donanımlısı olabilir ki o da 100 bin Tl nin üstünde
bi de mercedesin adı yani....
Daha yeni sordum C180 1.6cc otm. vites kompressor 85.000 Tl (en ucuzu)
ama bu merso 160 HP ve inanılmaz kaliteli, herşeyi kalite
avensisin 1.6 sında otomatik olmayınca...
bunun muadili ancak avensisin 2.0 en üst donanımlısı olabilir ki o da 100 bin Tl nin üstünde
bir de mercedesin adı yani....
valla sitesinde 94.600 yazıyor abi
avangarde alırsan evet iyi ama prime öyle bomboş dar, sıkıcı, kumaş döşeme, sade gösterişsiz konsol vs vs eğer kullanmadıysan gözünde fazla büyütme abi yakıtıda epeyce fazla ben bir kere baz versiyonu clasicle uzun yola gittim hiç beğenmedim... şehir içi fabrika verisi 11.5 litre kompresör devredeyken yakıt epeyce fazlalaşıyor.. avensis bile 8.5 litre mersonun 0-100 ü 156 hp kompressör olmasına rağmen 9.9 sn avensis atmosferik 132 hp 10,4 sn arada 0,5 sn fak var
baklım yeni turbo motorla yakıt ve performans olarak daha iyi görünüyor
adı mercedes ama kendi mercedes değil malesef
eğer adıda kendide mercedes olsun diyorsan profil resmime bak abi
1.6 lt turbo besleme 156 beygir düşük gibi sanki volsvagen 1.4 lt lik motordan 160 bg güç çıkışı sağlıyor..
mesele düşük hacimden yüksek güç alma yarışı değilki dayanıklılık yarışı bence yoksa bmw gibi motor konusunda uzman bir firma 1.6 cc turbo besleme motoru 136 hp yapmazdı
valla sitesinde 94.600 yazıyor abi
avangarde alırsan evet iyi ama prime öyle bomboş dar, sıkıcı, kumaş döşeme, sade gösterişsiz konsol vs vs eğer kullanmadıysan gözünde fazla büyütme abi yakıtıda epeyce fazla ben bir kere baz versiyonu clasicle uzun yola gittim hiç beğenmedim... şehir içi fabrika verisi 11.5 litre kompresör devredeyken yakıt epeyce fazlalaşıyor.. avensis bile 8.5 litre mersonun 0-100 ü 156 hp kompressör olmasına rağmen 9.9 sn avensis atmosferik 132 hp 10,4 sn arada 0,5 sn fak var
baklım yeni turbo motorla yakıt ve performans olarak daha iyi görünüyor
adı mercedes ama kendi mercedes değil malesef
eğer adıda kendide mercedes olsun diyorsan profil resmime bak abi 
sözünü ettiğim baz model ama arabada donanım olarak yok yok tu
tamam koltuklar kumaş ama çok kaliteli, zaten izmir sıcak iklim deri döşeme tercih edilmez
arabanın yakıt ortalaması 6 litre
heralde senin alışkanlıkların üst modellerle
sözünü ettiğim baz model ama arabada donanım olarak yok yok tu
tamam koltuklar kumaş ama çok kaliteli, zaten izmir sıcak iklim deri döşeme tercih edilmez
arabanın yakıt ortalaması 6 litre
heralde senin alışkanlıkların üst modellerle
yeni motorla 6 litreyi çok çok sakin kullanırsan tutturabilirsin diyecem ama çok zor şehir içi verileri 9 litre
abi mercedes dediğin mercedes gibi olmalı ama