atilla abi p valfi derken limütörmü acaba
Araba eskidikçe daha çok yakıyor
Araba eskidikçe daha çok yakıyor
senin yüzünden benim 75 model arabayı 2008 honda fiatına satacağım .
atilla abi 1 sene önce limütöre servisde bakılmıştı özeliklede onda yoğunlaşmışlardı ama bir sorun göremediler şu andaki frenler eskisine nazaran baya bir fark etti ama bakalım ilerleyen zamanlarda ne gösterir
atilla abi 1 sene önce limütöre servisde bakılmıştı özeliklede onda yoğunlaşmışlardı ama bir sorun göremediler şu andaki frenler eskisine nazaran baya bir fark etti ama bakalım ilerleyen zamanlarda ne gösterir
servis içini boşaltmaz, o zaman yüreğini ferah tut, bir problem olmaz. demekki önceki balatalar çakma yani sahteymiş.
atilla abi araç şu anda 161 binde 140 binde ön ve arka fren balatası ve ön disk tornalanmıştı servisde balataları yetkili servisde takmışlardı ama takıldığı ilk günden beri devamlı ses geliyordu balatalardan hiç memnun değildim hele yazın daha çok ötüyordu şimdi servisin taktığı balatalar hiç yıpranmamış gibi dedi takan usta çok sert balata bunlar dedi işin ilginç tarafı balatalarda marka falan yoktu trw balatalar biraz daha yumuşak oluyormuş şimdilik memnun kaldım ama ilerleyen zamanlarda ne gösterir atilla abi bilgin ve ilgin için sonsuz teşekkürler okuyup cevap yazan arkadaşlarada ayrıca teşekkür ederim
atilla abi araç şu anda 161 binde 140 binde ön ve arka fren balatası ve ön disk tornalanmıştı servisde balataları yetkili servisde takmışlardı ama takıldığı ilk günden beri devamlı ses geliyordu balatalardan hiç memnun değildim hele yazın daha çok ötüyordu şimdi servisin taktığı balatalar hiç yıpranmamış gibi dedi takan usta çok sert balata bunlar dedi işin ilginç tarafı balatalarda marka falan yoktu trw balatalar biraz daha yumuşak oluyormuş şimdilik memnun kaldım ama ilerleyen zamanlarda ne gösterir atilla abi bilgin ve ilgin için sonsuz teşekkürler okuyup cevap yazan arkadaşlarada ayrıca teşekkür ederim
Hakan Bey, balata ve disklerde TRW markasından şaşmayın...
artık servislere de güvenemezsek kime güveneceğiz? ben senin yerinde olsam toyota ya şikayet ederdim.
ön çamurluk ile lastik arasındaki mesafe biraz fazla değil mi?[attach=1]
arkadaşlar hafta sonu aks kafalarını değiştirttim. değiştirmeden önce dönüşlerde acayip ses yapıyordu o ses kesildi fakat 90 la giderken gaza yüklendiğim zaman arabanın ön tarafı baya bi sallanıyor gazı kesince sarsıntı kesiliyor. bu neden olabilir rot ayarından olabilirmi acaba yoksa bozuk aks kafasıyla bir müddet kullandığım için başka yerlerdenmi patlak verdi.? bu arada 25.03.2013 tarihinde muayeneye gideceğim bildiğiniz püf noktaları varsa beklerim.
ilkay bey benim araçdada mesafa aynı sorun değil yani
merhaba .97 corolla gli m var.Bir kaç sorum olacak.
1-sabahları ilk çalıştırma esnasında gaz pedalı sert oluyor. Neden olabilir.
2-araç hareket etmeden direksiyonu oynarsam sanki kayış sesi gibi bir ses geliyor. Neden olabilir.
3-araç hareket halinde direksiyonu tam sağ yaparsam kıt kıt sesi geliyor.Neden olabilir.
4-araca arkadan ve yere egilerek bakınca egsoz çok fazla dışarda görünüyor.Egsoz bursunun ortalarında bir yerde de ilginç bir aşağıya doğru bir s var.Bu normal mi?
Bu konularda bilgisi ve tavsiyesi olan var mı?
arkadaşlar hafta sonu aks kafalarını değiştirttim. değiştirmeden önce dönüşlerde acayip ses yapıyordu o ses kesildi fakat 90 la giderken gaza yüklendiğim zaman arabanın ön tarafı baya bir sallanıyor gazı kesince sarsıntı kesiliyor. bu neden olabilir rot ayarından olabilirmi acaba yoksa bozuk aks kafasıyla bir müddet kullandığım için başka yerlerdenmi patlak verdi.? bu arada 25.03.2013 tarihinde muayeneye gideceğim bildiğiniz püf noktaları varsa beklerim.
ertan senin bu arabayı bir düzeltemedin gitti sürekli bişeyler çıkıyor kilometreside azdı bildiğim kadarıyla sanki hayret
arkadaşlar hafta sonu aks kafalarını değiştirttim. değiştirmeden önce dönüşlerde acayip ses yapıyordu o ses kesildi fakat 90 la giderken gaza yüklendiğim zaman arabanın ön tarafı baya bir sallanıyor gazı kesince sarsıntı kesiliyor. bu neden olabilir rot ayarından olabilirmi acaba yoksa bozuk aks kafasıyla bir müddet kullandığım için başka yerlerdenmi patlak verdi.? bu arada 25.03.2013 tarihinde muayeneye gideceğim bildiğiniz püf noktaları varsa beklerim.
önce iyi bir rot balansçıya git , lastikler arabanın üzerindeyken yapılan makinayla, lastikleri, jantları, aksları ve balansları kontrol ettir teşhisi hemen koyarlar.
ertan senin bu arabayı bir düzeltemedin gitti sürekli bişeyler çıkıyor kilometreside azdı bildiğim kadarıyla sanki hayret 
bende anlamadım gitti bi bit yeniği var bu işte ama hayırlısı bakalım
merhaba arkadaşlar. 1.3 XL corolla aracım 5000 kmde 1.5litre yağ (10w-40) eksiltmiş. bir ara bir ustanın tavsiyesiyle 20w-50 yağ koymuştuk eksiltmiyordu ama sonra baktım olması gereken yağ 10w-40 idi. ve onu koyduk şimdi bu durum var sizce neden olabilir ??
merhaba arkadaşlar. 1.3 XL corolla aracım 5000 kmde 1.5litre yağ (10w-40) eksiltmiş. bir ara bir ustanın tavsiyesiyle 20w-50 yağ koymuştuk eksiltmiyordu ama sonra baktım olması gereken yağ 10w-40 idi. ve onu koyduk şimdi bu durum var sizce neden olabilir ??
araç 2e engine corolla 1.3 içindir kitaptan okuyun sanayicilere deger sorun iyi diyenlere inanmayın arkadaslar....
araç 2e engine corolla 1.3 içindir kitaptan okuyun sanayicilere deger sorun iyi diyenlere inanmayın arkadaslar....
kitapta verilen değerler ortalama değerlerdir. Arabaya konulacak yağ arabanın km sine göre ve hatta mevsimlere göre değişir. soğuk iklimlerde farklı yağı sıcak iklimlerde farklı yağ kullanılır. Türkiye şartları için 1,3 xl için 10-40 yağı kullanmak normaldir. ancak arabanının kilometresi ilerlemişse motor içindeki aşınmayı da düşünerek 20-50 kullanmak daha yararlı olur. lpg li araçlar için uzmanlar 20-50 yağı tavsiye ediyor. 20-50 kalın bir yağ olduğundan 10-40 a göre daha az eksilme yapar. Dikkat edilmesi gereken husus 10-40 yağları 10000 km de 20-50 yağları ise 5000 km de bir değiştirmek gerekir.