Gönderen Konu: 2013 Corolla  (Okunma sayısı 369389 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: '19
  • 109 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #2160 : Temmuz 23, 2013, 09:09:20 »
Yerli Corolla yollara çıktı

Sakarya'daki tesislerde üretilen Toyota Corolla'nın yeni modeli, Zonguldak'ta ilk sahiplerine teslim edildi.

Zonguldak Toyota Plaza Genç Tüylüoğlu'nda düzenlenen törende, Sakarya'da üretilen ve 1966'dan bu yana 40 milyon adet satışı gerçekleştirilen Toyota Corolla'nın yeni modelini satın alan Mustafa Çetiner, Abdullah Bayraktar, Okan Ordu, Volkan Bilge Yiğit ve Tuncay Aral, otomobillerini teslim aldı.

Şirketin genel müdürü Mehmet Genç, teslim töreninde yaptığı konuşmada, uzun zamandır bu anı beklediklerini belirterek, "Hem bizler hem de müşterilerimiz büyük heyecan içerisindeler. Baştan sona yenilenen otomobilimizi her yaş grubundan insan beğeniyor ve takdir ediyor. Toyota'nın hedefi Türkiye halkı için de en iyi otomobilleri üretmek ve markamızı ülkemizin en sevilen markası yapmaktır. Yeni Corolla'nın yükselen bu hedefte kilit rol oynayacağına inancım tamdır" diye konuştu.

Satış Müdürü Namık Yılmaz da yeni Corolla'nın 1996'dan bu yana 11. nesli ile Türkiye'de yeni Corolla'nın satışa sunulduğunu anımsatarak, "Toyota'nın en önemli özelliği 11. neslinin Adapazarı'ndaki fabrikada üretilmesi ve ülke ekonomisine katkı sağlıyor olmasıdır. Corolla, Toyoto'nın Amiral gemisi olup kullanıcılarını son derece memnun eden otomobil olma özelliğini taşımaktadır" dedi.

http://haber.stargazete.com/ekonomi/yerli-corolla-yollara-cikti/haber-773859


yahu ben en az 15 gündür yeni kasa aracı yan binanın kapısında görüyorum, demekki ön sipariş verenlerin araçları daha önce teslim edildi
2019 Corolla Hybrid Passion X-Pack e-CVT

Efsaneler ölmez şekil değiştirir.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 164 kere teşekkür etti
  • 115 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #2161 : Temmuz 23, 2013, 14:51:19 »
Corolla'nın fiyatı da güzelmiş. Tasarım, özellik ve kalite açısından ancak wv jetta ile yaraşabilen Corolla,
ekstralarla beraber fiyatlarda bmw ve mercedes'e yaklaşmaya başlamış.

İnşallah Tekin beye kısmet olur "Nothing Compares to Corolla" demeye... :)
Zira geçen hafta yeni Corolla gördüm ve ilk fark ettiğim şey, tampon parçasının çamurluk ile aynı yükseklikte olmadığı...
Daha başka da hiç bir şeyine bakmadım...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #2162 : Temmuz 23, 2013, 16:00:48 »
Az önce İstanbul Kartalda bi firma ziyaretinden döndüm.

Şirket aracı olarak 2011 Auris 1,4 mmt ile gittim.

İlk defa bu kadar uzun süre kullandım bu şanzımanı.
Avensisimden sonra yolun bitmesi için dualar ettim şanzıman beni çok tatmin etmedi.

Yüksek hızlardaki yol sesi bekledigimden fazla imiş.

Yalnız hafta sonu kendi arabamı lifte alaral 5 kg PVCyi teker boşlukları ve altına kapladım. Şimdi Avensisim dahada sessiz.

Manuel arabaya kesinlikle binmeyi düşünmedigimden 1,4 dizel seçenegi benim için artık çok zor.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #2163 : Temmuz 23, 2013, 17:26:59 »
Sevgili arkadaşlar
"Arabayı dünya paraya aldı tabi hakkında iyi konuşacak" ya da "bi halt etti temizlemek için kendisine yandaş arıyor demezseniz bir kaç şey yazacağım. Yukarıdaki gibi düşünen zaten aşşağıyı okumasın :-)
Aracı alalı 3-4 gün oldu 100 km civarı kullandım. İlk söyleyeceğim şey kesinlikle ortada bir sınıf farkı olduğudur. Eğer eski kasa C sınıfı ise bu daha üst sınıf.  Yok eğer bu C sınıfı ise eski kasa daha alt sınıfı. Bence ilki.
Sanki Ç gibi yeni bir sınıf. Konfor ve genişlik olarak diğer C sınıfı araçlar ile karşılaştırmak o araçlara haksızlık olur. Misal bugün fluence ile çanakkale bursa çanakkale yaptım. Çok çok çok farklı. Jetta biraz konfor olarak zorlar ama genişlik ve rahatlık olarak corolla ön planda.
Herkesin görüşü kendine hele ki konu otomobil olunca.
Belki beni çok iddalı bulacaksınız ama bu aracın gerçek rakibi passat, mondeo, insignia, avensis vb dir
Evet donanım olarak bu araçlardan eksikleri vardır ama bu araçlara karşı en önemli kozu fiyatıdır.
Açıkçası test sürüşünde bende bu kadarını anlamamıştım ama özellikle şehir içinde bozuk ve kasisli yollarda denemenizi tavsiye ederim.Bu mesajdan sonra çok eleştiri alacağımı ve hatta dalga konusu (olacağımı özellikle bir kaç arkadaş tarafından) biliyorum. Ama kusura bakmasınlar onlar için yalan söyleyemeyeceğim. Benim düşüncelerim bu yönde.

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #2164 : Temmuz 23, 2013, 17:28:44 »
Az önce İstanbul Kartalda bir firma ziyaretinden döndüm.

Şirket aracı olarak 2011 Auris 1,4 mmt ile gittim.

İlk defa bu kadar uzun süre kullandım bu şanzımanı.
Avensisimden sonra yolun bitmesi için dualar ettim şanzıman beni çok tatmin etmedi.

Yüksek hızlardaki yol sesi bekledigimden fazla imiş.

Yalnız hafta sonu kendi arabamı lifte alaral 5 kg PVCyi teker boşlukları ve altına kapladım. Şimdi Avensisim dahada sessiz.

Manuel arabaya kesinlikle binmeyi düşünmedigimden 1,4 dizel seçenegi benim için artık çok zor.

İzolasyon için hangi malzemeyi kullandınız?

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Camry
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 112000
  • Model Yılı: '09
  • 15 kere teşekkür etti
  • 27 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #2165 : Temmuz 23, 2013, 17:40:32 »
Az önce İstanbul Kartalda bir firma ziyaretinden döndüm.

Şirket aracı olarak 2011 Auris 1,4 mmt ile gittim.

İlk defa bu kadar uzun süre kullandım bu şanzımanı.
Avensisimden sonra yolun bitmesi için dualar ettim şanzıman beni çok tatmin etmedi.

Yüksek hızlardaki yol sesi bekledigimden fazla imiş.

Yalnız hafta sonu kendi arabamı lifte alaral 5 kg PVCyi teker boşlukları ve altına kapladım. Şimdi Avensisim dahada sessiz.

Manuel arabaya kesinlikle binmeyi düşünmedigimden 1,4 dizel seçenegi benim için artık çok zor.

Biz de izolasyon düşünüyoruz , hangi malzeme kullandınız ? , rüzgâr sesini kesen bir malzeme var mi ?
Camry 3.5

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #2166 : Temmuz 23, 2013, 17:49:04 »
İzolasyon için hangi malzemeyi kullandınız?

Henkel terosan.

Fabrikadada kullandıgımız üründe bu sadece ticari boyutta ve ısı kurumalı.

Benim aldıgım tüpte 1kg hava kurumalı kutusu 18tl

7 tlyede benzer ve adını duymadıgım ürünler vardı ben binecegim için bunu seçtim en başta kauçuk oranı en yüksek olan ürün bu muhtemelen katı madde oranlarıda çok farklıdır.

Bide bir süre sonra soyulursa hiç kıymeti yok.

Ön hazırlık içinde 1 gün önce bol köpüklü alt yıkama.
Teker ve teker boşluk kaplamalarının sökümü.

Sonrasında toz veya kimyasal madde kalmaması için bez parçasına selülozik tiner dökerek alt ve boşluk sisme işlemi.

Tiner plastik borulara çok zarar veriyor özelligini kaybedip sertleşmesine neden oluyor onada dikkat ettim.

Pazar günü lift için arkadaşım iş yerini açtı çok hızlı çalışmak zorunda kaldım o nedenle hiç fotograf çekemedim.

Olsa idi iyi olurdu.

2005 Corollamada yapmıştım oda çok fark etmişti.

Editler; foruma cep telefonu ile girdigimden çok yazım hatası yapıyorum degişiklikler bunlardır.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
    • Toyota Club Türkiye
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '13
  • 34 kere teşekkür etti
  • 25 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #2167 : Temmuz 23, 2013, 17:52:03 »
Açıkçası test sürüşünde bende bu kadarını anlamamıştım ama özellikle şehir içinde bozuk ve kasisli yollarda denemenizi tavsiye ederim.

Dilerim ön takım sorunları bu modelde çözülmüştür. Ön takımı Toyota iki senedir tamir edemediği gibi, en sonunda "Corolla bir arazi aracı değildir. Asfalt aracıdır. Bozuk yolda sesler gelmesi normaldir, aracınızı o yollarda kullanmayın" diye uyarı verdi bana genel merkez... (Sanki ben offroada çıktım)...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #2168 : Temmuz 23, 2013, 17:52:04 »
Biz de izolasyon düşünüyoruz , hangi malzeme kullandınız ? , rüzgâr sesini kesen bir malzeme var mi ?

Rüzgar sesi için yapacak çok bişi yok.

Kapı fitilleri saglam olmalı birde kapı fittingleri düzgün olmalı.

Yan yana her panelin öndekisi arkadaki panele gere dışta olmalı.

Balık pulu misali.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: '12
  • 7 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #2169 : Temmuz 23, 2013, 18:26:30 »
Sevgili arkadaşlar
"Arabayı dünya paraya aldı tabi hakkında iyi konuşacak" ya da "bir halt etti temizlemek için kendisine yandaş arıyor demezseniz bir kaç şey yazacağım. Yukarıdaki gibi düşünen zaten aşşağıyı okumasın :-)
Aracı alalı 3-4 gün oldu 100 km civarı kullandım. İlk söyleyeceğim şey kesinlikle ortada bir sınıf farkı olduğudur. Eğer eski kasa C sınıfı ise bu daha üst sınıf.  Yok eğer bu C sınıfı ise eski kasa daha alt sınıfı. Bence ilki.
Sanki Ç gibi yeni bir sınıf. Konfor ve genişlik olarak diğer C sınıfı araçlar ile karşılaştırmak o araçlara haksızlık olur. Misal bugün fluence ile çanakkale bursa çanakkale yaptım. Çok çok çok farklı. Jetta biraz konfor olarak zorlar ama genişlik ve rahatlık olarak corolla ön planda.
Herkesin görüşü kendine hele ki konu otomobil olunca.
Belki beni çok iddalı bulacaksınız ama bu aracın gerçek rakibi passat, mondeo, insignia, avensis vb dir
Evet donanım olarak bu araçlardan eksikleri vardır ama bu araçlara karşı en önemli kozu fiyatıdır.
Açıkçası test sürüşünde bende bu kadarını anlamamıştım ama özellikle şehir içinde bozuk ve kasisli yollarda denemenizi tavsiye ederim.Bu mesajdan sonra çok eleştiri alacağımı ve hatta dalga konusu (olacağımı özellikle bir kaç arkadaş tarafından) biliyorum. Ama kusura bakmasınlar onlar için yalan söyleyemeyeceğim. Benim düşüncelerim bu yönde.

+1
‘05 Toyota Corolla 1.6 Sport HB
'12 Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-İ M/T C.Extra
‘16 Vw Passat 1.4 TSi ACT DSG Highline
'12 Volkswagen Golf 1.4 TSi M/T Trendline

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Model Yılı: -
  • 164 kere teşekkür etti
  • 115 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #2170 : Temmuz 23, 2013, 18:31:06 »
Yalnız hafta sonu kendi arabamı lifte alaral 5 kg PVCyi teker boşlukları ve altına kapladım. Şimdi Avensisim dahada sessiz.
Ahmet bey, uyguladığınız işlemin ayrınıtlarını aktarırmısınız lütfen.
PVC'yi teker boşlıklarına nasıl uyguladınız.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: AB+
  • 49 kere teşekkür etti
  • 15 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #2171 : Temmuz 23, 2013, 19:35:47 »
Sevgili arkadaşlar
"Arabayı dünya paraya aldı tabi hakkında iyi konuşacak" ya da "bir halt etti temizlemek için kendisine yandaş arıyor demezseniz bir kaç şey yazacağım. Yukarıdaki gibi düşünen zaten aşşağıyı okumasın :-)
Aracı alalı 3-4 gün oldu 100 km civarı kullandım. İlk söyleyeceğim şey kesinlikle ortada bir sınıf farkı olduğudur. Eğer eski kasa C sınıfı ise bu daha üst sınıf.  Yok eğer bu C sınıfı ise eski kasa daha alt sınıfı. Bence ilki.
Sanki Ç gibi yeni bir sınıf. Konfor ve genişlik olarak diğer C sınıfı araçlar ile karşılaştırmak o araçlara haksızlık olur. Misal bugün fluence ile çanakkale bursa çanakkale yaptım. Çok çok çok farklı. Jetta biraz konfor olarak zorlar ama genişlik ve rahatlık olarak corolla ön planda.
Herkesin görüşü kendine hele ki konu otomobil olunca.
Belki beni çok iddalı bulacaksınız ama bu aracın gerçek rakibi passat, mondeo, insignia, avensis vb dir
Evet donanım olarak bu araçlardan eksikleri vardır ama bu araçlara karşı en önemli kozu fiyatıdır.
Açıkçası test sürüşünde bende bu kadarını anlamamıştım ama özellikle şehir içinde bozuk ve kasisli yollarda denemenizi tavsiye ederim.Bu mesajdan sonra çok eleştiri alacağımı ve hatta dalga konusu (olacağımı özellikle bir kaç arkadaş tarafından) biliyorum. Ama kusura bakmasınlar onlar için yalan söyleyemeyeceğim. Benim düşüncelerim bu yönde.
Ahmet bey ben size katılıyorum..benim aracım auris ama Corolla ile test sürüşü yaptım.gerçekten diğer kasayla arasında dağlar kadar fark var..tekrar hayırlı olsun ağız tadıyla binmeniz nasip olsun
yeni auris 1,6 advance multidrive s

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #2172 : Temmuz 23, 2013, 19:41:09 »
Ahmet bey, uyguladığınız işlemin ayrınıtlarını aktarırmısınız lütfen.
PVC'yi teker boşlıklarına nasıl uyguladınız.

İkinci anlattıklarım yeterli degil ise merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #2173 : Temmuz 23, 2013, 19:42:33 »
Rüzgar sesi için yapacak çok bişi yok.

Kapı fitilleri saglam olmalı birde kapı fittingleri düzgün olmalı.

Yan yana her panelin öndekisi arkadaki panele göre dışta olmalı.

Balık pulu misali.

İki kapı arası orjinal fitil kullanılarak lastik ve rüzgar sesi azaltılıp aynı zamanda ıslak yol kir'i önlenebilir.
Kaynak: Yeni Renault Clio HB kapı arası fitili; sağ+sol olmak üzere çifti 40TL.





İri plastik Tavan Anteni mevcut ise, daha küçük yapılı krom anten ile rüzgar sesi azaltılabilir.

Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #2174 : Temmuz 23, 2013, 19:48:46 »
İki kapı arası orjinal fitil kullanılarak lastik ve rüzgar sesi azaltılıp aynı zamanda ıslak yol kir'i önlenebilir.
Kaynak: Yeni Renault Clio HB kapı arası fitili; sağ+sol olmak üzere çifti 40TL.





İri plastik Tavan Anteni mevcut ise, daha küçük yapılı krom anten ile rüzgar sesi azaltılabilir.



Rüzgar sesinin en büyük kaynaklarından biriside yan aynalardır.

Onlarda dizayn sırasında ancak karşı önlemi alınabilir. Örnak yeni Corollada ayna yanındaki küçük çıkıntı ve stoplardaki küçük çıkıntılar tamamen rüzgar sesini kesmek için sonradan eklendi.

Aynalara sonrada ne yapılabilir derken komple söküp kamera taksak?
 Çokmu uçuk olur acaba?
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #2175 : Temmuz 23, 2013, 19:53:00 »
Rüzgar sesinin en büyük kaynaklarından biriside yan aynalardır.

Onlarda dizayn sırasında ancak karşı önlemi alınabilir. Örnak yeni Corollada ayna yanındaki küçük çıkıntı ve stoplardaki küçük çıkıntılar tamamen rüzgar sesini kesmek için sonradan eklendi.

Aynalara sonrada ne yapılabilir derken komple söküp kamera taksak?
 Çokmu uçuk olur acaba?

Aynaların yerine kamera takmada sorun yok, ekranları konumlandırmada daha çok sorun yaşanıyor.

Diğer taraftan, gerçekten iyi dizayn edilmiş yan aynalar yan kanatçık görevi görerek havayı daha iyi yönlendirebiliyorlar. Sonuçta bunlar 200km süratlere ulaşamayan binek araçlar.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .: Toyota Eco-Driver :.
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 11111
  • Model Yılı: '18
  • 66 kere teşekkür etti
  • 563 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #2176 : Temmuz 23, 2013, 19:58:24 »
toyota sahipleri ne zaman araç satın aldıktan sonra üzerinde değişiklik yapma (keyfi uygulamalar hariç) ihtiyacı duymayacak (rüzgar/yol sesi kesmek vb.) çok merak ediyorum. eskiden araçların fiyatı rakiplerine göre daha makul düzeydeydi, bazı şeyler göz ardı edilebiliyordu fakat artık "işinize gelirse almayın bizde bu" mantığına geçildiği için yeni araç alacak vatandaşları iyice düşünmeye davet ediyorum. sadece boyutların büyümesiyle sınıf atlanıyorsa yıllardır bir sürü mühendis boşuna uğraşıyor demek ki. renault ve skoda çok önceden bu işi halletmiş olmalıydı. 60 küsür bin lira verip ilk çıkan clio symbol göstergeli ama diz mesafesi genişlemiş (burası çok önemli !?) araç alıp kendini passat'a biniyorum sanan varsa bu da toyota'nın pazarlama stratejisinin başarısıdır. yerseniz.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #2177 : Temmuz 23, 2013, 20:03:33 »
toyota sahipleri ne zaman araç satın aldıktan sonra üzerinde değişiklik yapma (keyfi uygulamalar hariç) ihtiyacı duymayacak (rüzgar/yol sesi kesmek vb.) çok merak ediyorum. eskiden araçların fiyatı rakiplerine göre daha makul düzeydeydi, bazı şeyler göz ardı edilebiliyordu fakat artık "işinize gelirse almayın bizde bu" mantığına geçildiği için yeni araç alacak vatandaşları iyice düşünmeye davet ediyorum. sadece boyutların büyümesiyle sınıf atlanıyorsa yıllardır bir sürü mühendis boşuna uğraşıyor demek ki. renault ve skoda çok önceden bu işi halletmiş olmalıydı. 60 küsür bin lira verip ilk çıkan clio symbol göstergeli ama diz mesafesi genişlemiş (burası çok önemli !?) araç alıp kendini passat'a biniyorum sanan varsa bu da toyota'nın pazarlama stratejisinin başarısıdır. yerseniz.

Benim Avensisin peşinden aynı uygulamaları Golf 6 1,6 dizelede yaptık. İlk defa Golg ün alt ve teker boşluklarını görüyorum. Yapılan işçilikler çokta Toyotadan farklı degil.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Moderatör
  • *****
  • Sheer Driving Pleasure
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 135000
  • Model Yılı: '07
  • 2229 kere teşekkür etti
  • 3428 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #2178 : Temmuz 23, 2013, 20:26:02 »
Uyguladıgım ürün bu idi.
Avensis 1.8 A/T 2007 LPG (Tomasetto)
AP900 Cruise control
www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=50407.new#new

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Yeni Corolla
« Yanıtla #2179 : Temmuz 23, 2013, 23:05:10 »
toyota sahipleri ne zaman araç satın aldıktan sonra üzerinde değişiklik yapma (keyfi uygulamalar hariç) ihtiyacı duymayacak (rüzgar/yol sesi kesmek vb.) çok merak ediyorum.

Ben ve benim gibi kişiler ellerinden gelen herşeyi uygulayıp sadece olayı kişiselleştiriyoruz bazı konularda, mükemmelin ötesini arıyoruz, oysa Toyotanın satış rakamlarına bakarsak bizim yaptıklarımıza ihtiyacı olanların sayısı 100 binde 1 gibi görünüyor.

Diğer taraftan insanların yaşadıkları bölgedeki yol şartları da çok önemli etkendir, İstanbulda Lada marka bir araç çok sessiz yolculuk sunabilirken, bazı gariban yolları olan bölgelerdeki Mercedes sahipleri yol sesi şikayetlerinde bulunabilmektedirler.



Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)