Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 428278 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 505 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #620 : Ocak 13, 2010, 00:38:45 »
bende bursa akkoyunlu toyota servisinden şikayetçiyim
2005 toyota hb  arabam sağ önden hasar aldı ve sağ sisve far deyiştirildi şimdi  eskiyle yeni çok sırıtıyo bununda deyişmesi gerekmiyomu  yani ?
   Yok daha neler....Hasar gören neyse o değişir.Sırf eski ve yeni sırıtıyor diye kimse böyle bir değişim yapmaz.Şikayetçiyim dediğiniz servisin müdürü olsanız sizde aynısını yapardınız.Bu konuda hiç şüphen olmasın
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #620 : Ocak 13, 2010, 00:38:45 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
  • 21 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #621 : Ocak 13, 2010, 00:43:35 »
yani araba toplanıyo  sağ  far yeni sol farda sararık durucak ölemi olucak yanii

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 505 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #622 : Ocak 13, 2010, 00:46:07 »
yani araba toplanıyo  sağ  far yeni sol farda sararık durucak ölemi olucak yanii
   Aynen öyle olacak.O senin zevkine,keyfine kalmış bir durum.Araba nedir,kaç modeldir bilmiyorum ama çıkmacılardan temiz,yeni bir far bulabilirsiniz..Böylece aradaki sırıtmayı en aza indirgeyebilirsiniz...
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
  • 21 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #623 : Ocak 13, 2010, 00:51:26 »
böyle olcanı bilseydim  serviste exper gelemden gözünün önünde kırardım al şimdi meçbur kaldın derdim yani biz bu kaskoyu arabaya neden yaptırıyoruz olan şeyllerden koruma amaç lı yani   kazadan sonra araba toplansın  diye  ben yani yakıştıramadım  far etmese  renk  sorun deyil tm dicem ama  edilmicek gibide deyil 

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 505 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #624 : Ocak 13, 2010, 00:55:35 »
böyle olcanı bilseydim  serviste exper gelemden gözünün önünde kırardım al şimdi meçbur kaldın derdim yani biz bu kaskoyu arabaya neden yaptırıyoruz olan şeyllerden koruma amaç lı yani   kazadan sonra araba toplansın  diye  ben yani yakıştıramadım  far etmese  renk  sorun deyil tm dicem ama  edilmicek gibide deyil 
   Burada haddinden fazla kötü niyet seziyorum.Siz sanıyormusunuz ki eksper görüntüye göre karar veriyor.Tutulan tutanakta hasar nerede belirtilmişse o tarafa göre tespit yapılır.Ve eksperler ne anasının gözüdür...Sen dua ette arabanın yenilenmesi için yan sanayi kararı vermemiş...
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
  • 21 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #625 : Ocak 13, 2010, 00:59:26 »
benim yerimde siz olsanız  istermisiniz peki o şekilde arabayı ? kötü niyetim olsaydı şayet kazadan sonra iner kıradım ofarlarıda ama her işte bi hayır vardır !

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • EY ÖZENTİ GENÇLİK! TİTRE VE KENDİNE GEL!
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 6 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #626 : Ocak 13, 2010, 00:59:51 »
diğer mesajdada belirttiğim üzere bu olayı düzeltmek 30-40 tl altı üstü bu kadar sinirlenmene deymez altı üstü far temizlenicek sinirlendiğinize deymez servisin elinde olmayan bi durum bu eleştriye gerek yok.
Erdinç AKIN
2002 Toyota Corolla 1.4 vvt-i
B Rh+

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 505 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #627 : Ocak 13, 2010, 01:04:53 »
benim yerimde siz olsanız  istermisiniz peki o şekilde arabayı ? kötü niyetim olsaydı şayet kazadan sonra iner kıradım ofarlarıda ama her işte bi hayır vardır !
   Hakkım olmayan hiç bir şeyi istemem.Bu küçücük şeyi problem edceğime kalkar kendim çözerim o işi.Sattığım Corolla'nın solan farlarını nasıl temizlediysem o fark olanıda aynen temizlerdim...

diğer mesajdada belirttiğim üzere bu olayı düzeltmek 30-40 tl altı üstü bu kadar sinirlenmene deymez altı üstü far temizlenicek sinirlendiğinize deymez servisin elinde olmayan bi durum bu eleştriye gerek yok.
   Sonuçta sinirlense ne olacak ki? Hakkı olmayan bir şeyi talep etmekte...
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • EY ÖZENTİ GENÇLİK! TİTRE VE KENDİNE GEL!
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 6 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #628 : Ocak 13, 2010, 01:10:15 »
      Sonuçta sinirlense ne olacak ki? Hakkı olmayan bir şeyi talep etmekte...
Bende bunu belirttim sinirin boşuna olduğunu söylüyorum :)
Erdinç AKIN
2002 Toyota Corolla 1.4 vvt-i
B Rh+

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
  • 21 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #629 : Ocak 13, 2010, 01:11:38 »
küçük şeydediniz  askeri ücret nerdeyse 500 m den bahsediyoalr bi fara
 neyse artık olan olduu   temizleyici alıcaz bakalım  işallah iş görür

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • EY ÖZENTİ GENÇLİK! TİTRE VE KENDİNE GEL!
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 6 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #630 : Ocak 13, 2010, 01:16:58 »
küçük şeydediniz  askeri ücret nerdeyse 500 m den bahsediyoalr bi fara
 neyse artık olan olduu   temizleyici alıcaz bakalım  işallah iş görür

farı değiştirmiceksin orkun

http://www.sahibinden.com/far_temizleme_mucidi_turkiyede_ilk_biz_yaptik-02WQQaXQQ15242610WQQpXQQdisplayitem

bi örnek mesela
Erdinç AKIN
2002 Toyota Corolla 1.4 vvt-i
B Rh+

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 505 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #631 : Ocak 13, 2010, 01:20:40 »
   Erdinç bey kardeşim bende bir zamanlar A4 vardı.A3 alırsan mutlu olursun....Tabii önce Toyota'dan vazgeçmen gerekiyor... :D :D
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • EY ÖZENTİ GENÇLİK! TİTRE VE KENDİNE GEL!
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: B+
  • 6 kere teşekkür etti
  • 6 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #632 : Ocak 13, 2010, 01:24:58 »
   Erdinç bey kardeşim bende bir zamanlar A4 vardı.A3 alırsan mutlu olursun....Tabii önce Toyota'dan vazgeçmen gerekiyor... :D :D
Ben Reno alıp toyota servisine gidicem ne dicekler bakalım :D
Erdinç AKIN
2002 Toyota Corolla 1.4 vvt-i
B Rh+

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Hiperaktif Toyotacı
  • ***
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Model Yılı: -
  • 2 kere teşekkür etti
  • 21 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #633 : Ocak 13, 2010, 01:25:29 »
yardımınız için teşekkür ederim.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Seni unutmayacağız Burak TOLGA
    • www.IMAN ILE TOYOTA'NIN KIMDE OLDUGU BELLI OLMAZ.com.tr
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 29000
  • Model Yılı: '12
  • 529 kere teşekkür etti
  • 505 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #634 : Ocak 13, 2010, 01:28:00 »
Ben Reno alıp toyota servisine gidicem ne dicekler bakalım :D
   Ne diyecekler ki?Bakırköy'den ambulans isterler :D :rofl:

yardımınız için teşekkür ederim.
   Yardımcı olabildiysek ne mutlu bize...
Yalan doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar
Güneş yalnızdır ama, etrafına ışık saçar
Üzülme, doğruların kaderidir bu yalnızlık
KARGALAR SÜRÜYLE,KARTALLAR YALNIZ UÇAR

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • Kişiselleştirmeyelim :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 150
  • Model Yılı: '21
  • 119 kere teşekkür etti
  • 205 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #635 : Ocak 13, 2010, 10:08:15 »
Özcan foruma geri dönmüş  :alkis:  :alkis:  :alkis: şaka tabiki ama uzun zamandır pek aktif göremiyorduk seni, başlık içinde kendini bulmuşsun :)

Bu arada bu far değişiminin servisle hiçbir alakası yok, eleştirilecek ise sigorta şirketi eleştirilmeli. Bu konuda bir işlem yapılacaksa mutlaka sigorta şirketi ile muhatap olmak gerekiyor. Açıkcası bende arabamı o şekilde almak istemezdim ama bu şartlarda o parçanın değiştirilmesini beklemekte pek mümkün görünmüyor. Şayet eksper gelmeden önce farı kırsaydınız mutlaka değiştirilirdi ama o zaman da vicdanen rahatsız olabilirdiniz.

Benim arabadan arka koltuktan bilgisayarımı çaldılar, ben arabada otururken. Sigorta şirketi aracınızda zorlama, cam kırılması durumu yoksa kapsam dışında dedi ki, öyle olduğunu ben de biliyordum ama sormak istemiştim. Küçük kelebek camını kırıp polisi çağırsam hem camı yaptıracaklar hem de bilgisayarın parasını ödeyeceklerdi fakat bunu yapmamak, yapmaktan daha fazla mutlu ediyor insanı.
Bir gün dünyaya ait büyük bir derdin olursa Rabbine dönüp, "Benim büyük bir derdim var" deme, derdine dönüp "benim büyük bir Rabbim var" de.
"Ey Toprak ! Rabbim Ben'den Razı Olmadan Bana Sarılma.." "Sövene dilsiz, vurana elsiz olmak gerek"
“Bir kişi Allah'tan başka kimseye ihtiyacı olmadığına inanırsa, Allah'da O'nu, başkasına muhtaç etmez!"

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Resim gençliğimden (42 yaşımdayken)
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: B+
  • 15 kere teşekkür etti
  • 84 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #636 : Ocak 13, 2010, 14:44:37 »
Arkadaşlar konuyla ilgisi yok ama bir süredir dikkatimi çekiyor pek çok arkadaş "muhattap" diye yazıyor, oysaki doğru kelime tek t ile yani "muhatap" değilmidir

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Toyotasız, Araçsız, Yaya :)
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 4 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #637 : Ocak 13, 2010, 15:22:11 »
Arkadaşlar konuyla ilgisi yok ama bir süredir dikkatimi çekiyor pek çok arkadaş "muhattap" diye yazıyor, oysaki doğru kelime tek t ile yani "muhatap" değilmidir
Kelimenin doğrusu "muhatap" tır. Katılıyorum size.

+1

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • 1 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #638 : Ocak 14, 2010, 23:00:53 »
İstanbul Çobançeşme Sonkar bayisi kadar yalan söyleyen bir firma görmedim.Aracım ile kaza geçirdikten sonra sonkar garajına arabayı çektim ve aracım 2ay sonra servisten çıkabildi.Aracımı servisten çıkışını almaya gittiğimde bana aracın önceki gün test sürüşünün yapıldığını ve herhangi bir sorunu bulunmadığını söylediler.Bu arada araç halen mekanik bölümden garaja inmemiş bunun nedeni ise aracın uzun zamandır çalışmadığı diye söylediler(uzun süredir çalışmayan araca nasıl test ediyorlar) Çıkış işlemlerimi tamamladıktan sonra aracımı teslim alıp yola çıktım ve yolda aracın frenlerinin yapılmadığını farların biri anyaya biri konyaya baktığını vites geçişlerinde gelen sesler direksiyondan gelen sesler ws hatta plaka çerçevesi bile kırıktı.Ertesi gün aracı servise geri götürdüğümde bana söylenen sonuç 2000tl masraf var araçta.Bu mantığı anlayamadım yeni servisten çıkan bir araç nasıl masraf olur.(tamamen para tuzağı) tabikide bu önerilerini geri çevirip ikitellide servise götürdüm.Burda çıkan maliyet ise 500tl oldu.Burada gerekli masraflar yapıldı.Araç gayet güzel oldu.Bu serviste aracın motor kulağının delik olduğu kullanılan parçaların orjinal olmadığı yan sanayi kullanıldığı söylendi.Şimdi ben bu toyota satmayayımda napayım.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Siftahı Yapmış Toyotacı
  • *
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: B+
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #639 : Ocak 15, 2010, 10:03:15 »
4,5 senedir sonkar yenibosna ya gidiyorum çok memnunum.