Gönderen Konu: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)  (Okunma sayısı 481629 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 288000
  • Model Yılı: '06
  • 19 kere teşekkür etti
  • 929 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1480 : Aralık 13, 2013, 16:57:03 »
o kösele olmuş ne yapsan fayda etmez
BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN ÜSTÜNDEKİ KANDIR ; TOPRAK, EĞER UĞRUNA ÖLEN VARSA VATANDIR

1996 GLİ  - COROLLA " EFSANE "

Toyota Club Türkiye

Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1480 : Aralık 13, 2013, 16:57:03 »

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • CCCXXXXVIII-RollaFx Usdm
    • Rc Garage & Fotoğraf Albümü
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 999
  • Model Yılı: '95
  • 171 kere teşekkür etti
  • 352 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1481 : Aralık 13, 2013, 16:57:53 »
Ama harbi sopalık da , sopa ile iş hallolmaz , kesinlikle yetkililerle korkutmak lazım.
http://etna81.blogspot.com/ AE101TR Eibach Pro-Kit <--> FX Ön Tampon ,Usdm Arka Tampon ve Arka Stop Reflektör(Kırmızı Beyaz) <--> Parlak Siyah Panjur <--> Kristal Kara Far(Mercek Bi-Xenon) <--> Anatomik Spoiler <-->  Japan Pioneer Müzik Sistemi <--> 15” Darwin Racing GTX Jant <--> Eibach ProKit Yay <--> https://goo.gl/JM6Hqh

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • <<<Toyotasını Bırakan Genç>>>
    • Facebook
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 48048
  • Model Yılı: '06
  • 940 kere teşekkür etti
  • 930 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1482 : Aralık 13, 2013, 17:04:01 »
Belki adam istifa dilekçesi vermiştir kabul etmemiştir, o da işten atılmak için elinden geleni yapıyordur. Şaka bir yana. Mesut abi bu hangi dumankaya bizim pendiktekimi. Eğer oysa bende orayı sevmiyorum.
Geç kaldı desinler, geçmiş olsun demesinler...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • ゴールドメンバ
  • *****
  • E12 SPORT 3ZZ-FE (Auris - Yaris D4D MMT) Civic EK9
    • Model araçlar, uçaklar, helikopterler
  • Araç: Yaris
  • Kan Grubu: A-
  • Model Yılı: -
  • 482 kere teşekkür etti
  • 760 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1483 : Aralık 13, 2013, 17:06:52 »
evet kardesim pendik

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1484 : Aralık 13, 2013, 17:07:15 »
Bu iş tamamen telefondaki kişinin ve Dumankayanin edepsizligi. Bence Dumankayayi direk olarak Toyota Turkiyeye sikayet et abi bak gor nasi bakimi hediye ediyorlar.
Geçmiş olsun abicim.
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1485 : Aralık 13, 2013, 17:13:03 »
Mesut abi herkesin dediği gibi bir densiz yüzünden markayı yakma kafanda bırak boşver bu şekilde müşteri kaybettikçe kendileri batıp kapatacaklar mahkumlar buna. Eskişehirdekileri arada arıyorum bir sorunum olduğunda veya parça lazım olduğunda fiyat sormak için falan genelde geyik havasında geçiyor konuşmalar. En basitinden geçen bakımdan önce aks körüğüm yırtıldı fiyat alayımda ne olur ne olmaz sanayide ondan 10 lira ucuz olursa toyotadan alıp geçerim diye düşündüm konuşma şöyle yazayım aynen.

- Merhaba iyi günler 2001 corolla aracımın aks körüğü yırtıldı fiyat almak istiyorum.
+ İyi günler. Bir saniye hemen bakıyorum......... 285 tl beyfendi (orda pis bir sırıtma yaptı sesi falan değişti adamın :D )
- Bu sağ ve sol olmak üzere çift fiyatı değil mi ? Yalnız bana sadece sağ lazım.
+ Yok hayır bu sadece sağ körüğün fiyatı. İçinde gres yağı kelepçeler ve körük bulunuyor.
-peki çok teşekkür ederim. Birde yağ filtresi soracaktım aynı araç için
-23.5 lira beyefendi.
+Teşekkürler iyi çalışmalar

Diyerek telefonu kapattım dünden tanımış olacakki bir sonraki gün filtreyi indirimli aldım düz 20 lira yaparsın abi falan filan derken 20 liraya alıp çıktım. Servislerin tutumuyla alakalı bir durum abi ayrıca öfkene hakim olabileceksen git ama olamayacaksan başını bir densiz yüzünden hiiiiç belaya sokmaya değmez :)
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: C-HR
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 95000
  • Model Yılı: '17
  • 156 kere teşekkür etti
  • 401 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1486 : Aralık 13, 2013, 17:14:57 »
çok afedersiniz ama OHA !!! Bırakın toyota'yı, dumankayayı günümüzde hizmet sektöründe hiç bir servis danışmanının bu şekilde konuşabileceğini sanmıyorum ben..  kesinlikle ama kesinlikle şikayet edin lütfen.. Hatta madem yolunuzun üstü en azından giderken  direk servis müdürüyle görüşün..

bu kadar densizlik olmaz.. !!! !!! !!!
2017 C-HR Hybrid Diamond

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Fanatik Toyotacı
  • ****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 15000
  • Model Yılı: '16
  • 62 kere teşekkür etti
  • 85 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1487 : Aralık 13, 2013, 17:25:33 »
onunla geçmiş olsun..allah başka dert vermesin...bence genel merkezle muhatap olmadan önce servise giidp yakından tipine bakmak lazım ne kadar sinirli olursan ol..o adam onu farketmeli bence kendi kendine sinir olmak çözüm olmayacakdır...servis müdürü ile konuştukdan sonra duruma göre merkeze şikayet etmek daha mantıklı geliyor bana yani ben öyle yapardım en azından kademeli giderdim...müdürün tavrı ne olacak ben en çok onu merak ederdim...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .....Kendin Ol Yeter......
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148750
  • Model Yılı: '05
  • 77 kere teşekkür etti
  • 415 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1488 : Aralık 13, 2013, 17:27:35 »
Mesut abiden ses çıkmıyor, baya hararetli sohbetler geçiyor sanırım aralarında  :islik:
......Direksiyonda eşek varsa kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur......

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • SAFİR Auris...SIU Corolla T-Sport...
  • Araç: Auris
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 59088
  • Model Yılı: '12
  • 312 kere teşekkür etti
  • 512 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1489 : Aralık 13, 2013, 17:30:24 »
Mesut abiden ses çıkmıyor, baya hararetli sohbetler geçiyor sanırım aralarında  :islik:
Benim tanidigim mesut abi o adami dovmeye gitmistir :D
arikushimikato Dr.Auris 1ND forever Pure SİU T Sport ;)
İlk önce bilgi sahibi olun sonra yorum yapın
Taklitlerden sakının
 https://www.facebook.com/groups/aurisclubturkey/  Aurise dair her şey

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .....Kendin Ol Yeter......
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148750
  • Model Yılı: '05
  • 77 kere teşekkür etti
  • 415 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1490 : Aralık 13, 2013, 17:31:47 »
Benim tanidigim mesut abi o adami dovmeye gitmistir :D
Valla her şey olabilir  :D
......Direksiyonda eşek varsa kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur......

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • <<<Toyotasını Bırakan Genç>>>
    • Facebook
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 48048
  • Model Yılı: '06
  • 940 kere teşekkür etti
  • 930 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1491 : Aralık 13, 2013, 17:33:09 »
Mesut abii gelimmi yardıma iett ye binsem 30 dk da ordayım ;)
Geç kaldı desinler, geçmiş olsun demesinler...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Onaylı Firma
  • ****
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: 0-
  • Kilometre: 12000
  • Model Yılı: '15
  • 1041 kere teşekkür etti
  • 900 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1492 : Aralık 13, 2013, 17:41:00 »
Abi geçmiş olsun .

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • TcT Teknoloji Müdürü
  • *
  • Araç: Başka Marka
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 10300
  • Model Yılı: '23
  • 424 kere teşekkür etti
  • 983 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1493 : Aralık 13, 2013, 17:49:24 »
Abi herkes gibi 3 yıl sık dişini, sonra özel servise... :)

Diğer markalarda da durum çok farklı değil çünkü.

Garantisi devam eden araç = yolunacak kaz/müşteri.
İnsanlar 10'a ayrılır
Binary saymayı bilenler ve bilmeyenler   

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: A+
  • Kilometre: 257500
  • Model Yılı: '01
  • 395 kere teşekkür etti
  • 376 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1494 : Aralık 13, 2013, 18:06:46 »
Mesut abii gelimmi yardıma iett ye binsem 30 dk da ordayım ;)
Sen gidene kadar ati alan uskudari gecer Ilke
Toyota Corolla 2001 1.6vvt-i sol special 110+ bilmem kaç tane hp  BENZİNLİYDİ  Artık Prins Technomaxlı :rofl:

Simota Short Air İntake, 1.8 vvt-i İntake Manifold, 1.8 vvt-i Throttle Body, 1.8 vvt-i fuel injectors 51 mm straight pipe & sport muffler, Raizin Voltage Stabilizer, Greddy Oil Cacht Tank, Eibach pro kit 35 mm springs
Swimming coach :)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Eski Toprak Toyotacı
  • *****
  • <<<Toyotasını Bırakan Genç>>>
    • Facebook
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: AB+
  • Kilometre: 48048
  • Model Yılı: '06
  • 940 kere teşekkür etti
  • 930 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1495 : Aralık 13, 2013, 18:08:15 »
Sen gidene kadar ati alan uskudari gecer Ilke
:D :D Belediyemiz sağolsun 10 dklık yolu ... :D
Geç kaldı desinler, geçmiş olsun demesinler...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Aktif Toyotacı
  • **
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: ---
  • 14 kere teşekkür etti
  • 20 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1496 : Aralık 13, 2013, 19:08:57 »
Bence ne olursa olsun bu adama haddi bildirilmeli...Zaten halk olarak hiç hakkımızı aramadığımız için bu tarz şeylerin devamı hep geliyor...

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Honda CRV 1.5 Turbo Executive-Life Style
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Kilometre: 63000
  • Model Yılı: '20
  • 2023 kere teşekkür etti
  • 2545 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1497 : Aralık 13, 2013, 19:13:07 »
Hangi ürün olursa olsun, bu bir el feneride olabilir, LED TV'de olabilir, Garanti süresi içinde o ürüne dışarıdan yetkisiz bir kişi dokunduğunda veya ürünün sahibi, üretici firmanın kullandığı yedek parçayı veya sarf malzemesini kullanmazsa, sonrasında o ürün o parçalar nedeniyle arıza yaşarsa, hiç bir üretici o ürüne garanti uygulamaz.

Dumankayayı karşımıza almadan, konuşma şöyle olabilirdi;

-Ben kendi yağımı getirmek istiyorum.
(Eğer Toyota, yetkili servisleri bu konuda serbest bırakmış ise)
-Elbette getirebilirsiniz ama bu kayıtlara işlenir. (Kayda alınması zaten mecburidir.)

Gerisi, ürün sahibinin karar vermesi gereken durum haline dönüşür.

Bu tip kurallar, dünyada her üründe her markada aynıdır.

1 Yaşında bile olmayan 1.4 D4-D MMT aracıma yurt dışından getirttiğim Cruise Controlü yetkili servisimde taktırmak için başvurduğumda muhtemelen Toyotanın bile ilk defa yaşadığı bu durum genel merkezle yapılan bir çok telefon trafiği sonucunda, "Takılacak parça/lar nedeniyle araç arıza yaşarsa, arızalanacak parçalar garanti kapsam dışında kalır." konulu taahhütnameyi hiç çekinmeden ve düşünmeden mutluluk içinde imzalamıştım. Ne yaptığınızı bilirseniz, karşı tarafın sorumluluklarınıda iyi anlayabilirsiniz.
Lastikler: Michelin Latitude Cross M+S (dört mevsim)

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • Araç: ---
  • Kan Grubu: ---
  • Model Yılı: -
  • 2928 kere teşekkür etti
  • 2553 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1498 : Aralık 13, 2013, 19:15:10 »

Ahmet Şengün :  Toyota bu şekilde garanti kapsamını kabul etmeyebilir, ben servis fişine , müşteri yağı kendi getirdi , sorumluluk bize ağit değildir yazarım !


Bunu yazacağını söylemesi neden bu kadar geriyor ki ortamı?
THE END

Çevrimdışı (Gizli Üye)

  • Efsane Toyotacı
  • *****
  • .....Kendin Ol Yeter......
  • Araç: Corolla
  • Kan Grubu: 0+
  • Kilometre: 148750
  • Model Yılı: '05
  • 77 kere teşekkür etti
  • 415 kere teşekkür edildi
Ynt: Toyota Bayi ve Servis Eleştirileri (Şikayet veya Teşekkür)
« Yanıtla #1499 : Aralık 13, 2013, 19:27:56 »
Bunu yazacağını söylemesi neden bu kadar geriyor ki ortamı?
Sorumluluk bize ait değildir yazması demek bakım sonucunda oluşacak hiçbir hatayı kabul etmeyeceğiz demek olduğu içindir. Müşterinin getirdiği yağ kullanıldı şeklinde bir ibare düşülmesi yeterlidir. Ancak işi abartıp hiçbir sorumluluğu almayız demişler.
......Direksiyonda eşek varsa kaputun altındaki beygirlerin hiçbir önemi yoktur......