Gönderen Konu: Corolla D-4D ile ilgili sıkıntılar, yardım lütfen  (Okunma sayısı 1511 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Arkadaşlar, aracım  2009 corolla d-4d düz vites,aracım 25000 de ve ilk sahibiyim, bugüne kadar gelen bir sürü genel sıkıntılarım var. fakat ön göğüsden, yanda camın oralardan bir yerden, direksiyon korna kısmından gelen sesler ve tıkırtılar (özellikle köprü dilatasyonlarından geçerken çatırtı şeklinde) artık beni çok rahatsız ediyor. Bu konu ile ilgili şikayeti olan veya çözüm önerisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.

Ayrıca lastik rotasyonu için geçen günlerde servise gittim. fakat servis, arka lastiklerimin ön lastiklere göre daha çok aşındığını söyledi ve rotasyon yapmadı. hiç bir şey anlamadım. önden çekişli bir araçta arka lastikler nasıl daha fazla aşınır.  bunun sebebi ne olabilir.

bir de aracın hızı 130-140 civarina çıktığında yol tutuşu güven vermiyor. motor sesi ve titremesi artıyor. titreme gaz pedalında hissediliyor. aracım 5 ileri ve 6. vites istediği artık bariz belli oluyor. bu genel bir sıkıntı mı yoksa benim arçta bir problem mi var.

Servise her gittiğimde makyajlı kasada bir önceki kasada olan şikayetlerin olmadığı söyleniyor. doğrumudur. eğer doğru ise bizim suçumuz ne ki hatalı bir aracı kullanmak zorundayız. şimdiden ilginiz ve cevaplarınız için teşekkürler.

Toyota Club Türkiye


Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Corolla D-4D ile ilgili sıkıntılar, yardım lütfen
« Yanıtla #1 : Ekim 22, 2010, 18:45:07 »
Doğan bey benim bundan önceki aracım 2009 1.4 d-4d elegant corolla idi genel olarak memnundum sedece dediğiniz gibi araç kesinlikle 6 vites olmalıydı ve zaten 2010 da aracı 6 vites ve 195 nm olan torku 205 nm yaptılar. tıkırtı konusundada benim 2009 dada vardı şimdiki 2010 makyajlı kasadada var ama bu tıkırtılar hemen hemen butun araçlarda var ama fazla ama az eğer sizin araçaki tıkırtılar aşırı ise aracınız zaten garantili servise şikayetinizi bildirebilirsiniz .

Arka lastiklerin daha fazla aşınması ise imkansız mutlaka bir sorun vardır onuda servise danışın dicem ama danışmışsınızdır zaten eğer bu konuda servis sorunuzu çözemiyorsa bide müşteri hizmetlerinize şikayetinizi iletebilirsiniz ozaman sizi servisten arıcaklardır.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Corolla D-4D ile ilgili sıkıntılar, yardım lütfen
« Yanıtla #2 : Ekim 23, 2010, 15:29:28 »
öncelikle cevabınız için teşekkür ederim Mahmut bey.... servis genelde bu araçta saydığım sıkıntıların olduğunu, kronik olduğunu söylüyor, yardımcı olmaya çalışıyor fakat genelde sonuç pek başarılı olmuyor....

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Corolla D-4D ile ilgili sıkıntılar, yardım lütfen
« Yanıtla #3 : Ekim 23, 2010, 17:02:01 »
öncelikle cevabınız için teşekkür ederim Mahmut bey.... servis genelde bu araçta saydığım sıkıntıların olduğunu, kronik olduğunu söylüyor, yardımcı olmaya çalışıyor fakat genelde sonuç pek başarılı olmuyor....
Şikayetlerinizi birde müşteri hizmetlerine iletiniz onlar servisi ararlarsa inanın sizle daha iyi ilgileniyorlar çünkü servis sonrası sizi arayıp memnuniyetinizi soryorlar. ve sizin memnuniyetinize göre servise puan verilyor.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • "Başkalarının kusurunu örtmekte gece gibi ol"
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • 10 kere teşekkür edildi
Ynt: Corolla D-4D ile ilgili sıkıntılar, yardım lütfen
« Yanıtla #4 : Ekim 23, 2010, 18:39:34 »
Bu araçların 2010 yılından itibaren daha sorunsuz oldukları doğru. Çünkü servislere gelen şikayetlerin çoğu çözülerek yeni araçlar üretilir. Özellikle müşteri  memnuniyetine önem veren firmalar bu konuda daha hassas davranıyorlar. Ancak aracınızda bazı yapısal sorunların ( 5 vites şanzıman  ve 190 tork motordan kaynaklanan nedenler vs.) ancak fabrikada üretim esnasında düzenlenebileceğini unutmayın. Bu aracı aldığınızda test etmiş olmanız ve motor ve şanzımanın yeterli olmadığını o zaman kabul etmeniz gerekirdi. Şimdi servise gidip,aracın bağırdığını ve 6 vitesli şanzıman takılmasını gerektiğini bildirmeniz pek bir anlam ifade etmez.
“Ne söyleyeyim?” diye düşünmek, “Niçin söyledim?” diye düşünmekten hayırlıdır.
Sadi Şirazi