Gönderen Konu: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti  (Okunma sayısı 17674 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 40000
  • Model Yılı: '16
  • 23 kere teşekkür etti
  • 62 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #20 : Ekim 06, 2010, 00:40:04 »
Hangi imaj Kamil Bey? İngilizcem çok kötü değildir. Yukarıda da belirttiğim gibi, ABD, AB, Japonya hiçbiri dikkate almıyor başvurunuzu...
Geriye sadece mahkeme seçeneği kalıyor...
Erkan Bey yut dışı firmaları sadece teknik destek döküman vs konusunda yardımcı olabilirler. Kimse gelipte Toyota Türkiye'nin işine karışamaz zaten bu doğru da olmaz.

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #20 : Ekim 06, 2010, 00:40:04 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #21 : Ekim 06, 2010, 00:46:30 »
Erkan bey kasko firmanızı ve aracınızı modelini söylemiyorsunuz.Mesajınızda aracıma 10 gün hasar tespiti yapılmadı diyorsunuz bu tespitin yapılmamasında experin  gelip hasarı tespit edip servise gerekli tamirat için onay vermesi gerekmiyormu.Bu servisin sucumu kaskonun experinin sucumu.Siz memnunum diyorsunuz exper hasar tespiti yapmıyor sizce bu çelişki değilmi
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Hergün biraz daha fazla Toyota sevgisi... <3
    • JDM TÜRK
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #22 : Ekim 06, 2010, 02:01:50 »
Sizden birşey rica edeceğim
 Kendi açtığınız konunun başlığını ve Mesajınızı tarafsız bir kafayla okurmusunuz?

Buradan bakıldığında Bir markaya saldırı niteliği taşıyorda...   

Ama müşteri hizmetleri konusunda haklı olabilirsiniz , Bazı servisler gerçekten ilgisiz ve Toyota ALJgroup'un eline geçti geçeli müşteri memnuniyeti adına yeterli çalışma yürütülmüyor. Keşke İstanbul yerine Ankaraya götürseydiniz , Zaten İstanbuldaki toyota marka şirket araçları bile araçlarını bakım için toyana yolluyor.

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #23 : Ekim 06, 2010, 10:07:26 »
Arkadaşlar mümkün olduğunca güncelleyeceğim burayaı...

1. Aracım 2010 model Toyota Corolla Comfort 1.6 A/T ve aracı sıfır olarak İstanbul'dan aldım.
2. Araç karadenizde hasar gördü.
3. Sigorta şirketim Ak sigorta/AvivaSA (Ki kendilerinden senelerdir bir şikayetim olmadı.)
4. Hasar tespiti kasko firması çalışanları değil bağımsız müfettişler yaparlar. Ancak onlarda servis ve ustaların yönlendirmesiyle bu işleri yapabilirler. Experler kasko firmalarana bağlı olsaydı emin olun çok canımız yanardı.
5. Hasar tesbiti için experi servis çağırır. (Tuncay Bey sanırım buraya kadar sizin sorularını yanıtlamış oldum.)

6. Ben hiç bir şekilde aracın kendisini eleştirmedim. Dikkat ettiyseniz araç hakkında tek bir olumsuz kelime yazmadım. Hatta 5 ay boyunca çok severek kullandım.
7. Benim yazdıklarımın hiç biri saldırı niteliği taşımıyor. Farkındaysanız hakaret içerecek tek bir kelime kullanmıyorum. (Bu Toyota ile olan yazışmalarımda, telefon konuşmalarımda ve serviler ile yaptığım yüz yüze görüşmelerde de hiç değişmedi. Kimseye saldırmak ve hakaret etmek gibi bir niyetim yok.) Ancak yaşadıklarımı Toyota almayı düşünenlerin olduğu her platformda dile getirmeye çalışıyorum ki almayı düşünenler ya da alacak olanlar bir sorun yaşadıklarında ne ile karşılaşabileceklerini bilsinler.
8. Bir çok kişide burada Toyota'nın servis ve müşteri hizmetlerinin kötü olduğunu söylerken, benim de bunları dile getirmem neden saldırı olsun. (Ayrıca bu girişimlerin duyurabildiğim kadar çok kişiye yaşadıklarımı duyurmak ve insanları uyarmak için. Toyota'dan bir yetkili burayı okuyacakta kendilerine çeki düzen verecek ya da bana maddi manevi bir fayda sağlayacak diye yazmıyorum. Maddi zararım için zaten adli yollara başvuracağım. Bunun için oldukça az bir sürem kaldı yasal süreci başlatabilmem için.)
9. Aracı Ankara'ya yollamı söylemişsiniz. Söyler misiniz o zaman sanayi bakanlığının en 15 servis ve 7 bölge ana servis bulundurma zorunluluğu ne anlam taşır. İstanbul'da yaşayan biri olarak Türkiye içinde seyahat ederken başıma birşey olduğunda sırf araba tamiri için Ankara'ya mı taşınacak tüketiciler?
10. Son olarak benim ülkemde Japon sermayesiyle üretilen, Japon menşeyli bir aracın distribütörünü kime şikayet edebilirim söyler misiniz? Toyota bir türk firması değil ki! Mutlaka dünya çapında bir hiyararşisi olması gerekir. Türkiye'deki fabrika bırakın parça değiştirmeyi patent sahibinin izni olmadan tek bir vidanın yerini dahi değiştirebilir mi?

Yukarıdankilerden hareketle bu sorunun aracın kendisi değil, servis kalitesi, müşteri memnuiyeti yaklaşımı, ilgisizlik gibi konularla alakalıdır.

Saygılarımla.

Erkan.


Ek: İnternette birçok mecrada sorunu paylaşmaya başladığımın ikinci günü, yani bugün Toyota'dan biri arayıp sadece dinledi. İnsalık için küçük Toyota için büyük bir adım... İlk kez ben değil onlar beni aradı.

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #24 : Ekim 06, 2010, 10:24:42 »
Erkan Bey,geçmiş olsun.Sorunlarınız inşallah çözülür.Toyota'yı anlatmaya gerek yok.Kızgınlıkla markaya karalama yapmanız,dünyada 35 saniyede bir adet Corolla satıldığı gerçeğini yok etmez.

Bu arada Hakan Bey, geçmiş olsun dileğinizi kaçırmışım. Teşekkür ederim. Keşke Toyota'da sadece bir kez olsun geçmiş olsun demek için arasaydı.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Model Yılı: '11
  • 74 kere teşekkür etti
  • 772 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #25 : Ekim 06, 2010, 13:14:41 »
Erkan bey haklı olabilirsiniz.Bu haklılığınızıda,memnuniyetsizliginizide ispatlamak için başvurulabilecek heryere başvurmussunuz.Bu sorununuzun asıl nedeni trabzon seçil yetkili servisi.Forumda arkadaşlarımında benimde  belirttiğimiz yetkili plazaların aynı kaliteye sahip olmadıkları.İlgi alaka memnuniyet hepsinde aynı değil.Siz yetkili plazadan şikayetçisiniz.Ve bu plazanın vurdumduymazlığı beceriksizliği sizi mağdur etmiş hakkınızı arıyorsunuz ve size geri dönüş yapılmadığını ilgilenmediğini iddia ediyorsunuz anladığım kadarıyla..
Bunları anlayışla saygıyla karşılayabilirim ancak bu konu başlığındaki gibi toyota almayın şeklinde olmamalı.Sİz plaza seçilde başıma gelenler deseydiniz hepimiz size hak verirdik.Burda sadece size bunda aracın suçu ne.Neden toyota almayın diyorsunuz diye sorabiliriz..
İnşallah en kısa zamanda sorunlarınız çözülür.Belirttiğiniz gibi aracınızı tekrar zevkle kullanmaya devam edersiniz.Bununla geçmiş olsun, allah daha kötüsünden korusun ,cana geleceğine mala gelsin..
2011 d4d Corolla

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #26 : Ekim 06, 2010, 13:37:25 »
ajan falanmısın kendini fazla akıllımı sanıyorsun 4.5yıldır her sorunuma fazlasıyla ilgi alaka buldum sen bunları dedin diye vazmıgeçeceğim
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #27 : Ekim 06, 2010, 14:14:05 »
Tuncay Bey,

Geçmiş olsun dileğiniz için teşekkür ediyorum. Birincisi, ilk şikayet kaynağım evet Trabzon Seçil. Ancak bundan sonra başvurularımın bir tekine bile cevap vermeyen Toyota'nın hiç mi kabahati yok sizce? Daha önce de belirttiğim gibi teknik sıkıntılardan hiç bahsetmedim. ama birini aktaryım şimdi. Aracı servisten ilk teslim aldığımın iikinci günü daha 100 km yol gitmemişken gaz pedalı işlevsiz hale geldi. Şükür ki bu olay gerçekleştiğinde 20-30 km ile gidiyordum. Bu olay 100 km ile giderken veya bir araç sollarken başıma gelseydi ne olurdu sizce? Buraya teknik detayları yazmıyor olmamın sebebi şikeyet ettiğim konunun dikkate alınmaması. Teknik detayları şikayet etmek için dahi bir tek kez aranmadım.

Kendilerine defaatle yazılı ve sözlü olarak İstanbul dışında olduğumu işlerim aksadığını (17 gün fazla kalmam gerekti.) aktardım. İstanbul'a döndüğümde bunu tüm mecralarda paylaşacağımı da söyledim. İstanbul'a döndükten sonra da bu girişimlere başlamadan önce 1 haftadan fazla bekledim. Ne zaman arandım? Bu sabah! Neden? Çünkü iki gündür şikayetlerimi ulaştırabildiğim; tüketici hakem heyeti, Toyota Club TR, şikayetvar.com gibi birçok yerde dile getirdim ve dile getirmeye de devam edeceğim.

Sercan Bey,

Ajanlık ne demek? başka bir araba firmasında çalışıyorum da onları mı övüyorum? Gelen cevapları bir kontrol edin isterseniz. Hemen herkes müşteri hizmetlerinin problemli olduğunu, çok araç satıldığı için servislerin ilgisiz olduğunu yazıyor.

Siz sorun yaşamamış olabilirsiniz ve bunun için sizin adınıza çok memnunum. Ancak ilk yaşadığınız sorunda da ne tepki vereceğinizi çok merak ediyorum. ben de 6 ay boyunca sıkıntısız bir şekilde kullandım aracı. Hatta müşteri hizmetleri bir kaç kez memnun olup olmadığımı öğrenmek için aradı. Ancak aynı müşteri hizmetleri haftalardır başvurularıma dair kılını bile kıpırdatmadı.

diğer bir yandan ben kimseyi aracından vazgeçirmeye çalışmıyorum. Aracın kötü olduğunu da söylemiyorum. Bilakis, firmanın müşteri memnuniyeti gibi bir olgusunun olmadığını ve servislerin de sıkıntılı olduğunu söylüyorum ki bunu forumdaki birçok kişi de onaylıyor.

Saygılar,

Erkan.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #28 : Ekim 06, 2010, 14:33:10 »
 Öncelikle geçmiş olsun. Yaşadıklarınızı ve çektiğiniz sıkıntıları sadece siz bilebilirsiniz ve beyanlarınızdan mağdur edildiğinizi düşündüğünüz çok açık. Burada ana sorununuz olan mağduriyetinizin önüne bazı ifadelerinizle geçmiş bulunduğunuz için gelen tepkilerde normal. 
 Benim de aracımla ufak tefek sorunlarım oldu ve servisin gerekli ilgiyi göstermedğini düşündüğüm anda müşteri hizmetlerine şikayet ederek istediğim bütün işlemleri aracım üzerinde yaptırdım. Sizin şu aşamada bir muhatap bulamamanız ve aracınıza yeterli ihtimamın gösterilmemesi nedeniyle yaşadığınız sıkıntılar nedeniyle verdiğiniz tepkiye toyotanın etki yapacağını ve yapması gerektiğini de düşünüyorum.
Toyota aşk gibidir , yaşamayan bilemez.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10500
  • Model Yılı: '19
  • 132 kere teşekkür etti
  • 354 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #29 : Ekim 06, 2010, 14:37:28 »
Bence Erkan Beyin araba,bu kadar sorunlu ise pertlik bir araç.Hasarlı diyip duruyor.Anladığıma göre baya hasarlı.Servis niye yapmasın,kasko varmış,yaparlar.Bu iş karışık.

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #30 : Ekim 06, 2010, 14:41:09 »
Gökhan Bey,

Teşekkür ediyorum geçmiş olsun dilekleriniz için. Farkındaysanız ajitasyon yapıyorsun yaftalamalarıyla karşılaşmamak için hiçbir detayı yazmıyorum. (Bunu Toyota'da konuştuğum tüm servislerde biliyor.) Sırf bu yüzden ,insanı açıdan, dahi şikayet etmeye ve bunu ulaştırabildiğim kadar çok kişiye aktarmaya hakkım olduğunu düşünüyorum.

Bazı ifadelerimden kastınız Toyota tercih edilmemesi telkinlerimse eğer, sırf bu yüzden okumadan almayın diye başlık açtım. Okuduktan sonra lamk isteyen birini ya da hali hazırda Toyoa kullanan birini arabasını satmaya ikna etmeye çalışmak gibi bir niyetim kesinlikle yok ve olamaz da.

Hakan Bey,

Aracın hasarının ne olduğunun burada hiç önemi yok. (Çok büyük bir hasar yok şu an. Bir parçanın değişmesi gerekiyor sadece dediklerine göre.) Burada önemli olan dikkate alınmamak. Bir çekici firmasının ve onun elamanın uygulayabildiği müşteri memnuniyetine yönelik en basit adımları bile uygulamamak.

Saygılar.

Erkan.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #31 : Ekim 06, 2010, 15:26:58 »
erkan bey geçmiş olsun ama şöle birşey var ben aracıma bir şey yaparken tepeden tırnağa araştırırım arabam söz konusu ise çok ince düşünen biriyim şöyle anlatıyım aracı servise verdiğimde peşinden bence atölyeye iniyorum ne yapılıyor nasıl yapılıyor yapan kişiyi daha önce serviste gördümmü bu kadar hastasıyım aracımın araç bitene kadarda başında beklerim genelde yani beni memnun etmek pekde kolay değil anlıyacağınız üzere şöle bi geçmişe baktığımızda 2009 yılı en iyi müşteri memnuniyeti toyota servisine ait 2005 2006 2007 de dahil buna e demek ki bu adamlar diğerlerine göre bir adım öndeler hee bu tabikide demek değildirki hata yapmayacaklar tabikide yapacaklar ama ben kasti bir şekilde yapacaklarını sanmıyorum

üst kısımda da kimseyi toyotadan vazgeçirme çabasında değilim demişsiniz ama ilk yazınızda 1kişiyi toyota almaktan vazgeçirdiysem sevaba girerim tarzında  cümle kurmuşsunuz bu da aynı anlama gelmiyormu



 saygılar benden
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #32 : Ekim 06, 2010, 15:54:42 »
Gelişmeleri buraya sürekli yazacağım demiştim yukarıdaki gönderilerimde. Yazayım;

Yaklaşık kırk gündür beni bir kez bile aramayan servisler ve Toyota bugün beni ayrı ayrı aradı. Toyota şikayetimi birkez daha sözlü aldı ve kapattı. Başka birşey gelir mi? bekleyip göreceğiz. 31 gün üstüne bir ilk! (Yukarıda da söylediğim gibi durumu her türlü mecrada tartışmaya açmamın ve sürekli güncelliyor olmamın sanırım bunda etkisi yok! tamamen tesadüf yani!) Bir ay da gelecek parça da 2 günde geldi bu arada. Bu da tamamen tesadüftür muhtemelen.

Sercan Bey,

Sizin söylediğinize gelirsek. Birincisi herkes arabadan anlamak zorunda değil. (Bayan kullanıcıları düşünün. Ki bende çok anladığımı söyleyemem.) İkincisi, herkesin sizin kadar vakti olmayabilir. Üçüncüsü, servislerde onarım alanlarına girmek yasaktır diye kocaman tabelalar var. Dördüncüsü, Trabzon'daki servis ile benim bulunduğum yerin arası 90 KM ve 4 kez gidip geldim. Sadece konuşabilmek için. telefonla hiçbir şeyi halledemediğimden dolayı. (720 KM yapıyor farkındaysanız.)

Son olarak şunu da belirteyim, yukarıda da gördüyseniz ben aracımın arızasını ustadan 45 dakika önce zaten anlamış ve söylemiştim. Jem de neredeyse hiç anlamayan biri olarak.

Saygılar.

Erkan.



Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #33 : Ekim 06, 2010, 16:00:25 »
Erkan bey öncelikle geçmiş olsun ama bence siz yine fiat kullanmaya başlayın. Hem siz hemde toyota firması kurtulmuş olur. Ben ankara TOYAN dan almıştım corollamı kaç sene kullandım en ufak bir durum için bile gittiğimde inanılmaz hızlı ve çözüm üretir şekilde yaklaştılar. Haftaya yeni avensisimi yine toyandan teslim alacağım kısmetse ve yine içim çok rahat. Toyota firmasının benim savunmama ihtiyacı yok elbette ama sizin durum bana göre istisnai bir durum. Ama sizin içine düştüğünüz bu durumda geçiştirilemez o da ayrı konu. Gemileri yakmak için çok erken kısaca...
Herkese kazasız günler dilerim...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Avensis
  • Kan Grubu: A+
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #34 : Ekim 06, 2010, 16:09:56 »
Erkan bey bulunduğunuz yer ile trabzon servis arası 90 km demişsiniz. 4 kez gidip gelme kısaca 720 km yaptım diyorsunuz. Toyotanız anladığım kadarıyla ve bu öfkenize göre düşününce perte yakın bir hasar geçirmişken bu kadar yolu nasıl yapıyor bu araç. Demek ölüsü bile çalışıyor toyotanın bence buradan çıkarılacak en önemli sonuç bu. :-))
Herkese kazasız günler dilerim...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #35 : Ekim 06, 2010, 16:22:02 »
erkan bey anlamadığınız belli oluyor zaten  siz orjinal toyota servisinemi gittiniz eminmisiniz yan sanayicilerede gitmiş olabilirsiniz bence bir daha kontrol edin ayrıca servise gittiğinizde kameralı sistemlerle araçlarınıza ne yapıldığını izlenir görülür atölyeye inmek isteyenlerede sorun çıkarmazlar neticede eliniz kolunuz sallanarak girilmez bilmediğiniz gerçektende burdan belli oluyor haklısınız ama gel gelelim konuşmalarınızda gayetde bilen biri gibi konuşmanız saçma geliyor bana bende zafer beye katılıyorum gidin fiat alın palio punto  falan var sorun söylerler nasıl bir araç olduğunu arkası yuvarlaktır bu tarz arabalar hatchback denir kısacada hb diye yazılır tam size göredir bence telefonla ben istediğim bilgiyide alıyorum gayet açık ve net bir şekilde sorunu karşıda değil biraz kendimizde aramak gerekir konuşma tavrınız nasıldır bilmiyorum ama eğer burdaki gibiyse cevap vermemeleri ve sonuç alamamanız normaldir 4 kere gidip gelmişsiniz 4 kere gidip gelene kadar başka uzaktaki servise giderdimde oraya 4 kere gidip gelmezdim ama tabi pratik düşünmek gerekir haklısınız bence erkan bey sorunu toyotada değil başka bi yerlerde arayın umarım sonucunda sizi mutlu eden bir sonuç olurda üzülmezsiniz iyi günler saygılar
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #36 : Ekim 06, 2010, 16:22:49 »
Erkan bey bulunduğunuz yer ile trabzon servis arası 90 km demişsiniz. 4 kez gidip gelme kısaca 720 km yaptım diyorsunuz. Toyotanız anladığım kadarıyla ve bu öfkenize göre düşününce perte yakın bir hasar geçirmişken bu kadar yolu nasıl yapıyor bu araç. Demek ölüsü bile çalışıyor toyotanın bence buradan çıkarılacak en önemli sonuç bu. :-))

=)) ((=
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #37 : Ekim 06, 2010, 16:52:30 »
Beyler,

Aracım arızalı olduğu için kasko en yakın servise çektirdi aracımı. Arızalı olan ve serviste yatan aracıma sigorta firmamın geçici temin ettiği araç veya toplu ulaşıma yarayan vasıtalarla gidip geldim. Bunu anlayamıyorsanız bu sizin sorununuz.

Ayrıca birşeyi daha da anlayamamış gözüküyorsunuz buradaki birçok kişinin aksine; o da benim şikayetimin Toyota'nın müşteri hizmetleriyle ilgili olduğu.

Başka bir konuda araçtan anlama meselesi; siz doktora gittiğinizde ya da bir operasyon olmanız gerektiğinde doktorun başında durup onu yönlendiriyor musunuz? Herkes mekanikten, motorda ya da kaportadan anlamak zorunda mı?

Burada önemli olan birçok kişininde belirttiği gibi Toyota'nın meüşterisine değer vermiyor olması ve servislerdeki hizmet kalitesinin kötü olmasıdır.

Konuyu başka mecralara çekmeye hiç gerek yok!

Saygılar.

Erkan.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #38 : Ekim 06, 2010, 17:24:34 »
ilk başta geçmiş olsun..... p.tesi arabamı sonkar a bıraktım ufak bi kaza geçirdim sadece arabada sol ön far kırıldı bugün 3. gün hala ses soluk çıkmadı ben aradıgımda telefona çıkan kişi aracın hazır sadece evraklar bekleniyor dıyor bidaha aradıgımda aracınıza daha başlanmadı dıyor daha sonra bıdaha aradım kaskonuzdan onay beklenıyor dedı yani 3 gündür ufacık bi far için bekletılıyorum paso başka bahanelerle telefonu kapatıyolar henüz hazır mı hazır degil mi bilmiyorum ama şu saatten sonra sonkar a ne bakım için ne de başka bişey için ugramam erkan bey in dedigi gibi satmadan öncede kaç defa arandım ama suan benım arabaya teslim ettigim kişiye not bırakıyorum araması ıcın rıca edıyorum ama yok gerı hiç bir şekilde dönülmedi....

(Gizli Üye)

  • Ziyaretçi
Ynt: Toyota Türkiye müşteri memnuniyeti
« Yanıtla #39 : Ekim 06, 2010, 17:29:28 »
Eren Bey,

Size de geçmiş olsun. Umarım kısa sürede sorununuz halolur.

Ben 28 Ağustos tarihinden beri uğraşıyorum. Sorunu Toyota dışında başka yerlere şikayet edinceye kadar tek adım ilerleyemedim.

Güncelleme;

Trabzon Seçil parçanın kendilerine ulaştığını ösylemek için aradı.
İstanbul Sonkar parçanın yarın ellerine geçeceğini söylemek için aradı.

(Normal de yapmaları gerekeni konu kamuya mal olunca yapmaya başlıyorlar.)