Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
Aktivasyon eposta
nız mı yok?
Aralık 07, 2025, 20:20:47
Lütfen yeni üyeler
Tanışma
bölümünde kendilerini tanıtsınlar.
Ana Sayfa
Forum
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Toyota Club Türkiye
»
Haberler
»
Otomobil Dünyasından Haberler
»
Konu:
Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence!
Yazdır
Sayfa: [
1
]
2
Gönderen
Konu: Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence! (Okunma sayısı 4744 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
(Gizli Üye)
Eski Toprak Toyotacı
Achtung! Adolf Hakkı ohne Toyota Yaris Twin-Turbo
Araç: ---
Kan Grubu: B+
17 kere teşekkür etti
41 kere teşekkür edildi
Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence!
«
:
Ağustos 31, 2009, 15:52:49 »
2009 sonbaharından itibaren, Renault dinamik ve şık tasarımlı yeni bir sedan modelini Fluence adıyla pazara sunacak. Renault Megane Sedan’ın yerini alacak olan Fluence; Bursa Oyak-Renault Otomobil Fabrikaları’nda üretilecek. Bu modelin üretimi için Bursa fabrikasına 110 milyon Euro yatırım yapılmış.
Otomobilin ince uzun formdaki farları kasayı çevreleyen akıcı ve şık omuz çizgisi takip ediyor. Arak bölümde de devam eden yumuşak hatlar ön bölümle mükemmel bir uyuma sahip. Kromaj çerçeveli ön hava girişi sportif bir hava vermiş. Aracın dinamik dizaynı ile bütünleşen çamurluklar ve uzun motor kaputu Renault Fluence’ın karakterini pekiştiriyor. Arkada, iki bölümlü yatay stop lambaları geniş bir bagaj açıklığı sunuyor.
Donanım seviyesi yükseldikçe araca kromajlı yan cam alt fitili, bagaj kapağı çıtası, sis lamba çerçeveleri ve kapı kolları ayrıca parlak siyah orta direk giydirmeleri ve kasa rengi yan çıtalar gibi özel görsel detaylar ekleniyor.
İç mekânda, havada asılı izlenimi veren torpido paneli, dekoratif ve kavisli çıtasının vurguladığı pürüzsüz ve güçlü çizgilerini gözler önüne seriyor. Kabinde yaşam için gereken tüm kumandalara kolaylıkla ulaşılabiliyor. Bu kumandalar maksimum alan yaratmak ve iç mekân genişliğini artırmak amacıyla direksiyonun ve orta konsolun etrafında yoğunlaşıyor.
Aracın malzeme kalitesinin güncel Megane HB modeliyle eş düzeyde tutulduğu görülüyor. Torpidoya entegre kadran siperliğinin günlük kullanıma elverişli ve güneş ışınlarına dayanaklı yumuşak bir malzeme ile kaplanması kaliteli işçiliğin bir örneği olarak ortaya çıkıyor.
Aynı zamanda, ürün gamında üst versiyonların farklılığı, kapı kolları, kadran çerçeveleri, vites kolu topuzu gibi kromajlı yüksek kaliteli detaylar ile açık veya koyu renk deri döşemelerin varlığı sayesinde belirginleşiyor.
Fluence 4620 mm uzunluğu, 1809 mm genişliğe ve 1479 mm yüksekliğe sahip. 2702 mm aks aralığa sunan aracın iç mekanın güncel Megane Sedan’dan daha geniş olması bekleniyor. Aracın bagaj hacmiyse 530 litre olarak açıklanıyor.
Fluence’te zengin bir donanım listesi bulunuyor. Listenin en başında TomTom marka navigasyon sistemi bulunuyor. Baz versiyonlarda MP3 ve CD okuyuculu müzik sistemi kullanırken, üst versiyonlarda Arkamys imzalı sekiz hoparlör destekli bir müzik sistemi elde ediliyor.
Renault Fluence, performans, konfor ve sürüş keyfini bir araya getiren bir şasiye sahip. Yürüyen aksam direksiyon hassasiyeti ile yüksek titreşim ve akustik filtreleme gücünü uzlaştıracak şekilde geliştirildi. Renault Fluence, önde alt dörtgen salıncaklı McPherson tipinde süspansiyon ve arkada programlı tasarımlı esnek dingilli süspansiyona sahip.
Renault Fluence, maksimum performans sunmak amacıyla kapasitesi artırılmış güçlü ve dayanıklı bir fren sisteminden yararlanıyor.
Renault Fluence’ın elektrik takviyeli direksiyonu, kullanımda doğal bir algılama ve efor gereksinimi sağlayacak şekilde, sürücünün komutu ile sistemin yanıtı arasında mükemmel bir senkronizasyon sağlıyor.
Otomobilde Megane ailesinden tanıdığımız motorlar görev yapıyor. Benzinli cephesinde 1.6 litrelik 110hp’lik ünite dikkat çekiyor. Bu motor hem manuel hem de otomatik vites ile satın alınabiliyor. Dizel motorlarsa 1.5 litre 85hp ve 105hp’lik ünitelerden oluşuyor.
Önümüzdeki Kasım ayında Türkiye’de satışa sunulacak olan Fluence, ayrıca Rusya ve Romanya pazarlarında satılacak.
Kaynak:
http://www.arabam.com/haber.aspx?haberID=287456&baslik=Megane%20Sedan%20
öldü,%20yaşasın%20Fluence
Kayıtlı
Folgsamkeit macht frei...
Toyota Club Türkiye
Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence!
«
:
Ağustos 31, 2009, 15:52:49 »
(Gizli Üye)
TcT Teknoloji Müdürü
Araç: Başka Marka
Kan Grubu: A+
Kilometre: 10300
Model Yılı: '23
424 kere teşekkür etti
983 kere teşekkür edildi
Ynt: Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence!
«
Yanıtla #1 :
Ağustos 31, 2009, 16:39:40 »
Hayaytımda bu kadar tipsiz araba görmedim!
Megane HB güzel oysaki. Önceki kasada da tam tersine HB çok çirkindi. İkisinden birini mutlaka çirkin mi üretmek zorunda bu elemanlar?
Kayıtlı
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
Two Brother One Fate (Babo'Leee And Toyota)
Kan Grubu: A+
3 kere teşekkür edildi
Ynt: Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence!
«
Yanıtla #2 :
Ağustos 31, 2009, 17:02:25 »
yani en sonunda meganın sorunlu olduğunu anlayıp imajı değitirmeye çalıştılar
Kayıtlı
Bana saygı nutuğu atanlar.Önce kendi yaşınıza fiziki olarak değil,Beyin olarak gelin.....
http://fc04.deviantart.net/fs12/i/2006/301/c/5/Toyota_Trueno_AE86__by_AEvsFD.gif
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: B+
Ynt: Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence!
«
Yanıtla #3 :
Ağustos 31, 2009, 19:02:57 »
renault araba yapamıyo
Kayıtlı
http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=34484.new#new
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: Auris
Kan Grubu: 0+
Ynt: Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence!
«
Yanıtla #4 :
Ağustos 31, 2009, 19:23:06 »
bence reno megane 2 deki ayıbını kapatsın araclar dökülüyor ben saattım kurtuldum aracım 3 senede en az 15 kere servise girdi gerisini siz düşünün... yaşasın toyota corolla d4d 2009
Kayıtlı
2011 COROLLA EXTRA D4D
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
Araç: Başka Marka
Kan Grubu: ---
3 kere teşekkür edildi
Ynt: Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence!
«
Yanıtla #5 :
Ağustos 31, 2009, 20:15:00 »
accent era nın yeni kasası sandım okumadan
Kayıtlı
Saygılar, Yaman.
2010 Captiva Beyaz 2.0 CDTI Auto
Daha eski: Corsa, Corolla, Mini cooper, Twingo, Uno, Justy
(Gizli Üye)
Aktif Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0+
Ynt: Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence!
«
Yanıtla #6 :
Ağustos 31, 2009, 22:58:14 »
Reno meganda artık eskıden yaptıgı yüksek satışları ve c sınıfında elde ettıgı birinciliği unutsun bu modelle o satışları bir zamanlar bu kadar adet sattık diye maziyi hatırlarlar.Bundan sonra c sınıfı birinciliği corollanındır ve megandakı satıslarda corollaya gecer buyuk cogunlugu
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Fanatik Toyotacı
***AVENSIS***
Araç: Avensis
Kan Grubu: ---
Kilometre: 110000
Model Yılı: '13
3 kere teşekkür etti
6 kere teşekkür edildi
Ynt: Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence!
«
Yanıtla #7 :
Eylül 01, 2009, 01:22:04 »
Arka farlar Audi Önden de Bravo liinea gibimsi bişey. Yandan bakınca da hafif Mondeomsu geldi bana. Kısaca ortaya karışık yapmışlar.
Kayıtlı
2013 Avensis 1.6 Elegant Extra
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
!!! YERDEN GİDEN TOYOTACI !!!
Araç: Avensis
Kan Grubu: ---
Kilometre: 163000
Model Yılı: '98
31 kere teşekkür etti
82 kere teşekkür edildi
Ynt: Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence!
«
Yanıtla #8 :
Eylül 01, 2009, 02:44:30 »
Paylaşım için teşekkürler
Yeni Renault Hiç hoşuma gitmedi
(Özellikle önü)
Biraz foto
Kayıtlı
TOYOTA AVENSİS GT-R
http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=46770.msg641217#new
http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=41240.60
http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=46610.0
http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=46786.new#new
(Gizli Üye)
Eski Toprak Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: AB+
Model Yılı: '06
4 kere teşekkür edildi
Ynt: Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence!
«
Yanıtla #9 :
Eylül 01, 2009, 10:01:49 »
tasarımı çok kötü olmuş
ama yinede satar mı satar
etiketi yeter
Kayıtlı
Bodrum
(Gizli Üye)
ゴールドメンバ
E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
Araç: Yaris
Kan Grubu: A-
Model Yılı: -
482 kere teşekkür etti
760 kere teşekkür edildi
Ynt: Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence!
«
Yanıtla #10 :
Eylül 01, 2009, 10:36:14 »
tasarımı ciden çok kötü ama bizim milletimiz reno diye gider alır bunu o ayrı
zaten bu sabah işe gelirken bi araba gördüm arkadan Corolla sedan sandım 2007
sonra yetişip önüne baktım 2007 Mercedes C sınıfı
meğersem Chery'miş
Kayıtlı
Corolla E12 MK9 Facelift 3ZZ-FE :
http://www.cardomain.com/ride/2922589/2005-toyota-corolla/
Yaris XP13 D4D MMT :
http://www.cardomain.com/ride/4008460/2012-toyota-yaris/
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
we'll wrench your heart out !
Araç: Başka Marka
Kan Grubu: B+
12 kere teşekkür etti
82 kere teşekkür edildi
Ynt: Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence!
«
Yanıtla #11 :
Eylül 01, 2009, 10:45:17 »
eheheh
mesut abi alemsin
valla bu reno acil mühendislerini değiştirmeli bence.
Kayıtlı
Bizde kabul görmez cahilden gelen afra tafra !
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: Auris
Kan Grubu: 0+
Ynt: Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence!
«
Yanıtla #12 :
Eylül 01, 2009, 21:26:25 »
arkadaşlar ben meganenin ne zaman ne arıza yapacagını anlamıştım artık renoda zarraf gibi olmuştum amma sonunda bu işi bıraktım bana zararı 12 bin tl oldu birdaha reno almak deyil binmem bile
Kayıtlı
2011 COROLLA EXTRA D4D
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: AB+
Model Yılı: '11
74 kere teşekkür etti
772 kere teşekkür edildi
Ynt: Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence!
«
Yanıtla #13 :
Eylül 01, 2009, 23:00:38 »
Valla kişiden kişiye tasarımı begenmip begenmemek degişir..Yenis nesil corolla çıktıgı zaman bana arka stop tasarımını hiç beğenmemiştim..Ama göz alıstıkca güzel geliyor..Ancak megane ön tasarım güzel degil megane hb nin ön tasarımını koysalarmıs daha güzel olurmus..Ancak genede bu arac da daha kaliteli iç malzeme kullanılmışş(megane hb de öyleydi.)Renoda çıtayı yükseltıyor..
..Çok satar gene muhtemelen
Kayıtlı
2011 d4d Corolla
(Gizli Üye)
Site Yöneticisi
Lazy Black Sheep
Araç: Başka Marka
Kan Grubu: 0+
Kilometre: 55000
Model Yılı: '08
96 kere teşekkür etti
126 kere teşekkür edildi
Ynt: Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence!
«
Yanıtla #14 :
Eylül 01, 2009, 23:12:43 »
Tasarımın mühendisle ne alakası var?
Ayrıca bence o kadar kötü değil. Tek ön ızgara çok feci, onun dışındaki kısımları bence fena değil.
En azından Clio Sümbül'den güzel.
Kayıtlı
Ey Türk Gencligi, birinci vazifeni hic bir zaman unutma!
"The hottest places in hell are reserved for those who in times of great moral crises maintain their neutrality" Dante
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: AB+
Model Yılı: '11
74 kere teşekkür etti
772 kere teşekkür edildi
Ynt: Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence!
«
Yanıtla #15 :
Eylül 01, 2009, 23:31:09 »
EVet murat abinin dedigi gibi ön ızgara kötü..Daha geniş agresif bir ızgara yeni megane hb deki gibi arabayı daha iyi yapabilirdi..Arka stop tasarımı okadar kötü olmamıs..En iyisi çıkmasını showroomda birebir görmek..Ancak navigasyon standart olacakmıs eger öyleyse bizim araclardada olması nı beklemek lazım ancak koyarlarmı bilemem
Kayıtlı
2011 d4d Corolla
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0+
Model Yılı: '02
Ynt: Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence!
«
Yanıtla #16 :
Eylül 01, 2009, 23:45:12 »
Sonunda megane ismini duymaktan yavaş yavaş kurtulcaz yani
Bana göre Megane I'in kasası Megane II den kat kat daha güzeldi.Megane II nasıl oldu da bu kadar tutuldu anlayabilmiş değilim.Fluence'in tasarımı da o kadar hoş durmuyor.
Kayıtlı
SIU Corolla T-Sport
(Gizli Üye)
Hiperaktif Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: A+
Ynt: Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence!
«
Yanıtla #17 :
Eylül 02, 2009, 01:06:33 »
Aslinda Megane bundan cok daha iyi bir tasarima sahip
Eger megane cok kotu bir sohrete sahip olmasaydi buyuk ihtimalle bunu yeni kasa megane diye sureceklerdi
Alt tarafi bir isim iste
Tasarima gelince, bu muhendislerin isi degil
Aslinda kimse sorumlu degil bu tasarimdan. Soyle aciklayayim. Oncelikle firmada bu tasarim isi ile ilgilenen tasarim bolumu var. Onlar gerekli cizimleri yaparlar. Bu bayagi uzun istir. En az 5-6 tane taslak hazirlarlar sonra bu ustten gelen onaylarla 3 ya da 2 ye indirilir. En son bu 2-3 cizim uzerinde calisilir. En son karari patron verir. Yani sirketin en basindaki kisi. Tamemen secim ve sorumluluk bu kisiye aittir.
NEyse bence de bu tasarim hic olmamis. Ama bizim insanimiz alisiktir. Doblo, punto bile satis rekorlari kirdi
Zevk isi belli olmaz.
Kayıtlı
(Gizli Üye)
Efsane Toyotacı
Araç: Başka Marka
Kan Grubu: 0+
Model Yılı: -
3 kere teşekkür edildi
Ynt: Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence!
«
Yanıtla #18 :
Eylül 04, 2009, 09:31:25 »
Ya hayır bir de övmez mi Megane kullanıcıları arabalarını anlamak mümkün değil
Kayıtlı
Opel Astra GTC
(Gizli Üye)
Fanatik Toyotacı
Araç: Corolla
Kan Grubu: 0+
1 kere teşekkür etti
2 kere teşekkür edildi
Ynt: Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence!
«
Yanıtla #19 :
Eylül 04, 2009, 09:38:45 »
o Kadar da kötü değil bence, Erhan modifiye olur mu bu alet ?
Kayıtlı
..Tüplü ve Öfkeli..
Yazdır
Sayfa: [
1
]
2
Toyota Club Türkiye
»
Haberler
»
Otomobil Dünyasından Haberler
»
Konu:
Megane Sedan Öldü, Yaşasın Fluence!