0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Galiba sattim.
bugun 2007 corolla sol hb at aracımı galiba sattım:) birileri elime bir mıktar kaporo tuttuşturdu hayırlı olsun pazartesi görüşürüz deyip gittiler
her iki tarafa da hayırlı uğurlu olsun.. ne almayı düşünüyorsunuz ?
YYakında ararsın hayırlısı olsun
tesekkur ederim.iyi mi ettim kötü mü ettim bilemedim karasızım aracta.tek karar verdıgım nokta benzinli olmayacak shell deki calısanlarla akraba olduk.
Haysırlısı olsun tavsiyem corolla 1,4 d4d bu defa shell in yolunun unutursunuz
honda 1.6 elagance 2 yıl kullandım hıc övüldüğü gibi bır araba degıl ayrıca kendı kanatımce sehır ıcıne pek uygun bır araba degıl ankaradakı park yerlerındekı dubaların ustune cıkmaktan sıkılmıstım :)1.4 dızel toyota motorlar ıcınde acıkcası formda yazılanlar ve servıste görduklerım benı korkkuttu.cok igrenc bı durumdayım
avensis iyidir ama ben aracı sehır ıcınde kullanıyorum bu seferkı tercıhım dızel kucuk bı araba daha ıyı gelır gıbir sanki...